Bedrijfsgegevens

Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo
Telefoon: 0881232400

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vidaXL.nl
totaal score
7.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2150 beoordelingen (12 maanden)
10459 beoordelingen (totaal)
206141 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (1012)
28% (611)
9% (183)
4% (89)
12% (254)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
tot nu toe geen enkele
Verbeterpunten
Heb kerstboom lampjes besteld die volgens de site op voorraad zijn en een levertijd hebben van 3 werkdagen. Na 6 dagen de bestelling eindelijk ontvangen.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Klant,

Sorry voor de vertraging. Je lampjes zijn onderweg dus gelukkig hoef je niet bij een donkere boom te zitten.

Ik heb zojuist proberen te bellen naar het geregistreerde telefoonnummer maar kreeg helaas niemand te pakken. Ik probeer het snel nog eens maar je kan mij ook altijd terug bellen.

Bedankt voor je geduld en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groet,

Marina
Klant

Gepubliceerd op: 21/12/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
tot nu toe geen enkele
Verbeterpunten
Doen wat je beloofd, heb kerstboom lampjes besteld die volgens de site op voorraad zijn en een levertijd hebben van 3 werkdagen. Na 4 dagen staat de bestelling nog steeds op "in verwerking"
Twee maal gemaild en een maal gebeld maar geen concreet antwoord met wanneer we het bestelde en betaalde product mogen ontvangen. Zitten we straks met de kerst bij een donkere boom....
bestelnummer 31102046001

07/12/2019

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Scherpe prijzen, leuke producten
Verbeterpunten
Levertijd wordt niet nagekomen. Bestelling 11-11 gedaan, zou binnen 2 dagen geleverd worden. op 14-11 is de status nog steeds niet verzonden...Niet helemaal meer van deze tijd voor een Online shop.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Ray,

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Helaas hebben wij in jouw geval de beloofde levertijd niet gehaald en heb je daarom proberen te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten.

Ik bel je snel nog een keer op.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL
Ray
DH

Gepubliceerd op: 28/11/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
die heb ik nu nog niet
Verbeterpunten
iets op 28 okt besteld kijk ik op 30 okt bij track en trace zie ik dat de bestelling nog niet eens verwerkt is heb nu al twijvels over mijn volgende aankoop
Antwoord vidaXL.nl
Beste Ronnie,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Zoals besproken laat ik je z.s.m wat weten wat betreft je bestelling.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL
ronnie
beuningen

Gepubliceerd op: 13/11/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Geen
bestelnummer is: ‪31101965579‬.
Verbeterpunten
Verbeter jullie kwaliteit van meubels.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Anita,

Bedankt voor je bericht.
Heb je voor mij een ordernummer? Dan zou ik graag met je in contact willen komen om het op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant

Gepubliceerd op: 29/10/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Verbeter jullie kwaliteit van meubels.

15/10/2019

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Amateuristische levering! (Groot en deels door DPD)

Tafel besteld die twee werkdagen levertijd zou hebben. De volgende ochtend (rond 10 uur) een bericht ontvangen dat de tafel die dag (om 12 uur) nog bezorgd zou worden. Daar was ik niet op voorbereid.

Helaas bleek de levering niet volledig te zijn. Ik kon nergens bij DPD of VidaXL zien of er nog een tweede pakket mijn kant op zou komen. Volgens VidaXL zou alles geleverd moeten zijn.

De volgende dag (weer na 10 uur!) ontving ik een mail dat het pakket om 12 uur geleverd zou worden. Ik kon niet wéér last-minute terug naar huis rijden van werk om het pakket aan te nemen.

Toch kreeg ik een mail dat het pakket in ontvangst was genomen. Eenmaal thuis, geen briefje in de bus en ook niks op DPD online. Pakket kwijt!

Van DPD kreeg ik te horen dat ik het via VidaXL moest regelen, VidaXL kon me alleen het getekende afgiftebewijs van DPD laten zien.

Gisteren heb ik het tweede pakket bij de fietsen gevonden. Waarschijnlijk heeft DPD het getekende pakket gewoon bij de buren afgeleverd en géén bericht bij ons achter gelaten. Erg kwalijk!

Verder was de doos half opengescheurd, zat er geen handleiding bij en zijn de metalen onderdelen van hier en daar licht beschadigd. Te klein om dat hele verzend-gedoe opnieuw te doorstaan. Maar fijn is het niet.

Ik zou VidaXL aanraden te wisselen van pakketservice.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Talitha,

Wat vervelend hoe het verlopen is en dat het pakketje nu kwijt is.

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen. Maar ik kreeg je er helaas niet aan.

Ik zou graag met je in contact willen komen.


Met vriendelijke groet,
Simone / VidaXL / Webcare Team
Talitha
Utrecht

Gepubliceerd op: 21/10/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Schandalige levering, heel amateuristisch!

Vorige week dinsdag een tafel besteld. Bij de tafel stond een levertijd van 2 werkdagen. Ondanks dat het een indicatie, hou je daar toch rekening mee. Je wil het pakket immers in ontvangst kunnen nemen. De volgende ochtend (rond 10 uur) een bericht ontvangen dat de tafel die dag (om 12 uur) nog bezorgd zou worden. Ondanks dat ik hier niet op voorbereid was, een positive verassing dat het zo snel ging.

Helaas bleek de levering niet volledig te zijn. Ik kon nergens bij "Mijn bestellingen" op bij DPD zien of er nog een tweede pakket mijn kant op zou komen. Volgens de VidaXL website zou alles geleverd moeten zijn. Daar achteraan gemoeten.

Vervolgens zou ik van de klantenservice de nieuwe status via de mail krijgen. De ontving ik echter niet. De volgende dag (weer na 10 uur!) ontving ik een mail dat het pakket om 12 uur geleverd zou worden. Ik kon niet wéér last-minute terug naar huis rijden van werk om het pakket aan te nemen. Toch kreeg ik een mail dat het pakket in ontvangst was genomen. Vreemd! Ik neem aan dat je geen tafel bij de buren bezorgd, maar goed. Zou kunnen.

Eenmaal thuis heb ik helemaal geen briefje in de bus, niks op DPD online. Geen buren die tijdens het weekend langs zijn gekomen. Pakket kwijt!

Inmiddels contact opgenomen met DPD én VidaXL. Tot vooralsnog geen reactie. Ik hoop dat ze snel met duidelijkheid komen.

Utrecht
07/10/2019

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord vidaXL.nl
Beste Klant,

Bedankt voor uw bericht dat u tervreden bent met uw bestelling.
Mocht er dingen zijn waar wij aan moeten werken horen wij dit uiteraard ook graag.

Wij wens u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL
Klant

Gepubliceerd op: 15/10/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goede producten
Verbeterpunten
Bereikbaarheid
Antwoord vidaXL.nl
Beste Erik,

Bedankt voor je bericht.
Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling.

En dat je aangeeft dat de bereikbaarheid een verbeterpunt is, hier gaan wij dan ook zeker aan werken zodat je in de toekomst sneller te woord wordt gestaan.

Wij wensen je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL
Erik
Enschede

Gepubliceerd op: 11/10/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
op tijd geleverd . ordernummer: 31101963681
Verbeterpunten
Doos was beschadigd. Inhoud compleet maar helaas geen goede montage informatie en geen gebruikers handleiding.
Voet stoel beschadigd. na montage stoel rugleuning scheef
Antwoord vidaXL.nl
Beste K.C.

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de doos beschadigd was en dat de montage informatie niet correct genoeg was.

Wat betreft de voet van de stoel en de rugleuning die beschadigd/scheef zijn dit kunnen wij vervangen voor je.

Wij horen graag van je.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL
K.C.
Den Helder

Gepubliceerd op: 25/09/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
pakket is veel te laat geleverd maar alsnog na een goed gesprek probleem opgelost
Verbeterpunten
onderzoek of het bedrijf dat de goederen voor jullie levert wel de geschikte service verleent.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Henri,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Zoals besproken vinden wij het erg vervelend hoe het verlopen is.

Ik hoop dat je enigsinds tevreden bent met de service die we je zojuist verleend hebben.

Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met mij opnemen.

Ik wens je nog een fijne dag.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Henri
spijkenisse

Gepubliceerd op: 20/09/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
kan momenteel alleen verzinnen dat het pakket blijkbaar op voorraad was.
Verbeterpunten
SNELLER LEVEREN
29/8 besteld - het is nu 6/9 en nog steeds onderweg met DPD

spijkenisse
06/09/2019

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Hoewel ik over de kwaliteit van mijn aangekochte tuinset iet tevreden ben kan ik het contact wat vidaxl met mij legde enorm waarderen. Vidaxl is ons tegemoet gekomen waardoor de verhoudingen tussen prijs en kwaliteit beter in evenwicht is.
Verbeterpunten
Kwaliteit van mijn tuinmeubilair is beroerd. Afwerking is slordig, slechte montage en levering liet even op zich wachten.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Erwin,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken kun je op mijn mail die je gekregen hebt reageren.

Zodra ik je mail binnen heb, zorg ik dat wij met een nette oplossing komen.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je mij altijd bellen.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Kwaliteit van mijn tuinmeubilair is beroerd. Afwerking is slordig, slechte montage en levering liet even op zich wachten.

05/08/2019

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer