Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5
206141 keer bekeken

Pluspunten
tot nu toe geen enkele
Heb kerstboom lampjes besteld die volgens de site op voorraad zijn en een levertijd hebben van 3 werkdagen. Na 6 dagen de bestelling eindelijk ontvangen.
Beste Klant,

Sorry voor de vertraging. Je lampjes zijn onderweg dus gelukkig hoef je niet bij een donkere boom te zitten.

Ik heb zojuist proberen te bellen naar het geregistreerde telefoonnummer maar kreeg helaas niemand te pakken. Ik probeer het snel nog eens maar je kan mij ook altijd terug bellen.

Bedankt voor je geduld en hopelijk tot snel.

Marina

Gepubliceerd op: 21/12/2019

Pluspunten
tot nu toe geen enkele
Doen wat je beloofd, heb kerstboom lampjes besteld die volgens de site op voorraad zijn en een levertijd hebben van 3 werkdagen. Na 4 dagen staat de bestelling nog steeds op "in verwerking"
Twee maal gemaild en een maal gebeld maar geen concreet antwoord met wanneer we het bestelde en betaalde product mogen ontvangen. Zitten we straks met de kerst bij een donkere boom....
bestelnummer 31102046001

07/12/2019

Pluspunten
Scherpe prijzen, leuke producten
Levertijd wordt niet nagekomen. Bestelling 11-11 gedaan, zou binnen 2 dagen geleverd worden. op 14-11 is de status nog steeds niet verzonden...Niet helemaal meer van deze tijd voor een Online shop.
Beste Ray,

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Helaas hebben wij in jouw geval de beloofde levertijd niet gehaald en heb je daarom proberen te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten.

Ik bel je snel nog een keer op.

Fijne dag!

Marina/ vidaXL
Ray
DH

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten
die heb ik nu nog niet
iets op 28 okt besteld kijk ik op 30 okt bij track en trace zie ik dat de bestelling nog niet eens verwerkt is heb nu al twijvels over mijn volgende aankoop
Beste Ronnie,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Zoals besproken laat ik je z.s.m wat weten wat betreft je bestelling.

ronnie
beuningen

Gepubliceerd op: 13/11/2019

bestelnummer is: ‪31101965579‬.
Verbeter jullie kwaliteit van meubels.
Beste Anita,

Bedankt voor je bericht.
Heb je voor mij een ordernummer? Dan zou ik graag met je in contact willen komen om het op te lossen.

Gepubliceerd op: 29/10/2019

Pluspunten
Verbeter jullie kwaliteit van meubels.

15/10/2019

Pluspunten

Amateuristische levering! (Groot en deels door DPD)

Tafel besteld die twee werkdagen levertijd zou hebben. De volgende ochtend (rond 10 uur) een bericht ontvangen dat de tafel die dag (om 12 uur) nog bezorgd zou worden. Daar was ik niet op voorbereid.

Helaas bleek de levering niet volledig te zijn. Ik kon nergens bij DPD of VidaXL zien of er nog een tweede pakket mijn kant op zou komen. Volgens VidaXL zou alles geleverd moeten zijn.

Toch kreeg ik een mail dat het pakket in ontvangst was genomen. Eenmaal thuis, geen briefje in de bus en ook niks op DPD online. Pakket kwijt!

Van DPD kreeg ik te horen dat ik het via VidaXL moest regelen, VidaXL kon me alleen het getekende afgiftebewijs van DPD laten zien.

Gisteren heb ik het tweede pakket bij de fietsen gevonden. Waarschijnlijk heeft DPD het getekende pakket gewoon bij de buren afgeleverd en géén bericht bij ons achter gelaten. Erg kwalijk!

Verder was de doos half opengescheurd, zat er geen handleiding bij en zijn de metalen onderdelen van hier en daar licht beschadigd. Te klein om dat hele verzend-gedoe opnieuw te doorstaan. Maar fijn is het niet.

Ik zou VidaXL aanraden te wisselen van pakketservice.
Beste Talitha,

Wat vervelend hoe het verlopen is en dat het pakketje nu kwijt is.

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen. Maar ik kreeg je er helaas niet aan.

Ik zou graag met je in contact willen komen.

Simone / VidaXL / Webcare Team
Talitha

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten

Schandalige levering, heel amateuristisch!

Vorige week dinsdag een tafel besteld. Bij de tafel stond een levertijd van 2 werkdagen. Ondanks dat het een indicatie, hou je daar toch rekening mee. Je wil het pakket immers in ontvangst kunnen nemen. De volgende ochtend (rond 10 uur) een bericht ontvangen dat de tafel die dag (om 12 uur) nog bezorgd zou worden. Ondanks dat ik hier niet op voorbereid was, een positive verassing dat het zo snel ging.

Helaas bleek de levering niet volledig te zijn. Ik kon nergens bij "Mijn bestellingen" op bij DPD zien of er nog een tweede pakket mijn kant op zou komen. Volgens de VidaXL website zou alles geleverd moeten zijn. Daar achteraan gemoeten.

Vervolgens zou ik van de klantenservice de nieuwe status via de mail krijgen. De ontving ik echter niet. De volgende dag (weer na 10 uur!) ontving ik een mail dat het pakket om 12 uur geleverd zou worden. Ik kon niet wéér last-minute terug naar huis rijden van werk om het pakket aan te nemen. Toch kreeg ik een mail dat het pakket in ontvangst was genomen. Vreemd! Ik neem aan dat je geen tafel bij de buren bezorgd, maar goed. Zou kunnen.

Eenmaal thuis heb ik helemaal geen briefje in de bus, niks op DPD online. Geen buren die tijdens het weekend langs zijn gekomen. Pakket kwijt!

Inmiddels contact opgenomen met DPD én VidaXL. Tot vooralsnog geen reactie. Ik hoop dat ze snel met duidelijkheid komen.

07/10/2019

Beste Klant,

Bedankt voor uw bericht dat u tervreden bent met uw bestelling.
Mocht er dingen zijn waar wij aan moeten werken horen wij dit uiteraard ook graag.

Wij wens u een fijne dag.

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
Goede producten
Bereikbaarheid
Beste Erik,

Bedankt voor je bericht.
Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling.

En dat je aangeeft dat de bereikbaarheid een verbeterpunt is, hier gaan wij dan ook zeker aan werken zodat je in de toekomst sneller te woord wordt gestaan.

Wij wensen je nog een fijne dag.

Erik
Enschede

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Pluspunten
op tijd geleverd . ordernummer: 31101963681
Doos was beschadigd. Inhoud compleet maar helaas geen goede montage informatie en geen gebruikers handleiding.
Voet stoel beschadigd. na montage stoel rugleuning scheef
Beste K.C.

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de doos beschadigd was en dat de montage informatie niet correct genoeg was.

Wat betreft de voet van de stoel en de rugleuning die beschadigd/scheef zijn dit kunnen wij vervangen voor je.

Wij horen graag van je.

K.C.
Den Helder

Gepubliceerd op: 25/09/2019

Pluspunten
pakket is veel te laat geleverd maar alsnog na een goed gesprek probleem opgelost
onderzoek of het bedrijf dat de goederen voor jullie levert wel de geschikte service verleent.
Beste Henri,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Zoals besproken vinden wij het erg vervelend hoe het verlopen is.

Ik hoop dat je enigsinds tevreden bent met de service die we je zojuist verleend hebben.

Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met mij opnemen.

Ik wens je nog een fijne dag.

Henri
spijkenisse

Gepubliceerd op: 20/09/2019

Pluspunten
kan momenteel alleen verzinnen dat het pakket blijkbaar op voorraad was.
SNELLER LEVEREN
29/8 besteld - het is nu 6/9 en nog steeds onderweg met DPD

spijkenisse
06/09/2019

Pluspunten
Hoewel ik over de kwaliteit van mijn aangekochte tuinset iet tevreden ben kan ik het contact wat vidaxl met mij legde enorm waarderen. Vidaxl is ons tegemoet gekomen waardoor de verhoudingen tussen prijs en kwaliteit beter in evenwicht is.
Kwaliteit van mijn tuinmeubilair is beroerd. Afwerking is slordig, slechte montage en levering liet even op zich wachten.
Beste Erwin,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken kun je op mijn mail die je gekregen hebt reageren.

Zodra ik je mail binnen heb, zorg ik dat wij met een nette oplossing komen.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je mij altijd bellen.

Gepubliceerd op: 19/08/2019

05/08/2019