Bedrijfsgegevens

Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo
Telefoon: 0881232400

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vidaXL.nl
totaal score
7.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2150 beoordelingen (12 maanden)
10459 beoordelingen (totaal)
206142 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (1012)
28% (611)
9% (183)
4% (89)
12% (254)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Goede klantenservice, zijn bereid om je tegemoet te komen. Na plaatsen van review werd er snel contact opgenomen. Erg netjes. Bank is inmiddels compleet, en hij zit heerlijk!
Verbeterpunten
Goede prijs voor een bank, plus extra kortingscode. Mooi meegenomen dacht ik zo. Helaas daalde de prijs de dag na bestellen. En binnen twee werkdagen in huis klopt niet helemaal. Maar goed, vier dagen is ook niet slecht. Het zat in twee losse dozen, die ik via de DPD tracking ook allebei aangemeld kreeg, dit klopte en was mij bekend. Hier en daar heeft de stof wat beschadigingen, maar met een paar kussentjes is dat al snel verholpen. Hij was niet duur, dus de verwachtingen lagen niet mega hoog.

Helaas is het bouwpakket na controle niet compleet. Erg jammer dat dit het geval is, de bank kan namelijk op deze manier niet in elkaar gezet worden. De armleuningen ontbreken, zowel links als rechts. Dat is knap lastig zitten! Nu afwachten tot dat deze nageleverd worden. Fingers crossed voor een snelle service. Erg jammer, had al graag het product in gebruik genomen.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Nienke,

Wat vervelend hoe het verlopen is.
Ik wil dit graag voor je oplossen.

Daarom heb ik je zojuist gebeld, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik zal het morgen nogmaals proberen.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL
Nienke

Gepubliceerd op: 12/11/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Goede prijs voor een bank, plus extra kortingscode. Mooi meegenomen dacht ik zo. Helaas daalde de prijs de dag na bestellen. En binnen twee werkdagen in huis klopt niet helemaal. Maar goed, vier dagen is ook niet slecht. Het zat in twee losse dozen, die ik via de DPD tracking ook allebei aangemeld kreeg, dit klopte en was mij bekend. Hier en daar heeft de stof wat beschadigingen, maar met een paar kussentjes is dat al snel verholpen. Hij was niet duur, dus de verwachtingen lagen niet mega hoog.

Helaas is het bouwpakket na controle niet compleet. Erg jammer dat dit het geval is, de bank kan namelijk op deze manier niet in elkaar gezet worden. De armleuningen ontbreken, zowel links als rechts. Dat is knap lastig zitten! Nu afwachten tot dat deze nageleverd worden. Fingers crossed voor een snelle service. Erg jammer, had al graag het product in gebruik genomen.

29/10/2019

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
GEEN
Verbeterpunten
Een aszuiger, van het eigen merk VIDA XL, van de kinderen cadeau gekregen. 1 koolborstel is afgebroken maar Vida kan en wil geen nieuwe borstels leveren en ook niet repareren. Als je weer vraagt, waarom niet wordt e mailadres geblokkeerd. Lekkere firma.
A
Susteren

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer trage website. Bestelling na 2 dagen nog steeds niet zichtbaar en ook geen bevestiging per mail ontvangen.
Klantenservice zegt dat er geen bestelling bekend is. En dan ineens staat de bestelling wel in mijn account. Zeer slecht.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Klant,

Heeft u voor mij uw ordernummer?
Ik wil u graag verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
C.
VALKENSWAARD

Gepubliceerd op: 24/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Eerste levering positief. Factuur negatief. Staat geen bank-
rekening op. Daarna aanmaning Klarna aanmaning.
Tweede bestelling nooit ontvangen. Twee keer gebeld.
Daarna opgegeven en alles geannuleerd.
Verbeterpunten
Telef. slecht te bereiken. Geen antwoord gehad, hoe het kan,
dat mijn bestelling gereed staat voor verzending, en dat het
niet verstuurd wordt. Ik zou de verantwoordelijken voordragen
voor ontslag.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Gerrit,

Als u tevreden bent met de oplossing, wil ik u vragen dit te delen met de andere klanten in je beoordelingsverzoek.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Gerrit
Beilen.

Gepubliceerd op: 24/08/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
heb ik op dit moment niet
Verbeterpunten
zorgen voor een goede verzending van gewonnen en betaalde veilingen .het gaat vaak mis en duurt lang voordat jullie met een oplossing komen
Antwoord vidaXL.nl
Beste Herman,

Bedankt voor uw tijd vandaag.
Zoals besproken vinden wij het erg vervelend hoe het verlopen is.
Ik hoop dat u tevreden bent met de oplossing die ik u aangeboden heb.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Herman
Wapenveld

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De levering duurde veel te lang. Ook de reactie op mijn vraag wanneer ik de levering mocht verwachten liet lang op zich wachten. Uiteindelijk de producten ontvangen, maar zal een grotere aankoop niet snel meer via VidaXL kopen.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Joline,

Ik heb je vandaag gebeld ivm je review.
Ik zou graag met je in contact willen komen hierover.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Prima site.
Verbeterpunten
4-6-2019 heb ik 2 stoelen besteld die op voorraad zouden zijn en dus binnen enkele dagen geleverd zouden worden. De eerste stoel ontvang ik 18-06 pas en van de 2de stoel ontbreekt nog steeds elk spoor. Na contact met hun kunnen ze mij nog altijd niet aangeven wanneer dan wel??? En nu....
Antwoord vidaXL.nl
Beste Loes,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Onze exuses voor hoe het verlopen is.
Ik hoop dat je enigsinds tevreden bent met de compensatie.

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Loes
NEDERWEERT

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
groot assortiment,uiteindelijk alle pakketten ontvangen,alles OK,Daarna ben ik gebeld,en is mij een leuke compensatie aangeboden,Perfect opgelost.De gekochte goederen voldoen aan de verwachting,prijs/kwaliteit verhouding is goed
Verbeterpunten
slechte communicatie over de te leveren goederen,informatie op de site omtrent afmetingen en gewicht,afspraak over bezorgtijden kloppen niet,
G.Haveman
meerkerk

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
groot assortiment,
Verbeterpunten
slechte communicatie over de te leveren goederen,informatie op de site omtrent afmetingen en gewicht,afspraak over bezorgtijden kloppen niet,

meerkerk
01/08/2019

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
betere service en aflevering
Antwoord vidaXL.nl
Beste Ineke,
Bedankt voor uw tijd vandaag.
Zoals besproken vinden wij het erg vervelend hoe het verlopen is.
En willen dit danook met u goedmaken.

Ik hoop dat u tevreden bent met de compensatie die wij u aangeboden hebben.

Ik wens u nog een fijne dag.
Klant

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Als je spullen niet levert na 2 maanden terwijl er 3 werkdagen bij de bestelling wordt opgegeven dan kan ik niks positiefs verzinnen.
Verbeterpunten
Als iets niet voorradig is tijdens de bestelling zet het er dan bij dan kan je kiezen of je wilt bestellen als je langer moet wachten. Maar helemaal schandalig als het product later weer voorradig is gewoon niks nasturen en wel beloven. Klantenservice werkt niet. Slechtste webwinkel ervaring tot nu toe en ik bestel veel. En dat voor een Nederlands bedrijf.

UPDATE: Na contact met Simone van webcare team is uiteindelijk op 6 augustus na 2 eerdere verzendpogingen de kussens van 24 mei geleverd. Uiteindelijk heb ik dus mijn spullen gekregen maar pas nadat ik klachten op websites heb gezet. Had al eerder contact opgenomen met ze rechtstreeks. Op de website staat levering 3 werkdagen wat dus uiteindelijk bijna 3 maanden werd. Webcare heeft haar best gedaan maar ik heb te doen met de dames van het team om recht te brijen wat krom is in dit bedrijf. Laat de verantwoordelijke zich aangesproken voelen de rest van het bedrijf op orde te brengen
Stefan
Amsterdam

Gepubliceerd op: 07/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Als je spullen niet levert na 2 maanden terwijl er 3 werkdagen bij de bestelling wordt opgegeven dan kan ik niks positiefs verzinnen.
Verbeterpunten
Als iets niet voorradig is tijdens de bestelling zet het er dan bij dan kan je kiezen of je wilt bestellen als je langer moet wachten. Maar helemaal schandalig als het product later weer voorradig is gewoon niks nasturen en wel beloven. Klantenservice werkt niet. Slechtste webwinkel ervaring tot nu toe en ik bestel veel. En dat voor een Nederlands bedrijf.

Amsterdam
24/07/2019

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer