Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5
207193 keer bekeken

Pluspunten
Het lijkt een goedkoop bedrijf maar in verhouding heb je er veel ellende mee.
Klachten die dienen behandelt te worden.
Meldingen van beschadigd product dienen worden opgepakt.
Reacties van klantenservice moeten respectvoller en menselijker.
Westerbrink
Veendam

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Ik weet helemaal niks te verzinnen.
Wat een ongeloofwaardige site van jullie!!
Ben vanaf 7 november met jullie bezig geweest met een gewonnen veilig!! krijg niets anders te horen ligt in je winkelwagen! vanaf 7 november tot vanmorgen 20 november ligt er niks in mijn winkelwagen.
Ik moest jullie de wereld aan screenshots sturen wat ik gedaan heb!! jullie beloven gouden bergen maar volbrengen niks....ik ben wel klaar met jullie.
Ik heb hier geen verbeter punten voor aangezien ze je in de maling blijven nemen.
Beste Roy,

Ik heb je vandaag gebeld, helaas kreeg ik je niet aan de lijn.

Je mag mij altijd terug bellen, anders probeer ik het morgen nogmaals.

Met vriendelijke groet.
Simone / vidaXL / Webcare Team
Anoniem.
Vaart

Gepubliceerd op: 04/12/2019

Pluspunten
Ik weet helemaal niks te verzinnen.
Wat een ongeloofwaardige site van jullie!!

Vaart
20/11/2019

Alles.
Beste Walter,

Ik heb je vandaag gebeld om het op te lossen voor je. Mocht je hier op in willen gaan dan kun je mij altijd terug bellen.

Marina
Walter
Etten-leur

Gepubliceerd op: 30/11/2019

Pluspunten

-komen de levertijden niet na
-al 2 dagen tel. Niet bereikbaar
-chat werkt niet
Maw: bedrijf is niet te bereiken en ik hoor maar niets over mijn bestelling die na 2 werkdagen geleverd hoorde te zijn, die tijd is allang verstreken.
N.funke
Willemstad

Gepubliceerd op: 29/11/2019

Geachte heer/ mevrouw,
24 oktober 4 wasbakken besteld die voor 31 oktober geleverd zouden worden. Begin november komen er 2. Ik gebeld en ja ze waren er een paar vergeten. Dan komt er de week erop weer 1. Ik weer gebeld en ja de laatste staat nog in het magazijn. Ik hamer er wel op dat ik met mijn horecabedrijf over een paar weken open moet en dat ik niet maar met 3 wasbakken kan starten in de toiletruimte. Erg raar gezicht. Ik vraag nog of ze de laatste wasbak met spoed kunnen opsturen omdat deze anders misschien is uitverkocht.  Nu weer een week later krijg ik gewoon te horen dat ze zijn uitverkocht en dat er niemand is die hier iets aan kan doen. Het systeem werkt niet zo lekker zegt de medewerker. Ook dat er niemand is die mij kan vertellen of ze uberhaupt nog binnenkomen en wanneer ze eventueel nog binnen zouden kunnen komen. Niemand die mij iets kan vertellen of ze misschien toch nog in het magazijn staan maar wel 100x sorry van de klantenservice want daar zijn ze op getraind. Nu kan ik 3 "loodzware" wasbakken terugsturen en ze even brengen bij post nl. Daar heb ik verdomme 3 man voor nodig. En bedankt. Ik krijg voor de vorm morgen ochtend nog even een berichtje dat het echt niet is gelukt want dat zei hij al...
Bizar dit!!!!!!
Mvg,Tamara de Jong
Beste Tamara,

Ik ben blij dat we het op hebben kunnen lossen voor je.

Als er nog iets is wat ik voor je kan doen hoor ik het graag.

Fijne dag!

Marina
Tamara

Gepubliceerd op: 27/11/2019

Pluspunten

We hebben een tafel besteld. Bij aankomst was deze al beschadigd. Hierop hebben wij besloten om deze terug te sturen. Echter doet de herroepingssectie op de website van vidaXL het niet. Wij voelen ons bedrogen en hopen dat we zsm de goederen terug kunnen sturen en ons geld terug kunnen krijgen. Te belachtelijk voor woorden dit. Wij gaan hier dus NOOIT meer shoppen.
Beste Klaas,

Wij vinden het erg vervelend dat het niet lukt om uw tafel te retouneren en dat deze beschadigd geleverd is.

Ik zou je graag verder willen helpen.
Heb je voor mij een ordernummer?

Alvast bedankt.
En ik wens je nog een fijne dag.

Zoë/ vidaXL / Webcare Team
klaas

Gepubliceerd op: 26/11/2019

Pluspunten
Niks
4nov wat besteld en op 8 nov nog geen aflevermoment via postnl gekregen.
Jezus wat een spijt dat ik daar wat besteld heb. Ga zo door vidaxl pfff
Beste Jerry,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken wordt de rekening geannuleerd van klarna.

Wij vinden het erg vervelend dat de zending is kwijtgeraakt. En willen daarom onze excuses hiervoor aanbieden.

Ik wens je nog een fijne dag.

Simone / vidaXL / Webcare team
Jerry

Gepubliceerd op: 22/11/2019

Pluspunten
- Geen
- Prijzen niet in een week zo snel laten stijgen
- Service verbeteren

- Wilde een nieuw product aangezien de ontvangen tafel beschadigd was maar kreeg mijn geld terug waarna de tafel €50 duurder is geworden terwijl ik er niks aan kan doen dat de bezorgde tafel beschadigd was

- Kan geen contact krijgen met juiste persoon om klacht op te lossen
Beste Julia,

Zoals besproken zijn wij tot een oplossing gekomen.

Simone / vidaXL / Webcare Team

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten

Prijzen niet in een week zo snel laten stijgen
Service verbeteren

06/11/2019

Pluspunten
Gunstige prijzen.
Groot assortiment.
Weinig info bij artikelen.
Klantenservice en/of chatmedewerkers weten weinig van producten.
Zelfs de reactie (we kunnen het navragen bij onze kwaliteitsafdeling) op deze beoordeling klopt niet; schandalig.
Deze "kwaliteitsafdeling" antwoordde nl.bestel maar u kunt het terugsturen.
Beste Dagmar,

Wij kunnen altijd om meer info vragen bij onze kwaliteitsafdeling. Als je vragen hebt dan hoor ik het graag!

Marina/ vidaXL
Dagmar
Purmerend

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Gunstige prijzen.
Groot assortiment.
Weinig info bij artikelen.
Klantenservice en/of chatmedewerkers weten weinig van producten.

Purmerend
18/11/2019

Pluspunten

Ik probeer al 4 weken mijn bestelling te ontvangen.
De order is doorgezet naar Stuntwinkel die heeft alleen niets ontvangen.
Ik moest maar contact opnemen met de externe verkoper maar die zegt ik heb geen order ontvangen van Vida XL. Vida XL heeft mee al een paar keer gezegd terug te bellen maar tot op heden nog niet 1 x gebeld. Zelf heb ik inmiddels denk ik al meer dan 5x gebeld. Iedereen heeft een eigen verhaal het klinkt allemaal heel erg duister niemand kan er een zinnig antwoord over geven.
Nu heb ik vorige week weer iemand gesproken die gaf aan dat ik foto's moest sturen van mijn bestelling en betaling. Al 3x een poging gedaan daar niets ontvangen. Ik krijg geen foutmelding dat is wel heel gek.
Ze zien wel dat ik betaald heb.. Ik snap het probleem niet dan cancel ik de order en krijg ik mijn geld toch terug. Uh nee dat werkt dus niet zo. Ze kunnen de order niet annuleren want die is er niet.... vreemd jullie zien toch dat ik betaald heb en op de bank staat toch echt betaald aan Vida XL.
De recensies die ik lees zijn ook niet heel veelbelovend.
Uiteindelijk heeft iemand bevestigd dat ze contact opgenomen hebben met de externe partij.. is het de verkeerde partij... juist het product dat ik wel ontvangen heb. Ook dit heb ik al 3x gezegd dat dat product wel ontvangen is. Jullie lezen en luisteren dus ook niet als de klant contact opneemt. Ik zie het allemaal erg somber in :-(
Beste Klant,

Zoals besproken hebben we snel weer contact over je bestelling.

Excuses voor het ongemak.

Marina / vidaXL

Gepubliceerd op: 05/11/2019