Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5

Goed verpakt.

Simone

Gepubliceerd op: 10/04/2020

Pluspunten
Super top service !
n.v.t
Beste Danielle,

Dank je wel!

Daniëlle ten berge
Naaldwijk

Pluspunten
Slecht ik heb me bestelling nog steeds niet binnen !

Naaldwijk
27/03/2020

Pluspunten
- Snelle levering
- Verschillende betalingsmogelijkheden
- Mooie website
In december heb ik een pallet lounge besteld in white wash. Na snelle levering bleek dat ik een blanke pallet lounge had gekregen. Daar ging het al fout.

Tot nu zijn de pallets veilig én droog opgeborgen geweest in de 4 dozen waarin het geleverd werd.

Doos 1: Niks mis mee
Doos 2: Ik mis de handleiding om deze pallet in elkaar te zetten én ik mis ALLE schroeven
Doos 3: Deze zit volledig onder de schimmel
Doos 4: Ook deze zit volledig onder de schimmel.

Klantenservice is onbereikbaar om mijn klacht telefonisch te bespreken. En na het inzenden van mijn klacht krijg ik 2 mailtjes in het ZWEEDS! Daar heb ik dus niks aan. Nu eindelijk een mail ontvangen, waarin staat dat schimmel absoluut géén kwaad kan en ik het gewoon af kan vegen. Ik heb toch anders geleerd, vooral als het hout zacht is, stinkt en de schimmel groen en zwart door elkaar is.

Hele slechte klantenservice en de oplossing ''veeg het schimmel eraf, het kan geen kwaad'' is mijn inziens géén oplossing. Mijn eerst voorgestelde oplossing is dat ik het product graag retour stuur, want ik ben het volledige vertrouwen kwijt, maar ook een tegen aanbod waarin alles kosteloos vervangen wordt, wordt niet gedaan.

Op een pallet zonder schroeven én 2 pallets zacht door schimmel, kan ik niet loungen...
Beste Priscilla,

Zoals besproken kom ik hier zo snel mogelijk op terug.

Priscilla
Den Bosch

Gepubliceerd op: 10/04/2020

Pluspunten
Bij telefonisch contact vriendelijk te woord gestaan. Er werd ook snel opgenomen, hoefde niet lang te wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Levering kon beter, het werd niet op tijd geleverd en heb er 2 x achteraan moeten bellen voordat pakket uiteindelijk verzonden werd.
Beste Klant,

Nogmaals excuses voor de vertraging.

Zeer slechte levering, 3 x moeten bellen waar product blijft

27/03/2020

Pluspunten
Vanmorgen ben ik teruggebeld mbt product die ik gekocht had en die helemaal niet aan de eisen volgens de beschrijving voldoet.

Alhoewel ik het niet mee eens ben met de kwaliteitsafdeling zijn zij toch bereid mij alsnog een korting te geven en binnen 2-5 dagen wordt het bedrag op mijn rekening gestort. Daar mijn vertrouwen als zodanig is geschaad wacht ik deze paar dagen af of zij daadwerkelijk hun belofte nakomen. Maar ik ben positief en zeg alvast 'TOP TEAM VIDALXL'BEDANKT VOOR HET TERUGBELLEN EN UW MEDEWERKING !!
als je een product bestelt ga je als klant er van uit dat je het product krijgt wat in de site omschreven is..helaas....nu zit ik met een verkeerde matras opgescheept omdat ik niet kan retourneren...verbeterpunt; probeer het goede product te leveren...ik had liever 2 weken gewacht..vond ik niet erg!!!!
Beste Anita.

Ik heb je zojuist proberen te bellen maar helaas was het niet gelukt. Ik probeer het later deze week nog een keer.

Anita
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 10/04/2020

Pluspunten
ik kan helaas geen 1 bedenken

Zoetermeer
26/03/2020

Pluspunten
Werd netjes en snel gereageerd.
Stel vragen, informatieve vragen over het product.
Zorg dat de batterij die bijgeleverd word werkt. Bij beide producten was dit niet zo.
Kvond het echt bloed irritant dat deze mevr totaal geen interesse had in wat er nu precies aan de hand was.
Ze stuurde gelijk een nieuwe op. Vroeg niet naar naam ordernummer, ik zeg: heb je dat niet nodig? Ow jah was toch wel handig... Hahaha vond het een beetje vreemd,
uiteindelijk wel goed gekomen.
Het meest vreemde vond ik nog wel dat de wijzerplaat van het eerste klokje gewoon niet goed zat en met wat buigen kon het gewoon functioneren.

Aylin
Denhaag

Gepubliceerd op: 09/04/2020

Pluspunten
Snel geleverd

Gepubliceerd op: 09/04/2020

Pluspunten
Snel,goedkoop en duidelijk

Marion

Gepubliceerd op: 09/04/2020

Pluspunten
Duidelijke communicatie, terugkoppeling, en product komt overeen met beschrijving

Ton
Lent