Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.4

Pluspunten
De levering van het product is snel verlopen.
Heb helaas een verkeerd product ontvangen nl 3 linker railsen en 1 rechter rails voor een lade. Nu probeer ik al 2 week lang Vidaxl te bereiken echter krijg geen reactie terug. Heb verschillende mails gestuurd waarin wordt beloofd binnen 48 uur te reageren. Heb nog steeds geen reactie ontvangen. Dit komt bij mij zeer onbetrouwbaar over en op basis hiervan kan ik deze site ook niet aan anderen aanbevelen.
Robert

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
perfecte prijzen mooie art. snel geleverd zonder verzend kosten
zou het echt niet weten
Vincje99

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Tot nu toe helemaal niks...betalen en (tot nu toe) niks krijgen
Iets bestellen en op de website adverteren dat je het product over 3 werkdagen thuis hebt.......nou mooi niet.....wij zijn nu 2 weken verder en hebben nog niks.
En op gestuurde berichten reageren ze ook niet!!
Als je maar betaald hebt...die indruk krijg ik van hun
Dit was de eerste en de laatste keer dat ik daar wat besteld heb!!
Krijg je een track and tracé code.....maar ja.....met de post gebeld.....en je raad het al,,,,,,,hun hebben ook niks ontvangen!!!
Gerwin
Rijssen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Ik heb op 15 januari een zwangerschapskussen besteld tegen de rugpijn die ik ervaar van mijn zwangerschap. Ik heb speciaal hun kussen besteld omdat deze binnen 2 dagen geleverd zou worden.

23 januari heb ik contact opgenomen omdat het kussen nog niet was bezorgd. Toen gaf men aan dat er iets mis was gegaan met verzenden (kan gebeuren) en dat het pakket opnieuw aangeboden zou worden en dan binnen 2 dagen bezorgd zou worden.

28 januari heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice omdat het kussen nog altijd niet was bezorgd. Men gaf toen aan dat het pakket zoek was geraakt (!) dat ze het opnieuw zouden sturen en mij per mail op de hoogte zouden houden. Dat laatste is niet gebeurd.

30 januari krijg ik bericht dat er een probleem is opgetreden bij de levering en dat het pakket opnieuw verzonden gaat worden en binnen 4 a 5 werkdagen bezorgd gaat worden.

Inmiddels is de verwachte leverdatum aangepast naar 8(!) februari, dat is 24 dagen na mijn bestelling!

De klantenservice geeft aan dat het allemaal de schuld is van PostNL, zouden het pakket telkens niet komen ophalen. Wat mij betreft erg onwaarschijnlijk

Pluspunten

Wil mijn aankoop retour sturen. Klantenservice niet te bereiken. Verkopende partij reageert niet, bellen, chatten en mailen werkt allemaal niet.

Pluspunten
Echt gruwelijk slechte service. We hebben 2 banken besteld via de site, na bezorging bleek dat we 19 (!) onderdelen misten en dat er 5 van 6 kussens van de bank lege en beschadigde skai hoezen waren. We zijn inmiddels al 2 weken bezig om ze terug gestuurd te krijgen, maar er is telkens geen telefonisch contact beschikbaar, en na telefonisch contact zou een vriendelijke medewerker genaamd Coen onze de benodigde labels sturen, echter in de mail zaten deze niet bijgevoegd en na dit te hebben aangegeven nooit meer contact kunnen krijgen. Mijn collega ging hier vervolgens mee verder en heeft uiteindelijk de labels via de site kunnen downloaden en uitprinten echter blijken dit labels van de post nl te zijn en dan moet je de pakketten (4 enorme dozen) zelf bij een post nl punt retour brengen. Echt mensen ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT iets bestellen bij Vida XL! Het zijn cowboys en je kan fluiten naar je geld als je niet oplet!! De kans dat iets goed gaat met bezorging en/of retour is nihil.
KDV de Kasteeltuin, Paula Nederveen

Pluspunten

2 dagen geleden heb ik een klacht ingediend over een beschadigde tv verhoger van glas. Nu 48 uren geleden nog steeds niet gehoord. Als je ze belt zijn ze zgn niet bereikbaar vanwege zgn de vele telefoontjes. In de claimbox van mijn account staat helemaal niets, terwijl ik de claim wél heb ingediend.
Deze wijze van service bieden schijnt nogal vaker voor te komen bij Vidaxl. Eens maar nooit meer.
T.Kok
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Ik ben absoluut NIET tevreden van uw product en de service na de verkoop. Wij hebben een kast gekocht bij u en deze is binnengekomen op 25/01 vrijdag namiddag. Bij de opening van de kartonnen doos zagen we direct dat de kast geblutst was aan een hoek. In de kartonnen doos is er met krijt enige lijnen getrokken, blijkbaar op dezelfde plaats dat de kast geblust is. Blijkbaar, lijkt het ons dat dit al een beschadigd exemplaar is dat misschien per vergissing naar een nieuwe klant is gezonden.
Ingesloten laat ik u enige foto's waaraan je de beschadigingen kunt zien.
Kunt u ons zeggen hoe u deze kast gaat verwisselen met een nieuwe (onbeschadigde) kast.
Ean nummer: 8718475937944
Bestelnummer: 32110291769
Ik heb al 3 mails gestuurd waarop automatisch gemeld wordt dat binnen de 48 contact genomen wordt. Dit gebeurt niet. Ook telefonisch wordt men niet behandeld.

IK WENS DAT MEN DEZE ZAAK CORRECT BEHANDELD!

Suzanne
Ranst

Pluspunten
Onvoldoende personeel om klanten te woord te kunnen staan, uren in de wachtrij;
Incomplete levering van meubel, missen essentiele onderdelen;
Status zending is niet actueel;
Retourneren is niet mogelijk omdat de status niet actueel is;
Onduidelijkheid over hoe te retourneren;

Snelle levering van de onderdelen. Maar een groot deel mist bij de levering. Wij hadden een bank gekocht maar tijdens het in elkaar zetten hiervan mist er een leuning/beugels en andere onderdelen. Je mag toch wel verwachten dat je voor dit bedrag iets compleet geleverd krijgt. Jammer dat wanneer je belt, je eerst een uur in de wachtrij moet staan om een medewerker te spreken evenals in de chat. Wanneer je in de wachtrij staat om de klantenservice te spreken meld de stem al dat het erg druk is, zegt dit dan iets over het bedrijf en de materialen die zij leveren? Wij raden niemand aan om ooit iets te bestellen bij VidaXL. Puur omdat de klantenserivce moeilijk te bereiken is, niet duidelijk vermeld staat hoe je moet retourneren en de meubels die geleverd worden incompleet zijn. Waar je vervolgens lang mee zit omdat je niemand hierover kan bereiken. Erg slecht.
Jack
Leusden

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten

Krijg maar geen contact met de klantenservice, niet via de telefoon, op de mail reageren ze niet en bij de chat is er nooit een medewerker beschikbaar.
David

Gepubliceerd op: 14/02/2019