Bedrijfsgegevens

Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo
Telefoon: 0881232400

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

vidaXL.nl
totaal score
7.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2218 beoordelingen (12 maanden)
10383 beoordelingen (totaal)
190690 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (1052)
28% (627)
8% (186)
4% (95)
12% (262)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Goed geholpen
Verbeterpunten
 
Antwoord vidaXL.nl
Beste Lisa,

Ik heb zojuist uw review gelezen, en zou graag met je in contact willen komen. Ik heb je zojuist gebeld, maar kreeg helaas geen gehoor.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Slecht product
Late levering

08/08/2019

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
heb ik op dit moment niet
Verbeterpunten
zorgen voor een goede verzending van gewonnen en betaalde veilingen .het gaat vaak mis en duurt lang voordat jullie met een oplossing komen
Antwoord vidaXL.nl
Beste Herman,

Bedankt voor uw tijd vandaag.
Zoals besproken vinden wij het erg vervelend hoe het verlopen is.
Ik hoop dat u tevreden bent met de oplossing die ik u aangeboden heb.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Herman
Wapenveld

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Nog niks binnen. Helemaal kut. Ik heb jullie gemaild, maar tot op heden niks ontvangen, geen pakket en geen reply.
Verbeterpunten
Zorg voor een klantenservice die per telefoon bereikbaar is. Dit is gewoon geen service.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Klant,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken wil ik dit graag voor je oplossen.

Zodra ik de foto's binnen heb gekregen neem ik contact met je op.

Alvast bedankt, en ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare team
Klant
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik heb nog steeds niks ontvangen
Verbeterpunten
Ik heb nog steeds niks ontvangen
Antwoord vidaXL.nl
Beste Stefan,

Ik heb je zojuist gebeld, helaas kreeg ik geen gehoor.
Ik zou graag met je in contact willen komen, ivm je order.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant
Almere

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De levering duurde veel te lang. Ook de reactie op mijn vraag wanneer ik de levering mocht verwachten liet lang op zich wachten. Uiteindelijk de producten ontvangen, maar zal een grotere aankoop niet snel meer via VidaXL kopen.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Joline,

Ik heb je vandaag gebeld ivm je review.
Ik zou graag met je in contact willen komen hierover.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beleefder communiceren
Eerste bestelling niet ontvangen/opnieuw het zelfde product besteld.
Bezorger heeft niet aangebeld dus weer niks ontvangen/ ook geen briefje in de brievenbus gekregen
het heeft totaal 3 weken geduurd.
Nog niet eens excuses aangeboden
Klant

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Groot assortiment
Verbeterpunten
Ik koop hier nooit meer wat. Heb een bestelling gedaan en dezelfde dag nog een mail gestuurd dat ik het niet wilde hebben, maar een andere wilde en ook al inmiddels besteld had. Ging om een BBQ van € 380 euro. Na een week toch 2 dozen verstuurd, duurde eeuwig voordat het weer opgehaald werd. Toen werd er nog eens een doos opgestuurd (BBQ bestond uit 3 dozen) en ik had hem een maand daarvoor al geannuleerd. Uiteindelijk na 2 maanden vandaag mijn geld terug (originele order was van 4 juni!). Veel artikelen, maar BBQ is van slechte kwaliteit en de customer service is om te huilen! Ze trekken zelfs nog € 5 van het betaalde bedrag af, voor het retour. Beste VidaXL ik had de order al per mail geannuleerd en bevestigd door jullie een week voor jullie hem toch verzonden. Waarom moet ik daarvoor betalen? Man man man.....
Peter

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
zero, nul, 0,0
Verbeterpunten
bezorging duurde 3 weken.
communicatie was dramatisch.
geen antwoord op mail, etc
Antwoord vidaXL.nl
Beste Mevrouw de vries.

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen.
Helaas kreeg ik u niet aan de lijn.

Ik zal het morgen nog eens proberen.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Mw de Vries
alkmaar

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Kwaliteit van mijn tuinmeubilair is beroerd. Afwerking is slordig, slechte montage en levering liet even op zich wachten.
Antwoord vidaXL.nl
Beste Erwin,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken kun je op mijn mail die je gekregen hebt reageren.

Zodra ik je mail binnen heb, zorg ik dat wij met een nette oplossing komen.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je mij altijd bellen.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team
Klant

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
I am surprised you ask about my experience with your company...when you straight away cancelled my order due to no stock. So what do you exactly want from me? How can I give an opinion when you actually provided me no service?
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer