Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5

Pluspunten
snel.efficient.duidelijk.mooie shop

ina
assen

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Levering (bijna) altijd binnen aangegeven tijd.
Bij de "veilingen" liever een minimum prijs neerzetten, i.p.v. zelf mee gaan bieden en zo het verloop te beinvloeden. Dat is wel zo duidelijk!
ab
varsseveld

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
goede prijs,keurige levering volgens afspraken

Rob
Waardenburg

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
De kwaliteit van de producten die ik besteld en ontvangen heb waren uitstekend. Prima kwaliteit - prijsverhouding. Maar je moet geduld hebben en het niet binnen de beloofde tijd thuis verwachten.Correct en eerlijk mbt financiën.
Wees eerlijk. Als een product pas na 3 weken geleverd kan worden, meld dit dan! En houd niet vast aan die 1 ä 2 dagen. Je kunt dit niet waar maken dus beloof het dan niet. Van de drie bestellingen met deze levertijden kwam er 1 na 5 werkdagen, 1 na 12 en de derde pas na 3 weken met veel gedoe door bellen, chatten en beloftes. Een bank, waar je je toch op voor bereid. Het is duidelijk dat een leverdag (meermalen beloofd door de klantenservice), voorbereiding eist met onder andere aanwezig zijn en ruimte hebben. Erg jammer dat ze zich al maanden verschuilen achter de storing in de systemen. Een paar dagen, dat kan gebeuren maar je kunt mij niet wijs maken dat een website daar weken, laat staan maanden last van heeft. Soms krijg je een kleine compensatie maar ik heb liever dat de juiste levertijden gehanteerd worden. Zonder al dat gedoe aan de telefoon en via de chat.
Beste Erna,

Wij hebben u zojuist proberen te bellen n.a.v. uw beoordeling maar u was helaas niet bereikbaar. Daarom hebben wij een email gestuurd en horen graag van u.

Webcare Team
Erna
Nijverdal

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Wees eerlijk. Als een product pas na 3 weken geleverd kan worden, meld dit dan! En houd niet vast aan die 1 ä 2 dagen. Je kunt dit niet waar maken dus beloof het dan niet. Van de drie bestellingen met deze levertijden kwam er 1 na 5 werkdagen, 1 na 12 en de derde pas na 3 weken met veel gedoe door bellen, chatten en beloftes. Een bank, waar je je toch op voor bereid. Het is duidelijk dat een leverdag (meermalen beloofd door de klantenservice), voorbereiding eist met onder andere aanwezig zijn en ruimte hebben. Erg jammer dat ze zich al maanden verschuilen achter de storing in de systemen. Een paar dagen, dat kan gebeuren maar je kunt mij niet wijs maken dat een website daar weken, laat staan maanden last van heeft. Soms krijg je een kleine compensatie maar ik heb liever dat de juiste levertijden gehanteerd worden. Zonder al dat gez**k aan de telefoon en via de chat.

Nijverdal
29/11/2018

Pluspunten
Na de beoordeling heeft Vida XL contact gezocht en compensatie aangeboden. Situatie is uitgelegd en de compensatie is op korte termijn geregeld.
Voor de 2de keer worden de afspraken niet nagekomen. De eerste keer (een schuur) duurde eindeloos (ivm een storing), helaas, na de storing liep alles mis en werd, buiten mijn toestemming om, het geld terug gestort en de bestelling geannuleerd. En nu weer hetzelfde verhaal, en is nog niets bekend, geen enige vooruitgang. Het is dat we de fundering al op maat hebben liggen, daarom wil ik nu deze schuur, maar ik bestel hier nooit meer en raad het ook niemand aan. Het is 6 weken geleden dat ik voor het eerst een bestelling heb gedaan en heb nog niks in huis, wat een drama.
Beste Suzanne,

Wij vinden dit enorm vervelend om te lezen. Wij gaan hier achteraan en nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Webcare team
Suzanne

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Geen enkele helaas...

28/11/2018

Pano
Bennekom

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelle en adequate levering
Klantvriendelijk
Goed probleemoplossend vermogen bij bezorgproblemen bij PostNL waar VidaXL niks aan kon doen.
Iets coulantere openingstijden voor telefonisch contact zou fijn zijn.
RB

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Na het delen van mijn ervaring via Kiyoh, werd alsnog alles snel opgelost. Product ontvangen en korting terug gestort. De klachtafhandeling gaat soepel. Als u dezelfde daadkracht had getoond op mijn belletjes en mailtjes, had VidaXL een dikke voldoende gescoord.
Mijn bestelde en betaalde product na een maand nog steeds niet ontvangen. Bij navraag werd mij vier maal een belofte gedaan die niet kon worden nagekomen. Steeds moest ik Vida XL eraan herinneren dat zij de afspraak niet waren nagekomen. Extra genant omdat ik hen alle tijd en ruimte geef om met een realistische oplossing te komen. Er zijn problemen in het magazijn. Dan wacht ik gewoon wat langer als dat betekent dat het nu ècht gaat lukken. In een vijfde belofte heb ik heb ik geen vertrouwen. Ik heb inmiddels mijn geld terug gevraagd. Ik ben benieuwd hoe soepel dat zal gaan.

Vida XL, u moet hier echt iets aan gaan doen. U wekt nu de schijn dat de vervoerder hier debet aan is. Maar dat verdient uw samenwerkingspartner niet!
Beste Machteld,

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de manier hoe uw klacht opgelost is.

Als u nog vragen heeft horen wij het graag!

Webcare Team
Machteld

Gepubliceerd op: 09/12/2018

25/11/2018

Pluspunten
2 kunst buxusbollen besteld voor een goede prijs.
Snelle levering. In het weekend besteld en dinsdag ontvangen.
Ontving regelmatig berichten over de status van de levering van de bestelling.
Buxusbollen zijn mooi. Werden geleverd in 2 halve bollen, die makkelijk in elkaar te zetten waren.
Ben er zeer blij mee.

Sylvia
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Uitstekende klantenservice, goede levering, leuke producten.

Amersfoort

Gepubliceerd op: 06/12/2018