Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5
201759 keer bekeken

Pluspunten
aantal bestellingen gedaan.
Mooie producten voor scherpe prijs
Prijs/kwaliteit is in een mooi verhouding
Zending kan uit meerdere pakketjes bestaan die mogelijk over verschillende dagen geleverd worden. geen probleem voor mij aangezien prijs/kwaliteit goed is

Maurice
Echt

Gepubliceerd op: 14/12/2019

Pluspunten
Na een "slechte start" heeft de klantenservice mij in 2e instantie goed en snel geholpen zodat ik in no time mijn product in huis had.
Daarnaast is er een terechte compensatie tegenover gesteld waar ik niet om hoefde te vragen! Zeer netjes!
Na contact opnemen via de chat, sneller de beloofde actie mailen naar de klant, zodat deze het gevoel krijg dat naar hem/haar geluisterd is en dat er daadwerkelijk actie is ondernomen. Hier dus niet 2 dagen mee wachten.
("eind goed, al goed" zullen we maar zeggen)
Beste Bjorn,

Bedankt voor je tijd vandaag.
Zoals besproken zul je vandaag de massagetafel ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Simone
Bjorn

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet echt geven
Ik heb op 18/11 een massagetafel besteld (deze zou 2 dagen daarna geleverd worden). Ik heb op 25/11 eens contact opgenomen omdat ik het lang vond duren. Toen heb ik 2 opties gekregen "geld terug" of "opnieuw laten bestellen." Ik heb voor de 2e gekozen en zou hier een mail van ontvangen. Nu op 27/11 nog steeds niks van gehoord of mijn product ontvangen... Erg slecht.

27/11/2019

Pluspunten
service in het algemeen.

Beste Kurt,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer :)

kurt
deinze

Gepubliceerd op: 10/12/2019

Pluspunten
Ik weet helemaal niks te verzinnen.
Wat een ongeloofwaardige site van jullie!!
Ben vanaf 7 november met jullie bezig geweest met een gewonnen veilig!! krijg niets anders te horen ligt in je winkelwagen! vanaf 7 november tot vanmorgen 20 november ligt er niks in mijn winkelwagen.
Ik moest jullie de wereld aan screenshots sturen wat ik gedaan heb!! jullie beloven gouden bergen maar volbrengen niks....ik ben wel klaar met jullie.
Ik heb hier geen verbeter punten voor aangezien ze je in de maling blijven nemen.
Beste Roy,

Ik heb je vandaag gebeld, helaas kreeg ik je niet aan de lijn.

Je mag mij altijd terug bellen, anders probeer ik het morgen nogmaals.

Met vriendelijke groet.
Simone / vidaXL / Webcare Team
Anoniem.
Vaart

Gepubliceerd op: 04/12/2019

Pluspunten
Ik weet helemaal niks te verzinnen.
Wat een ongeloofwaardige site van jullie!!

Vaart
20/11/2019

Pluspunten
De communicatie leek wat stroef op gang te komen, maar gelukkig heeft VidaXL ons op een juiste wijze geholpen. Ons probleem is opgelost!
Bedankt voor de goede service :)

Beste Nienke,

Wat fijn dat we het goed hebben op kunnen lossen! :)

Pluspunten
Drie keer een kapotte wasbak toegestuurd gekregen. Erg frustrerend. Weinig begrip voor ons. Ter compensatie zouden wij twaalf euro terug krijgen.. Ik zou VidaXL zeker niet aanraden!

16/11/2019

Pluspunten
Goede prijzen voor goede kwaliteit,levering sneller dan op de website staat en snel en goed via mails op de hoogte gehouden van alle gegevens en de levering.

Beste Rob,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent.

Hier zijn wij erg blij mee.

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet.
Simone / vidaXL / Webcare Team
rob
eindhoven

Alles.
Beste Walter,

Ik heb je vandaag gebeld om het op te lossen voor je. Mocht je hier op in willen gaan dan kun je mij altijd terug bellen.

Marina
Walter
Etten-leur

Pluspunten

-komen de levertijden niet na
-al 2 dagen tel. Niet bereikbaar
-chat werkt niet
Maw: bedrijf is niet te bereiken en ik hoor maar niets over mijn bestelling die na 2 werkdagen geleverd hoorde te zijn, die tijd is allang verstreken.
N.funke
Willemstad

Gepubliceerd op: 29/11/2019

Pluspunten
Scherpe prijzen, leuke producten
Levertijd wordt niet nagekomen. Bestelling 11-11 gedaan, zou binnen 2 dagen geleverd worden. op 14-11 is de status nog steeds niet verzonden...Niet helemaal meer van deze tijd voor een Online shop.
Beste Ray,

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Helaas hebben wij in jouw geval de beloofde levertijd niet gehaald en heb je daarom proberen te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten.

Ik bel je snel nog een keer op.

Fijne dag!

Ray
DH

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten
Vorige week heb ik een salontafel besteld. In eerste instantie heb ik wat problemen gehad met de levering daarvan. Alleen heeft de klantenservice ontzettend zijn best gedaan om het te verhelpen. Uiteindelijk hebben zij dit op een vriendelijke manier opgelost en ben ik ontzettend blij met mijn aankoop hier!

Beste Ayse,

Ik heb je zojuist proberen te bellen maar helaas was je niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens.

Fijn weekend gewenst en bedankt voor je geduld.

Ayse

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten

Mijn bestelling heeft een levertijd van twee dagen. Na drie dagen dat ik besteld heb zag ik op mijn account dat mijn order niet eens was verwerkt. Helaas krijg ik de klantenservice ook niet te pakken. Dit is dus de eerste en laatste keer dat ik hier bestel!

14/11/2019