Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.5
207066 keer bekeken

Pluspunten
Bedrijf is aan te raden!

Jan
Gistel

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Bestelling gedaan voor een bartafel. Het duurde even voordat we het product kregen, maar na gebeld te hebben met de webservice is duidelijk geworden dat het een kleine vertraging opliep. Uiteindelijk goed aangekomen en we zijn erg tevreden over onze tafel. De dag erna belde een aardige vrouw bij de webservice om te controlen over de bestelling.

Beste Klant,

Bedankt voor je tijd vandaag. Zoals besproken is het aangemeld bij de vervoerder met de traceercode die je per mail gekregen hebt.

Tot snel.

Marina/ vidaXL

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Pluspunten
Tot nu toe heel erg ontevreden. Bestelling gedaan voor een bartafel en een week later nog geen bevestigingsmailontvangen. Chatmedewerkers weten ook van niets. Ik wacht nog een dag of twee, en dan ga ik mijn geld terugvragen.
Eindeloos

07/01/2020

Pluspunten
Het lijkt een goedkoop bedrijf maar in verhouding heb je er veel ellende mee.
Klachten die dienen behandelt te worden.
Meldingen van beschadigd product dienen worden opgepakt.
Reacties van klantenservice moeten respectvoller en menselijker.
Westerbrink
Veendam

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Beste Van nieuwenhove Julien,

Bedankt voor je positieve rating.

Van nieuwenhove Julien
Antwerpen - Zandvliet

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Groot aanbod, snelle levering (zaterdag besteld, woensdag geleverd). Besteld zonder problemen nadat ik een account aangemaakt had.
Maak de website SMART. DUs niet grotere pakketten gaan met een andere verzender mee, maar pakketten met afmetingen vanaf (maat) gaan met deze verzender (noemen). Geef aan welke verzendtermijn er bij deze verwacht wordt. Als het pakket naar de verzender gestuurd is, op de WEBSITE aangeven dat dit gedaan is en dat dit te vinden is in de mail ipv een error en vermelding dat er nog niets besteld is. Liever nog dat het pakket altijd via vidaXL te volgen blijft tot levering. Mails verdwijnen wel eens in spam mappen.
Beste Angela,

Bedankt voor je feedback over de tracking. Wij zijn hier momenteel al mee bezig. Mocht je verdere uitleg hierover hebben dan kun je ons altijd even bellen.

Fijne dag!

Angela
Leiden

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Excellente communicatie en service, ook na levering.
Beste Hilde,

Bedankt om je ervaring te delen.

Hilde
DIEST (Belgiƫ)

Gepubliceerd op: 06/01/2020

Pluspunten
klantenservice doet zijn werk goed
Een bevestiging sturen voor ontvangst retour
Beste Radj,

Bedankt voor je tijd vandaag,

Zoals besproken neem ik maandag contact met je op.

Radj
Culemborg

Gepubliceerd op: 25/12/2019

Pluspunten
Hopelijk opgelost mijn retour bestelling was niet verwerkt 3 maanden later kreeg ik een rekening met aanmaning van klarna
Alles

Culemborg
11/12/2019

Pluspunten
Alle lange tijd klant en er kan overal wel eens iets fout gaan. Ook dit is nu netjes opgelost door de klantenservice.

Beste Steven,

Bedankt voor je tijd vandaag! Wat fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Indien je verder vragen hebt kun je mij bellen.

Rumeysa
Steven
Hengelo

Gepubliceerd op: 24/12/2019

Pluspunten
Alle lange tijd klant en er kan overal wel eens iets fout gaan. Na veel mailen lijkt de mail telkens (bewust) niet goed gelezen te worden of krijg elke keer een antwoord wat niks te maken heeft met mijn vraag. Probleem ligt bij VidaXL en is heel eenvoudig op te lossen maar, toch blijkt dit bij hun heel moeilijk te zijn. Zelf al oplossingen aangedragen maar, ook dat mag niet helpen. Erg jammer dat je niet goed gehoord wordt en een klein probleem snel opgelost wordt.

Hengelo
10/12/2019

Pluspunten
tot nu toe geen enkele
Heb kerstboom lampjes besteld die volgens de site op voorraad zijn en een levertijd hebben van 3 werkdagen. Na 6 dagen de bestelling eindelijk ontvangen.
Beste Klant,

Sorry voor de vertraging. Je lampjes zijn onderweg dus gelukkig hoef je niet bij een donkere boom te zitten.

Ik heb zojuist proberen te bellen naar het geregistreerde telefoonnummer maar kreeg helaas niemand te pakken. Ik probeer het snel nog eens maar je kan mij ook altijd terug bellen.

Bedankt voor je geduld en hopelijk tot snel.

Gepubliceerd op: 21/12/2019

Pluspunten
tot nu toe geen enkele
Doen wat je beloofd, heb kerstboom lampjes besteld die volgens de site op voorraad zijn en een levertijd hebben van 3 werkdagen. Na 4 dagen staat de bestelling nog steeds op "in verwerking"
Twee maal gemaild en een maal gebeld maar geen concreet antwoord met wanneer we het bestelde en betaalde product mogen ontvangen. Zitten we straks met de kerst bij een donkere boom....
bestelnummer 31102046001

07/12/2019

Pluspunten
aantal bestellingen gedaan.
Mooie producten voor scherpe prijs
Prijs/kwaliteit is in een mooi verhouding
Zending kan uit meerdere pakketjes bestaan die mogelijk over verschillende dagen geleverd worden. geen probleem voor mij aangezien prijs/kwaliteit goed is

Beste Maurice.

Bedankt voor je mooie review!

Marina/vidaXL
Maurice