Website: www.vidaxl.nl
Adres: Mary Kingsleystraat 1 5928 SK
Plaats: Venlo

vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

vidaXL.nl
7.2

Pluspunten
snel levering, goedkoop
Ik kan geen contact met de klantenservice maken. In mijn account kan ik mijn bestelling niet meer vinden. Ik heb 6 stoelen besteld 3 daarvan zijn gebroken aangekomen. Geen idee hoe ik verder geholpen kan worden. Een telefoonnummer die niet in gebruikt is en een webmail die niet werkt. Spijtig dat het zo loopt hopelijk kan ik via deze weg contact hebben met een medewerker,

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten

Ik krijg een product niet eens binnen of wel ze zeggen dat het nog in orde gezet wordt maar dat is nou al 1 maand gelden toen de verkoper dat zei die het product verkoop . En van de andere product deze is super traag en het verkeerde besturing zit er op en daar heb ik het over de tv box
Stefanie
Sint Nicolaasga

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten

Bij bestelling staat levering binnen 3 werkdagen. Inmiddels wacht ik al een week, maar nog geen product geleverd.
De status blijft maar staan op: Zending wordt voorbereid.

Het is onmogelijk om in contact te komen met dit bedrijf!
Chat via robot, hierdoor krijg je geen passend antwoord. En op mail wordt niet gereageerd. Een telefoonnummer is niet te vinden.

ZEER ONPROFESSIONEEL en niet klantvriendelijk.
Onduidelijk of de bestelling nog wordt geleverd en zoja wanneer.
SLECHTE EN ONJUISTE COMMUNICATIE.

Ik had het juist besteld omdat ik het die week nodig had, dus de 3 werkdagen waren goed geweest. Dus onjuist informatie op de website qua levertijden.

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten

leveren niet, en er is niet te communiceren met dit bedrijf!!
Jeanne Tummers
Delft

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
- Verbeter je bereikbaarheid en service
- Zorg ervoor dat je de bestelling compleet levert
- Reageer op e-mail/berichten die je krijgt (al is het maar een bevestiging)
- Zorg ervoor dat je laat weten wanneer je de spullen die retour gaan komt ophalen (tot nu toe geen enkele reactie op het verzoek van retourneren)
Alice

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, echter bij het uitpakken van het packet meerdere beschadigingen aan de poorten, op veel plekken beschadigingen aan het lakwerk en zels een deuk in het frame. Tevens schroefgaten op verkeerde hoogte waardoor compartimenten niet goed aan elkaar geschroefd konden worden. Vida xl nam de klachten hierover serieus en handelde deze naar tevredenheid af.
Controleer de bestelde artikelen voordat u ze verzend!!!
Thijs
Wijlre

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Controleer de bestelde artikelen voordat u ze verzend!!!

Wijlre
04/04/2019

Pluspunten
goede en leuke producten
snelle en goede verwerking
snelle levering zonder verzendkosten

A. E. Brink
Den Helder

Pluspunten
Bagger product, lade past niet
Henri
Schoot

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Na veelvuldig contact vanwege het ontbreken van een onderdeel voor een kast is het allemaal keurig opgelost en staat de kast te pronken

Kevin
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Niets
Er ontbrak een onderdeel van een kast en er werd beloofd dit binnen 4 dagen te versturen. We zijn nu 2 weken verder, heb het nog niet ontvangen en er wordt niet op onze mails gereageerd.
Daar kan nog een hoop verbeterd worden!

Zoetermeer
02/04/2019