Website: https://www.viaella.nl
Adres: Oudezijds Achterburgwal 237 1012DL

Via Ella helpt je om in de jungle van reizen, organisaties en experts precies de reis te vinden die aansluit bij al je wensen. Zo houd je energie over voor andere dingen en zorgt je reis altijd voor een gezonde dosis verwondering.

Via Ella

Pluspunten
Het zijn mensen, het is geen database of ander software programma dat met je antwoorden aan de slag gaat. Via Ella vraagt door om je reis echt op je af te stemmen. Ze nemen de tijd om nogmaals na te vragen en zetten de aanvraag dan door naar precies dat reisbureau dat hierin gespecialiseerd is. Geweldig!
Marjo Voncken
Aken (Duitsland)

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Villa Ella heeft op mijn wens naar het zuiden van Amerika naar New Orleans en omgeving na een tijdje mij drie reizen toe gestuurd . Terwijl U niet eens de vliegreizen heeft !! Vind dit geweldig ook omdat ik alleen reis dat ik van U daar vanaf New York en die met busreizen naar het zuiden toe gestuurd kreeg.
Geweldige service en ik hoefde me niet meer me op die reis concentreren..Ik zag nu door de bomen het bos weer!!!!!!!!
Er waren weinig groeps reizen er naar toe en ik moest dan wel een auto huren om dan me te verplaatsen naar de andere steden of per camper. En daar heb ik geen behoefte aan ook omdat ik alleen reis dan moet rijden.En dit van U kwam mij heel goed uit. Ik heb daarna ook nog een erg positieve mail naar U toe gestuurd.....Nog heel hartelijk bedankt voor de moeite en U zal bekijken of U ook reizen naar deze bestemming kunt organiseren.
Het gaat mij om de muziek blues soul,country jazz en rock en roll ets die daar is ontstaan door de slaven en later ook door de blanke zangers. Elvis en noem maar op. Omdat ik al i 67 jaar ben en in de herfst van mijn leven ben wil ik graag deze wens laten uitkomen. Ik zing ook zelf in eennkoor en dat maakt mij vrolijk en blij en en al die muziek ook die uit het zuiden van Amerika komt. Ben van plan om volgend jaar in juni mijn droom te verwezenlijken. Ben nog aan het sparen want reizen alleen moet je altijd meer betalen dan anderen. Dat weet ik maar ik reis veel alleen. Ik voel me dan wat gediscrimineerd,..

Geen bedrijf
Drachten