Website: www.verschoorstore.nl
Adres: Kerkbuurt 31 3361BC
Plaats: Sliedrecht

Wie Verschoor Sliedrecht zegt, zegt mode. Verschoor Sliedrecht is de leading specialty fashion store. Wij brengen al sinds 1930 de mooiste merken, items en verhalen uit de modewereld naar de hedendaagse man en vrouw. Dat doen wij attentvol, met passie voor het ambacht en met respect voor mens, milieu en dier. Drie generaties Verschoor hebben in meer dan tachtig jaar de zaak opgebouwd tot een waar begrip op modegebied in de randstad, en ver daarbuiten.

In onze moderne en sfeervol ingerichte winkel onder de rook van Rotterdam vind je de meest complete collecties van meer dan 50 exclusieve merken in het vrouwen topsegment zoals, Airfield, Marc Cain, Luisa Cerano, Joseph Ribkoff, Cambio, High, By Malene Birger, Repeat, Drykorn, Twinset, Liu Jo en Parajumpers.

Ook als man ben je bij Verschoor Sliedrecht aan het juiste adres voor gelegenheidskleding, maatwerk, trouwkostuums en accessoires. Maatwerk voor mannen begint bij € 499,-. Wij verkopen kleding voor elke dresscode: van smart casual tot formeel zakelijk en feestelijk chique.

Het is onze passie om onze klanten te verwennen met de mooiste mode overal vandaan. Wij hebben maar één eindbestemming in gedachte: het complementeren van jouw persoonlijke stijl. Ons toegewijde team van stylisten maakt het verschil. Mensen met passie voor het modevak, maar bovenal met interesse in jou als persoon geven je een professioneel en persoonlijk advies. Want onze wereld vol mode draait om jou.

En onze service gaat verder. Wij zien graag dat onze mode jou perfect op het lijf past. De coupeuses van ons eigen atelier maken jouw kleding vakkundig op maat. Ook á la minute. Zo kun jij direct genieten van je aankoop.
Jouw vrije tijd is kostbaar, shoppen buiten winkeltijd of een personal dresser, het kan allemaal. Onze services zijn afgestemd op jouw persoonlijke wensen.
Heb jij binnenkort ook een business meeting of zakelijke borrel en weet je niet wat je aan moet? Boek een gratis personal dresser bij Verschoor Sliedrecht! In 2 uur ga jij goed geadviseerd en stralend de deur uit, zonder dat het je veel tijd kost! Ook voor representatieve kleding voor jouw vereniging of bedrijfsimago adviseren wij je graag.

Je vindt onze winkel in het centrum van Sliedrecht, op 5 minuten van afslag 24 of 25 van de A15. Direct achter de winkel ligt een ruime parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren. En in een van de drie gezellige koffiecorners geniet je van een heerlijk vers kopje koffie.

Verschoor Sliedrecht is online 365 dagen per jaar voor jou geopend. In de webshop www.verschoorstore.nl shop óf reserveer je 24/7 de laatste modetrends.

Verschoorstore.nl
2028 keer bekeken

Pluspunten
We worden vriendelijk geholpen. Denken met je mee. Krijg alle ruimte om te zoeken en te passen met mijn moeder. Lekker bakkie koffie erbij. Wat willen we nog meer

Wilma korporaal
Papendrecht

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Leuke mensen die goed meedenken
Ik zou het niet weten
Inge
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Altijd gezellig winkelen en terzake kundig personeel.

Jacqueline
Goudriaan

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Nergens in Nederland kan ik zo goed slagen als bij Verschoor.
Die zijn er niet, ik ben een tevreden klant
Greetje Pijl Korevaar
Sliederecht

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ik had een mooie blous van twinset besteld online ,ben hier zeer tevreden over ,zeer snelle levering en perfect verpakt aangekomen ,toppie ,zeker een aanrader
Voor mij geen punten die beter kunnen
Linda
Arendonk

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ik heb geen punten die ik zou kunnen noemen.
Ik ben altijd super tevreden, wordt goed geadviseerd
en winkel met veel plezier. Tot ziens !!!!

Bertha van den Heuvewl
Molenaarsgraaf

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Super service,en de beste prijzen voor zeer exclusieve kleren.

Jeanny
ECHT

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Werd er netjes geholpen Alle lof hier voor

Piet Kersbergen
Giessenburg

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ruime keuze uit kwalitatief goede en vooral leuke kleding. Van zakelijk tot sportief. Je wordt goed geholpen en er wordt ook met je meegedacht .Ik slaag er altijd.
Geen. Vooral doorgaan zo!
Marieke
Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
webshop met een mooie collectie.
Bestelde artikelen worden heel snel geleverd
Tevreden klant
WEERT