Website: www.verschoorstore.nl
Adres: Kerkbuurt 31 3361BC
Plaats: Sliedrecht

Wie Verschoor Sliedrecht zegt, zegt mode. Verschoor Sliedrecht is de leading specialty fashion store. Wij brengen al sinds 1930 de mooiste merken, items en verhalen uit de modewereld naar de hedendaagse man en vrouw. Dat doen wij attentvol, met passie voor het ambacht en met respect voor mens, milieu en dier. Drie generaties Verschoor hebben in meer dan tachtig jaar de zaak opgebouwd tot een waar begrip op modegebied in de randstad, en ver daarbuiten.

In onze moderne en sfeervol ingerichte winkel onder de rook van Rotterdam vind je de meest complete collecties van meer dan 50 exclusieve merken in het vrouwen topsegment zoals, Airfield, Marc Cain, Luisa Cerano, Joseph Ribkoff, Cambio, High, By Malene Birger, Repeat, Drykorn, Twinset, Liu Jo en Parajumpers.

Ook als man ben je bij Verschoor Sliedrecht aan het juiste adres voor gelegenheidskleding, maatwerk, trouwkostuums en accessoires. Maatwerk voor mannen begint bij € 499,-. Wij verkopen kleding voor elke dresscode: van smart casual tot formeel zakelijk en feestelijk chique.

Het is onze passie om onze klanten te verwennen met de mooiste mode overal vandaan. Wij hebben maar één eindbestemming in gedachte: het complementeren van jouw persoonlijke stijl. Ons toegewijde team van stylisten maakt het verschil. Mensen met passie voor het modevak, maar bovenal met interesse in jou als persoon geven je een professioneel en persoonlijk advies. Want onze wereld vol mode draait om jou.

En onze service gaat verder. Wij zien graag dat onze mode jou perfect op het lijf past. De coupeuses van ons eigen atelier maken jouw kleding vakkundig op maat. Ook á la minute. Zo kun jij direct genieten van je aankoop.
Jouw vrije tijd is kostbaar, shoppen buiten winkeltijd of een personal dresser, het kan allemaal. Onze services zijn afgestemd op jouw persoonlijke wensen.
Heb jij binnenkort ook een business meeting of zakelijke borrel en weet je niet wat je aan moet? Boek een gratis personal dresser bij Verschoor Sliedrecht! In 2 uur ga jij goed geadviseerd en stralend de deur uit, zonder dat het je veel tijd kost! Ook voor representatieve kleding voor jouw vereniging of bedrijfsimago adviseren wij je graag.

Je vindt onze winkel in het centrum van Sliedrecht, op 5 minuten van afslag 24 of 25 van de A15. Direct achter de winkel ligt een ruime parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren. En in een van de drie gezellige koffiecorners geniet je van een heerlijk vers kopje koffie.

Verschoor Sliedrecht is online 365 dagen per jaar voor jou geopend. In de webshop www.verschoorstore.nl shop óf reserveer je 24/7 de laatste modetrends.

Verschoorstore.nl

Pluspunten
Gezellige winkel
Super verkoopster
Mooie collectie
Een aanrader voor iedereen
Geen idee
Anita

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Ik word er altijd behulpzaam en prettig geholpen.

Annie

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Ieder punt is positief,

Dingena Verschoor

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Veel keuze!
Iets meer hulp bij het passen had fijn geweest!
Annelies Vlot

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
altijd vriendelijk personeel heel behulpzaam

Ineke Vogel

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Fijne verkoopsters. Prachtige collectie kleding, jassen en accessoires. Ik kom graag kijken naar al dat moois.

P.M. Prins

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
zeer vriendelijk personeel.
op deze voet verder gaan
Mw.Brand-Verhoeven
Dordrecht

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Fantastische merken voor de dames
Super vriendelijk personeel dat de tijd voor je heeft
Uitstekend advies wat wel en niet bij je past

Yolanda

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
mooie collectie
te korte periode van retourneren
Astrid van Putten
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Persoonlijk advies, eerlijk, tijd en aandacht. Mooie collectie.
Petra Brand
Zwijndrecht