Website: www.verschoorstore.nl
Adres: Kerkbuurt 31 3361BC
Plaats: Sliedrecht

Wie Verschoor Sliedrecht zegt, zegt mode. Verschoor Sliedrecht is de leading specialty fashion store. Wij brengen al sinds 1930 de mooiste merken, items en verhalen uit de modewereld naar de hedendaagse man en vrouw. Dat doen wij attentvol, met passie voor het ambacht en met respect voor mens, milieu en dier. Drie generaties Verschoor hebben in meer dan tachtig jaar de zaak opgebouwd tot een waar begrip op modegebied in de randstad, en ver daarbuiten.

In onze moderne en sfeervol ingerichte winkel onder de rook van Rotterdam vind je de meest complete collecties van meer dan 50 exclusieve merken in het vrouwen topsegment zoals, Airfield, Marc Cain, Luisa Cerano, Joseph Ribkoff, Cambio, High, By Malene Birger, Repeat, Drykorn, Twinset, Liu Jo en Parajumpers.

Ook als man ben je bij Verschoor Sliedrecht aan het juiste adres voor gelegenheidskleding, maatwerk, trouwkostuums en accessoires. Maatwerk voor mannen begint bij € 499,-. Wij verkopen kleding voor elke dresscode: van smart casual tot formeel zakelijk en feestelijk chique.

Het is onze passie om onze klanten te verwennen met de mooiste mode overal vandaan. Wij hebben maar één eindbestemming in gedachte: het complementeren van jouw persoonlijke stijl. Ons toegewijde team van stylisten maakt het verschil. Mensen met passie voor het modevak, maar bovenal met interesse in jou als persoon geven je een professioneel en persoonlijk advies. Want onze wereld vol mode draait om jou.

En onze service gaat verder. Wij zien graag dat onze mode jou perfect op het lijf past. De coupeuses van ons eigen atelier maken jouw kleding vakkundig op maat. Ook á la minute. Zo kun jij direct genieten van je aankoop.
Jouw vrije tijd is kostbaar, shoppen buiten winkeltijd of een personal dresser, het kan allemaal. Onze services zijn afgestemd op jouw persoonlijke wensen.
Heb jij binnenkort ook een business meeting of zakelijke borrel en weet je niet wat je aan moet? Boek een gratis personal dresser bij Verschoor Sliedrecht! In 2 uur ga jij goed geadviseerd en stralend de deur uit, zonder dat het je veel tijd kost! Ook voor representatieve kleding voor jouw vereniging of bedrijfsimago adviseren wij je graag.

Je vindt onze winkel in het centrum van Sliedrecht, op 5 minuten van afslag 24 of 25 van de A15. Direct achter de winkel ligt een ruime parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren. En in een van de drie gezellige koffiecorners geniet je van een heerlijk vers kopje koffie.

Verschoor Sliedrecht is online 365 dagen per jaar voor jou geopend. In de webshop www.verschoorstore.nl shop óf reserveer je 24/7 de laatste modetrends.

Verschoorstore.nl
9.5

Pluspunten
Zeer goede service toen een besteld artikel er toch niet bleek te zijn al stond het wel op de site.
Prettig opgelost na een telefoontje van een van de medewerkers.

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Zeer goed verzorgde bestellingen en de klantenservice is uitstekend
C.
Assen

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Ruime collectie
Afhandeling online aankopen kan beter, goed lezen wat de klant aangeeft aangaande zelf ophalen of ontvangt pakketje thuis
Sophie

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
-super klantvriendelijk
-altijd meedenken
-mooie collectie
-iets extra's willen doen
Nee, vooral zo blijven
Jolanda
Oudewater

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Snelle levering en heel vriendelijk aan te telefoon.
Denken echt met je mee.

corrie
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede service, mooie verpkakt.

Leontine
Eelde

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Super fijne overzichtelijke winkel waar zowel moeder, dochter als oma terecht kan. Met daarnaast bekwaam personeel dat je tot in de puntjes kan adviseren voor een nieuwe outfit!

Ilse

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Professioneel, eerlijk & service gericht.

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
ruime goed ingedeelde winkel met groot assortiment. Je slaagt altijd.

Bart
Zeist

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Mooie collectie, super service

Tara
Hardinxveld