Website: http://www.verfspuit.net/
Adres: Rollerusstraat 1 1901 PZ
Plaats: Castricum
Telefoon: 0251 ­679911

Verfspuit.net

Pluspunten
Razend snelle levering
Duidelijke website
Scherpe prijzen
Directe levering op postnl afhaalpunt
Dennis

Gepubliceerd op: 24/09/2017

Pluspunten
Na vragen of een artikel snel en duidelijk antwoord ontvangen. Bestelling ook snel en correct ontvangen.

Marcel
Sommelsdijk

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Snelle levering, geheel volgens belofte. Snelle reacties op je vragen. Gewoon een goed, degelijk bedrijf!
Ze zouden meer aanbevelingen kunnen doen welke verven er goed werken met hun spuiten. Ze doen dit nu alleen met 1 type muurverf, maar dit zouden we met nog meer verf(typen) kunnen doen.
Kick
Uitgeest

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Snelle response en correcte verwerking van de bestelling. De bestelling was binnen 24 uur geleverd en was geheel volgens de beschrijving van de site.

Hans
Harlingen

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
De website werkt goed, de showroom is overzichtelijk en er wordt vakkundige informatie verstrekt.

John
Zaandam

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
super snelle levering

Patrick

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
fantastisch snelle uitvoering en product de volgende dag reeds ontvangen! Goed verpakt.

RAPHAEL
Harelbeke

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Snelle feedback en goede service

Duncan

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten

Ontvangst bevestiging sturen en wanneer verzonden is.
Nu 's-middags besteld en de volgende dag bestelling ontvangen. Dit is dus Perfect.
Henry
Rosmalen

Gepubliceerd op: 06/07/2017

Pluspunten
Meest positieve punten tot dusver zijn zeker "communicatie" en "aftersales"!
Door eigen toedoen wilde ik op het laatste moment switchen van de Wagner Powerpainter 60 naar de Wagner HEA Control Pro 350R. Ik had een aardige spuitklus voor de deur ivm levering keuken en wilde dit Airless apparaat dus het lange Pinksterweekend hiervoor gaan gebruiken .
Vrijdagochtend voorafgaande melde ik me met dit voorstel bij "aftersales". Een uiterst aardige jongedame hoorde mijn probleem, stelde nog wat vragen en zou voor mij aan de slag gaan. Zoals beloofd belde zij mij binnen het uur terug en kwam met het voorstel het toestel te ruilen op locatie Hoofddorp. Een medewerker aldaar heeft op mij gewacht alvorens, naar ik vermoed, aan zijn lange weekend te beginnen.
Ik heb het toestel afgerekend en voordat ik met mijn HEA Power Control 350R thuis was kreeg ik mijn Powerpainter 60 al gecrediteerd. Dat noem ik nog eens service!
Daar waar ik dacht dat dit voor allerlei administratieve rompslomp zou gaan zorgen werd er constant met mij meegedacht. Kortom, verfspuit.net denkt in oplossingen!
Nogmaals bedankt!

Mark