Website: www.verf.nu
Adres: Energieweg 39 - 41 2404 HE
Plaats: ALPHEN AAN DEN RIJN

Verf.nu

Pluspunten
1e bestelling ging goed, voor 23:00 uur besteld dag erna in huis. En compleet.
2e bestelling was chaotisch. Naast verschillende materialen had ik 5 emmers verf besteld, die ik in 3 verschillende leveringen heb ontvangen. Leveringen hebben erg lang op zich laten wachten en hierover is niet gecommuniceerd. Ik heb telkens zelf contact op moeten nemen. Bij de laatste deellevering kreeg ik (nadat ik zelf weer contact had opgenomen) wel een mail met daarin aangegeven wanneer ik de levering zou kunnen verwachten. De laatste levering heb ik trouwens ontvangen op het verkeerde adres en veel later dan was toegezegd. Personeel was overigens wel heel vriendelijk en behulpzaam. Ik twijfel wel of ik hier nog een keer zal bestellen. Want voor 23:00 uur besteld volgende dag in huis is deze keer niet waar gemaakt. Bestelling geplaatst op 24-7 en op 4-8 was deze pas compleet. Heel jammer en onhandig.
Antwoord Verf.nu
Bedankt voor uw genomen moeite ons van feedback te voorzien. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de communicatie en de afwikkeling van uw bestelling. Ik kan inderdaad zien dat niet alle producten in uw tweede bestelling voorradig waren, daarom was er met u afgesproken dat er een deelzending naar u werd toegestuurd. Ik zie dat de nalevering van uw bestelling in twee delen is opgesplitst door ons vervoersbedrijf, waardoor u uw bestelling in drie leveringen heeft ontvangen. Dit is niet de normale gang van zaken en wij zullen navraag doen bij het transportbedrijf, om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven.
Alice
Bennekom

Gepubliceerd op: 20/08/2017
Stel 35-55 jr
Pluspunten
Super klantenservice, wordt veel tijd voor je vrijgemaakt om tot de juiste keuze te komen.
De aangegeven levertijd klopt niet. Óf juist aangeven óf niet aangeven.

Gepubliceerd op: 09/08/2017
Gezin <35 jr
Pluspunten
+ Scherpe prijzen
+ Supersnelle levering
+ Zelf kiezen tussen thuis afleveren of pakketpunt
- Ik mis een zoekfunctie en een filter (merk, binnen/buitenverf, acryl/alkyd etc.)
- Onduidelijk wanneer je een roerhoutje mee krijgt, je kunt ze hier niet los bestellen maar de andere webshop wel
- Niet makkelijk doorklikken naar technisch blad
- Passende grondverf bij lakken zou handig zijn
- Eerdere bestellingen kunnen bekijken en herhalen zou handig zijn

Gepubliceerd op: 08/08/2017
Single, <35 jr

TNT post waardeloos bedrijf
Kwamen 1 dag later dan aangegeven
Kost mij Een vrije middag

Gepubliceerd op: 05/08/2017
Gezin <35 jr
Pluspunten
Supersnelle levering, gisteravond besteld, vandaag al in huis!
Voordelige prijs

Sylvia

Gepubliceerd op: 27/07/2017
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Super snel zondag besteld en maandag geleverd.

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Snelle levering, juiste materiaal en mooie prijs

55 jr of ouder
Pluspunten
Goede producten
Geen reactie via de chatbox mbt productadvies. Voor 23:00 uur besteld morgen in huis? Nog niet bijna! Spullen besteld, pas week later in huis vlgs bevestiging. Gebeld voor alternatief product. Vervolgens zijn ze vergeten dit op te sturen. Nogmaals gebeld op zaterdag. Zondag pas versturen. Maandag in huis. Net bevestiging ontvangen dat de producten dinsdag eind van de middag aankomen. Waardeloos! Ik besteld hier nooit meer iets.
Antwoord Verf.nu
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te vernemen dat u geen reactie kreeg via onze live chat. Het kan zijn dat het op dat moment erg druk was en het iets langer duurt voordat u contact kreeg met onze klantenservice, onze excuses voor het ongemak. Het door u bestelde product was helaas manco bij de fabrikant waardoor uw bestelling vertraging had opgelopen. Wij zullen nagaan waarom het alternatieve product niet meteen naar u verzonden is, dit is namelijk niet de normale gang van zaken. Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak. Wij hopen dat u ons in de toekomst alsnog een nieuwe kans wilt geven.
Frank

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Snelle levering.
De verpakking wat een gedoe met al die chips, Zijn er geen handiger verpakkingsmaterialen?
Antwoord Verf.nu
Hartelijk dank voor uw feedback! Ons verpakkings- en opvulmateriaal is zorgvuldig gekozen om transportschade zo veel mogelijk te beperken. Wij zijn constant aan het nagaan hoe wij onze verzend- en verpakkingsprocessen kunnen optimaliseren. Hierbij speelt de mening van onze klanten een grote rol. Wij willen u daarom nogmaals bedanken voor de genomen moeite om ons feedback te geven.
Chris
Noordwijk

Gepubliceerd op: 22/07/2017
55 jr of ouder
Pluspunten
Perfect geregeld, snel en scherp geprijsd.
Nee
Martin
Sneek

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Gezin <35 jr
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ