Website: verbau.nl
Adres: Gasthuisstraat 10 5301CC
Plaats: Zaltbommel
Telefoon: +31 (0) 418 84 22 25

VERBAU is de eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en Vlaanderen. We bieden het totaalpakket van advies tot en met uitvoering en we verkopen onze producten aan professionals en doe-het-zelvers.

We denken graag met je mee over je project en geven advies over materiaal en kleurgebruik. En desgewenst voeren we het werk met liefde uit, of we brengen je in contact met een verwerker van onze producten bij jou in de buurt.

VERBAU toonkamer-werkplaats-winkel, voor alles over betonstuc en leemstuc.
Gasthuisstraat 10
5301 CC Zaltbommel
+31 (0) 418-84 22 25 (ma, di, do, vrij 13-17 uur, woe 9-12 uur)

Loop binnen op:
· vrijdag van 11-18 uur
· zaterdag van 11-15 uur
· of maak een afspraak voor andere dagen en tijden: www.verbau.nl/afspraak

www.verbau.nl | www.verbauwebshop.nl | www.facebook.com/verbau.nl

VERBAU

Pluspunten
uitermate vriendelijke medewerkers, goed meedenken en goede advisering
ruimer afplakken van ruimtes waarin met leemstuc gewerkt wordt
Hoi Marc,
Bedankt voor je review en input. Zoals we al bespraken, hebben we jullie opmerking over het afplakken bij leemstuc meteen ter harte genomen!
We zijn benieuwd naar het totaalbeeld wanneer jullie zijn ingericht, dat komen we graag bezichtigen. We wensen jullie alvast heel veel geluk in jullie nieuwe huis.
Hartelijke groet, ook namens onze mannen,
Marc Eysink Smeets
'S-HERTOGENBOSCH

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Heel goed geregeld allemaal. Communicatie goed. Keurig op tijd en met iedereen rekening houdend.
De afstemming tussen klusser (die voor en na het stucen komt) en VERBAU is cruciaal. Belangrijk om klanten daarop te wijzen en eventueel direct een bekende klusser aan te bevelen. Dat hadden wij fijn gevonden.
Hoi Erwin en Sonja,
Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We begrijpen jullie punt over de afstemming met aannemer/klusbedrijf voor en na onze specialistische werkzaamheden. Aannemers/klusbedrijven mogen daarom altijd contact opnemen over de specificaties die we duidelijk in de offerte vermelden. We zouden graag iedereen een goede professional voor de voorbereidingen adviseren maar omdat wij zelf in heel Nederland en België werken is dat niet altijd mogelijk. Uiteraard denken we altijd graag met je mee. Voor, tijdens en nadat ons werk erop zit.
Veel plezier van jullie nieuwe badkamer!
Hartelijke groet, ook namens onze mannen,
Erwin Koster

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Goede communicatie, een goed werkplan dat goed wordt doorgenomen alvorens er gestart wordt. Zeer klantvriendelijk. Harde werkers.
Zeker een aanrader
Beste John,

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn :-) Heel veel plezier van de nieuwe badkamer!

Hartelijke groet, ook namens de vakmannen,
John
Oostvoorne

Gepubliceerd op: 01/04/2018

Antwoord VERBAU
Bedankt Dennis! Veel plezier van jullie nieuwe badkamer.
Dennis

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Echte vakmensen die samen met ons opzoek gingen naar het perfecte plaatje!
Verbau heeft bij ons de betonstuc op de achterwand van de keuken geplaatst, super blij mee! Het maakt onze witte keuken tot een verbluffend mooie stijlvolle keuken waar we ook veel positieve reacties op krijgen!
Daarbij zijn het ook nog eens hele lieve en klantvriendelijke mensen, dus een echte aanrader!!

Hoi Saskia en Geert-Jan,
Wat fijn dat jullie keuken zo goed bevalt. Wij vonden het heel fijn om samen met jullie de perfecte match te maken! Veel geluk in jullie nieuwe huis.
Hartelijke groet, ook namens 'de mannen',
Saskia en Geert-Jan

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Werken netjes, laten de boel keurig achter. Hebben verstand van zaken. Zijn een beetje onconventioneel en dat vind ik heel leuk ! Origineel bedrijf, top !

Hoi Anneke,
Bedankt voor je leuke review. Onconventioneel, daarin herkennen we onszelf helemaal :-)
Groeten, Marieke
Anneke

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Michiel van VERBAU heeft bij ons de muren en vloer van de badkamer voorzien van een laag Betonstuc. Dit is aangebracht over de bestaande tegels, er hoefde dus niet eerst gesloopt te worden. het eindresultaat is boven verwachting. Voor elk probleem heeft hij een passende oplossing.
Ontzettend bedankt!

Hoi Maurice,
Michiel vond het leuk om samen met jou, in een workshop-on-the-job, aan jullie project te werken. Heel veel plezier van jullie nieuwe badkamer!
Maurice
Tegelen

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Afspraken worden goed nagekomen
Er wordt op aangename wijze meegedacht
Super vriendelijk personeel

Hoi Monique en Derk,
Bedankt voor jullie fijne review! Heel geluk in jullie nieuwe huis, mét VERBAU-betonstuc vloer :-)
QuoVadis Zorggroep
Bruchem

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Betrokken medewerkers
telefonische bereikbaarheid
Beste Henk,
Bedankt voor de review. We delen je verbeterpunt over telefonische bereikbaarheid en proberen zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.
henk.van.beurden@icloud.com

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Zeer tevreden met onze badkamer. Het betonstuc heeft een mooie warme uitstraling dat met de verschillende lichtinvallen steeds weer een ander verrassend effect geeft.
De mensen bij VERBAU zijn vriendelijk en weten hun vakmanschap en kennis over te brengen.
Een folder voor onderhoud en schoonmaaktips zou fijn zijn. Maar zoals we vernomen hebben wordt daar achter de schermen al aan gewerkt.
Hoi Sophie en Herman,
Fijn dat jullie nieuwe badkamer goed bevalt. Heel veel plezier ervan!
Team VERBAU
PS We werken inderdaad hard aan folders met alles wat je moet weten wanneer we betonstuc bij je komen aanbrengen. Ook onderhoud zal daarin een belangrijke plek krijgen. We hopen dat je voorlopig uit de voeten kunt met ons tijdelijke onderhoudsdocument. Laat het ons vooral weten als je vragen hebt!
Sophie en Herman

Gepubliceerd op: 22/09/2017