Website: verbau.nl
Adres: Gasthuisstraat 10 5301CC
Plaats: Zaltbommel
Telefoon: +31 (0) 418 84 22 25

VERBAU is de eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en Vlaanderen. We bieden het totaalpakket van advies tot en met uitvoering en we verkopen onze producten aan professionals en doe-het-zelvers.

We denken graag met je mee over je project en geven advies over materiaal en kleurgebruik. En desgewenst voeren we het werk met liefde uit, of we brengen je in contact met een verwerker van onze producten bij jou in de buurt.

VERBAU toonkamer-werkplaats-winkel, voor alles over betonstuc en leemstuc.
Gasthuisstraat 10
5301 CC Zaltbommel
+31 (0) 418-84 22 25 (ma, di, do, vrij 13-17 uur, woe 9-12 uur)

Loop binnen op:
· vrijdag van 11-18 uur
· zaterdag van 11-15 uur
· of maak een afspraak voor andere dagen en tijden: www.verbau.nl/afspraak

www.verbau.nl | www.verbauwebshop.nl | www.facebook.com/verbau.nl

VERBAU

Pluspunten
Ik moest me helemaal verlaten op verbau, omdat ik er zelf geen verstand van heb. Het uiterlijk resultaat is helemaal wat ik wilde, en ik hoop ook dat t technisch in orde is. Ik ga daar natuurlijk van uit.

Els
Geldrop

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Goed werk en vakmanschap, fantastische communicatie en overleg. Prachtig ambacht en mijn badkamer is heel mooi geworden met een eigentijds, tijdloze look. Ik ben blij met Verbau.

Atelier Will Kellermann

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Vakmanschap, goed overleg en bereidheid tot aanpassingen.

Hoi Anneke,
Bedankt voor je review. Wat is je nieuwe huis prachtig geworden. Heel veel geluk daar.
Hartelijke groet, ook van de mannen,
Anneke

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Het is zeer prettig samenwerken op basis van wederzijds respect en vertrouwen. Afspraken worden nagekomen. Bedankt

Hoi Truda,
Wat wordt het mooi! Bedankt voor de leuke opdracht. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis.
Truda Henselmans
''s-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
de mensen weten waar ze het over hebben. Werken secuur en schoon. Heel fijn! We hebben hopelijk geen nazorg nodig! Mocht dit nodig zijn , weet ik zeker dat ze weer voor ons klaarstaan.

Hé Yvette,
Fijn dat we jullie na een nare ervaring bij een concurrent blij hebben kunnen maken met ons VERBAU-betonstuc kant&klaar én met onze vakmannen natuurlijk :-) En mocht die nazorg toch nodig zijn: bellen!
Hartelijke groet, ook van Michiel en Erwin,
yvette
leusden

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over mijn opdracht bij Verbau (betonstuc - achterwand keuken), zowel met de professionaliteit van de service als de kwaliteit van het (eind)product.

Zeer sterk vond ik vooral hulp/advies in de winkel; communicatie voor/na plaatsten opdracht; en de professionaliteit, vriendelijkheid en het vakmanschap van stukadoor Erwin.
Hoi Jonathan,
Bedankt voor je review. Tof om te horen dat we je opdracht naar tevredenheid hebben opgeleverd. De complimenten aan Erwin geef ik door :-)
Hartelijke groet, Marieke
#teamVERBAU
Jonathan

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Wederom positief over het mooie product leem, het snelle in kunnen passen van onze kleine haastklus en heel fijn gewerkt met Erwin! Erwin op de werkvloer geeft ons geen stress, top! Mooi resultaat.

Hoi,
Fijn dat jullie wederom tevreden zijn met ons werk. Ik geef de mooie complimenten door aan Erwin :-)
Graag weer tot een volgende keer!

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Alleen maar positieve ervaringen met de mensen, het vakmanschap, de communicatie, het geduld en de hartelijkheid van Verbau. En zeer tevreden over het eindresultaat (al voor de 2e keer).
Hoi Barbara en Joost,
Wij kunnen slechts blozen bij jullie bericht. Heel hartelijk dank. Het was weer fijn samenwerken met jullie. Veel plezier van de badkamer en wie weet nog eens tot ziens!
Hartelijke groet, ook namens de mannen,
Marieke
#teamVERBAU
Joost

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
Zijn erg prettig in de omgang en zijn zelf verzorgend. Zo nu en dan een bakje koffie brengen en dat was het. Verder hele vriendelijke mensen die luisteren naar wat je te zeggen of vragen hebt.
De bereikbaarheid is soms wat lastig. Ik zou in ieder geval op 'vrije' maandag ook de telefoon gewoon doorschakelen, zodat je mensen met vragen tijdens hun voorbereiding ook kunt helpen.
Antwoord VERBAU
Bedankt voor je review Maurice. We snappen je punt over de bereikbaarheid op maandag helemaal. Dat blijft voor ons een moeilijk evenwicht. De winkel en kantoor zijn dicht maar ons team uitvoering werkt dan wel. We proberen een oplossing te vinden om voortaan 6 dagen per week bereikbaar te zijn, dus ook op de maandagen.
We wensen jullie heel veel plezier van de nieuwe badkamer waar jullie zo lang naar uit hebben gekeken!
Hartelijke groet,
Marieke, ook namens de mannen van #teamVERBAU
Maurice

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
uitermate vriendelijke medewerkers, goed meedenken en goede advisering
ruimer afplakken van ruimtes waarin met leemstuc gewerkt wordt
Hoi Marc,
Bedankt voor je review en input. Zoals we al bespraken, hebben we jullie opmerking over het afplakken bij leemstuc meteen ter harte genomen!
We zijn benieuwd naar het totaalbeeld wanneer jullie zijn ingericht, dat komen we graag bezichtigen. We wensen jullie alvast heel veel geluk in jullie nieuwe huis.
Hartelijke groet, ook namens onze mannen,
Marc Eysink Smeets
'S-HERTOGENBOSCH