Website: verbau.nl
Adres: Gasthuisstraat 10 5301CC
Plaats: Zaltbommel
Telefoon: +31 (0) 418 84 22 25

VERBAU is de eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en Vlaanderen. We bieden het totaalpakket van advies tot en met uitvoering en we verkopen onze producten aan professionals en doe-het-zelvers.

We denken graag met je mee over je project en geven advies over materiaal en kleurgebruik. En desgewenst voeren we het werk met liefde uit, of we brengen je in contact met een verwerker van onze producten bij jou in de buurt.

VERBAU toonkamer-werkplaats-winkel, voor alles over betonstuc en leemstuc.
Gasthuisstraat 10
5301 CC Zaltbommel
+31 (0) 418-84 22 25 (ma, di, do, vrij 13-17 uur, woe 9-12 uur)

Loop binnen op:
· vrijdag van 11-18 uur
· zaterdag van 11-15 uur
· of maak een afspraak voor andere dagen en tijden: www.verbau.nl/afspraak

www.verbau.nl | www.verbauwebshop.nl | www.facebook.com/verbau.nl

VERBAU

Pluspunten
Michiel van VERBAU heeft bij ons de muren en vloer van de badkamer voorzien van een laag Betonstuc. Dit is aangebracht over de bestaande tegels, er hoefde dus niet eerst gesloopt te worden. het eindresultaat is boven verwachting. Voor elk probleem heeft hij een passende oplossing.
Ontzettend bedankt!

Hoi Maurice,
Michiel vond het leuk om samen met jou, in een workshop-on-the-job, aan jullie project te werken. Heel veel plezier van jullie nieuwe badkamer!
Maurice
Tegelen

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Afspraken worden goed nagekomen
Er wordt op aangename wijze meegedacht
Super vriendelijk personeel

Hoi Monique en Derk,
Bedankt voor jullie fijne review! Heel geluk in jullie nieuwe huis, mét VERBAU-betonstuc vloer :-)
QuoVadis Zorggroep
Bruchem

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Betrokken medewerkers
telefonische bereikbaarheid
Beste Henk,
Bedankt voor de review. We delen je verbeterpunt over telefonische bereikbaarheid en proberen zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.
henk.van.beurden@icloud.com

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Zeer tevreden met onze badkamer. Het betonstuc heeft een mooie warme uitstraling dat met de verschillende lichtinvallen steeds weer een ander verrassend effect geeft.
De mensen bij VERBAU zijn vriendelijk en weten hun vakmanschap en kennis over te brengen.
Een folder voor onderhoud en schoonmaaktips zou fijn zijn. Maar zoals we vernomen hebben wordt daar achter de schermen al aan gewerkt.
Hoi Sophie en Herman,
Fijn dat jullie nieuwe badkamer goed bevalt. Heel veel plezier ervan!
Team VERBAU
PS We werken inderdaad hard aan folders met alles wat je moet weten wanneer we betonstuc bij je komen aanbrengen. Ook onderhoud zal daarin een belangrijke plek krijgen. We hopen dat je voorlopig uit de voeten kunt met ons tijdelijke onderhoudsdocument. Laat het ons vooral weten als je vragen hebt!
Sophie en Herman

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Ze hebben een hoogwaardig mooi product, met een aparte stijl die niet iedereen kan betalen.
op locatie zijn de medewerkers zeer vriendelijk in de omgang.
VERBAU werkt erg netjes, veel wordt afgeplakt en netjes opgeruimd.
Het volgende is erg kritisch, omdat ik wil dat het beter gaat, maar dat is natuurlijk aan VERBAU zelf om daar iets van te vinden:
Communicatie kan zeker beter. De verwachtingen en nazorg zijn vaak niet in overeenstemming met wat de klant er van verwacht..
Ze geven aan dat het op basis is van vertrouwen, maar uit alles blijkt dat ze de klant maar weinig vertrouwen en dat de klant VERBAU maar wel moet vertrouwen. Ook klanten hebben vaak slechte ervaringen met leveranciers en daar wordt aan voorbij gegaan, helaas. Ook persoonlijke omstandigheden van de klant kunnen invloed hebben op de relatie.
Bij beveel je dit bedrijf aan, zal ik ja antwoorden, maar dan moet er wel wat gebeuren aan bovenstaande, want na het laatste telefoontje was ik niet blij en voelde me met een kluitje in het riet gestuurd.
De afwerking kan zeker beter, want met bepaalde lichtinval zie je in de toplaag de roller strepen. Dit doet het vakmanschap van de aanbrenger van de stuc klaag teniet.
ook Na aanbrengen stuc laag en daarna de eerste afwerklaag geeft totaal ander beeld van hoe het eruit komt te zien. Lichtinval en opzuigen van afwerklaag geven verschillende contrasten die niet worden waargenomen na eerste stuc laag. Ook vlekken zijn soms niet te verklaren en het zou goed zijn de klant daar van tevoren op te wijzen.
Antwoord VERBAU
Zoals we je ook al persoonlijk hebben aangegeven nemen we verbeterpunten serieus, maar kunnen we niet iedereen tevredenstellen. Ons contact heeft vanaf het begin geschuurd. We hebben zelfs aangeboden de opdracht terug te geven. Als je perfectionistisch bent ingesteld, is de keuze voor betonstuc een ongemakkelijke vanwege de ambachtelijke techniek: imperfecties máken het tot wat het is. In de toonkamer heb je het eindresultaat gezien van ons vakwerk en wat je daarvan mag verwachten. In elke lichtsituatie. Voor en tijdens de uitvoering houden we veel contact. Op belangrijke momenten spreken we af om samen alles door te lopen: hét moment om aan te geven als je ergens niet tevreden over bent zodat we het meteen kunnen bespreken.
Van Noppen
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Medewerkers zijn zeer vakkundig en werken netjes en secuur. Men kent de kneepjes van het vak en dat geeft een comfortabel gevoel! Er wordt actief meegedacht in de situatie van de klant. Het eindresultaat van de betonstuc is enorm mooi, wij zijn supertevreden.
Hoi Michael en Naomi,
Bedankt voor jullie fijne review. Nu lekker genieten van jullie nieuwe betonstucvloer! Heel veel plezier ervan.
Hartelijke groet,
Marieke, namens het hele team VERBAU
Michael en Naomi

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Vakkundig, met passie, fijne mensen en heel mooie producten
" goede wijn behoeft geen krans"

Hoi Kathelijn en Dirk,
Fijn dat onze samenwerking ook van jullie kant goed bevallen is. We wensen jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Geniet van het leemstuc!
Hartelijke groet, ook namens Sharon en Michiel,
Team VERBAU
P.S. Als alles helemaal af is, komen we graag nog eens langs om het eindresultaat te bewonderen.
Dirk

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Ik heb een workshop met ze gedaan en ben er zeer tevreden over! Het was behulpzaam en gericht op de projecten die ik wil uitvoeren. Verder is het materiaal ook gewoon prima.

Micheline
Zoeterwoude

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
passie voor het product straalt er van af. gemoedelijke sfeer, ontspannen.
Iets meer structuur in de workshop zou voor mij beter werken. Eventueel visueel gemaakt.
Er is mi (te) weinig verteld / uitleg gegeven over de eindafwerking
Hallo Pieter,
Leuk dat je meedeed aan onze workshop. Bedankt voor je reactie en je verbeterpunten. We nemen deze zeker mee!
Hartelijk groet,
Pieter Elias

Gepubliceerd op: 10/07/2017

Pluspunten
Vakmanschap, kennis en veel ervaring. Daarnaast was de workshop keurig verzorgd. Veel geleerd in een gezellige sfeer.
Er is e.e.a. misgegaan bij het email verkeer over de oorspronkelijke opdracht. Daarnaast is het bedrijf moeilijk telefonisch bereikbaar.
Beste,
Bedankt voor je review. We leren graag van je opmerkingen. Jammer dat onze mails over de workshop in de spambox terecht zijn gekomen, we gaan kijken of we daar iets aan kunnen doen. Laat je het ons weten als er andere dingen niet zijn gelopen zoals je had verwacht? Telefonisch zijn we 5 dagen per week een dagdeel bereikbaar: ma, di, do en vrij van 13-17 uur, woe van 9-12 uur. Heb je ons op deze tijdstippen niet kunnen bereiken dan horen we het graag. Zodra we onze telefonische bereikbaarheid kunnen uitbreiden, zullen we dat zeker doen.

Gepubliceerd op: 08/07/2017