Website: http://www.ventilatieland.nl
Adres: Park Forum 1047 5657 HJ
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2491900

Ventilatieland is de grootste en goedkoopste online ventilatiewinkel van Nederland. U kunt bij ons terecht voor aankoop van alles op het gebied van ventilatie, gratis technisch advies en installaties. Wij leveren het grootste aanbod mechanische ventilatie- en warmte terugwin systemen (WTW's) en badkamerventilatoren van de mooiste merken. Orcon, Brink, Zehnder, Stork-Air, Itho Daalderop, Duco en onder andere Vasco zijn al jaren huisleverancier van Ventilatieland.
>> Achteraf betalen >> 90 dagen gratis retour >> Laagste prijsgarantie >> 200.000 op voorraad >> voor 16:30 uur besteld, morgen in huis >>> www.ventilatieland.nl

Ventilatieland

67% (1917)

Pluspunten
Ze leveren de bestelde producten
- ze hanteren absoluut NIET de laagste prijs garantie. Zij verschuilen zich achter allerlei regels aangaande dit onderdeel. Mijn advies mensen; kijk eerst even rond want er zijn goedkopere aanbieders!
Antwoord Ventilatieland
Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij zien dat er zowel emailcontact met u is geweest, als telefonisch.

U vroeg ons om de laagste prijsgarantie voor een webshop zonder keurmerk. Zoals aangegeven in de voorwaarden hiervoor op onze website, wordt dit alleen toegepast op webshops met een keurmerk.

Dit is voor uw eigen veiligheid, daar u dan verzekerd bent van privacy waarborg en een veilige betaalomgeving.

Dit wordt ook direct aangegeven op de pagina: https://www.ventilatieland.nl/i/laagste-prijsgarantie.html

Excuses als dit niet prettig bij u is overgekomen, maar wij communiceren hier duidelijk over.

Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij graag.

Het Ventilatieland klantenservice team

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie en goede service. Vriendelijke en behulpzame medewerkers afhaalbalie

Remco
Waalwijk

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Duidelijk en snelle levering

louis
Meijel

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Behulpzaam, vriendelijk.
Traag op antwoorden mail en er word niet altijd duidelijk geantwoord. Kreeg soms de indruk dat ze niet snapten over wat ik het had. Geen praktische ervaring en kennis over hun producten.
No limit custom creations
Turnhout

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Goed uitleg over product.

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Ruim assortiment, heel prettig werkende website
Verzending, meermaals niet de dag erop. Opvulling van de verpakking laat te wensen over waardoor de onderdelen los door de doos zwerven en onderdelen beschadigd raken, zoals twee maal gebeurde met leidingen.
Informatie op de website kan echt beter, zeker als het om specificaties gaat.
Irformatie via mail/chat kan echter beter, medewerkers weten niet (veel) dan op de website staat.
Jan

Ron
Heerlen

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Zeer nette en beleefde afhandeling ook zoals ik een fout had gemaakt met bestellen top !
Adri / V.A.W.
Zeewolde