Website: http://www.ventilatieland.nl
Adres: Park Forum 1047 5657 HJ
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2491900

Ventilatieland is de grootste en goedkoopste online ventilatiewinkel van Nederland. U kunt bij ons terecht voor aankoop van alles op het gebied van ventilatie, gratis technisch advies en installaties. Wij leveren het grootste aanbod mechanische ventilatie- en warmte terugwin systemen (WTW's) en badkamerventilatoren van de mooiste merken. Orcon, Brink, Zehnder, Stork-Air, Itho Daalderop, Duco en onder andere Vasco zijn al jaren huisleverancier van Ventilatieland.
>> Achteraf betalen >> 90 dagen gratis retour >> Laagste prijsgarantie >> 200.000 op voorraad >> voor 16:30 uur besteld, morgen in huis >>> www.ventilatieland.nl

Ventilatieland

69% (1972)

Pluspunten
Heldere website met goede productomschrijving en fijn dat er reviews bij staan..
Fijn dat er wordt gewerkt met laagste prijs garantie. (bedrag is nog niet bijgeschreven)

Matthijs
ALMERE

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Snel, goede prijsstelling, compleet assortiment en vakkundige informatie

George Pooters
STADSKANAAL

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
zeer snel
even verzendtijd doorgeven
Jan
Haaften

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Snelle levering. Ruime keuze artikelen. Nette prijzen.
Ga zo door.
Ton
Wolvega

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Kundig advies bij een niet alledaagse aankoop. Stork Air vervangen door een Zehnder comfort 300. Dit is een zeer goede vervangen. Werkt vele malen beter dan de voorganger en is erg stil in gebruik. Wie twijfelt over de aankoop van dit product: ik raad het zeker aan!
Gebruik gemaakt van de installatieservice. Kundige partij heeft de Zehnder geplaatst. Een week na aankoop was het product geleverd en geplaatst.
Jolanda

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Correcte en snelle afhandeling van bestelling
Niets te klagen of te verbeteren
Tobias
Balk

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Keuze assortiment site uitstekend met de juiste gegevens
Prima en snel geleverd
Het zoeken naar verschillende vestigingen in Nederland niet gevonden op de site. Alleen hoofd vestiging Eindhoven
A.van der Goot
GOENGA

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Goed product, goede prijs en snelle levering.

D
M

Weesp

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Alles bijna te krijgen wat je zoekt en vriendelijk aan de telefoon .
Waar ik stress van heb is dat al bijna 6 dagen wacht op een retourcode . Heb er al 2 x achteraan gebeld . Zou vandaag komen , maar nog niets . Dat baat mij zorgen . Heb inmiddels wel iets nieuws besteld en betaald . Mvg Jack
Antwoord Ventilatieland
Beste Jack,

Dank voor uw beoordeling.

Wij hebben hier even telefonisch overleg voor gehad. U was aan het wachten op een retourcode, maar direct na het invullen van het retourformulier krijgt u van ons een antwoordnummer, zodat u het verkeerd bestelde product op onze kosten retour kan sturen.

We begrijpen dat dit niet duidelijk is overgekomen en hopen dat we het een beetje goed hebben kunnen maken met u.

Excuses voor het ongemak, mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik graag.

Namens Ventilatieland,
Lisa Schoenmakers