Website: http://www.veiligheids-sloten.nl
Adres: Verlengde Motorstraat 10 3075 NL
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 - 742 1953

Veiligheids-sloten.nl

Pluspunten
Zeer goede telefonische ondersteuning, dat voorkwam fouten en adequate levering.

Tevreden Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Bijzonder vriendelijke support, zaken snel en goed geregeld, gratis retourzenden, zelfs als je zelf een fout gemaakt hebt.

Sander
's-Gravenmoer

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Set van 3 gelijkluidende sloten nodig. Veiligheids-sloten.nl gaf mij het duidelijkst inzicht in de mogelijkheden, maatvoering en tijdens het bestellen duidelijke optie-keuzes. Er was 1 bedrijf met vergelijkbare prijs maar die kon pas over 12 dagen leveren. Ik had grote twijfels toen ik tijdens het bestellen op woensdagavond 21:00 zag dat er donderdag geleverd ging worden, ik had geen recensies gelezen. ‘ONMOGELIJK’, dacht ik, met mijn bestelling met verschillende maten, opties en gelijksluitend.
Mijn verbazing was dan ook echt groot toen ik een mail ontving dat mijn bestelling donderdagavond rond 21:00 afgeleverd zou worden en het ook daadwerkelijk gebeurde.
In 24 uur tijd besteld en in de deuren gemonteerd en dan ook nog de kwaliteit die ik verwachtte TOP, een 10 met een gouden randje
Ik zou het werkelijk niet weten!
Kees
Katwijk

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Wat een fantastische service. Dankzij de flexibiliteit van de medewerkers nog net op tijd een veiligheidsslot ontvangen voordat ik op vakantie ging tijdens de donkere dagen. Nadat bij buren helaas was ingebroken ga ik toch met een gerust hart op vakantie! Absoluut aan te raden!!!

Gepubliceerd op: 23/12/2017

Pluspunten
perfecte service
snel antwoord
goed geregeld
bijzonder prettige afhandeling bij problemen

Ingrid
Gouda

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Na mijn constatering van manco heb ik contact opgenomen. Dit is direct, zonder discussie, prima, snel en tot volle tevredenheid opgelost. Top! Daar kunnen veel andere bedrijven nog wat van leren...

WatMat

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
snelle levering en goede service ook toen er een cilinder achteraf verlengd moest worden.
Kortom, goed bedrijf!

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Voor 3,50 op dezelfde dag bezorgd
Goede prijs

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Uitstekende service
Vriendelijk
Website zou wat overzichtelijker kunnen
Wouter

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Goede prijzen, alles precies zo als beschreven. Snelle levering. Duidelijke uitleg, wat wil een mens nog meer. Zeker een aanrader!

Alexander
Middelburg