Website: http://www.vegro.nl/
Plaats: LISSE
Telefoon: 0800 - 2 88 77 66

Vegro Verpleegartikelen
8.1

Pluspunten
De snelheid, de kwaliteit, de uitleg en het enthousiasme dat was super.
Ik zeg ga zo door.
Ga zo door
Jan
Nunspeet

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Houden zo, heb ook al eens geen goede beoordeling gegeven.

karin
maastricht

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Snelle levering van de bestelde klok.

André

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
ik vind dat de bestelling prima is verlopen. Bezorging ging ook goed ik heb verder niks negatiefs.

A.H. Groeneveld
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Veelzijdigheid aan producten, bestellen via internet is handig
Telefonisch onbereikbaar
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Wat goed om te horen dat u tevreden bent over ons aanbod en dat u gemakkelijk uw bestelling heeft kunnen plaatsen. Jammer dat u lang heeft moeten wachten aan de telefoon. We streven ernaar onze klanten snel te woord te staan. Onze excuses dat het in uw geval niet zo heeft mogen zijn. Eventueel kunt u in het vervolg ook gebruik maken van onze chat via de website.
Josina
Amstelveen

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
De omschrijving in de webwinkel deed eer aan het geleverde product. Ik kreeg wat ik verwachtte.
Wellicht een goed idee om de klanten de mogelijkheid te bieden om in ieder geval een bezorgdatum te kiezen.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zullen het verbeterpunt verder gaan onderzoeken en beoordelen of dit ook geschikt is voor onze doelgroep.
Krukkenloper
Nootdorp

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Zeer tevreden met de kennis van zaken, de vriendelijkheid en aandacht voor de klant in de winkel. Het kopen van mijn artikelen via de site ook keurig verzorgd. Stond verbaasd dat alles in de winkel te koop stond. Ben van het oude stempel en had nog steeds de gedachte dat de winkel er alleen was voor de uitleen. Maar nee hoor! Een prachtige winkel met heel aardig en deskundig personeel. Dus de volgende keer ga ik weer naar de winkel.
Voor de winkel een aantal Invalide Parkeerplaatsen. Ja, ik beveel dit bedrijf een ieder aan.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het cijfer en uw beoordeling. Ja, onze winkels zijn meer dan alleen een uitleen afhaal locatie. Juist om een totaalplaatje aan te bieden. Wij wensen u veel gemak met de artikelen.
Opaaad

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Snel binnen, duidelijke website.
Verzendkosten waren bijna duurder dan het product
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank voor het mooie cijfer en uw positieve beoordeling. Onze verzendkosten bedragen 3.95 bij bestellingen onder de 50 euro. Eventueel kunt u een volgende keer er ook voor kiezen het product gratis af te halen in 1 van onze winkels.
Lisanne
Borne

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten

jammer dat er niet gebeld wordt als het niet voorradig is. we wachten nu al ruim 14 dagen op onze bestelling en die is nog niet geleverd.
Andere keren was de bestelling er heel vlug.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dat is zeker een goed verbeterpunt! Bedankt hiervoor. We gaan het met de betreffende afdeling overleggen en dit op korte termijn verbeteren.
L.J.
Hoek

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten
Bestelling werd snel en correct afgeleverd. Alles was compleet en goed ingepakt, geen schade aan materiaal.

Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Een mooi cijfer. Bedankt hiervoor. Veel gemak gewenst met de bestelde artikelen.
Frans
Amstenrade