Bedrijfsgegevens

Website: http://www.vegro.nl/
Adres: Vennestraat 13 2161 LE
Plaats: LISSE
Telefoon: 0800 - 2 88 77 66

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Vegro Verpleegartikelen
totaal score
7.9
Personeel
9
Kennis & Vakmanschap
9
Kwaliteit
9
Betrouwbaarheid
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
8 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
354 beoordelingen (12 maanden)
826 beoordelingen (totaal)
31976 keer bekeken
85% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (183)
29% (103)
6% (20)
7% (25)
7% (25)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Ik wilde een nieuwe rollator bestellen maar wist niet goed welke te nemen. De medewerker heeft mij uitstekend geholpen met het kiezen van de juiste rollator.
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
We helpen u als klant graag verder. Hopelijk geniet u van de rollator. Wij wensen u veel veilige loopkilometers toe.
Erik Hofstede
Rotterdam

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Na een flinke val van het paard was ik bedlegerig. Gelukkig had Vegro alle benodigdheden om het herstel aangenaam te laten verlopen.
Verbeterpunten
 
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Wat super om te horen dat het herstel aangenaam verlopen is. Hopelijk bent u weer op de been en kunt u weer genieten van de ritjes op het paard.
Jasperina den Oude
Groningen

Gepubliceerd op: 27/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik ben door een vriendelijke mevrouw heel goed geholpen. Er werd goed met mij meegedacht.
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Wat goed om te horen. Wij denken graag met u mee. Bedankt voor het prachtige cijfer.
Koos
Leiden

Gepubliceerd op: 30/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering, vriendelijk personeel aan de telefoon. Zal hier de volgende keer weer bestellen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer en uw review. Eén om trots op te zijn.
Karin
Rotterdam

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Betreft vestiging Zoetermeer. Ga achter kwaliteit staan van de pruducten die jullie leveren en neem ook een standpunt in als daar iets mee aan de hand is.
Bracht daar vandaag een Rollator van €389 van 1,5 jaar oud die uit elkaar is gevallen. Gebruikt door mijn moeder van 87, mens had wel wat kunnen breken, maar daar worden we in het filiaal Zoetermeer niet warm of koud van. Nee we sturen hem door naar de fabrikant en u hoort wel of daar nog kosten aan zijn. Normaal is dat u, uw fabrikant aanspreekt op dit euvel en een kostenloze reparatie eist. Maar dat is bij Vegro blijkbaar niet normaal, het is makkelijker om oudere zorgbehoevende mensen gewoon de rekening te laten betalen voor een reparatie die niet nodig zou moeten zijn!!
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Het is heel vervelend dat dit is gebeurd en dat u niet tot overeenstemming hebt kunnen komen in de winkel. Onze winkelleider zal nog telefonisch contact met u opnemen om dit verder uit te praten.
Simon
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer!
Klant

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Zeer snelle levering bestelde artikelen.
Brede sortering hulpmiddelen
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank u voor de moeite van het beoordelen.
Henny
Eibergen

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Julie vragen een review te schrijven over het geleverde product. Ik kreeg een bericht dat het in 3 tot 5 dagen geleverd zou worden, maar het is nog steeds niet aangekomen (7 dagen geleden besteld). Dit is al de 2e bestelling dat zo gaat. Dus ik raad af om bij Vegro een bestelling te plaatsen via hun website.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Hier is duidelijk iets niet goed gegaan. We hebben inmiddels uw bestelling verzonden. Onze excuses!
M. Lutkemeijer

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
De levering was heel snel
Verbeterpunten
Kan het anders in gepakt worden, ik ben op leeftijd en kan de verpakking heel moeilijk open krijgen, moet altijd hulp vragen.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de levering snel is verlopen. Het verbeterpunt nemen we zeker mee.
Ria
Wapenveld

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
ZEER TEVREDEN
Snelle bezorging
Verbeterpunten
geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed om te lezen dat u zeer tevreden bent. Veel gemak met de artikelen gewenst.
marjan
TILBURG

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer