Bedrijfsgegevens

Website: http://www.vegro.nl/
Adres: Vennestraat 13 2161 LE
Plaats: LISSE
Telefoon: 0800 - 2 88 77 66

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Vegro Verpleegartikelen
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
405 beoordelingen (12 maanden)
823 beoordelingen (totaal)
31169 keer bekeken
85% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (215)
28% (114)
5% (20)
7% (28)
7% (28)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Snelle levering, vriendelijk personeel aan de telefoon. Zal hier de volgende keer weer bestellen.
Verbeterpunten
 
Karin
Rotterdam

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Betreft vestiging Zoetermeer. Ga achter kwaliteit staan van de pruducten die jullie leveren en neem ook een standpunt in als daar iets mee aan de hand is.
Bracht daar vandaag een Rollator van €389 van 1,5 jaar oud die uit elkaar is gevallen. Gebruikt door mijn moeder van 87, mens had wel wat kunnen breken, maar daar worden we in het filiaal Zoetermeer niet warm of koud van. Nee we sturen hem door naar de fabrikant en u hoort wel of daar nog kosten aan zijn. Normaal is dat u, uw fabrikant aanspreekt op dit euvel en een kostenloze reparatie eist. Maar dat is bij Vegro blijkbaar niet normaal, het is makkelijker om oudere zorgbehoevende mensen gewoon de rekening te laten betalen voor een reparatie die niet nodig zou moeten zijn!!
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Het is heel vervelend dat dit is gebeurd en dat u niet tot overeenstemming hebt kunnen komen in de winkel. Onze winkelleider zal nog telefonisch contact met u opnemen om dit verder uit te praten.
Simon
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Zeer snelle levering bestelde artikelen.
Brede sortering hulpmiddelen
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank u voor de moeite van het beoordelen.
Henny
Eibergen

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Julie vragen een review te schrijven over het geleverde product. Ik kreeg een bericht dat het in 3 tot 5 dagen geleverd zou worden, maar het is nog steeds niet aangekomen (7 dagen geleden besteld). Dit is al de 2e bestelling dat zo gaat. Dus ik raad af om bij Vegro een bestelling te plaatsen via hun website.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Hier is duidelijk iets niet goed gegaan. We hebben inmiddels uw bestelling verzonden. Onze excuses!
M. Lutkemeijer

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
De levering was heel snel
Verbeterpunten
Kan het anders in gepakt worden, ik ben op leeftijd en kan de verpakking heel moeilijk open krijgen, moet altijd hulp vragen.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de levering snel is verlopen. Het verbeterpunt nemen we zeker mee.
Ria
Wapenveld

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
ZEER TEVREDEN
Snelle bezorging
Verbeterpunten
geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed om te lezen dat u zeer tevreden bent. Veel gemak met de artikelen gewenst.
marjan
TILBURG

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik kreeg mijn hoog/laag bed nog de zelfde dag.
Vanaf de telefoniste t/m de mensen die het bed kwamen plaatsen, ze zijn geweldig.
Ook toen bleek dat de travo van het bed wel veel geluid maakte werd deze direct om gewisseld.
Verbeterpunten
Mogelijk kan worden gekeken of de travo van het bed kan worden losgekoppeld. Deze dingen brommen altijd iets en als je er op gaat letten is dat irritant. Of anders uitschakellen als hij niet gebruikt wordt
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Een prachtig cijfer. Bedankt hiervoor. We gaan kijken naar het verbeterpunt. Wellicht is hier iets in aan te passen, zodat het minder storend is. We wensen u veel gemak met het hoog/laag bed.
Jan Bouwknegt
Haarlem

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt!
Maris
Oude wetering

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Word goed behandeld en erg klantvriendelijk
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank u!
Leon
Maastricht

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer