Bedrijfsgegevens

Adres: Vennestraat 13 2161 LE
Plaats: LISSE
Telefoon: 0800 - 2 88 77 66

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Vegro Verpleegartikelen
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
324 beoordelingen (12 maanden)
439 beoordelingen (totaal)
18902 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (190)
28% (90)
5% (15)
5% (16)
4% (13)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Alles is prima in orde
Verbeterpunten
Toon op de website een juiste afbeelding van de artikelen. Zie de verpakking van de onderzoekhandschoenen.
Luuk
Rotterdam

Gepubliceerd op: 19/08/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle service
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer.
Connie
Den Haag

Gepubliceerd op: 15/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ondanks dat ik het verkeerde besteld had heeft men na melding spontaan het juiste geleverd.
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer.
Albert
Hillegom

Gepubliceerd op: 15/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Online bestelling gedaan niets op aantemerken prima daarna telefonisch contact over andere hulpmiddelen ook hier ben ik zeer tevreden over
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor de mooie review.
Marie jose
Tilburg

Gepubliceerd op: 15/08/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
betere service leveren, en niet iets beloven dat je niet na kan komen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Excuses, dat het door u bestelde artikel niet op voorraad is in tegenstelling tot wat er vermeld werd op onze site. Mijn collega heeft u inmiddels gesproken en een alternatief toegestuurd.
h. toetenel jansen
rotterdam

Gepubliceerd op: 14/08/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
prima service
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank u!
Klant
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 12/08/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Groot assortiment thuiszorgartikelen
Verbeterpunten
bestelling na een week nog niet ontvangen. Klantenservice gebeld, die moest me doorverbinden met de juiste afdeling na ruim 10 min. in de wacht. toen werd de verbinding verbroken. Op email nog geen antwoord gehad.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank u voor uw beoordeling. Ook al is dit absoluut onvoldoende. Inmiddels heeft u contact gehad met onze verkoopafdeling gelukkig en is het produkt geleverd. Excuus, dit had zeker beter gedaan kunnen worden!
Klant

Gepubliceerd op: 11/08/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Super snelle levering en tot volle tevredenheid.
Verbeterpunten
 
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor de mooie review
Jos
Marleko

Gepubliceerd op: 09/08/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
snel en goede service. Duidelijk uitleg. Wist niet dat een hulpmiddel kon voor kinderen.
Verbeterpunten
geen. ben echt blij met de oplossing
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Soms hebben kinderen ook hulpmiddelen nodig. Wij zijn er voor iedereen! Altijd goed om te horen dat er geholpen is.
erika
barsingerhorn

Gepubliceerd op: 07/08/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet zelf denken over de maat van een tilmat op basis van een eerder geleverde mat (die dus niet goed was) maar proactief overleggen met de client. E zijn vaak meerdere cobtantpersonen met nabestellen van andere materialen die ook niet precies weten hoe en wat.
nu moeten we behalve de huur ook nog extea transportkosten én borg betalen voor het mwisselen van tilmatten.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Oei, hier is duidelijk iets niet goed gegaan. Onze klantenservice heeft inmiddels telefonisch contact gehad en alles is gelukkig naar tevredenheid opgelost.
chrisje
spijkenisse

Gepubliceerd op: 07/08/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer