Website: http://www.vegro.nl/
Telefoon: 0800 - 2 88 77 66

Vegro Verpleegartikelen
7.9
31976 keer bekeken

Pluspunten
Ik wilde een nieuwe rollator bestellen maar wist niet goed welke te nemen. De medewerker heeft mij uitstekend geholpen met het kiezen van de juiste rollator.

Antwoord Vegro Verpleegartikelen
We helpen u als klant graag verder. Hopelijk geniet u van de rollator. Wij wensen u veel veilige loopkilometers toe.
Erik Hofstede

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Na een flinke val van het paard was ik bedlegerig. Gelukkig had Vegro alle benodigdheden om het herstel aangenaam te laten verlopen.

Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Wat super om te horen dat het herstel aangenaam verlopen is. Hopelijk bent u weer op de been en kunt u weer genieten van de ritjes op het paard.
Jasperina den Oude

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
Ik ben door een vriendelijke mevrouw heel goed geholpen. Er werd goed met mij meegedacht.

Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Wat goed om te horen. Wij denken graag met u mee. Bedankt voor het prachtige cijfer.
Koos
Leiden

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, vriendelijk personeel aan de telefoon. Zal hier de volgende keer weer bestellen.

Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer en uw review. Eén om trots op te zijn.
Karin

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten

Betreft vestiging Zoetermeer. Ga achter kwaliteit staan van de pruducten die jullie leveren en neem ook een standpunt in als daar iets mee aan de hand is.
Bracht daar vandaag een Rollator van €389 van 1,5 jaar oud die uit elkaar is gevallen. Gebruikt door mijn moeder van 87, mens had wel wat kunnen breken, maar daar worden we in het filiaal Zoetermeer niet warm of koud van. Nee we sturen hem door naar de fabrikant en u hoort wel of daar nog kosten aan zijn. Normaal is dat u, uw fabrikant aanspreekt op dit euvel en een kostenloze reparatie eist. Maar dat is bij Vegro blijkbaar niet normaal, het is makkelijker om oudere zorgbehoevende mensen gewoon de rekening te laten betalen voor een reparatie die niet nodig zou moeten zijn!!
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Het is heel vervelend dat dit is gebeurd en dat u niet tot overeenstemming hebt kunnen komen in de winkel. Onze winkelleider zal nog telefonisch contact met u opnemen om dit verder uit te praten.
Simon
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer!

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering bestelde artikelen.
Brede sortering hulpmiddelen
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Dank u voor de moeite van het beoordelen.
Henny
Eibergen

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten

Julie vragen een review te schrijven over het geleverde product. Ik kreeg een bericht dat het in 3 tot 5 dagen geleverd zou worden, maar het is nog steeds niet aangekomen (7 dagen geleden besteld). Dit is al de 2e bestelling dat zo gaat. Dus ik raad af om bij Vegro een bestelling te plaatsen via hun website.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Hier is duidelijk iets niet goed gegaan. We hebben inmiddels uw bestelling verzonden. Onze excuses!
M. Lutkemeijer

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
De levering was heel snel
Kan het anders in gepakt worden, ik ben op leeftijd en kan de verpakking heel moeilijk open krijgen, moet altijd hulp vragen.
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de levering snel is verlopen. Het verbeterpunt nemen we zeker mee.
Ria
Wapenveld

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
ZEER TEVREDEN
Snelle bezorging
Antwoord Vegro Verpleegartikelen
Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed om te lezen dat u zeer tevreden bent. Veel gemak met de artikelen gewenst.
marjan
TILBURG