Website: http://www.vechtsportwinkel.com
Adres: Arnhemseweg 4 6731 BS
Plaats: Otterlo

Vechtsportwinkel.com is de online shop voor al je vechtsport artikelen en vechtsport kleding. Op onze webshop kan je terecht voor alle vechtsport spullen die je nodig hebt. Alle vechtsporten zijn vertegenwoordigd: karate, judo, jiu jitsu, taekwondo, kendo, aikido, pencak, kickbox, boksen en Mixed Martial Arts (MMA). Naast kleding en artikelen voor budo sporten en ringsporten bieden wij ook sportvoeding en diverse fitness artikelen en fitness kleding. Kortom, als je op zoek bent naar vechtsport of fitness artikelen en kleding, dan ben je bij Vechtsportwinkel.com op het goede adres.

Vechtsportwinkel.com
8.1
11920 keer bekeken

Pluspunten
Ik ben nu al bijna dan 2 weken aan het wachten op mijn bestelling. Ik heb hier zelf 2 keer achter aan moeten bellen omdat er niet is gecommuniceerd over mijn bestelling en waarom deze vertraging op heeft gelopen.
Talitha

24/04/2017

Kickboks pads
Pluspunten
Geen enkel positief punt
Klantvriendelijker personeel aan de telefoon. Er worden verkeerde artikelen geleverd, nemen daar niet hun verantwoording voor. Terwijl het artikel voor hem op tafel lag. Je moet zelf het artikel opnieuw bestellen want retouren mogen 14 dagen bij hen op de plank liggen alvorens afgehandeld te worden. Je moet dankbaar zijn een gratis retourlabel. De man noemt aan de telefoon zijn eigen personeel sukkels terwijl hij boos wordt dat ik de magazijn medewerker onnozele kip noemt. Ik was volgens de man een zeer vervelende klant die niet wilde luisteren omdat ik niet wilde doen wat hij zei (artikelen opnieuw bestellen) maar dat ik wilde dat hij de maxiguard top zou opsturen en ik de geleverde coolguard top (bij een maxiguard borstbeschermer) zou retourneren.
Karin
Apeldoorn

24/04/2017

Maxiguard top en maxiguard beschermer
Pluspunten
redelijke prijs
groot assortiment
lange levertijd

17/04/2017

Pluspunten
Super product wat ik niet had verwacht rechts en links beenberschermers echt handig! En netjes verpakt snel binnen!
En de bandage ook ben super blij er mee!
Niks
Natasja vermeer
Dieren

17/04/2017

Beenbeschermers en bandage van bruce lee dragon echt super
Pluspunten
Goede prijzen en producten.
Leveringstijd mag iets korter.
Tom
Brunssum

12/04/2017

Nektrainer
Fitness elastieken
Ab Wheel
Pluspunten
Ruime keuze.

NV

11/04/2017

Ik heb de King Pro SG-1 scheenbeschermers besteld. En deze zijn echt een wereld van verschil!

Als je serieus aan de slag gaat zijn goede scheendekkers een must.

Goedkopere scheenbeschermers kopen als je serieus aan de slag gaat is leergeld betalen!

Begin gelijk goed, en investeer in een paar goeie!

Daar zijn je schenen en je sparringpartner je dankbaar voor, het zorgt voor minder blessures en jij en je sparringpartner hoeft zich niet in te houden.
Pluspunten
Aanbod
Aanbod is nooit beschikbaar. Ik heb verschillende dingen besteld waar duidelijk bijstond 'op vooraad', wanneer je netjes alles betaald hebt, krijg je een mail dat het er niet meer is of pas vanaf 'binnen een maand' beschikbaar is. Leuk!
Brook Waters
Antwerpen

07/04/2017

Kickbox short, Scheenlappen, ...
Pluspunten
Snelle levering, doen dus wat ze zeggen

Fred
Wassenaar

03/04/2017

Tailleband, zit perfect. Je voelt niet dat je hem om hebt. Tailleband is van McDavid
Pluspunten
Duidelijke site, Goede producten en snelle afhandeling

Agnes
Oost-Souburg

28/03/2017

Zwart Karate pak
Pluspunten
Snelle service
Nelly
Rhoon