Website: http://www.vechtsportwinkel.com
Adres: Arnhemseweg 4 6731 BS
Plaats: Otterlo

Vechtsportwinkel.com is de online shop voor al je vechtsport artikelen en vechtsport kleding. Op onze webshop kan je terecht voor alle vechtsport spullen die je nodig hebt. Alle vechtsporten zijn vertegenwoordigd: karate, judo, jiu jitsu, taekwondo, kendo, aikido, pencak, kickbox, boksen en Mixed Martial Arts (MMA). Naast kleding en artikelen voor budo sporten en ringsporten bieden wij ook sportvoeding en diverse fitness artikelen en fitness kleding. Kortom, als je op zoek bent naar vechtsport of fitness artikelen en kleding, dan ben je bij Vechtsportwinkel.com op het goede adres.

Vechtsportwinkel.com
7.6

Pluspunten
Goede producten. Goede levering, Degelijk verpakt en veel informatie. We zijn Tai Chi Apeldoorn Bron van Geluk en ik docent Douwe Geluk en mijn leerlingen bestellen met enige regelmaat bij vechtsportwinkel.com
Het assortiment mag iets breder. Wat duidelijkere beschrijvingen en betere foto's.
Tai Chi Apeldoorn Douwe Geluk
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Verschillende handschoenen voor Tai Chi Boksen, ook wat dojo materialen en Chinese Tai Chi spullen
Pluspunten
Goede advies omtrent kwaliteit diverse producten

Gepubliceerd op: 04/07/2018

bestelling judobanden van het merk adidas, volgens zeggen zouden deze van een betere kwaliteit zijn
Pluspunten
Niks
Waardeloze webshop. Bestel hier nooit meer. Op donderdag hier besteld zodat spullen zaterdag volgens hun site binnen zouden zijn, omdat ik deze snel nodig had. Zaterdag: niks. Dus ik een mailtje gestuurd: geen reactie. Kijk ik op de site, zou de 2de poging op dinsdag verzonden moeten worden. Dinsdagavond 19:00: nog steeds niet eens verzonden! In plaats van zaterdag binnen, is hij dus dinsdag nog niet eens verzonden! Loze beloftes dus. Maak geen beloftes die je niet waar maakt!
Antwoord Vechtsportwinkel.com
Deze klant heeft besteld op donderdag 24 mei om 12:30 en heeft op 31 mei zijn levering ontvangen. Een van de artikelen was niet op direct voorraad en wel als zodanig geconfigureerd in de webshop. Wij hebben dit aangepast. Wij begrijpen dat een klant teleurgesteld kan zijn als een levering langer duurt dan verwacht. Echter een beoordeling met een "1" vinden wij erg kort door de bocht.
Jordi

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Goedkope producten
Bij falen van een product laten ze het volledig aan de fabrikant zijn kant liggen. Handschoenen zijn januari dit jaar binnen gekomen en worden netjes onderhouden. Dit merk staat bekend om hoge kwaliteit en zou niet na 5 maanden gebruik mogen gaan inscheuren. Vechtsportwinkel weet geloof ik niet echt wat voor producten zij verkoopt gezien de kennis die zij menen te hebben over dit merk dat eigenlijk als topmerk bekend staat
Antwoord Vechtsportwinkel.com
Wij hebben voor deze mevrouw een garantieprocedure opgestart om na te gaan of de gebreken die zij waarnaam op haar handschoenen onder de fabrieksgarantie kon worden verhaald. Door de zeer hoge intensiteit van het gebruik, de lange gebruiksperiode, gebruik van leerspray en minimale afwijkingen op het product is deze claim niet gehonoreerd. Er is geen sprake van een ondeugdelijk product dat niet meer functioneert. Wij hebben deze mevrouw na afwijzing netjes geïnformeerd en een kortingscode geboden ter compensatie.
Sabrina
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Queen bokshandschoenen
Pluspunten
Goed product
Verzendkosten waren meer dan het product zelf, best wel onzin in my opinion

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Goedhoor
Pluspunten
Snelle efficiënte levering van het artikel. Gelukkig geen overbodig gebruik van plastic in de emballage.

Gepubliceerd op: 30/05/2018

de Thighmaster

Dries

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Bjj-gi gekocht, prima ontvangen
Pluspunten
Super snelle levering en netjes verpakt

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Het artikel was er op tijd zo als vermeld werd.
Ruud

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Het product waar voor je geld

Gepubliceerd op: 09/04/2018