Website: www.vcacursus.nl
Adres: Postbus 1152 2280CD
Plaats: Rijswijk
Telefoon: +31 (0)88 9984426

VCAcursus.nl

Pluspunten
Was een prettige cursus.
Veel mensen nemen deel aan deze cursus om toegang te krijgen op een bedrijf. Maar niet in de vorm van een arbeidsrelatie op de werkplek. Misschien is het mogelijk om daar eens goed naar te kijken of daar een andere bepaling voor is te maken.
L. Pronk
Alkmaar

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
goed georganiseerd

F. Schoot
Sneek

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Goed geregeld, trainer was heel enthousiast waardoor stof echt goed binnenkwam

Steffi
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
De training was zeer professioneel. De training sloot goed aan op de E-learning, zelfde vragen en zelfde opzet van de vragen. Echt gericht op VCA in het algemeen
Het examen was zeer onprofessioneel, bijna klungelig! De helft van kandidaten had geen netwerk en kon maar niet beginnen. Daar zit je dan, jezelf op te vreten, terwijl ongestoord een examen hoort te maken. terwijl de andere helft van kandidaten al op de helft van het examen zat, zaten wij nog steeds niets te doen. Vervolgens worden wij naar een andere ruimte gestuurd... Hou nog steeds in gedachten dat wij examen doen!! En dus totaal uit de concentratie worden gehaald. Je zult begrijpen dat wij 3 kwartier later starten, dus ook 3 kwartier later klaar zijn. Tijdens het examen wordt 1 iemand (mijn collega) weer teruggezet naar andere ruimte, terwijl ik opgejaagd wordt door examinator, omdat hij ook naar huis wilt. En dat dus terwijl je examen maakt!! WAT EEN AANFLUITING!!!
Het viel mij ook op dat de dagtraining en E-learning totaal niet aansluiten op het examen. Vraagstelling was totaal anders en niet algemeen. Uiteindelijk wel geslaagd, met heel veel irritatie.
Verwol

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Goede cursus gehad maar het examen was een aanfluiting
Misschien een idee om de laptops te testen voor het examen begonnen wordt, meerdere mensen hadden problemen met de laptops en konden hierdoor na 45 minuten pas starten. Ikzelf heb tijdens het examen nog 2x van lokaal moeten wisselen
S. Dekker

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
george was een leuke kerel

J.G. Bennink
apeldoorn

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
nette en vlotte afhandeling

N. Willemsen
Wekerom

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Goede uitleg en is goed in elkaar gezet, echt top

Caminada Techniek
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Mooie prestatie
Presentatie was het enige van de dag.. Wat meer praktijk voorbeelden en of tekstuele uitleg van de docent gewenst.
Lesstof te makkelijk.
A.

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
goed gevulde dag, lekker interactief
vlotte manier van lesgeven
pas laat Examen 16:30, mogelijk kan dit een uur eerder