Website: www.vastelastenbond.nl
Adres: Torenallee 32-10 5617BD
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 0407200200

Bij onze vereniging staan onze leden voorop! Onze adviseurs zitten voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Vastelastenbond

Griensven
Vinkel/Heesch

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten

Naar aanleiding van een (groot) verschil tussen wat de switchservice en vandebron mij aanbood in hun definitieve offerte heb ikzelf nogal wat akties in gang moeten zetten om e.e.a. te corrigeren. Ook heb ik het gevoel dat er niet echt uitdrukkelijk gekeken wordt naar de leverancier die mij het meeste voordeel bood. Zo mis ik bijvoorbeeld een aktie van de Switch service richting de bestaande leverancier (OXIO) om te zien of deze nog een scherpe aanbieding kon doen. Deze aktie heb ikzelf wel ondernomen met een verrassende uitkomst. Ook wordt er naar mijn gevoel onvoldoende gewezen op het feit dat er bij de eerste aanbieding je nog nergens aan vast zit. De bedenktijd alvorens een definitieve overstap te maken komt onvodoende naar voren. Bij een gratis service, zoals bij gaslicht.com, behaal ik hetzelfde resultaat, echter zonder kosten. De kosten die in rekening gebracht worden door de Switchservice zouden gerechtvaardigd zijn als ik ook daadwerkelijk nergens geen bemoeienis mee zou hebben en er voor mij inderdaad het meest gunstige contract gepresenteerd zou worden. Nu kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de Switchservice per nieuw aangebrachte klant, een vergoeding ontvangt van de nieuwe energieleverancier. Ik overweeg dan ook om de service te beeindigen.
Antwoord Vastelastenbond
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken over het verbeteren van onze Switch Service. Wij zijn erg blij met alle verbeterpunten die u ons heeft gegeven. Wij gaan hier zeker mee aan de slag. Volgend jaar nemen wij weer telefonisch contract met u op voordat wij de Switch Service voor u in orde maken. Tot volgend jaar!
F.
Beuningen

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Al het werk word je uit handen genomen - heel fijn!
Er zat in ons geval nog best een verschil in prijs tussen het maandbedrag dat de Vastelastenbond opstuurde en wat het uiteindelijke maandbedrag bij de nieuwe energieleverancier werd.
Vries
Urk

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Ik wil van de Vastelastenbond af, maar dat lukt niet en dat irriteert me
Antwoord Vastelastenbond
Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. U wilt niet jaarlijks overstappen via onze Switch Service. Dit is natuurlijk geen probleem. Wij hebben deze Service voor u beƫindigd. Zoals afgesproken neem ik volgende maand telefonisch contact met u op. Ik zal u dan extra informatie geven over ons collectief aanbod. Tot dan!
Maten
Limmen

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Snelle service en allerlei zaken goed gecommuniceerd

Fredy

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
snelle reactie

Konijn
Limmen

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Ik blijf geheel tevreden! Een probleem is wel dat regelmatig energiebedrijven mij rechtstreeks benaderen per mail met zgn. Spectaculaire aanbiedingen..
Ik stuur deze dan door naar de vastelastenbond; ik hoop dat het dan correct is..
D.van Hilten
Vianen

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Goed behandeld

Lelivelt
Wanroij

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Denken mee

Antwoord Vastelastenbond
Bedankt voor uw beoordeling, een 10 daar zijn wij erg blij mee.
Scholte
Zandvoort