Bedrijfsgegevens

Website: http://www.vangilsweb.nl
Adres: Groenstraat 7a 4841BA
Plaats: Prinsenbeek
Telefoon: 076 - 760 28 41

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Vangilsweb
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
327 beoordelingen (12 maanden)
538 beoordelingen (totaal)
6449 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
55% (181)
32% (104)
7% (22)
3% (9)
3% (11)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
Magnetron gekocht via Bol.com, geleverd door VanGilsweb. apparaat gaat defect in de 4e maand van gebruik. glasplaat breekt in stukken tijdens opwarmen van gerecht.
bedrijf houdt zich niet aan garantievoorwaarden en consumentenrecht. als je als klant (en in mijn geval erkend servicemonteur witgoed) zelf vervolgens de reparatie aan een apparaat uitvoert (terwijl het apparaat nog geen 5 maanden oud is) krijg je te horen dat dat al helemaal geen garantie is want "een derde" heeft er aan "geprutst" (letterlijke woorden van firma van Gils). bedrijf blijft in gebreke om deze reparatie te vergoeden terwijl ik als klant recht heb op een deugdelijk apparaat. gebroken glasplaat werd veroorzaakt door haperende plateaumotor en is dus nergens te verhalen op de gebruiker.
Maurice
Sprang Capelle

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Frank
Den Haag

Gepubliceerd op: 18/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede klantenservice, probleem snel en professioneel verholpen
Verbeterpunten
 
Marc
Alkmaar

Gepubliceerd op: 15/04/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
ik kan niets vinden ,ik zou zo zeggen ga er mee door .
Verbeterpunten
 
walter roode
melick

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik snapte iets niet helemaal, maar jullie waren telefonisch niet bereikbaar
Klant

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering en ook goede produchten.
Verbeterpunten
geen
Manuela
Den Haag

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Online account aanmaken werkt prima
Snelle levering
Goede feedback
Verbeterpunten
 
Klant
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 09/04/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Harold

Gepubliceerd op: 08/04/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter communiceren.
Lange tijd niets van zich laten horen. Wij moesten zelf uiteindelijk contact opnemen om te vragen waarom de bestelde artikelen niet geleverd waren.
Antwoord Vangilsweb
Inderdaad erg vervelend dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Audio Video van Gils
Klant

Gepubliceerd op: 08/04/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
als het geleverd wordt op tijd is alles netjes verpakt
Verbeterpunten
logistiek bij bestelling meerdere artikelen gaat niet altijd goed
dat moet beter kunnen.
Gerard
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 07/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer