Website: http://www.vansprang.nl
Adres: rijksweg 496a 2071cw
Plaats: santpoort noord

van Sprang & Tempo
Verkeersschool van Sprang & Tempo heeft al meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van het verzorgen van rijopleidingen (theorie- en praktijk). Verkeersschool van Sprang & Tempo behoort met haar ruim 40 medewerkers tot de grotere rijscholen van de regio. Continuïteit, kwaliteit en klantgerichtheid zorgen voor een hoogwaardige dienstverlening. Scholing van onze medewerkers en interne kwaliteit heeft onze voortdurende aandacht. Deze zelfde kwaliteit leveren wij vanaf dit jaar ook in Hoofddorp alwaar ons geheel vernieuwde heftruckcentrum is geopend.

Onze opleidingen zijn officieel erkend en worden op kwaliteit gecontroleerd door de BOVAG. Wie bij ons wordt opgeleid, heeft de grootste kans van slagen. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij Verkeersschool van Sprang & Tempo hoog in het vaandel.Daarnaast is Van Sprang & Tempo onderdeel van MOT.nu, de vereniging voor rijscholen met een motor oefenterrein.

Alleen hoge slagingspercentages zijn geen garantie voor kwaliteit. De goede reputatie van onze verkeersschool is mede te danken aan het feit dat onze opleidingen altijd op maat zijn. Hierdoor zijn wij beter dan wie ook in staat om vast te stellen wat onze leerlingen nodig hebben. Dat wil zeggen dat altijd eerst bekeken wordt aan welke specifieke eisen we moeten voldoen, voordat we starten met opleiden.

In onze vestigingen in Velserbroek, Leiden en Hoofddorp zijn onze kantoren en onze theoriecentra gevestigd. Het kantoor is de spil van onze verkeersschool. Van hieruit geven wij ondersteuning aan alle instructeurs en medewerkers. In ons theoriecentrum verzorgen wij de cursussen voor de diverse theoriecertificaten met behulp van de nieuwste CD-ROM apparatuur zoals deze ook gebruikt wordt bij de examens bij het CBR.

Wilt u graag uw rijbewijs halen bij een verkeersschool die staat voor kwaliteit en service, dan helpen wij u graag met het vinden van een passende cursus om u het felbegeerde papiertje te laten halen. Met ons moderne en klantgerichte opleidingsinstituut zijn wij u graag van dienst.

Van Sprang en Tempo

Pluspunten
Alles ging perfect. Van planning, rijlessen tot en met het afrijden.
Is het een idee om meer met YouTube filmpjes te doen? Bijvoorbeeld; Hoe sluit ik de aanhanger aan bij de vrachtwagen. Dus E achter C. Of hoe dock je het beste aan. Waar moet je op letten. Ect ect.
Rob
Hillegom

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Je leert wat je nodig hebt voor je examen.
Joyce
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 02/12/2017

Pluspunten
heel tevreden geef een 9
Weet niks
Dirk flexin uitzendbureau
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
heb mijn D-rijbewijs en code 95 binnen 4 maanden gehaald door de goede planning van Saskia ondanks het overlijden van een instructeur, waardoor de planning iets uitliep. maar keurig opgelost.

Johnny
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
Aardig personeel en het plannen van afspraken verloopt heel soepel, ook fijn met bevestigingen via de mail.

Maik
Santpoort-Noord

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Goede theorielessen zowel voor theorierijbewijs C als voor Code 95. Ook de praktijklessen voor C en code 95 is er aandacht voor de cursisten. Op kantoor vriendelijke mensen die je graag te woord staan en ook zaken voor je regelen bij bijv. CBR. Ga hier ook mijn motorrijbewijs en touringcarrijbewijs halen. Een aanrader.

Erwin
IJmuiden

Gepubliceerd op: 01/10/2017

Pluspunten
Alles was perfect. De motorrij lessen waren top. De tips die ik meekreeg over dingen waar ik aan moest werken, hebben echt geholpen met mijn ontwikkeling. Het materiaal waar mee gewerkt word is goed, de kleding, helm, handschoenen etc, en ook de motoren zijn in goede staat!

Ik heb zowel mijn AVB als mijn AVD in één keer gehaald. De planning vond ik ook fijn, veel lessen in korte tijd, zodat je in de periode voor je examen echt actief bent met motorrijden (ipv bijvoorbeeld een les per week oid)
Ik heb geen verbeterpunten, ga vooral zo door!
Michel
Haarlem

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
gezellige zweer.
goede uitleg door verschillende instructeurs waardoor je het op meerdere manieren kan uitvoeren.
gewoon toppie

bas
haarlem

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Nick
Zandvoort

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
- Locatie Santpoort veel fijner dan locatie Hoofddorp.
- Santpoort; netjes, schoon, vriendelijke mensen, goed op orde
- Vriendelijk personeel
- motorkleding in andere maten / vaker wassen (!).
- planning in Hoofddorp liet te wensen over
- op dag 1 van de lessen met een leerling door de stappen lopen: wat staat je te wachten, hoe lang staat daarvoor, wat wordt er van jou verwacht?
- ik vond het vervelend dat ik in Hoofddorp eerst 10 minuten naar het oefenterrein moest rijden terwijl ik nog nul motorrijervaring had. Ik heb dat dan ook niet gedaan, maar heb menig angstig beginneling dit met knikkende knieën wel zien doen. Eigenlijk onverantwoord. Heeft er overigens wel voor gezorgd dat ik op dat stuk nu altijd extra goed op motorrijders let als ik er met de auto rijdt.

Gepubliceerd op: 22/06/2017