Website: http://www.vansprang.nl
Adres: rijksweg 496a 2071cw
Plaats: santpoort noord

van Sprang & Tempo
Verkeersschool van Sprang & Tempo heeft al meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van het verzorgen van rijopleidingen (theorie- en praktijk). Verkeersschool van Sprang & Tempo behoort met haar ruim 40 medewerkers tot de grotere rijscholen van de regio. Continuïteit, kwaliteit en klantgerichtheid zorgen voor een hoogwaardige dienstverlening. Scholing van onze medewerkers en interne kwaliteit heeft onze voortdurende aandacht. Deze zelfde kwaliteit leveren wij vanaf dit jaar ook in Hoofddorp alwaar ons geheel vernieuwde heftruckcentrum is geopend.

Onze opleidingen zijn officieel erkend en worden op kwaliteit gecontroleerd door de BOVAG. Wie bij ons wordt opgeleid, heeft de grootste kans van slagen. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij Verkeersschool van Sprang & Tempo hoog in het vaandel.Daarnaast is Van Sprang & Tempo onderdeel van MOT.nu, de vereniging voor rijscholen met een motor oefenterrein.

Alleen hoge slagingspercentages zijn geen garantie voor kwaliteit. De goede reputatie van onze verkeersschool is mede te danken aan het feit dat onze opleidingen altijd op maat zijn. Hierdoor zijn wij beter dan wie ook in staat om vast te stellen wat onze leerlingen nodig hebben. Dat wil zeggen dat altijd eerst bekeken wordt aan welke specifieke eisen we moeten voldoen, voordat we starten met opleiden.

In onze vestigingen in Velserbroek, Leiden en Hoofddorp zijn onze kantoren en onze theoriecentra gevestigd. Het kantoor is de spil van onze verkeersschool. Van hieruit geven wij ondersteuning aan alle instructeurs en medewerkers. In ons theoriecentrum verzorgen wij de cursussen voor de diverse theoriecertificaten met behulp van de nieuwste CD-ROM apparatuur zoals deze ook gebruikt wordt bij de examens bij het CBR.

Wilt u graag uw rijbewijs halen bij een verkeersschool die staat voor kwaliteit en service, dan helpen wij u graag met het vinden van een passende cursus om u het felbegeerde papiertje te laten halen. Met ons moderne en klantgerichte opleidingsinstituut zijn wij u graag van dienst.

Van Sprang en Tempo

Pluspunten
Goed geregeld, goede lessen.
Ervaring; ze weten wat je kunt verwachten voor je examen.
Dit duidelijk met mij doorgenomen.
In een keer geslaagd!!
E achter B
Karen
Velserbroek

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
De communicatie vanuit het bedrijf, telefonisch en tijdens de lessen vond ik erg prettig!
Ik ben meer dan tevreden over jullie bedrijf en de lessen.
De uitstraling bij de balie zou wat mij betreft wel een facelift mogen hebben.
Ik zeg dat niet alleen omdat ik dat zou kunnen verzorgen vanuit mijn bedrijf maar het ziet er erg gedateerd en bij elkaar verzameld uit.
Draais.com
Lisse

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
alles voor elkaar, goede planning, goed onderhouden materiaal,
en zeker noet onbelangrijk goede instructeurs !, was een waar feestje

Erik
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Prima geregeld, prima spullen en vooral prima docent!

Joost

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Goede info en op tijd.
Paul
Velserbroek

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Uiterst vriendelijke mensen die allemaal op een prettige manier bijdragen aan het behalen van het rijbewijs. Van telefoniste tot rij-instructeur: iedereen heeft een vriendelijke manier van communiceren. Ook de flexibele houding van de planning is erg fijn. Al met al een fijne rijschool die meedenkt met de klant.

Nick
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
fijne instructeurs, heb meerdere leren kennen met ieder eigen aandachtspunten, maar daardoor heb ik veel geleerd over het rijden in een camper :-) (C1)
daarnaast snelle reactie op planningen en meedenken mbt inplannen examen, wat allemaal snel en soepel verliep.
koffie in de kantine is echt slecht....
Chris
Noordwijk

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Voor ervaren leerlingen of zekere leerlingen een goede optie.

Mijn ervaring is dat ze voor BNOR-kandidaten zoals ik (examen/faalangst), misschien een wat minder goede keuze zijn.

Een nette rijschool met goede auto's en uitzonderingen daargelaten, goede en vriendelijke instructeurs.
Verbeter planning, organisatie, administratie en communicatie.
-Maak gebruik van de officiële lesstof, niet enkel als naslag: behandel het!
-Neem klachten serieus! Mijn klachten werden pas opgepakt toen ik het hogerop zocht. Frank reageerde arrogant en met onbegrip. Houd het professioneel! Ik kreeg uiteindelijk mijn gelijk, maar NIET dankzij Van Sprang. Waardoor mijn totale ervaring negatief is en ik negatief moet (blijven) reageren.

Kom mij VANUIT Van Sprang tegemoet (niet volgens uw moederbedrijf) en los het op!
Nils
IJmuiden

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Voor ervaren leerlingen of zekere leerlingen een goede optie.

Bleek helaas voor mij niet de juiste rijschool te zijn en ben helaas niet geslaagd na aflopen pakket. Misschien door de te grote opzet wat minder geschikt voor een individuele benadering van de leerling. Ook had ik de pech van meerdere instructeurs vanwege overmacht.

Mijn ervaring is dat ze voor BNOR-kandidaten zoals ik (examen/faalangst), misschien een wat minder logische keuze zijn.

En trek direct aan de bel als er zoals in mijn geval veel dingen fout gaan!

IJmuiden
19/02/2018

Pluspunten
Rijschool is heel goed de mensenZijn heel aardig.ik heb hele goeie ervaringen mee ik heb mijn C rijbewijs en mijn CE rijbewijs !in beide gevallen was het mislukt bij andere rijscholen Want die waren alleen financieel gericht Saskia is top.... die denkt mij En zij past de rooster indien mogelijk Rijschool voor de gewone mensen.
Fouaad

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke instructeurs voor de motor rijopleiding. Erg vriendelijk in de omgang. Duidelijkheid in de digitale lesagenda online en het verrekenen van de betalingen. Deze rijschool is een aanrader voor toekomstige cursisten.
Geen verbeterpunten kunnen vinden.
Ruud
Zwanenburg