Website: http://www.vansprang.nl
Adres: rijksweg 496a 2071cw
Plaats: santpoort noord

van Sprang & Tempo
Verkeersschool van Sprang & Tempo heeft al meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van het verzorgen van rijopleidingen (theorie- en praktijk). Verkeersschool van Sprang & Tempo behoort met haar ruim 40 medewerkers tot de grotere rijscholen van de regio. Continuïteit, kwaliteit en klantgerichtheid zorgen voor een hoogwaardige dienstverlening. Scholing van onze medewerkers en interne kwaliteit heeft onze voortdurende aandacht. Deze zelfde kwaliteit leveren wij vanaf dit jaar ook in Hoofddorp alwaar ons geheel vernieuwde heftruckcentrum is geopend.

Onze opleidingen zijn officieel erkend en worden op kwaliteit gecontroleerd door de BOVAG. Wie bij ons wordt opgeleid, heeft de grootste kans van slagen. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij Verkeersschool van Sprang & Tempo hoog in het vaandel.Daarnaast is Van Sprang & Tempo onderdeel van MOT.nu, de vereniging voor rijscholen met een motor oefenterrein.

Alleen hoge slagingspercentages zijn geen garantie voor kwaliteit. De goede reputatie van onze verkeersschool is mede te danken aan het feit dat onze opleidingen altijd op maat zijn. Hierdoor zijn wij beter dan wie ook in staat om vast te stellen wat onze leerlingen nodig hebben. Dat wil zeggen dat altijd eerst bekeken wordt aan welke specifieke eisen we moeten voldoen, voordat we starten met opleiden.

In onze vestigingen in Velserbroek, Leiden en Hoofddorp zijn onze kantoren en onze theoriecentra gevestigd. Het kantoor is de spil van onze verkeersschool. Van hieruit geven wij ondersteuning aan alle instructeurs en medewerkers. In ons theoriecentrum verzorgen wij de cursussen voor de diverse theoriecertificaten met behulp van de nieuwste CD-ROM apparatuur zoals deze ook gebruikt wordt bij de examens bij het CBR.

Wilt u graag uw rijbewijs halen bij een verkeersschool die staat voor kwaliteit en service, dan helpen wij u graag met het vinden van een passende cursus om u het felbegeerde papiertje te laten halen. Met ons moderne en klantgerichte opleidingsinstituut zijn wij u graag van dienst.

Van Sprang en Tempo
19268 keer bekeken

Pluspunten
Leuke en leerzame dag gehad voor E achter B. Rustig kennismaken en wat testjes doen zodat de instructeur je kan inschatten. In de middag examen en geslaagd!
Mogelijk wat meer tips vooraf gegeven waarop je moet letten bij achteruit rijden en achteruit bochten maken. Verder prima!
Danny
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Keurig geholpen en alles duidelijk!

Bryan/ klm
Krommenie

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Communicatie en de manier hoe ze je opleiden voor alle examens
Hierbij wil ik het team van van sprang en tempo hoofddorp bedanken voor alles
Hoop jullie binnen kort weer te zien voor mijn E achter C rijbewijs
En ik raad men zeker aan om te kiezen voor van sprang en tempo

Murat

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Degelijke en goede opleiding gekregen. Met dank aan Leo&Manus

Jeoffrey Lagrand

Jeoffrey KLM Cargo
Beverwijk

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Goed geregeld, goede lessen.
Ervaring; ze weten wat je kunt verwachten voor je examen.
Dit duidelijk met mij doorgenomen.
In een keer geslaagd!!
E achter B
Karen
Velserbroek

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
De communicatie vanuit het bedrijf, telefonisch en tijdens de lessen vond ik erg prettig!
Ik ben meer dan tevreden over jullie bedrijf en de lessen.
De uitstraling bij de balie zou wat mij betreft wel een facelift mogen hebben.
Ik zeg dat niet alleen omdat ik dat zou kunnen verzorgen vanuit mijn bedrijf maar het ziet er erg gedateerd en bij elkaar verzameld uit.
Draais.com
Lisse

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
alles voor elkaar, goede planning, goed onderhouden materiaal,
en zeker noet onbelangrijk goede instructeurs !, was een waar feestje

Erik
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Prima geregeld, prima spullen en vooral prima docent!

Joost

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Goede info en op tijd.
Paul
Velserbroek

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Uiterst vriendelijke mensen die allemaal op een prettige manier bijdragen aan het behalen van het rijbewijs. Van telefoniste tot rij-instructeur: iedereen heeft een vriendelijke manier van communiceren. Ook de flexibele houding van de planning is erg fijn. Al met al een fijne rijschool die meedenkt met de klant.

Nick
Hoofddorp