Website: www.vanschijndelschoenen.nl
Adres: Schoutenstraat 14 1211 BM
Plaats: HILVERSUM

Van Schijndel Schoenen is al 90 jaar gevestigd in het centrum van Hilversum. De ruime collectie schoenen, zeker op het gebied van pasvorm, is een begrip in ’t Gooi. Deze collectie bestaat uit dames- en herenschoenen van gerenommeerde merken. Van Schijndel Schoenen is aangesloten bij Podo Linéa.

Van Schijndel Schoenen biedt een totaalconcept met, naast de verkoop van eerder genoemde schoenen, ook praktijkruimtes met (medisch) pedicure, podotherapeut, orthopedisch schoenmaker en medische compressiezorg.

Van Schijndel Schoenen

Pluspunten
Een vrij jonge, slanke verkoopster, Sabrine, heeft me uitstekend geholpen en alle tijd genomen om te begrijpen wat voor schoenen het beste bij mijn voeten pasten na 2 voetoperatie
Een wat oudere verkoopster, met bril, was een keer tamelijk nors en zei dat ik niet steeds maar met een tegoedbon kon blijven komen. (na mijn voetoperatie was het in eerste instantie lastig te weten welke schoenen me goed zouden passen, dus ruilde ik ze 2x.). Ze deed alsof ik iets fout had gedaan. Erg onprettig.

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Dat er schoenen zijn, waar je steunzool inpast.
Hoe de schoenen geetaleerd staan geeft een goed overzicht van het assortiment
Ondanks dat de medewerkers veel kennis hebben van de schoenen, zou er net even iets beter geluisterd kunnen worden naar de wensen van de klant i.p.v. dit voor hen in te vullen.
Omdat er veel mensen rondlopen met verkeerde schoenen waardoor klachten ontstaan zou ik het waarderen als van Schijndel iets zou doen om de bewustwording te vergroten.
Betaalbaarheid en modieusheid is dan wel een voordeel

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
snelle levering
laarsjes zijn al gedragen zijn dus niet nieuw !
Angelique

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Grote collectie, mooie winkel
Personeel is pinnig en vinden dat zij het beste weten wat de klant nodig heeft. Ze hebben daardoor te weinig oog/begrip voor het individu en de persoonlijke voetproblemen. Na meerdere miskopen, voor mij een reden om niet meer terug te komen.
Antwoord Van Schijndel Schoenen
Geachte mevrouw, dank dat u de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Vervelend dat u deze ervaring heeft met onze winkel. Jammer dat u geen gehoor hebt gegeven aan onze uitnodiging voor overleg zodat wij kunnen komen tot een oplossing en kunnen leren van uw ervaring.

Gepubliceerd op: 15/05/2018