Website: www.tuinmeubelshop.nl
Adres: Groeneveldselaan 37A 3902 HA
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318:555575

Van der Garde Tuinmeubelshop

Pluspunten
Een mooi breed assortiment. Wij werden hartelijk ontvangen met koffie en een mineraalwater. Wij kregen een goede uitleg over het artikel, waarin wij geĆÆnteresseerd waren. Order geplaatst. Ook de levering was conform afspraak, juiste dag en juiste tijd. Ik kan de Tuinmeubelshop aan iedereen aanbevelen.

Maria
Duiven

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Tuinmeubelset besteld via de website.
Uitstekende leveringsvoorwaarden.
Prijs/ kwaliteit en goede customer service..

Erik
Kapelle

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Wel 2 uur rond kunnen dwalen door de mooie, fijn ingerichte winkel. We waren beslist geen makkelijke klant, want we wisten nog niet goed wat we precies wilden.
Na een omschrijving van ons balkon te hebben gegeven zijn we met veel geduld en humor geholpen door het personeel. Van tuinset naar tuinset, toch maar weer naar die ene, oh nee, misschien toch maar die.. Hoe zou die andere set staan in een andere opstelling? Het personeel hielp ons hierbij met opmeten en het uitproberen van verschillende opties.
Mede dankzij die hulp hebben we uiteindelijk onze keuze kunnen maken voor een set met mooie prijs/kwaliteit verhouding en nog geen week later (we konden zelf de bezorg dag uitkiezen) zaten we op onze nieuwe aanwinst in de zon op het balkon. Aflevering gebeurde keurig en zij gaven aan dat we met vragen altijd contact op mochten nemen; dat geeft vertrouwen!
Al met al een zeer fijne ervaring en zeer tevreden met onze aankoop! Bedankt!
Ga zo door, humor en geduld van het personeel zorgt voor een fijne shopervaring!

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede service in de winkel

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Goed geholpen in de shop in Sliedrecht.
Keurig op tijd geleverd en wat staat de set prachtig in onze tuin.
Maakt het helemaal af!
Set zit heerlijk met de grote stevige zacht zittende kussen.
Plus is het kussen van de tafel zodat er ook een extra zitplaats (poef) gecreƫerd kan worden.

Irene
Dordrecht

Miranda
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Super goed geholpen in de winkel van Veenendaal. Leuke mensen en speelplek voor de Kids zodat papa en mama even goed konden rondkijken. Ook werd er aandacht aan m'n kids geschonken door ze Drinken aan te bieden.
Geen 5 sterren omdat er miscommunicatie was over de app omtrent het leveren van ons loungeset.

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
net personeel ook de bezorgers afspraken
goed nagekomen

hennie
valkenswaard

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Goede service aardig personeel

V dijk
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Goed en ruim assortiment producten, vriendelijk geholpen in de showroom bij het bekijken van de loungesets. Uiteindelijk een keuze gemaakt en goed per mail op de hoogte gehouden van de levering. Een dag van tevoren netjes een mail met track & trace info tot op de minuut ontvangen. Product werd netjes in de tuin gezet en na wat uitpakwerk (zat goed verpakt) heerlijk kunnen genieten op onze nieuwe loungeset.

Top!
Ronald