Website: www.tuinmeubelshop.nl
Adres: Groeneveldselaan 37A 3902 HA
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318:555575

Van der Garde Tuinmeubelshop

Pluspunten
Winkel Gouda ondanks drukte goed geholpen.
Klachten afhandelaar deed erg haar best! Maar kreeg het ook niet voor elkaar.
Stoelen gekocht op 28-4, 2x mailtje gehad op 8-5 met mededeling morgen 9-5 wordt geleverd.
Hele dag gewacht kwamen dus geen stoelen, zelf gebeld met vervoerder om 15.15 uur, mededeling: stoelen komen niet.
Klachtenlijn Van der Garde gebeld (antwoordapp.!). s'Avonds werd ik terug gebeld, probleem uitgelegd, er wordt wat aangedaan! Eerst hemelvaartsdag. 11-4 werd ik netjes gebeld zodra er meer bekend was, zou ze het laten weten. 9.30 uur: de stoelen werden vandaag nog bezorgd, mail volgt voor de tijd.
Je begrijpt het: mail en stoelen moeten nog steeds komen!
Veel tijd erin gestoken maar geen stoelen in mijn tuin!
Een goede raad: niet aanbetalen is 1 probleem minder
Ruud

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Goede service en vriendelijke mensen die je helpen ook vlak voor sluitingstijd nemen ze nog alle tijd om de order te noteren.
Nette jongens die de tuinset kwamen thuis brengen, wel later dan bevestigd maar dan wordt er ook netjes gebeld dat ze later zijn.

Carla
BEUNINGEN GLD

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Vestigingsmedewerkers kwamen enthousiast over bij binnenkomst! Kennis van zaken en duidelijk in de communicatie.
Vlotte levering van de bestelling. Levering werd ook gedaan door enthousiaste medewerkers.
Via de mail goed op de hoogte gebracht van alle bruikbare informatie.
Tip: blijf enthousiasme uitstralen!

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Snelle correcte levering, geweldig

Ben
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Vriendelijk, zowel in de winkel als de bezorgers
Zeer snel bezorgd en netjes afgeleverd
Goeie prijs/kwaliteitverhouding

Jennifer

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
mooie winkel
goed advies, netjes geholpen!
Levering was heel slecht. Duidelijk aangegeven dat we een dakterras hebben waar het moet komen te staan. Ze hebben het gewoon in de woonkamer gezet (hele woonkamer vol) en beloofd later terug te komen. Ze zouden dan tevens de haard en andere product meenemen. Bellen doodleuk later op dat we voor volgende week een nieuwe afspraak kunnen maken en laten ons met de zooi achter!!
marcel

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
We zijn super netjes geholpen in Gouda nadat 2 stoelen verkeerd waren geleverd. Goed mee gedacht en snel opgelost
Als het druk wellicht meer personeel
Nicoline
Gouda

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Netjes geholpen. Mooie meubelen. Goede prijs.
Een puntje van aandacht: Volgens afspraak kreeg ik twee dagen voor levering een email met het tijdvak waarin de vervoerder langs zou komen (07:30-08:30). Op de dag van levering werd ik om 09:00 gebeld dat de chauffeur rond het middaguur zou komen. De kwam uiteindelijk om een uur of 12:30. Mijn echtgenote was gelukkig thuis, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier zo makkelijk rekening kan houden. De meubelen zijn verder keurig afgeleverd.
Stil
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Kussens waren niet meegeleverd. Dit werd meteen opgepakt en correct afgehandeld.

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
hoewel we via de website hebben gekocht is het resultaat tot onze volle tevredenheid. We hebben enkele malen contact opgenomen over de kwaliteit van het product. Onze vragen werden telefonisch beantwoord door een medewerkster.
Wij hebben er als bewoners van een appartement extra buitenruimte bijgekregen.
Riet
Ede