Website: www.tuinmeubelshop.nl
Adres: Groeneveldselaan 37A 3902 HA
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318:555575

Van Der Garde Buitenleven

Pluspunten
zeer vriendelijk en behulpzaam

Ad
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
een prachtig bedrijf! echt in één zin als geweldig te omschrijven! Vrijdag 6 april 2018 was een mooie zomerse dag om op zoek te gaan naar een mooie loungeset in onze tuin! Wij kwamen op internet van der garde en vdgarde tegen. Heel vreemd, twee dezelfde namen, maar wel een ander assortiment. Door een beetje speurwerk kwamen wij erachter dat dit twee broers waren. Op de website kwamen wij verschillende loungesets tegen die direct onze aandacht trokken, maar op locatie in Veenendaal kregen wij echt te maken met de service die dit bedrijf bied, maatwerk en alles voor de klant willen over hebben. Een galante dame hielp ons bij het uitzoeken van "de" perfecte loungeset (ja zo'n ding gaat wel 5/10 jaar mee). Tijdens het rondje zagen dus de perfecte loungeset staan (Leonardo), keurige maat en uitvoering. de madame liet ons nog wat andere opties zien en wij kregen de tijd om hier rustig over na te denken (onder het genot van een koud glas water). Vervolgens werden wij geholpen door een jongeman (vlot, keurig en oprecht). Hij deed ons een prijsvoorstel, omdat wij een tafeltje niet mooi vonden. Hier ging hij professioneel mee om en bood ons een passende prijs. Deze accepteerde wij direct! Ook kregen we nog een gratis buitenhaard mee! Maar dit was nog niet alles! levering één week na aankoop. Goede aftersales en nalevering van klein product.

Beide medewerkers bedankt voor de mooie ervaring, tijd en kennis! Wij gaan nog lang genieten van de mooie loungeset!

AM
Brummen

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Het was eindelijk mooi weer en we wilde een buitentafel. Op internet de tafel gezien en gelijk even gaan kijken. Goed geholpen in de winkel en gelijk de tafel op donderdag avond besteld en een week later werd deze al geleverd. Het was een loodzware tafel en de jongens hadden moeite km de tafel te dragen, maar ze hebben hem super netje op ons terras gezet. We hebben de tafel gelijk in elkaar gezet wat iemand met 2 linker handen nog kan. Nu al veel plezier van de tafel gehad en iedereen die bij ons langs komt vind hem super mooi en vraagt waar besteld. Zullen dit dus ook zeker aanraden en mochten we nog iets nodig hebben, weten we jullie te vinden!!

Kristel
Den Bosch

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Goed advies
Levering mag wat sneller nu ontving ik het tuinstel op de tiende dag!
Nagtegaal
Elst(U)

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Goed advies vriendelijke bediening en snelle levering.
Wij zijn zeer tevreden .

Theo
Nijmegen

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Gezellige en vakkundig bedrijf, goede voorlichting word er gegeven op een erg klantvriendelijke manier, geen opdringerigheid, uitermate veel keuze.
Snelle levertijd en ook dit bedrijf werkt uitstekend en op afspraak
Elly
H.I.Ambacht

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Keurig geholpen door de verkoper en volgens afspraak geleverd. Jammer dat de toegezegde verbindingsklemmen ontbraken.

Harry de Haan
Ewijk

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Keurige bediening door personeel
Afspraken worden keurig nagekomen
Flexibel en meedenkend in onze wensen
Prijzen bij complete sets duidelijker vermelden wat er wel en/of niet bij zit in de prijs maar er wel bij staat in de set.
P. van Walsem
Rhenen

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Levering vlgs afspraak!!!
Neen.. Alleen jammer, ik wilde nog een nabestelling doen via de website
was helaas niet beschikbaar gegevens ingevuld voor zsm contact en geen reactie gehad.
Tineke de Rooij
Weesp