Website: www.assem.nl
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen
11935 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Leveren wat je besteld.
Bij klachten over je bestelling laat van den assem niks meer van zich horen en reageert niet op je bericht. erg slecht dus.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft. Wij reageren altijd op alle berichten en hebben dus het vermoeden dat uw bericht niet door ons is ontvangen.

Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen.

Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen.

Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33
Of mail ons naar: Webshop@assem.nl
Julian
Aadorp

Gepubliceerd op: 12/04/2020

Pluspunten
Mooie schoenen
Op de doos staat 189 euro en ik moest 199 betalen! Dat is echt bizar!

Gepubliceerd op: 10/11/2019

Pluspunten
Levering was niet in gang gezet, alleen na mijn eigen belletje is er drie dagen na bestellen pas wat gebeurt.
Dit proces zou sluitend moeten zijn, één klap t niet-neutraal het zetje hoeven geven
Beste,

Wat jammer dat u niet tevreden bent, ik heb even onder uw e-mailadres gekeken. Om de bestelling erbij te zoeken waar dit precies over gaat. Ik zag een bestelling van 10-10 die op de 3e werkdag bij u geleverd is. Voor veel artikelen bieden wij de opties voor 23;59 morgen in huis, maar helaas is dit niet mogelijk voor alle artikelen. Zodra je de gewenste maat aanklikt op de website wordt duidelijk wat de levertijd zal zijn. Ik zag dat uw bestelling van 10 okt Binnen 1 tot 3 werkdagen in huis zou moeten zijn. En dit is gelukkig ook gebeurt.

Ik hoor het graag mocht het over een andere bestelling gaan.
Erwin
Hedel

Gepubliceerd op: 01/11/2019

Pluspunten
Mooie collectie, goede kwaliteit
Levertijd; 3-5 werkdagen is niet meer van deze tijd
Antwoord Van den Assem Schoenen
Dank voor uw reactie en het compliment voor de collectie en kwaliteit.
Wat betreft de levertijd: Voor een groot deel van de artikelen geldt een levertijd van 1 dag. Dit verschijnt zodra u de maat aanklikt. Daarnaast hebben wij een levertijd van 1-3 werkdagen voor artikelen die uit een van onze externe magazijnen moeten komen en houden wij een levertijd van 3-5 dagen aan voor artikelen die wij direct bij de leverancier betrekken. Wij doen er alles aan om onze levertijden in de toekomst te versnellen. Met vriendelijke groet, Van den Assem Schoenen

Gepubliceerd op: 31/10/2019

Pluspunten

Betaal mogelijkheid haperde via site. Dit hebben ze wel netjes opgelost, door een aparte link te sturen.

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
Goed
De kleur van deze schoen,beter laten zien,
Rian

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten
Schoenen waren perfect.
De levertijd vond ik best lang.
Ook hadden de schoenen vertraging waardoor het nog Een dag langer duurde. Bij Heel veel webshops kan het pakketje vaak de volgende dag of de dag daarop bezorgd worden. Aangezien mensen steeds vaker online bestellen zou dit wel wenselijk zijn.
Tessa
Veldhoven

Gepubliceerd op: 06/10/2019

Pluspunten
Snelle verzending
Het pakket kwam in een doos die met twee tapejes dicht zat en het leek alsof de doos onderweg was opengemaakt. Dit kan ook heel eenvoudig als je dure schoenen (180) opstuurt in een zwakke doos en met twee kleine stukjes tape dichtplakt. Kan beter!!
Iris

Gepubliceerd op: 08/09/2019

Pluspunten
Uitgebreid assortiment, diverse merken
Op de algemene pagina van Google werd de schoen nog aangeboden voor € 84,95. Wanneer je doorklikte naar de site van Van Assem werd de schoen € 101,95.
Hoewel ik de schoen wilde hebben vind ik het geen prettige ervaring dat ik geconfronteerd wordt met een verhoging van de prijs ten opzichte van de prijs via google en die de afgelopen weken werd gehanteerd op de eigen website en al helemaal niet al je het artikel via google in eerste instantie nog wordt aangeboden voor de eerder gevoerde prijs van € 84,95.
Verder is het naar om te weten dat naast de hoger betaalde prijs ik extra korting had kunnen krijgen als ik een week gewacht had.
Ik zou kunnen overwegen om de schoen terug te sturen en opnieuw een bestelling te plaatsen om alsnog een "betere" prijs voor de schoen te betalen.
Lisse

Gepubliceerd op: 01/09/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Een schoen was al gedragen. Jammer als je de schoenen nieuw aanschaft.
Luuk

Gepubliceerd op: 29/08/2019