Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Goede service en prijs/kwaliteit verhouding
Ben tevreden
Harry
Capelle aan den Ijssel

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten

Ik heb de schoenen terug gestuurd aangezien ze te klein waren.
Ik wacht nog op een maat groter en kan dus nog geen beoordeling sturen....
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer van der Made, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wat jammer dat de maat te klein blijkt te zijn! Ik zie dat uw retourzending gisteren is afgeleverd. Momenteel zijn mijn collega's van de expeditie hard aan het werk om alle retourzending uit te pakken. Hopelijk wordt uw retourzending vandaag dus in goede orde verwerkt! Ik heb maat 40 wel alvast binnen uw bestelling gereserveerd. Zodra de ruiling is ingepakt, ontvangt u per e-mail bevestiging. Hartelijke groet, Joel
Hotel de Korenbeurs Ton van der Made
Made

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Veel keuze aan schoenen,
Floris van Bommel maat 40 is 6,5 geen 7. Schoenen retour gedaan. Jammer
Teurlings
Vlijmen

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Wandena
Capelle ad IJssel

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Keurig verpakt
Levertijd vrij lang
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Bakker, Wat vervelend te vernemen dat de schoenen niet aan uw verwachting voldoen. Wij zijn achter de schermen druk bezig om de verzendingen te kunnen versnellen en hopen in de toekomst sneller te kunnen leveren. Vriendelijke groet, Melissa
Milly Bakker
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten

Ze waren niet op vooraad in de winkel! Dus via de webshop besteld.
Ze hadden gezegd dat ze zaterdag geleverd zouden worden, ik had ze zondag nodig!
Maar helaas was dit niet het geval, heel jammer.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Van Zessen, Ik heb uw order nagekeken en zie dat u heeft aangegeven dat u de bestelling op 28-04-2018 tussen 10:45-13:15 wilde ontvangen. Wij hebben uw bestelling op 25-04-2018 voor u ingepakt als u het goed is heeft u daarvan ook een bevestiging ontvangen. Helaas zien wij middels de track & trace dat uw bestelling pas op zondag is verwerkt bij postNL. Wij kunnen helaas niet nagaan wat er precies is misgegaan. Wij willen u onze excuses aanbieden dat wij niet hebben kunnen leveren op de gewenste dag. Wel zijn we blij met uw melding zodat wij dit intern ook kunnen bespreken. Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groet, Melissa Team webcare
M van Zessen
Albasserdam

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Alles komt netjes aan.
Te traag, nog steeds geen bericht over schoenen retour. Wilde graag ruilen voor andere maat. Zelfde dag weer opgestuurd. Nu 4 dagen later, nog steeds geen bericht.
Lisette Jonkers
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten

De app kan wel wat verbeterd worden.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste heer Stoutjesdijk,Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.Heeft u de schoenen geretourneerd? Dit is namelijk niet de bedoeling.U geeft ook aan dat de app verbeterd kan worden graag zouden wij feedback willen ontvangen wat wij kunnen verbeteren deze kunt u via de app indienen. Onze app staat namelijk nog in de kinderschoenen en is pas sinds kort gelanceerd.Met vriendelijke groet,Melissa Webcare
Dennis

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten
Fijne website
Retourzending werd niet bevestigd. Ik kreeg pas bevestiging na 2 weken nadat ik zelf contact opnam. Geld werd daardoor ook te laat teruggestort. Slordig!
Kees

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten

De zending was slecht verpakt en is daardoor tijdens het transport open gescheurd. Er waren te veel plastic kussentjes in de doos gedaan, en de doos was niet goed dichtgetapet. Erg slordig voor 2 paar dure schoenen.
Beste mevrouw de Weerdt,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw ervaring te delen. Mijn welgemeende excuses dat de verpakking van de verzending te wensen overliet. Ik zal dit ook intern doorgeven aan onze expeditieafdeling, zodat hier in het vervolg op kan worden gelet. Hierbij moet ik wel meegeven dat het type verzenddoos dat u heeft ontvangen goed gevuld moet zijn met lucht, omdat onze ervaring leert dat deze anders aan de onderkant open kan gaan. Verder erg jammer om te vernemen dat de beide artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij zien uw retourzending tegemoet en storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug. Graag tot een volgende keer!

Hartelijke groet,
Joel