Website: www.assem.nl
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten

Vandaag bestellen, morgen leveren... Er zit teveel tijd tussen bestelling en levering.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Hartelijk dank voor uw reactie.

Na het bekijken van uw laatste bestelling op 23 september 2018 hebben wij uw pakket binnen de gestelde termijn kunnen leveren. Deze is vandaag bij ons retour ontvangen en zal administratief verwerkt worden. U ontvangt hier een bevestiging van en zal binnen 3 werkdagen aan u worden terug betaald, mits u om een omruiling heeft gevraagd.

Met vriendelijke groet, Cheline

M. Hulsbosch
Kerk Avezaath

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Sneller versturen. Sneller verwerken retour

Kerk Avezaath
01/10/2018

Pluspunten
De website vind ik niet prettig. Het is onoverzichtelijk en komt steriel over.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw feedback opnemen en kenbaar maken. Heeft u tips hoe u onze website prettig kunt bezoeken en bekijken?
Ik wacht uw reactie graag af.
Babs
Groesbeek

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten

Leuk dit maar ik heb nog steedsmijn schoenen niet binnen! Post nl zegt dst ze retour zijn bij jullie en jullie zeggen ze staan bij de gamma! Gevalletje kastje naar de muur. Heb ze dringend nodig maar niet ff de 139 euro om ze in de winkel.nog een keer te halen
Antwoord Van den Assem Schoenen
Hartelijk dank. Wij zijn uw bestelling nagegaan en is inderdaad afgeleverd geweest bij de Gamma. Inmiddels hebben wij deze afgelopen vrijdag retour ontvangen en wordt deze vandaag opnieuw aangeboden aan de postbezorger. Deze zal wederom afgeleverd gaan worden aan de Gamma. U ontvangt vanavond een e-mail van PostNL met de track & trace, zodat u de verwachtte aflevertijd kunt inzien.

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Goede updates in track and trace
Doos voor verzending was wel erg groot ten op zichte van de schoenen
Danielle
Epse

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
correcte levering en goede verpakking van schoenen.
een snellere levering zou (zeker gelet op de concurrentie) een pre zijn.
Erik

Gepubliceerd op: 26/09/2018

snellere levering, 6 dagen is veel te lang
simon
kamerik

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten

Helaas was de korting code niet goed zichtbaar in de email. Mijn verwachting was dat 10% er automatisch vanaf werd getrokken.
Beste mevrouw van Nes,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden waren met betrekking tot de kortingscode. Graag verneem ik of u het artikel wenst te behouden, dan verwerk ik de korting alsnog. Het kortingsbedrag wordt dan aan u terugbetaald. U kunt dit per telefoon via 088-1333133 of via mail naar webshop@assem.nl doorgeven.

Hartelijke groet,
Joel
Linda van Nes
Fijnaart

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
nette afhandeling
geen goede controle over de kwaliteit van de verzonden schoenen, productie nummers zijn van één paar verschillend. waarschijnlijk in de winkel gebruikt als "pas" schoen maar als je nieuwe schoenen wil kopen dan moeten ze ook nieuw zijn, vermeld dat anders als het een aanbieding is dan weet je het van te voren.. is waarschijnlijk een incident maar op zich is van Assem een goed bedrijf
Beste meneer Dedert,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het was inderdaad een incident te noemen. Tijdens de sale werken wij wel met een voorraad die deels afkomstig kan zijn uit onze winkelfilialen. Helaas was er in uw geval een onpaar gecombineerd, met modellen vanuit twee verschillende producties, die echter qua uiterlijk hetzelfde is gebleven. Nogmaals mijn excuses dat dit ons niet is opgevallen tijdens de kwaliteitscontrole, voorafgaand aan de verzending. Wij begroeten u graag nogmaals!

Hartelijke groet,
Joel

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Verzendkosten afschaffen
Jeroen
Leiden

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Bestelde schoenen ontvangen. Voor deze geleverd waren zijn ze afgeprijsd.

Na melding toezegging ontvangen die na tweezijdige bevestiging weer is ingetrokken!

Naar gevoel van...
Toezeggingen ook daadwerkelijk nakomen!
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer Van Ditmarsch, Bedankt voor uw beoordeling. Het door u bestelde artikel is inderdaad inmiddels verder afgeprijsd naar 50%. Omdat wij bij bestellingen die volledig bestaan uit artikelen van 50% of meer korting altijd een verzendbijdrage rekenen van €6,95 zou een prijswijziging binnen uw bestelling voor u nadelig uitpakken, omdat u tijdens het plaatsen van uw bestelling gebruik heeft gemaakt van een extra kortingscode t.w.v. 10%. Ik snap dat het erg vervelend is dat er niet goed naar de bedragen in uw bestelling gekeken is, maar wij hanteren één lijn in ons beleid t.b.v. prijswijzigingen. Een uitzondering door het niet rekenen van de verzendkosten kan ik helaas niet verantwoorden. Alsnog veel draagplezier! Hartelijke groet, Bria
Patrick

Gepubliceerd op: 03/08/2018