Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Mooie schoenen lage prijs (tijdens de sale).
Het is mij al meerdere keren opgevallen hoe arrogant, minderwaardig en denegerend het personeel (bij de herenschoenen in Rotterdam) doet jegens de klanten tijdens de Sale. Heel vervelend als je even een paar dagen wat harder moet werken.

MAAR, ik koop ook in jullie winkel als je als klant gewoon de volle mep moet betalen. Dan staan ineens de hapjes, drankjes, Dudok appeltaarten op je te wachten.

Tijdens de sale hoef ik geen appeltaart dan wil ik ook gewoon mijn slag slaan. Maar ik als klant wil dan geen bitchy attitude. Waarom niet? Omdat ik nog steeds een flink bedrag mag aftikken aan de kassa. En dan ook nog denegerend doen over jullie eigen filiaal in Breda, volgens de verkoopster is het een Outlet. Nou in mijn optiek is het een normale winkel, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Edwin, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een online beoordeling over ons achter te laten. Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat onze collega's in het heren filiaal aan de Aert van Nesstraat u tijdens een sale periode onvriendelijk hebben behandeld. Het moet en mag inderdaad niet uitmaken of u komt winkelen binnen of buiten onze sale periode, u dient te allen tijde op een klantvriendelijke manier geholpen te worden. Ik zal zorgen dat het managment van het filiaal hier van op de hoogte wordt gesteld en bied u hierbij onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, Sharon.
Edwin
Rotterdam/Breda

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
1ste bestelling verliep foutloos
Zelfs na 8 pogingen krijg ik mijn bestelling niet geplaatst!
zeer frustrerend
Marina
Sint-Truiden, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 03/06/2017

Pluspunten
Mailtjes over de voortgang van de bestelling.
Via de site kon ik niet bestellen, dus telefonisch gedaan.
Product was niet het bestelde (maat 7+ i.pv. 41).
Telefonisch gemeld en om 40 gevraagd, weer verkeerde levering (maat 7).
Ik an mijn ervaring niet omschrijven in het vak, dat daarvoor bestemd is.
Ik ga liever naar de winkel!
Beste mevrouw Maas,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wat vervelend dat de pasvorm van het door u bestelde artikel tot twee keer toe niet de juiste was. Volgens onze maatvertaling komt UK maat 7+ overeen met EU maat 41 en UK maat 7 met EU maat 40. Mijn excuses voor de onduidelijkheid en het ontstane ongemak. Wij begroeten u graag nogmaals.

Joel
Margreet
TIEL

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Pluspunten
De eerste keer was het een snelle levering.
Vriendelijke klantenservice.
Ik kreeg de verkeerde maat toegestuurd, waardoor ik dat terug moest sturen. Daarna moest ik langer wachten op mijn nieuwe, goede product. Het geld voor mijn retour is nog niet terug gestort op mijn rekening.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw de Weerd, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Helaas werkt Adidas met 1/3e en 2/3e maten en is onze maattabel hier niet op aangepast. Omdat de sneakers van Adidas over het algemeen ruimer uitvallen, hebben wij ervoor gekozen de maten naar boven af te ronden. Excuses voor het ongemak dat de door u bestelde maat niet de juiste was. Ik zie dat uw nieuwe bestelling gisteren is afgeleverd, deze heeft vrijdagavond ons magazijn verlaten. De retourbetaling is maandag teruggestort op de rekening waarmee u de bestelling betaald heeft en kunt u herkennen onder de vermelding Buckaroo Stichting Derdengelden. Ik wens u veel plezier van uw Adidas sneakers en begroet u graag nogmaals. Hartelijke groet, Joel

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Pluspunten
Snel geleverd
Had maar 43 2/3 besteld....Ze hebben me 44 verstuurd
Jan van staay