Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Snel geleverd
Had maar 43 2/3 besteld....Ze hebben me 44 verstuurd
Jan van staay
Knokke heist

01/01/2017

Pluspunten
toch snelle levering
Een schoen van het toegestuurde paar , voldoet niet 100% aan aanzicht kwaliteit . Die lijkt eerder op een B kwaliteit wat betreft afwerking van de stiknaden . Dit is wat gecamoufleerd middels de donkere verfafwerking . Ik ben in het verleden als gediplomeerd schoenmaker werkzaam geweest . Een leek zal zoiets niet direct opvallen. De prijs is zodanig dat een 100% schoenenpaar wenselijk is.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw aankoop. U mag uw aankoop uiteraard kosteloos aan ons retourneren zodat wij uw aankoopbedrag kunnen terugbetalen. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de leverancier van het desbetreffende merk. Met vriendelijke groet, Sharon.
Valkenswaard

31/10/2016

Pluspunten
snelle levering
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Crisitne
Sliedrecht

16/09/2016

Zeer lange wachttijd
Sina
Brussel

10/08/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen

10/08/2016

Pluspunten
Ze hadden tenminste mijn schoenen
Levering duurt een week erg lang
Helena
Hellevoetsluis

08/08/2016

Pluspunten
tijdigheid levering
betere informatie geven over breedtemaat
welke maat schoenen er zijn
twee weken gewacht op vervanging. niet gehoord. bleek geld al te zijn teruggestort.
campagne
buren

31/07/2016

Pluspunten
Goede levering.
Slecht bestelformulier. Altijd alles opnieuw moeten invullen. Fouten corrigeren. Oude adressen presenteren, ook al is het al een keer op het nieuwe geleverd. Bol.com heeft dit veel beter onder controle.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Helaas komt het soms voor dat een oud adres nog vermeld staat binnen uw klantenaccount. Wanneer u dan een nieuwe bestelling plaatst en het adres hierin aanpast, gebeurt dit niet automatisch ook in het account. Dit vanwege het feit dat sommige klanten voor een bestelling soms eenmalig een alternatief verzendadres willen opgeven. Wij willen u graag adviseren om te kijken of uw adres binnen uw account wel al goed is aangepast. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via 088 - 133 31 33, daar wij uw bestelling niet onder dit e-mailadres kunnen terugvinden en u dus niet rechtstreeks konden bereiken. Met vriendelijke groet, Joel, Team Webcare
Jan

24/07/2016

Pluspunten
ruim assortiment
werkt met PostNL voor verzending, zou beter een ander bedrijf kunnen zijn
Joyce
Belgie

10/07/2016

Pluspunten
Duidelijke communicatie over levering, gratis verzenden en retour, goed werkende site.
Verzending duurde erg lang, iets te veel updates over het verzendproces.
Danielle
Huis ter Heide