Website: www.assem.nl
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen
11935 beoordelingen (totaal)

Pluspunten

"Niet leverbaar kortings lokkertje"
Ruim een week geleden mail ontvangen dat het door mij besteld en betaald product niet geleverd kan worden...ondertussen staat het betreffende item nog steeds op de website. Klantenservice gebeld om ze hierop te attenderen, maar het staat er desondanks nog op.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wat vervelend te vernemen dat u bij ons deze ervaring opgedaan heeft.
Wij willen graag met u in contact komen. Om uw ervaring te bespreken. En tot een oplossing te komen.

Ik wil u vragen contact met ons op te nemen. Of anders graag uw ordernummer en telefoon nummer te ontvangen.

Wij zijn te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33
Of mail ons naar: Webshop@assem.nl
Astrid

Gepubliceerd op: 21/03/2020

Pluspunten
De schoenen waren snel binnen...maar de schoenen waren te groot.. terug gestuurd en een maat kleiner besteld.
Maar nog niets van gehoord of gezien.
Even laten weten wat er aan de hand is....
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wat jammer dat u ons een cijfer 4 gegeven heeft.

Ik heb even voor u gekeken en zie dat wij uw retour zending nog niet verwerkt hebben omdat het retour nog uitgepakt moet worden. daarom heeft u nog geen bericht ontvangen. Zodra we dit wel gedaan hebben, ik verwacht dat dit maandag zal zijn. Ontvangt u zeker bericht dat wij de retour zending ontvangen en wordt het aankoop bedrag aan u terug betaald.

Ik hoor het graag als het niet helemaal duidelijk is. U kunt ons altijd een mail sturen naar webshop@assem.nl of bellen op +31 88 133 31 33

Gepubliceerd op: 03/11/2019

Pluspunten
Ik kan er nog weinig over zeggen omdat het helemaal niet goed is gegaan met jullie tussen persoon het bezorgbedrijf "trunkrs"
Ze hebben het product weer terug naar jullie gestuurd.
Omdat de eerste keer ik mijn werk adres had opgegeven en daar kreeg ik later bericht van dat er niet op een bedrijf terrein word bezorgd, daarna 1 x niet thuis op het tijdstip van bezorging, volgende morgen gebeld en sms gestuurd naar Trunkrs en 3e keer toch weer fout gegaan qua bezorg tijd
beter met post nl laten bezorgen
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wij betreuren deze gang van zaken. Wij bieden ook de service van een avondbezorging aan om het pakket vaak dezelfde dag nog te kunnen leveren.
Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren en de informatie m.b.t. de leveringen duidelijker te communiceren zowel naar de klant als op onze website.
Gaby
alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Pluspunten
Zou positief zijn als alles groter werd gemaakt als 41 of 42
Grote maten inkopen! Hier is veel vraag naar! Ik kan niet slagen want heb 43. Wordt tijd dat daar iets mee gedaan wordt...
Goedemorgen!
Wat jammer te vernemen dat u niet heeft kunnen slagen. Echter hebben wij een ruim aanbod in dames schoenen maat 43. In onderstaande link heb ik een selectie gemaakt op maat 43. Dit zijn 5 pagina's.
Helaas heeft niet elk schoenmerk maat 43 in aanbod, maar wij doen ons best om zeker een ruim aanbod te hebben in maat 43.

Mocht u vragen hebben of kunnen wij u misschien ergens mee helpen. Dan hoor ik dit graag! Wij zijn telefonisch te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 of mail ons naar: webshop@assem.nl
Malden

Gepubliceerd op: 27/09/2019

Pluspunten

Ik kreeg de bestelde schoenen zonder veters binnen en met penstreepjes op de schoenen! Teruggestuurd. Helaas dus geen goede ervaring... mijn tip is; controleer wat je verstuurd!
Goedemorgen,

Wat vervelend dit te vernemen! Graag wil ik contact met u opnemen, om dit even te bespreken. Wellicht is er nog iets wat wij voor u kunnen betekenen.

Graag verneem ik uw telefoonnummer, of u mag ons bellen. +31 88 133 31 33

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Big assortment of shoes
Delivery could be faster.
The delivered shoes were not new: The shoes had been worn already because there were usage marks on the soles. Not the conditions expected for €160 shoes.
Antwoord Van den Assem Schoenen

Thank you for your message. I sincerely apologize for the fact that you have received a pair of shoes that show that they were fit earlier. We should have noticed this during our quality control. If you wish to exchange the pair for another pair, you can return the shoes, if you wish to keep them I would like to offer you a 10% discount on the pair. You can send us a message back via webshop@assem.nl. Once again my sincere apologies. Maaike
Monica

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
snel geleverd
De schoenen leken snel in de doos te zijn gegooid terwijl je als klant de doos open wilt doen en je schoenen netjes erin wilt zien liggen met het vloeipapiertje er tussen in plaats van schoenen te zien liggen die erin zijn ´´gegooid´´ en bedekt met een vervrommeld papiertje.
Marlene

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Goede website
Niet met Klarna werken, staat zeer slecht bekend. Past niet bij imago van Van den Assem.
After pay vele malen beter.
Om die reden beveel ik Van den Assem niet aan.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

We vinden het jammer om te vernemen dat u ons een cijfer 4 gegeven heeft. Ik zou uw ervaring graag willen bespreken. Mag ik u vragen om ons terug te bellen. Dit mag naar Tel.: +31 88 133 31 33

Britt
Claasje