Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Ik kan er nog weinig over zeggen omdat het helemaal niet goed is gegaan met jullie tussen persoon het bezorgbedrijf "trunkrs"
Ze hebben het product weer terug naar jullie gestuurd.
Omdat de eerste keer ik mijn werk adres had opgegeven en daar kreeg ik later bericht van dat er niet op een bedrijf terrein word bezorgd, daarna 1 x niet thuis op het tijdstip van bezorging, volgende morgen gebeld en sms gestuurd naar Trunkrs en 3e keer toch weer fout gegaan qua bezorg tijd
beter met post nl laten bezorgen
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wij betreuren deze gang van zaken. Wij bieden ook de service van een avondbezorging aan om het pakket vaak dezelfde dag nog te kunnen leveren.
Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren en de informatie m.b.t. de leveringen duidelijker te communiceren zowel naar de klant als op onze website.
Gaby
alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Pluspunten
Zou positief zijn als alles groter werd gemaakt als 41 of 42
Grote maten inkopen! Hier is veel vraag naar! Ik kan niet slagen want heb 43. Wordt tijd dat daar iets mee gedaan wordt...
Goedemorgen!
Wat jammer te vernemen dat u niet heeft kunnen slagen. Echter hebben wij een ruim aanbod in dames schoenen maat 43. In onderstaande link heb ik een selectie gemaakt op maat 43. Dit zijn 5 pagina's.
Helaas heeft niet elk schoenmerk maat 43 in aanbod, maar wij doen ons best om zeker een ruim aanbod te hebben in maat 43.

Mocht u vragen hebben of kunnen wij u misschien ergens mee helpen. Dan hoor ik dit graag! Wij zijn telefonisch te bereiken op Tel.: +31 88 133 31 33 of mail ons naar: webshop@assem.nl
Malden

Gepubliceerd op: 27/09/2019

Pluspunten

Ik kreeg de bestelde schoenen zonder veters binnen en met penstreepjes op de schoenen! Teruggestuurd. Helaas dus geen goede ervaring... mijn tip is; controleer wat je verstuurd!
Goedemorgen,

Wat vervelend dit te vernemen! Graag wil ik contact met u opnemen, om dit even te bespreken. Wellicht is er nog iets wat wij voor u kunnen betekenen.

Graag verneem ik uw telefoonnummer, of u mag ons bellen. +31 88 133 31 33

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Big assortment of shoes
Delivery could be faster.
The delivered shoes were not new: The shoes had been worn already because there were usage marks on the soles. Not the conditions expected for €160 shoes.
Antwoord Van den Assem Schoenen

Thank you for your message. I sincerely apologize for the fact that you have received a pair of shoes that show that they were fit earlier. We should have noticed this during our quality control. If you wish to exchange the pair for another pair, you can return the shoes, if you wish to keep them I would like to offer you a 10% discount on the pair. You can send us a message back via webshop@assem.nl. Once again my sincere apologies. Maaike
Monica

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
snel geleverd
De schoenen leken snel in de doos te zijn gegooid terwijl je als klant de doos open wilt doen en je schoenen netjes erin wilt zien liggen met het vloeipapiertje er tussen in plaats van schoenen te zien liggen die erin zijn ´´gegooid´´ en bedekt met een vervrommeld papiertje.
Marlene

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Goede website
Niet met Klarna werken, staat zeer slecht bekend. Past niet bij imago van Van den Assem.
After pay vele malen beter.
Om die reden beveel ik Van den Assem niet aan.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

We vinden het jammer om te vernemen dat u ons een cijfer 4 gegeven heeft. Ik zou uw ervaring graag willen bespreken. Mag ik u vragen om ons terug te bellen. Dit mag naar Tel.: +31 88 133 31 33

Britt
Claasje

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Terug betaling bij retour zending is slecht.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Nellie, Allereerst onze excuses dat uw retourzending vertraagd verwerkt word. Wij hebben helaas te maken met een groot aanbod van onze retouren waardoor het uitpakken vertraagd is geraakt. Dit is inderdaad niet wat u van ons gewend bent.We streven ernaar om de achterstand vandaag of morgen geheel te hebben verwerkt. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat vandaag uw retour zending alsnog verwerkt zal gaan worden. Vriendelijke groet Melissa
Nellie
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
De klantenservice, de mevrouw heeft mij super geholpen nadat ik de verkeerde maat schoen kreeg opgestuurd, overal heen gebeld om te kijken voor een ander paar
Voorraad checken, de maat die ik had besteld bleek er nergens meer te zijn, dus was er maar gewoon een andere maat opgestuurd
Lotte
Purmerend

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Purmerend
05/03/2019

Pluspunten
Er werd snel gereageerd op de klacht die ik stuurde via de mail.
Producten beter controleren op kwaliteit voordat deze worden opgestuurd. Dit werd gelukkig ook benoemd.

10 procent korting bieden op een duidelijk gebruikt product van ruim 70 euro vind ik te weinig. Wij hadden een hogere korting passender gevonden.

Schoenen nu bij een andere webwinkel gevonden.

Product is retour gestuurd.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Eggermont, bedankt voor uw feedback. Nogmaals onze excuses dat u een 'paspaar' heeft ontvangen. Dit had bij onze kwaliteitscontrole moeten opvallen en op voorhand aan u gemeld moeten worden. We hadden u graag een ander paar aangeboden, helaas hadden wij deze niet op voorraad. Wel zijn we blij om te vernemen dat u alsnog de schoenen ergens anders (gaaf) heeft weten aan te schaffen. Wij nemen dit intern op om dit soort zaken te voorkomen. Ik zal u een code opsturen waarmee u de volgende keer 10% korting ontvangt op uw aankoop. Hopelijk tot ziens in onze webshop en nogmaals onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Maaike. Manager Webcare
Karlien

Gepubliceerd op: 10/03/2019