Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen
1913 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Snelle retourzending
Ik kreeg eerst tas van michael kors waar een soort van metaal stuk aan bovenkant zat wat er niet hoorde.
Daarna kreeg ik dezelfde tas geleverd met een aantal vlekken erop
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Hoogland, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u tot twee keer toe een beschadigd artikel heeft ontvangen. Dit had tijdens de kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending geconstateerd moeten worden en had absoluut niet mogen voorkomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Er is gelukkig nog een laatste exemplaar van de door u bestelde tas aanwezig in een van onze winkels, welke ik alvast voor u heb opgevraagd. Daarnaast heb ik een aantekening in uw bestelling geplaatst, zodat de tas eerst persoonlijk langs mij komt en ik deze extra goed kan beoordelen. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joel
Celeste
Apeldoorn

30/08/2016

Pluspunten
Mooie schoenen
Verzending ...ik moest mijn schoenen uiteindelijk in een dorp 30 min. verder ophalen.
Beste Fenna,
Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet bij de door u gekozen Pak Je Gemak locatie is bezorgd. Helaas is uw melding niet duidelijk overgekomen in ons magazijn. Excuses hiervoor.
Wij zullen hier in het vervolg beter op letten.
Met vriendelijke groet, Anaïs
Fenna
Mook

14/08/2016

Pluspunten
Hoge kortingen
Geen schoenen aanbieden die niet verkoopbar zijn. Was aan het twijfelen welke schoenen ik ging nemen. Na 1 week nog niets ontvangen. Gemaild en kreeg bericht dat schoenen niet meer leverbaar waren. Op mijn mail als antwoord op deze mail kreeg ik een tweede mail waarbij excuses aangeboden werden en er gezegd werd dat men alleen in schoenen dacht maar dat de bestelde tas direct opgestuurd zou gaan worden. V.w.b. de schoenen werd er gezegd dat er twee paar op voorraad waren. De eerste was niet verkoopbaar en de tweede kwam uit een VERRE winkel en moest teruggestuurd worden naar de fabriek. Ik was en ben nog steeds van mening dat de schoenen aan een ander gegund waren en dat ik nu wel het geld terug heb van de schoenen maar de andere schoenen die ik wilde hebben nu niet meer in mijn maat waren en ik dus met lege handen zonder schoenen sta.
Ik weet wel een verbeterpunt voor mijzelf en dat is lles bestellen Thuis passen en dan kiezen en de rest terugsturen. Lijkt me trouwens niet goed voor het bedrijf. Verbeterpunt voor bedrijf is schoenen pas op de site zetten wanneer alles in orde is ook van een VERRE winkel.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Ria, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het zeer vervelend dat wij uw bestelde schoenen niet hebben kunnen leveren wegens beschadiging. Tot driemaal toe voldeden de schoenen niet aan onze kwaliteitseisen. Wij zullen uw verbeterpunten zeker meenemen om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Sharon.
Ria
Maassluis

09/08/2016

Pluspunten
Klantenservice-afdeling deed hun best.
Kreeg kapotte schoenen binnen die niet hetzelfde waren als op de foto's. (Laatste paar)
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Wegen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het zeer vervelend dat u schoenen heeft ontvangen waarvan de labels zijn afgescheurd en anders waren dan de foto's, dit had niet mogen gebeuren, wij proberen middels een kwaliteitscontrole dit te voorkomen . Helaas is het toch bij u misgegaan en daarvoor onze excuses. Met vriendelijke groet, Maradona
M

08/07/2016

Pluspunten
Goede compensatie/ afhandeling klacht
- moment van bezorgen. Kreeg het pakket 4 dagen later dan de bedoeling was. Pas nadat ik dit had aangekaart kwam er reacties...scheen heel die dag iets fout zijn gegaan. Was netter geweest als winkel zelf even mailtje had gestuurd.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Marieke, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het zeer spijtig dat uw bestelling niet op de afgesproken datum en tijd aan u is bezorgd. Het was inderdaad netter geweest al wij u hiervan op de hoogte hadden kunnen brengen. Helaas hebben wij deze fout daarvoor te laat opgemerkt. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Sharon.
Van Assem
Capelle

04/07/2016

Pluspunten
Op tijd geleverd
Vieze schoenen..vol vlekken...
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Rauw, We vinden het zeer vervelend dat u schoenen met vlekken heeft ontvangen. Hierbij willen u graag nogmaals onze excuses voor het ongemak aanbieden. Zoals telefonisch besproken zullen wij zorgen dat er een leuke attentie uw kant op komt. Met vriendelijke groet, Sharon.
Tineke
Damwoude

28/06/2016

Pluspunten
Mooie schoenen
Check voor verzending of de schoenen geen beschadigingen hebben.
Nathalie

23/06/2016

Pluspunten
De snelle levertijd
Ik kreeg een paar schoenen, waarvan de rechterschoen al uitgelubberd aankwam, zeeer slordig!
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw van Berkel, We vinden het erg vervelend dat u op deze manier uw schoenen heeft ontvangen. Dit paar had niet door onze kwaliteitscontrole heen mogen komen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Wij zien dat u uw bestelling inmiddels heeft geretourneerd, mocht u in de toekomst enige klachten ondervinden aan uw bestelling dan horen wij graag van u om direct een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Sharon.
Regina
Barendrecht

17/06/2016

Pluspunten
netjes op tijd geleverd.
Nadat de maatvoering niet goed op de site was aangegeven en dus te grote schoenen had ontvangen, heeft van den Assem een goede oplossing aangeboden waardoor ik alsnog de goede schoenen heb ontvangen. Goede service!
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw de Wit, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het klopt inderdaad dat de maattabel van Adidas op onze website voor sommige maten niet overeenkomt met de maatvoering die Adidas hanteert. Dit vanwege de 1/3 en 2/3 maten. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk aan te passen. Gelukkig zijn wij samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen. Wij hopen dat de maat waarnaar wij uw bestelling nog hebben kunnen omruilen wel past en begroeten u graag weer! Hartelijke groet, Joël, Team Webcare.
fieke de wit
Hapert

04/05/2016

Pluspunten
Levering was op tijd
Gratis retourneren wanneer de schoen niet voldoet aan wat je er van verwacht
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Els, Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om kosteloos te ruilen of retourneren via België. Wij hopen dit in de toekomst wel mogelijk te maken. Mocht u in de mogelijkheid zijn uw aankoop te terug te sturen Nederland, dan kunt kosteloos gebruik maken van ons antwoordnummer 336, 2900 VB Capelle aan den IJssel. Met vriendelijke groet, Sharon.
Els
Merksplas Be