Bedrijfsgegevens

Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Van den Assem Schoenen
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
440 beoordelingen (12 maanden)
9920 beoordelingen (totaal)
84761 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (357)
17% (75)
1% (5)
0% (2)
1% (3)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Goede communicatie vooraf
Verbeterpunten
Goede product opsturen en artikelnummers checken. Dus uiteindelijk slechte communicatie. Ik denk dat dit slecht een enkele negatieve ervaring zal zijn.....
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Verheul, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Van mijn collega's heb ik begrepen dat er via mail ook al contact met u heeft plaatsgevonden omtrent deze kwestie. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het niet meer mogelijk was om de juiste Komono zonnebril te leveren. Hoogstwaarschijnlijk heeft er een verwisseling in een van onze winkels plaatsgevonden, waardoor de bril die u eigenlijk besteld had al een tijdje niet meer op voorraad was. Sorry voor het ongemak! Hartelijk groet, Joel
linda
den bosch

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij mijn vorige bestelling werd een van de twee sjaals in een foute kleur geleverd. Ik heb daarover gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Voor de zekerheid heb ik ook nog een mail gestuurd, daarop kreeg ik antwoord maar geen excuses. Ik heb de sjaal toen opnieuw besteld, dat ik deze bestelling. Ik vind dat excuses in de mail terecht zouden zijn. Ook vind ik dat bij een fout van het bedrijf een kortingscode voor een nieuwe bestelling moet worden aangeboden.
Klant
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer