Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Goede communicatie vooraf
Goede product opsturen en artikelnummers checken. Dus uiteindelijk slechte communicatie. Ik denk dat dit slecht een enkele negatieve ervaring zal zijn.....
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Verheul, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Van mijn collega's heb ik begrepen dat er via mail ook al contact met u heeft plaatsgevonden omtrent deze kwestie. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het niet meer mogelijk was om de juiste Komono zonnebril te leveren. Hoogstwaarschijnlijk heeft er een verwisseling in een van onze winkels plaatsgevonden, waardoor de bril die u eigenlijk besteld had al een tijdje niet meer op voorraad was. Sorry voor het ongemak! Hartelijk groet, Joel
linda
den bosch

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten

Bij mijn vorige bestelling werd een van de twee sjaals in een foute kleur geleverd. Ik heb daarover gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Voor de zekerheid heb ik ook nog een mail gestuurd, daarop kreeg ik antwoord maar geen excuses. Ik heb de sjaal toen opnieuw besteld, dat ik deze bestelling. Ik vind dat excuses in de mail terecht zouden zijn. Ook vind ik dat bij een fout van het bedrijf een kortingscode voor een nieuwe bestelling moet worden aangeboden.

Gepubliceerd op: 25/11/2017