Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Assortiment
Na 8 werkdagen heb ik mijn pakketje nog steeds niet ontvangen! en vervolgens krijg ik wel een mail om mijn bestelling te beoordelen.
Beste mevrouw Egeler,

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Helaas waren de door u bestelde schoenen tijdelijk niet op voorraad en moest er een paar worden bijbesteld vanuit de leverancier. Excuses voor het ongemak dat u geen bericht heeft ontvangen dat uw bestelling vertraagd was. De schoenen zijn inmiddels binnengekomen en verlaten vanavond ons magazijn. Ik zal een leuke attentie toevoegen vanwege het ongemak! Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Joel
Barbara

Gepubliceerd op: 03/05/2017

Pluspunten
Snelle retourzending
Ik kreeg eerst tas van michael kors waar een soort van metaal stuk aan bovenkant zat wat er niet hoorde.
Daarna kreeg ik dezelfde tas geleverd met een aantal vlekken erop
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Hoogland, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u tot twee keer toe een beschadigd artikel heeft ontvangen. Dit had tijdens de kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending geconstateerd moeten worden en had absoluut niet mogen voorkomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Er is gelukkig nog een laatste exemplaar van de door u bestelde tas aanwezig in een van onze winkels, welke ik alvast voor u heb opgevraagd. Daarnaast heb ik een aantekening in uw bestelling geplaatst, zodat de tas eerst persoonlijk langs mij komt en ik deze extra goed kan beoordelen. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joel
Celeste
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 30/08/2016

Pluspunten
Mooie schoenen
Verzending ...ik moest mijn schoenen uiteindelijk in een dorp 30 min. verder ophalen.
Beste Fenna,
Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet bij de door u gekozen Pak Je Gemak locatie is bezorgd. Helaas is uw melding niet duidelijk overgekomen in ons magazijn. Excuses hiervoor.
Wij zullen hier in het vervolg beter op letten.
Met vriendelijke groet, Anaïs
Fenna
Mook

Gepubliceerd op: 14/08/2016

Pluspunten
Hoge kortingen
Geen schoenen aanbieden die niet verkoopbar zijn. Was aan het twijfelen welke schoenen ik ging nemen. Na 1 week nog niets ontvangen. Gemaild en kreeg bericht dat schoenen niet meer leverbaar waren. Op mijn mail als antwoord op deze mail kreeg ik een tweede mail waarbij excuses aangeboden werden en er gezegd werd dat men alleen in schoenen dacht maar dat de bestelde tas direct opgestuurd zou gaan worden. V.w.b. de schoenen werd er gezegd dat er twee paar op voorraad waren. De eerste was niet verkoopbaar en de tweede kwam uit een VERRE winkel en moest teruggestuurd worden naar de fabriek. Ik was en ben nog steeds van mening dat de schoenen aan een ander gegund waren en dat ik nu wel het geld terug heb van de schoenen maar de andere schoenen die ik wilde hebben nu niet meer in mijn maat waren en ik dus met lege handen zonder schoenen sta.
Ik weet wel een verbeterpunt voor mijzelf en dat is lles bestellen Thuis passen en dan kiezen en de rest terugsturen. Lijkt me trouwens niet goed voor het bedrijf. Verbeterpunt voor bedrijf is schoenen pas op de site zetten wanneer alles in orde is ook van een VERRE winkel.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Ria, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het zeer vervelend dat wij uw bestelde schoenen niet hebben kunnen leveren wegens beschadiging. Tot driemaal toe voldeden de schoenen niet aan onze kwaliteitseisen. Wij zullen uw verbeterpunten zeker meenemen om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Sharon.
Ria
Maassluis