Website: www.assem.nl
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Achteraf extra kosten in rekening brengen (na retourneren van deel van bestelling) is zeer ondoorzichtig en klantonvriendelijk! Klantenservice onvriendelijk niet behulpzaam. Ik raad dit bedrijf echt af!
Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend te vernemen dat u ontevreden bent.
Echter voor het verzenden binnen Nederland van uw bestelde artikelen brengen wij geen verzendkosten in rekening. Echter, wanneer uw bestelling alleen bestaat (of komt te bestaan n.a.v. een retourzending) uit artikelen met een orderwaarde van minder dan €50,-, brengen wij €3,95 in rekening als bijdrage aan de verzendkosten.

Dit staat op onze website vermeld en ook in de retour bevestiging.
Onze wel gemeende excuses voor het ongemak!
M

Gepubliceerd op: 04/09/2019

Pluspunten

Ik heb mijn schoenen teruggestuurd omdat de maat niet goed was. Sindsdien niks meer gehoord, behalve dan dit mailtje.
Ben

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk en een hele goede service
Thea Algra
Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
De eerste bestelling was er na een paar dagen maar deze schoenen waren te groot, nu ben ik al anderhalve week aan het wachten op het nieuwe paar schoenen wat maar niet geleverd worden. Ze zeggen ze zijn op voorraad maar het verzenden lukt hun op de een of andere manier niet. Ik wacht nog een paar dagen en anders geld retour..
Ze zeggen ze hebben het erg druk, tja wat zeg ik hier op.
Ik ervaar dit als niet positief.
Geel lul verhaal aan de telefoon maar doen
Antwoord Van den Assem Schoenen
Bedankt voor uw feedback.
Het klopt, wegens grote drukte bij de vervoerder, als een vertraging bij de verwerking bij ons duurde de omruiling iets langer dan dat u van ons gewend bent. Als het goed is heeft u gisterenavond een mail gekregen met een track & trace code zodat u de zending kunt volgen en mag u hem vandaag verwachten. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Wij vinden het vervelend om te horen dat u zich niet serieus genomen voelde. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen horen wij dit graag. Nogmaals onze excuses.
Myra
Schinnen

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Nog geen ervaring

Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer Idaho, bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat u deze ervaring als onprettig hebt ervaren! Voordat een ander artikel wordt opgestuurd, dienen wij eerst het postonderzoek af te wachten van PostNL. In uw geval lag het pakket sinds 13-12-2018 bij de buren en hebt u het pakket gelukkig nog voor de kerst op 20-12-2018 van de buren mogen ontvangen. Wij hopen dat u een goede kerst hebt gehad en wensen u een mooi en gezond 2019 toe! Vriendelijke groet, Caitlin

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Nog geen ervaring
Dagen voor kerst bestel ik schoenen zodat ik ze mooi optijd binnen krijg. Nu schijnt het zo dat ze al verzonden zijn zegt post.nl maar locatie niet bekend??? Nu bel ik Assem zelf op konden weinig doen dan alleen contact op te nemen met post.nl. Dus ik vraag aan hun kunnen jullie geen ander set sturen i.v.m dat kerst eraan komt, zeggen ze van nee dat kan niet..... Vreemd? Dus ik vraag wanneer hoor ik weer van jullie... Kon ze mij geen andwoord op geven. Nu zijn we dagen verder kerst dagen naderen en nog niks gehoord van hun SCHANDALIG!!! Als klant zijnde mag ik hier toch niet aan leiden dat er tussen hun en de bezorger iets fouts is gegaan.

20/12/2018