Bedrijfsgegevens

Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Van den Assem Schoenen
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1318 beoordelingen (12 maanden)
11817 beoordelingen (totaal)
135202 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (1039)
18% (237)
3% (33)
1% (9)
0% (5)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Achteraf extra kosten in rekening brengen (na retourneren van deel van bestelling) is zeer ondoorzichtig en klantonvriendelijk! Klantenservice onvriendelijk niet behulpzaam. Ik raad dit bedrijf echt af!
Antwoord Van den Assem Schoenen
Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend te vernemen dat u ontevreden bent.
Echter voor het verzenden binnen Nederland van uw bestelde artikelen brengen wij geen verzendkosten in rekening. Echter, wanneer uw bestelling alleen bestaat (of komt te bestaan n.a.v. een retourzending) uit artikelen met een orderwaarde van minder dan €50,-, brengen wij €3,95 in rekening als bijdrage aan de verzendkosten.

Dit staat op onze website vermeld en ook in de retour bevestiging.
Onze wel gemeende excuses voor het ongemak!
M

Gepubliceerd op: 04/09/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn schoenen teruggestuurd omdat de maat niet goed was. Sindsdien niks meer gehoord, behalve dan dit mailtje.
Ben
Rotterdam

Gepubliceerd op: 08/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Klantvriendelijk en een hele goede service
Verbeterpunten
Geen
Thea Algra
Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/05/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
De eerste bestelling was er na een paar dagen maar deze schoenen waren te groot, nu ben ik al anderhalve week aan het wachten op het nieuwe paar schoenen wat maar niet geleverd worden. Ze zeggen ze zijn op voorraad maar het verzenden lukt hun op de een of andere manier niet. Ik wacht nog een paar dagen en anders geld retour..
Ze zeggen ze hebben het erg druk, tja wat zeg ik hier op.
Ik ervaar dit als niet positief.
Verbeterpunten
Geel lul verhaal aan de telefoon maar doen
Antwoord Van den Assem Schoenen
Bedankt voor uw feedback.
Het klopt, wegens grote drukte bij de vervoerder, als een vertraging bij de verwerking bij ons duurde de omruiling iets langer dan dat u van ons gewend bent. Als het goed is heeft u gisterenavond een mail gekregen met een track & trace code zodat u de zending kunt volgen en mag u hem vandaag verwachten. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Wij vinden het vervelend om te horen dat u zich niet serieus genomen voelde. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen horen wij dit graag. Nogmaals onze excuses.
Myra
Schinnen

Gepubliceerd op: 19/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Nog geen ervaring
Verbeterpunten
 
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer Idaho, bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat u deze ervaring als onprettig hebt ervaren! Voordat een ander artikel wordt opgestuurd, dienen wij eerst het postonderzoek af te wachten van PostNL. In uw geval lag het pakket sinds 13-12-2018 bij de buren en hebt u het pakket gelukkig nog voor de kerst op 20-12-2018 van de buren mogen ontvangen. Wij hopen dat u een goede kerst hebt gehad en wensen u een mooi en gezond 2019 toe! Vriendelijke groet, Caitlin
Klant

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Nog geen ervaring
Verbeterpunten
Dagen voor kerst bestel ik schoenen zodat ik ze mooi optijd binnen krijg. Nu schijnt het zo dat ze al verzonden zijn zegt post.nl maar locatie niet bekend??? Nu bel ik Assem zelf op konden weinig doen dan alleen contact op te nemen met post.nl. Dus ik vraag aan hun kunnen jullie geen ander set sturen i.v.m dat kerst eraan komt, zeggen ze van nee dat kan niet..... Vreemd? Dus ik vraag wanneer hoor ik weer van jullie... Kon ze mij geen andwoord op geven. Nu zijn we dagen verder kerst dagen naderen en nog niks gehoord van hun SCHANDALIG!!! Als klant zijnde mag ik hier toch niet aan leiden dat er tussen hun en de bezorger iets fouts is gegaan.

20/12/2018

Aanbeveling: nee


Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ