Bedrijfsgegevens

Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Van den Assem Schoenen
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
323 beoordelingen (12 maanden)
9644 beoordelingen (totaal)
80408 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (256)
17% (54)
2% (6)
1% (2)
2% (5)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
de klantenservice reageert redelijk snel (maar is niet proactief)
Verbeterpunten
- eerst kreeg ik 2 totaal verschillende schoenen geleverd
- vervolgens moest ik deze eerst retourneren alvorens het juiste paar te ontvangen (beter was geweest om mij direct de correcte linkerschoen op te sturen)
- vervolgens hoorde ik maar niets en na zelf geinformeerd te hebben kreeg ik het antwoord dat het paar niet op voorraad was (beter was geweest om dit proactief te doen)
- al met al een zeer teleurstellende ervaring gehad en ze hebben geen enige vorm van compensatie gedaan
Antwoord Van den Assem Schoenen
Geachte mevrouw Bakir,

Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring is met onze webshop. Wij streven naar een perfecte levering, maar in dit geval is er iets niet goed gegaan bij onze strenge kwaliteitscontrole. Ik zal persoonlijk contact met u opnemen om het voorval te bespreken, en te zoeken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Maaike
Manager Webcare
Van den Assem schoenen
Klant

Gepubliceerd op: 02/08/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Nothing
Verbeterpunten
Luck of feedback on what's going on with my order.
Order requested next day,still not delivered after 7 days,unacceptable!
Klant

Gepubliceerd op: 16/06/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Zeer ontevreden
Verbeterpunten
Klanten informeren als er een product niet op voorraad is en niet een klant eerst anderhalve week laten wachten zonder te informeren.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Kamp,

Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Helaas is uw bestelling niet helemaal volgens planning gelopen. Wij betreuren dit zelf ook ten zeerste. Op 24 april hebben wij u een bericht gestuurd dat uw bestelling helaas vertraagd was. Het paar kwam niet door onze kwaliteitscontrole heen in verband met beschadigingen en was afgekeurd voor verdere verkoop. Wij hebben hierna getracht een nieuw paar te bemachtigen, maar dit is jammer genoeg niet gelukt. Het spijt ons dat u hierna zelf naar de status van uw bestelling moest informeren. Wij hebben u een kortingscode gestuurd vanwege het ontstane ongemak. Nogmaals onze welgemeende excuses. Hartelijke groet, Joel.
Ageeth
Grafhorst

Gepubliceerd op: 15/05/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
zorg dat je de schoenen in voorraad hebt zodat je daadwerkelijk je belofte kan houden.
En dan de boodschap "misschien krijgen we ze weer over twee weken binnen" is de overtreffende trap van geen enkele moeite willen doen voor je klanten. En dat kan niet bij een paar schoenen van € 600.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste heer Zwaag, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een online beoordeling achter te laten. We begrijpen uw teleurstelling en we vinden het zeer vervelend dat het laatste paar in uw maat helaas beschadigd bleek te zijn en wij u de schoenen daarom niet hebben kunnen leveren. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u apart een e-mail verzonden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Sharon.
Floris
De Koog

Gepubliceerd op: 02/02/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Bestelling gedaan van een paar Magnanni schoenen. Track&trace geeft aan dat de bezorger onderweg is en de hele dag thuis zitten wachten. Er komt niemand maar wel een melding dat de eerste bezorgpoging mislukt is??? Resultaat: ik heb wel betaald maar nog steeds niets geleverd gekregen. Dit is onacceptabel en webwinkel onwaardig.
Lancer
Poppel

Gepubliceerd op: 21/12/2016
Aanbeveling: nee


Disclaimer