Bedrijfsgegevens

Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Van den Assem Schoenen
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
564 beoordelingen (12 maanden)
10093 beoordelingen (totaal)
87870 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (454)
17% (95)
2% (9)
1% (3)
1% (5)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Leuk assortiment
Verbeterpunten
In eerste instantie ging het online bestellen niet goed. Kreeg de verkeerde schoenen toe gestuurd. Maar vd Assem lost het super netjes op. Belden regelmatig om mij op de hoogte te stellen van wanneer de goede schoenen bezorgd werden enz. Dus het is erg goed opgelost! Goede service.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Goedemorgen Frederiek, Ik heb deze week contact met u gehad over deze beoordeling en hebben geprobeerd dit met u op te lossen. Gisteren heeft u gesproken met mijn collega en heb begrepen dat het naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijke groet, Melissa
Frederiek
Oud-beijerland

Gepubliceerd op: 27/05/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Leuk assortiment
Verbeterpunten
Slecht qua online verkoop. Schoenen online gekocht, duurt ten eerste mega lang. Omoda enz volgende dag in huis.. Bij vd assem duurt het zo'n 3 a 4 dagen. Bij het openen zaten er hele andere schoenen in de doos. Waardoor het nog langer duurt want er geen nieuwe schoenen worden opgestuurd voordat de andere terug zijn. Dat terwijl ik haast heb met de schoenen en het jullie fout is.

Oud-beijerland
13/05/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Goede schoenen
Mooie collectie
Verbeterpunten
De schoenen hebben waarschijnlijk twee dagen voor de deur gestaan zonder dat ik wist dat ze geleverd waren
De tuinman vond bij toeval het pakje bij de voordeur
Geen bericht hiervan ontvangen v vd Assem op de bezorgdienst dat de schoenen waren achtergelaten
Ben zeer ontevreden
Monique
Oss

Gepubliceerd op: 25/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik had wat teruggestuurd omdat het niet de goede schoenmaat was en kreeg een mail dat binnen 3 dagen ik mijn geld terug krijg en dat is niet gebeurd het is al 5 dagen geleden sinds ik dag mailtje kreeg
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Van Brakel,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.

Wij hebben op 19-04-2018 uw retour verwerkt en dan zal het bedrag binnen 1 tot 3 werkdagen op uw rekening terug gestort worden. Ik zie dat de terug betaling op vrijdag middag volledig is verwerkt. Omdat dit in de middag is gebeurt verwacht ik dat de terug betaling vandaag bij gestort zal worden.

Met vriendelijke groet,
Cheline
Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 07/05/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Goede fysieke winkel, bijzonder prettig personeel ga daar vooral kopen
Verbeterpunten
Webcare team communiceert slecht, leest e-mails niet. Ik voel mij als klant niet begrepen.
David
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
de klantenservice reageert redelijk snel (maar is niet proactief)
Verbeterpunten
- eerst kreeg ik 2 totaal verschillende schoenen geleverd
- vervolgens moest ik deze eerst retourneren alvorens het juiste paar te ontvangen (beter was geweest om mij direct de correcte linkerschoen op te sturen)
- vervolgens hoorde ik maar niets en na zelf geinformeerd te hebben kreeg ik het antwoord dat het paar niet op voorraad was (beter was geweest om dit proactief te doen)
- al met al een zeer teleurstellende ervaring gehad en ze hebben geen enige vorm van compensatie gedaan
Antwoord Van den Assem Schoenen
Geachte mevrouw Bakir,

Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring is met onze webshop. Wij streven naar een perfecte levering, maar in dit geval is er iets niet goed gegaan bij onze strenge kwaliteitscontrole. Ik zal persoonlijk contact met u opnemen om het voorval te bespreken, en te zoeken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Maaike
Manager Webcare
Van den Assem schoenen
Klant

Gepubliceerd op: 02/08/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer