Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Nothing
Luck of feedback on what's going on with my order.
Order requested next day,still not delivered after 7 days,unacceptable!

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Zeer ontevreden
Klanten informeren als er een product niet op voorraad is en niet een klant eerst anderhalve week laten wachten zonder te informeren.
Beste mevrouw Kamp,

Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Helaas is uw bestelling niet helemaal volgens planning gelopen. Wij betreuren dit zelf ook ten zeerste. Op 24 april hebben wij u een bericht gestuurd dat uw bestelling helaas vertraagd was. Het paar kwam niet door onze kwaliteitscontrole heen in verband met beschadigingen en was afgekeurd voor verdere verkoop. Wij hebben hierna getracht een nieuw paar te bemachtigen, maar dit is jammer genoeg niet gelukt. Het spijt ons dat u hierna zelf naar de status van uw bestelling moest informeren. Wij hebben u een kortingscode gestuurd vanwege het ontstane ongemak. Nogmaals onze welgemeende excuses. Hartelijke groet, Joel.
Ageeth
Grafhorst

Gepubliceerd op: 15/05/2017

Pluspunten

zorg dat je de schoenen in voorraad hebt zodat je daadwerkelijk je belofte kan houden.
En dan de boodschap "misschien krijgen we ze weer over twee weken binnen" is de overtreffende trap van geen enkele moeite willen doen voor je klanten. En dat kan niet bij een paar schoenen van € 600.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste heer Zwaag, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een online beoordeling achter te laten. We begrijpen uw teleurstelling en we vinden het zeer vervelend dat het laatste paar in uw maat helaas beschadigd bleek te zijn en wij u de schoenen daarom niet hebben kunnen leveren. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u apart een e-mail verzonden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Sharon.
Floris
De Koog

Gepubliceerd op: 02/02/2017

Pluspunten
Bestelling gedaan van een paar Magnanni schoenen. Track&trace geeft aan dat de bezorger onderweg is en de hele dag thuis zitten wachten. Er komt niemand maar wel een melding dat de eerste bezorgpoging mislukt is??? Resultaat: ik heb wel betaald maar nog steeds niets geleverd gekregen. Dit is onacceptabel en webwinkel onwaardig.
Lancer
Poppel

Gepubliceerd op: 21/12/2016

Pluspunten
leuke collectie
slechte communicatie rondom retouren: het voelde alsof ik werd uitgemaakt voor oplichter, terwijl de fout bij TNT lag. Hier zou van Assem op kunnen verbeteren. Ik was namelijk altijd een goede klant.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Florack, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg spijtig dat u dit zo heeft ervaren, dit is absoluut niet onze bedoeling geweest. Onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Sharon.
marlou

Gepubliceerd op: 04/08/2016