Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Leuk assortiment
In eerste instantie ging het online bestellen niet goed. Kreeg de verkeerde schoenen toe gestuurd. Maar vd Assem lost het super netjes op. Belden regelmatig om mij op de hoogte te stellen van wanneer de goede schoenen bezorgd werden enz. Dus het is erg goed opgelost! Goede service.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Goedemorgen Frederiek, Ik heb deze week contact met u gehad over deze beoordeling en hebben geprobeerd dit met u op te lossen. Gisteren heeft u gesproken met mijn collega en heb begrepen dat het naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijke groet, Melissa
Frederiek
Oud-beijerland

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Leuk assortiment
Slecht qua online verkoop. Schoenen online gekocht, duurt ten eerste mega lang. Omoda enz volgende dag in huis.. Bij vd assem duurt het zo'n 3 a 4 dagen. Bij het openen zaten er hele andere schoenen in de doos. Waardoor het nog langer duurt want er geen nieuwe schoenen worden opgestuurd voordat de andere terug zijn. Dat terwijl ik haast heb met de schoenen en het jullie fout is.

Oud-beijerland
13/05/2018

Pluspunten
Goede schoenen
Mooie collectie
De schoenen hebben waarschijnlijk twee dagen voor de deur gestaan zonder dat ik wist dat ze geleverd waren
De tuinman vond bij toeval het pakje bij de voordeur
Geen bericht hiervan ontvangen v vd Assem op de bezorgdienst dat de schoenen waren achtergelaten
Ben zeer ontevreden
Monique
Oss

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten

Ik had wat teruggestuurd omdat het niet de goede schoenmaat was en kreeg een mail dat binnen 3 dagen ik mijn geld terug krijg en dat is niet gebeurd het is al 5 dagen geleden sinds ik dag mailtje kreeg
Beste mevrouw Van Brakel,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.

Wij hebben op 19-04-2018 uw retour verwerkt en dan zal het bedrag binnen 1 tot 3 werkdagen op uw rekening terug gestort worden. Ik zie dat de terug betaling op vrijdag middag volledig is verwerkt. Omdat dit in de middag is gebeurt verwacht ik dat de terug betaling vandaag bij gestort zal worden.

Cheline
Webcare

Gepubliceerd op: 07/05/2018

Pluspunten
Goede fysieke winkel, bijzonder prettig personeel ga daar vooral kopen
Webcare team communiceert slecht, leest e-mails niet. Ik voel mij als klant niet begrepen.
David

Gepubliceerd op: 06/05/2018

Pluspunten
de klantenservice reageert redelijk snel (maar is niet proactief)
- eerst kreeg ik 2 totaal verschillende schoenen geleverd
- vervolgens moest ik deze eerst retourneren alvorens het juiste paar te ontvangen (beter was geweest om mij direct de correcte linkerschoen op te sturen)
- vervolgens hoorde ik maar niets en na zelf geinformeerd te hebben kreeg ik het antwoord dat het paar niet op voorraad was (beter was geweest om dit proactief te doen)
- al met al een zeer teleurstellende ervaring gehad en ze hebben geen enige vorm van compensatie gedaan
Geachte mevrouw Bakir,

Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring is met onze webshop. Wij streven naar een perfecte levering, maar in dit geval is er iets niet goed gegaan bij onze strenge kwaliteitscontrole. Ik zal persoonlijk contact met u opnemen om het voorval te bespreken, en te zoeken naar een oplossing.

Maaike
Manager Webcare