Website: www.assem.nl
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Bij bestelling stond aangegeven dat de levering woensdag zou zijn. 's Avonds ontvang ik een mail dat mijn levering vertraagd is, waarop ik vraag of het wel uiterlijk vrijdag geleverd zal worden ivm mijn verjaardag. Daarop heb ik een snel en algemeen antwoord gekregen dat het binnen 3 werkdagen zou worden verzonden. Op mijn wedervraag of ze me konden verzekeren of het er vrijdag zou zijn heb ik geen enkel antwoord gekregen. Na 36 uur nog geen reactie noch verzendbevestiging ontvangen en gevraagd om de bestelling te annuleren. Hierop heb ik enkel een algemeen annuleringsbericht ontvangen, maar geen persoonlijk antwoord op mijn bericht. Slechte en onpersoonlijke service.
K
UTRECHT

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
5 sterren
Kan er geen bedenken.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Dit doet ons goed! Graag verzoeken wij u om het cijfer aan te passen, deze is wellicht per ongeluk op 1 komen te staan. Vriendelijke groet, Caitlin
Ida Bruyn-Boon
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Geweldige service en ontzettend behulpzaam personeel.
Een verrijking voor het Gelderlandplein .
Cijfer klopt niet moet een 9 zijn. Foei iets fout gegaan
Beste mevrouw Peeters,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze winkel op het Gelderlandplein in Amsterdam en natuurlijk mijn collega's die daar werkzaam zijn.

Volgens mij is er wel iets misgegaan met het cijfer dat u gegeven heeft, dit is nu een 1 ;)

Graag tot ziens!

Hartelijke groet,
Joel
Sieny
Duivendrecht

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Geweldige service en ontzettend behulpzaam personeel.
Een verrijking voor het Gelderlandplein .

Duivendrecht
20/08/2018

Pluspunten

Communicatie en verzendtermijn; als ik een week wil wachten dan laat ik het een plaastelijke winkel wel bestellen.
Beste meneer Koster,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen uw teleurstelling. Helaas heeft uw bestelling inderdaad vertraging opgelopen. De door u bestelde riem was jammer genoeg alleen nog op voorraad bij een van onze winkelfilialen waar slechts twee keer per week een vracht naartoe gaat, omdat dit filiaal verder verwijderd is van ons hoofdkantoor.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Hartelijke groet,
Joel

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
mooie merken tegen betaalbare prijzen. Ben benieuwd hoe het met retouren gaat. Nog steeds niets vernomen
heb helaas alles retour moeten doen. Op het formulier aangegeven wat het wel moet worden. Helaas nog steeds geen reactie
Jeanette
Giesbeek

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten

Heb schoenen terug gestuurd na telefoontje dat ik volledig andere schoen thuis bezorgd heb gekregen als besteld! Heb er na 3of 4 dagen vertraging de buik er wel van vol! Schoenen kosten 360EURO!!!
Snap kan gebeuren maar vond het erg slordige fout!!! Mail gestuurd maar geen reactie gehad dus helaas van mij geen goede reviews
Goedemorgen Lianne,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met onze webshop. Excuses dat u verkeerde schoenen heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en had moeten opvallen tijdens onze kwaliteitscontrole. Ik heb uw order er even bij gezocht en alles nagekeken. Ik zie dat mijn collega u een e-mail heeft gestuurd naar aanleiding van een niet leverbare e-mail, daar hebben wij tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Graag hadden wij dit samen met u opgelost Mocht u nog verdere vragen hebben met betrekking tot deze bestelling dan kunt u bellen naar 088-1333133.
Met vriendelijke groet, Robin
Lianne
Lunteren

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Nog nooit zoveel pijn gehad....de blaren op mijn hiel

Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer Roovers, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u klachten ondervindt van uw nieuwe Blackstone sneakers. Weet u zeker dat u ze al voldoende heeft ingelopen? Soms is het bij leren schoenen zo dat deze echt meerdere dagen gedragen dienen te worden, alvorens ze zijn gevormd naar de voet en geen dergelijke problemen meer veroorzaken. Een idee is het om dan de schoenen zoveel mogelijk te dragen wanneer u niet teveel hoeft te lopen, zoals binnenshuis, en maximaal een paar uur per dag. Mocht het probleem blijven bestaan, dan vernemen wij dit graag, zodat er gekeken kan worden naar een passende oplossing. Hartelijke groet, Joel

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
schandalige trage verwerking van retouren
chantal
barendrecht

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Klantvriendelijker zijn
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Boot, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Zoals met u besproken handelen wij volgens onze normale klachtenprocedure. Wij vinden het erg jammer dat u zich hier niet in kunt vinden. Mocht de reparatie niet in goede orde kunnen worden verricht, dan wordt er verder gekeken welke mogelijkheden er zijn. Naar verwachting ontvangen wij het paar aanstaande vrijdag gerepareerd retour en nemen wij dan contact op omtrent de verdere afwikkeling. Hartelijke groet, Joel
Saskia
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Leuk assortiment
In eerste instantie ging het online bestellen niet goed. Kreeg de verkeerde schoenen toe gestuurd. Maar vd Assem lost het super netjes op. Belden regelmatig om mij op de hoogte te stellen van wanneer de goede schoenen bezorgd werden enz. Dus het is erg goed opgelost! Goede service.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Goedemorgen Frederiek, Ik heb deze week contact met u gehad over deze beoordeling en hebben geprobeerd dit met u op te lossen. Gisteren heeft u gesproken met mijn collega en heb begrepen dat het naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijke groet, Melissa
Frederiek
Oud-beijerland

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Leuk assortiment
Slecht qua online verkoop. Schoenen online gekocht, duurt ten eerste mega lang. Omoda enz volgende dag in huis.. Bij vd assem duurt het zo'n 3 a 4 dagen. Bij het openen zaten er hele andere schoenen in de doos. Waardoor het nog langer duurt want er geen nieuwe schoenen worden opgestuurd voordat de andere terug zijn. Dat terwijl ik haast heb met de schoenen en het jullie fout is.

Oud-beijerland
13/05/2018