Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
zorg dat je de schoenen in voorraad hebt zodat je daadwerkelijk je belofte kan houden.
En dan de boodschap "misschien krijgen we ze weer over twee weken binnen" is de overtreffende trap van geen enkele moeite willen doen voor je klanten. En dat kan niet bij een paar schoenen van € 600.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste heer Zwaag, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een online beoordeling achter te laten. We begrijpen uw teleurstelling en we vinden het zeer vervelend dat het laatste paar in uw maat helaas beschadigd bleek te zijn en wij u de schoenen daarom niet hebben kunnen leveren. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u apart een e-mail verzonden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Sharon.
Floris
De Koog

02/02/2017

Pluspunten
Bestelling gedaan van een paar Magnanni schoenen. Track&trace geeft aan dat de bezorger onderweg is en de hele dag thuis zitten wachten. Er komt niemand maar wel een melding dat de eerste bezorgpoging mislukt is??? Resultaat: ik heb wel betaald maar nog steeds niets geleverd gekregen. Dit is onacceptabel en webwinkel onwaardig.
Lancer
Poppel

21/12/2016

Pluspunten
leuke collectie
slechte communicatie rondom retouren: het voelde alsof ik werd uitgemaakt voor oplichter, terwijl de fout bij TNT lag. Hier zou van Assem op kunnen verbeteren. Ik was namelijk altijd een goede klant.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste mevrouw Florack, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg spijtig dat u dit zo heeft ervaren, dit is absoluut niet onze bedoeling geweest. Onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Sharon.
marlou

04/08/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Zaterdag telefonisch bereikbaar. Bij terugzenden bevestiging per mail sturen.
Terugbetaling asap uitvoeren.

11/06/2016

Pluspunten
Ik heb altijd in de winkel gekocht en nu puur door tijdgebrek een keer niet naar Rotterdam gereden, maar ik merk dat ik geen webwinkel fanaat ben voor schoenen. Kwaliteit e.d. moet ik gewoon in de winkel zelf zien en voelen, dan had ik ze niet gekocht. I.v.m. de kwetsbaarheid. Het zijn geen sterke schoenen, flinterdunne zool. Prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding bij deze schoenen. Ik koop voortaan alleen nog in jullie winkel.
Eerder het product. Ik heb nu schoenen voor bijna 150,- gekocht via de webwinkel at ik geen kans zag zelf naar Rotterdam te gaan. Wat ik slecht vind aan de schoenen is de hele dunne zool, waardoor de punt er erg kwetsbaar uitziet. Ik heb mijn twijfels of ik er plezier aan ga hebben omdat ik dit probleem ook bij Peter Kaiser schoenen heb gehad. Die konden binnen 8 weken de container in. Zool was smaller dan de punt waardoor de stof over de straat slijt en dat vrees ik bij dit paar ook. Het lukte me afgelopen week gewoon niet om met mijn eigen openingstijden van mijn bedrijf om de schoenen af te geven om ze terug te sturen.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste Roselina, We vinden het erg jammer dat de door u bestelde schoenen niet aan uw verwachtingen voldoen. Bij een webshop bestelling kunt u inderdaad de schoenen pas echt goed zelf beoordelen nadat u deze heeft ontvangen en zelf heeft kunnen passen. Wij zullen uw feedback over de prijs- en kwaliteitsverhouding doorgeven aan onze inkoop afdeling.
Onze verkoopprijzen worden bepaalt door onze inkoopafdeling en afspraken welke zijn gemaakt met onze leveranciers. Mocht u klachten hebben over een product welke u bij ons heeft aangeschaft, vernemen wij dat graag zodat wij samen met u naar een oplossing kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Sharon.
Roselina
Tholen

02/06/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb nooit iets besteld, maar ik krijg wel mails van een bestelling.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste heer Dekker, We hebben het nagekeken en één van onze klanten heeft een typefout gemaakt in zijn bestelling, hierdoor heeft u per ongeluk e-mails ontvangen welke voor een andere meneer Dekker waren bedoeld. Wij hebben dit e-mail adres direct aangepast! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sharon.
Rob

30/05/2016

Pluspunten
Assortiment.
naar aanleiding van deze beoordeling ben ik persoonlijk benaderd voor verdere uitleg. Goed om te zien dat men in ieder geval bereid is om te leren hiervan.
Probeer je klanten in de winkel (Rotterdam centrum) eens simpelweg vriendelijk te woord te staan. Arrogante en houtaine houding jaagt klanten simpelweg de deur uit. Sorry dat wij jullie lasting vallen om iets te kopen, maar ach wij zijn maar klanten hoor....
Gelukkig bij bestellen via website geen problemen mee.
Enige reden om bij jullie schoenen te kopen is, omdat ze reeds uitverkocht waren bij de Bijenkorf.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer Euser, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij vinden het erg vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad in een van onze winkelfilialen. Wij hebben uw verbeterpunten doorgestuurd naar de filiaalmanager in Rotterdam centrum en hebben van haar begrepen dat er inmiddels telefonisch contact met u is geweest. Wij begroeten u graag nogmaals in een van onze winkels! Met vriendelijke groet, Joel, Team Webcare.
Rob Euser
Barendrecht

06/05/2016

Pluspunten
De collectie is mooi.
Verpakking anders doen. Niet leuk dat de doos is opengemaakt. Lastig dat het niet sneller kan bezorgd. Vind ik niet van deze tijd. om 11.00 uur je schoenen bestellen en dan 3 tot 5 dagen pas leveren. Je kunt dus bij jullie geen impuls aankoop doen. Van o, ik heb zaterdag een feestje, ik wil nog schoenen bestellen.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Hartelijk dank voor uw reactie.

We zien dat u op 10-02 heeft besteld, wij hebben uw pakket diezelfde dag nog verzonden. Helaas is er iets mis gegaan waardoor uw bestelling niet aan huis is bezorgd op 11-02.
Hierdoor heeft u vervolgens zelf uw pakket moeten ophalen op een afhaal locatie de volgende dag. Onze excuses hiervoor!

Dat de doos van uw bestelling was geopend is absoluut niet de bedoeling. Wij zullen laten onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mocht u in de toekomst een soortgelijke situatie of andere klachten ondervinden, dan vernemen wij dit graag van u.

Voor nu wensen wij u nog veel plezier van uw aankoop en mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet, Sharon

24/02/2016