Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

Van den Assem Schoenen

Pluspunten
Snel met versturen, ook met afhandelen van retour.

20/02/2017

Pluspunten
Ik heb geen slechte ervaringen, dus helemaal ******
?
Henk van der Meer
Papendrecht

19/02/2017

Pluspunten
De 'same day delivery' is echt een uitkomst!
Carolyn

17/02/2017

EM
Bunnik

17/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
G Klaassen

15/02/2017

Pluspunten
Super snelle levering en perfect verpakt.

13/02/2017

Pluspunten
Gewoon top bedrijf met top klanterservice
Henk
Maassluis

08/02/2017

Pluspunten
Prima bedrijf zowel fysiek als on-line winkel t'werkt allemaal accuraat en snel. Schoenmerken en kwalitatief goed aanbod. Ook afgezet tegen veel mindere ervaringen met collega schoenwinkeliers.
Wat mij betreft zou vd Assem tijdens de sale 3 punten kunnen verbeteren ten eerste door de verzendkosten bij 50% korting niet te berekenen. Verder loopt er dan naast de sale een andere actie met 30 en 40 % korting die dan ook nog eens oplopend is zodat je met 30% hebt gekocht en binnen 1 dag de schoenen 40% korting hebben. Verder lopen de winkel kortingen niet synchroon met de on-line kortingen constateerde ik gisteren 60% in de winkel en zelfde product 50% on-line. Kortom maak het niet te ingewikkeld ik kkop liever niet met de gedachte/gevoel dat het morgen of in de winkel anders is.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste meneer Stouthart, Bedankt voor deze mooie beoordeling en waardevolle verbeterpunten. Wij zullen deze intern bespreken en wellicht meenemen voor de volgende sale. Daarnaast zijn wij er inderdaad achter gekomen dat er verscheidene artikelen verkeerd geprijsd stonden in onze webshop. Op het moment dat de korting verder wordt verhoogd naar 60% korting, moeten deze namelijk verdwijnen van de website en gaat de sale hiervan alleen door in onze winkels. Excuses voor het ongemak en de verwarring! Ik wens u in ieder geval plezier van de messA Di Due booties en begroet u graag nogmaals. Hartelijke groet, Joel
Theo S
Middelharnis

02/02/2017

Pluspunten
Snelle levering, en bij retour, binnen 5 dagen je geld terug, zelfs de verzendkosten.
Eigenlijk niks.
Barbara
Sint-Annaland

02/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
zorg dat je de schoenen in voorraad hebt zodat je daadwerkelijk je belofte kan houden.
En dan de boodschap "misschien krijgen we ze weer over twee weken binnen" is de overtreffende trap van geen enkele moeite willen doen voor je klanten. En dat kan niet bij een paar schoenen van € 600.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Beste heer Zwaag, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een online beoordeling achter te laten. We begrijpen uw teleurstelling en we vinden het zeer vervelend dat het laatste paar in uw maat helaas beschadigd bleek te zijn en wij u de schoenen daarom niet hebben kunnen leveren. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij u apart een e-mail verzonden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Sharon.
Floris
De Koog