Bedrijfsgegevens

Website: www.assem.nl
Adres: Dalkruidbaan 158 2908 KC
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 88 133 31 33

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Van den Assem Schoenen
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
323 beoordelingen (12 maanden)
9644 beoordelingen (totaal)
80386 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (256)
17% (54)
2% (6)
1% (2)
2% (5)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn product heb ik retour verzonden en verzocht om te ruilen met een andere product. Telefonisch heeft men een paar (het ruilproduct) voor mij gereserveerd. Maar na 3 dagen was het product nog steeds niet geleverd. Naar aanleiding daarvan heb ik de klantenservice gebeld. Daarin werd medegedeeld dat het paar niet meer op voorraad was. Zonder dat ik daar een melding van heb ontvangen. Dit vind ik een teleurstellende gang van zaken. Niet alleen omdat ik geen melding heb ontvangen, maar ook omdat het paar dat ik gereserveerd had niet meer op voorraad is.
Antwoord Van den Assem Schoenen
Bedankt voor uw feedback.
Wij wachten altijd tot een retourzending binnen is voordat wij een nieuw paar naar u opsturen. Op 17-11 hebben wij uw retourzending mogen ontvangen en op 18-11 hadden wij contact met u willen opnemen over de gereserveerde schoenen. Echter was u ons voor.
Ik heb in uw order gekeken en zie dat het gereserveerde paar helaas niet door onze kwaliteitscontrole is gekomen. We willen dat onze klanten schoenen met de beste kwaliteit ontvangen. Ik zie dat mijn collega de €20,- kortingsbon voor u heeft aangemaakt zodat u deze nog kunt gebruiken in onze webshop. Deze code was eigenlijk maar 3 dagen geldig. We hopen u nog een keer te mogen ontvangen in onze webshop.
Marcelle van der Leeuw
Utrecht

Gepubliceerd op: 04/12/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle, zorgvuldige levering
Verbeterpunten
Geen
M

Gepubliceerd op: 29/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Fantastisch geholpen door de klantenservice. 2 dagen voor de black friday actie laarsjes gekocht zonder korting. Na telefoontje kreeg ik de korting van black friday alsnog. Complimenten!
Verbeterpunten
 
Helen
Amstelveen

Gepubliceerd op: 29/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Priskilla

Gepubliceerd op: 29/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Premium brands, High quality & Must haves
Mooie winkels, toplokaties
Perfect werkende webshop
Empathische communicatie
Snelle levering, post.nl is top
Mogelijkheid tot chatten, Navraag na levering en evaluatie
Hele proces is geweldig customer journey
TOP!
Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!het
Verbeterpunten
Het zou fijn zijn als alles gratis geleverd zou kunnen worden!
M.Smeulers

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij mijn vorige bestelling werd een van de twee sjaals in een foute kleur geleverd. Ik heb daarover gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Voor de zekerheid heb ik ook nog een mail gestuurd, daarop kreeg ik antwoord maar geen excuses. Ik heb de sjaal toen opnieuw besteld, dat ik deze bestelling. Ik vind dat excuses in de mail terecht zouden zijn. Ook vind ik dat bij een fout van het bedrijf een kortingscode voor een nieuwe bestelling moet worden aangeboden.
Klant
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
zeer positief over bestelmogelijkheden en snelle levering
Verbeterpunten
geen
Robert

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik was blij verrast met de enorme snelheid van opdracht aannemen tot leveren. Chapeau !
Verbeterpunten
Kan ze echt niet verzinnen. Alles verliep perfect.
JvP
Doetinchem

Gepubliceerd op: 24/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering, goede afhandeling van retour
Verbeterpunten
 
Teddie
VELSERBROEK

Gepubliceerd op: 23/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Alles voldoet aan de kwaliteitseisen
Verbeterpunten
Schoen valt ruim, wellicht dit vermelden on line
Antwoord Van den Assem Schoenen
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Graag verwelkomen wij u in onze webshop of één van onze filialen.

Met vriendelijke groet, Melissa Team webcare
Dave
‘S-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 23/11/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer