Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Pluspunten
Snelle service
Betere producten leveren. Dure schoenen waren binnen 1 maand stuk
Sabine
Sneek

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling. Goede service.

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Ik heb man schoenen besteld maar ik heb vrouw schoenen gekeregen.

Kemal Evren
Antwerpen

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
hmmmm ??? Ze beantwoorden de mail
Kijken wat je verstuurd naar klanten.
Vlak voor kerst een verkeerde maar schoenen kan en mag absoluut niet.
Jammer.......
Twan

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Ik heb mijn laarsjes in de winkel besteld en thuis laten bezorgen. Vervolgens heb ik deze weer terug gebracht naar de winkel en moet nu ruim 3 weken wachten op mijn geld. Ik vind het heel slecht, bij andere winkels ontvang ik altijd direct geld terug. Ik ga hier geen gebruik meer van maken.
Manon

Apeldoorn

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
de dame die mij in eerste instantie hielp was niet aardig en ook niet behulpzaam. gelukkig greep een collega in en hij was juist heel aardig en behulpzaam met als resultaat een paar mooie nieuwe schoenen netjes thuis bezorgd.

jolanda
zevenbergen