Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Pluspunten
Schoenen zijn netjes op tijd afgeleverd

Wim
Nieuwerkerk a/d IJsssel

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten

-Levering heeft 1,5 week geduurd.
-Kom na wat je afspreekt

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, mooie schoenen
Berichtje sturen aan klanten wanneer een retour in goede orde ontvangen is.
Monique
WIJNBERGEN

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Yvette
Wolfheze

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Alles correct
Nancy

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Mooie schoenen van goede kwaliteit. Ik was vergeten de 10% korting in de website toe te voegen op een product in de sale, maar krijg de korting alsnog op een volgende aankoop! Super.
Zorg ervoor dat de winkel ook op orde blijft wanneer er sale is (dus de juiste maat in het juiste rek) om teleurstelling te voorkomen.
Simone

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Vriendelijke bediening
Annie
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Alles prima verlopen, snelle levering, prima communicatie

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Top
Top