Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Pluspunten
Gemakkelijke betaling via iDeal en snelle verzending in prima verpakking. Schoenen zijn keurig op tijd bezorgd.

Reyn
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/07/2017

ARENDONK

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Mooie collectie, en vriendelijk geholpen aan de telefoon!

nicolette
alphen ad rijn

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Prima, snel geleverd.

Nicole
Den Bosch

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Na retourzending waarbij om nieuw paar in andere maat gevraagd was, kreeg ik geld terug gestort op mijn rekening. Betekent dat andere maat niet leverbaar is? Blijft gissen, geen enkel bericht vernomen.

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Goed verzorgd en op tijd afgeleverd
Nvt
Anoniem

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Zeer goede service!
Telefonisch soms te lang in de wacht gezet worden.

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Mooie collectie
Geertje
Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
goede service
ik zal alleen een andere pakketdienst nemen want DHL komt zijn afspraken niet na zal zaterdagochtend bezorgd worden kwam maandagavond pas

Gepubliceerd op: 16/07/2017