Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Wendy
Harderwijk

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Helemaal prima

Michael
Zwaag

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Snelle levering in Belgie .
Tilda overknee lange laarzen in zwarte suede besteld :
1) De laarzen geven zwart af . Dat zou absoluut niet mogen !!! De voering komt niet tot over de volledige lengte .
1x gedragen op een grijze broek . Afwachten of de vlekken er uit gaat .... Bovendien is de broek opgeruwd door de schuring van de laarzen !
2) Laarzen maat 37 vallen merkelijk kleiner uit ook .Eerder als een maat 36,5 .

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Marinka
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Vriendelijk personeel

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Netjes afgeleverd bij de buren
Levering duurde langer dan aangegeven.
Petra
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
excellent

Petra
Veghel

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Snel geleverd !
Volgende keer een mail sturen dat de product verzonden wordt met eventueel track & trace.
Talip Altintas

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
snelheid van levering, met zorg en met aandacht verpakt en afgehandeld.