Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Pluspunten
snelle levering
retourproces
Annabel
Weesp

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
De medewerkster was zeer vriendelijk en behulpzaam toen ik belde omdat ik nog steeds niks van mijn bestelling had gehoord en de DHL code ook niet werkte.
2 paar schoenen besteld en helaas waren deze te klein. Beiden teruggestuurd en verzocht om het ene paar te ruilen voor een maat groter en van het andere paar het geld terug te storten. Na enige tijd inderdaad een mailtje dat het geld werd terugggestort van het ene paar. Helaas niks meer gehoord van het andere paar maar ook enkel weken later werd dit geld teruggestort zonder enige uitleg of een mailtje! o.i.d. Dit vind ik heel raar en zeker niet klantvriendelijk. Ik zou dit zeker verbeteren Van Dalen!
Antwoord Van Dalen
Beste Kristel,
Bedankt voor je feedback.
Ik zie dat wij vorige week donderdag beide schoenen retour hebben ontvangen en beide schoenen afgelopen vrijdag zijn terugbetaald.
Wanneer er gevraagd wordt om een ruiling wordt er uiteraard altijd gekeken of dit mogelijk is op het moment van retour ontvangst.
Indien mogelijk, wordt een nieuw paar opgestuurd en staat er in de retourmelding bij status 'ruiling gemaakt' vermeld.
Indien er geen ruiling mogelijk is wordt uiteraard het geld teruggestort. Dit staat dan ook bij de retourmail aangegeven.
Om een pakketje gratis te retourneren kan je een retourlabel aanmaken op onze site.
Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij het uiteraard graag van je.

Groetjes
Minke
Kristel
Sommelsdijk

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
2 paar schoenen besteld en helaas waren deze te klein. Beiden teruggestuurd (zelf moeten betalen) en verzocht om het ene paar te ruilen voor een maat groter en van het andere paar het geld terug te storten. Na enige tijd inderdaad een mailtje dat het geld werd terugggestort van het ene paar. Helaas niks meer gehoord van het andere paar maar ook enkel weken later werd dit geld teruggestort zonder enige uitleg of een mailtje o.i.d. Dit vind ik heel raar en zeker niet klantvriendelijk. Ik zou dit zeker verbeteren Van Dalen!

Sommelsdijk
09/10/2018

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam. Maastricht!!!!

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Klantvriendelijke hulp

Maikel
SITTARD

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Caroline
Soest

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Leveringstijd zoals aangegeven. Schoenen netjes verpakt.
Link track en tracé werkte niet, maar werd snel verholpen via mailcontact

Inge

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Alles ging goed.

Carine
Zuidoostbeemster