Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Pluspunten
Mooie collectie. Heel erg vriendelijk personeel. Ik kom altijd in Almere. Ik vind het alleen jammer dat de sale in tegenstelling tot vroeger tegenvalt. Pas op het laatst met de extra 30 procent wordt het interessant. Ik zie dan echter ook modellen van een en soms twee seizoenen eerder. Maar dat zal een beleids kwestie zijn. Verder dik tevreden.
Zie boven. Prijs jezelf niet uit de markt. Veel van jullie prachtige schoenen kun je elders in de sale regelmatig echt een stuk goedkoper vinden.
Petra

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Achteraf betalen echt een pluspunt
Geen prima zo!
Ingrid
Purmerend

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Annie
Hoogezand

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Zeer snelle afhandeling van order en terugstorten van betaling bij retour zending.
Duidelijker aangeven dat order verwerkt is en bestelling verstuurd is.
Hans
Heerlen

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Nette winkel, klantvriendelijk en oplossingsgericht personeel.
Miranda

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
snel bestellen
Bestellen verloopt vlot, maar de website is erg onduidelijk wat betreft retourneren. En de website geeft tegenstrijdige informatie over kosten van retourzending, waardoor ik eerst met 6 paar schoenen naar de binnenstad ben gefietst om de spullen terug te sturen. Blijkt in de winkel dat ik geen garantiebewijs kan krijgen voor het retoursturen, waardoor ik niet weet of ik mijn geld terug krijg...Vervolgens naar een retourpunt ben gegaan (om de hoek) waar ik alles kon terugsturen. Dit ging wel snel.
Antwoord Van Dalen
Beste Femke,

Bedankt voor je feedback. Wij gaan de tekst op onze site aanpassen.
Binnen Nederland kun je namelijk jouw pakketjes gratis retour sturen naar ons via DHL.
De winkels geven inderdaad geen garantiebewijs af. Het garantiebewijs en teven bevestiging ontvang je namelijk pas als de pakketjes bij het centraal magazijn aangekomen zijn. Zodra de schoenen retour zijn in het centraal magazijn krijg je ook het aankoopbedrag terug.

Groetjes
Team Van Dalen
Femke

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Snelle levering!vriendelijke bezorgster!
Greetje
Wilnis

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Snelle levering. Mooie laarsjes.

Manon
Venlo