Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen
20151 keer bekeken

Goed verpakt

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed product

Esther
Werkendam

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Top! Schoenen waren niet in mijn maar aanwezig. Verkoopster bestelt het voor mij op de website. Vlgd dag in huis.

Alice

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Goede snelle service en mooie collectie!

Gerard

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Snelle levering!
Winkel en klantenservice zaten niet op 1 lijn wat betreft korting glamourday.

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle service, mooie producten!!

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Michelle

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Vriendelijk personeel heel behulpzaam leuke winkel

Miek
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Verreken de weekend korting van 20% ook met de klanten die schoenen 2 weken op zicht hebben. Ik had ze eigenlijk terug willen sturen en opnieuw willen bestellen maar doordat er geen retourticket bij zat, heb ik ze maar gehouden. Was anders een heel gedoe om ze retour te krijgen.
Annelieke
Beuningen Gld