Website: www.vandalen.nl
Adres: Marconilaan 6 6003DD
Plaats: Weert

In 1873 begon de heer van Dalen, in het Brabantse 's-Gravenmoer, met de productie en verkoop van schoenen. De eerste winkels die werden geopend, waren gevestigd in de driehoek Leiden, Den Haag en Rotterdam. Na 130 jaar is Van Dalen uitgegroeid tot een prestigieuze winkelketen, die de toon wil zetten op het gebied van modieuze kwaliteitsschoenen.

Van Dalen heeft 12 winkels, waarvan 10 winkels in Nederland en 2 winkels in België. De Van Dalen winkels zijn gevestigd in het centrum van de grote steden. Ook kunt u online terecht in onze Nederlandse of Belgische webwinkel.

De collectie bestaat uit damesschoenen, herenschoenen en accessoires zoals tassen, sjaals en poncho’s. Naast het eigen merk Van Dalen worden ook andere topmerken verkocht zoals Maruti, Keds, Giorgo, Australian, Ted Baker, O’Neill en Poelman. Van Dalen biedt een modieuze collectie voor de consument die ook veel waarde hecht aan kwaliteit.

Naast onze passie voor schoenen vinden wij het ook belangrijk dat u met een goed gevoel bij ons koopt. Wij willen u voorzien van hoge service, of u nu online of in onze winkels koopt. Onze adviseurs staan altijd klaar om u van advies te voorzien of uw vragen te beantwoorden.

Het Van Dalen team is continu bezig met het verbeteren van de collectie en service, zodat winkelen voor u een beleving is.

Van Dalen

Antwoord Van Dalen
Beste,
Bedankt voor je feedback.
Ik zie dat jij jouw ervaring bij onze webshop met een 1 beoordeeld hebt.
Kun jij mij vertellen wat er gebeurt is wat ervoor gezorgd heeft dat je jouw ervaring met een 1 beoordeeld?

Ik hoor graag van je.

Minke

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
Snelle en correcte levering en aardige mensen. Ook na het verkeerd betalen door mij. Erg vriendelijk

Hoorn

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
Goede verkoopinformatie en service.

Gerard
Woerden

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Duidelijke website, gemakkelijk om online te bestellen & heel goede klantendienst!!! Door fout in bestelling, had ik bestelling 2x geplaatst& betaald. Verzending werd “tegengehouden” na mail aan klantendienst & betaling onmiddellijk terug gestort.
Niet van toepassing

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Duidelijke en eerlijke communicatie: ik had online schoenen besteld die vlak na levering opeens €20,- waren afgeprijsd. Er werd niet moeilijk over gedaan maar het verschil stond de volgende dag al op mn rekening. TOP!!

Inge
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
snelle levering betalen achteraf

th
Grafhorst

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Alleen maar positief!!
Kom vaak in de winkel in Almere heel vriendelijk personeel!!
Wilde 5 sterren geven, maar dat lukte niet!!
Helemaal niets!!

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
goede snelle levering
via DHL niet ideaal. Heb nu 3 paar schoenen terug gestuurd met 1 retourbon vanuit DHL. Op DHL punt waren ze er net nieuw mee dus hoop dat dit goed gaat... als terugbetaling spoedig verloopt ben ik tevreden klant.
Hutten
Veghel

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Zeer prettige afwikkeling van mijn bestelling. Goede voortgang van begin tot het eind.
N.v.t.
Martin