Bedrijfsgegevens

Website: http://www.vanbeestbloemen.nl
Adres: Knapzaksteeg 33a 3882 TG
Plaats: Putten
Telefoon: 0341-494522

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Van Beest Bloemen en Planten
totaal score
8.9
Prijs
8
Betrouwbaarheid
9.3
Kwaliteit
8.9
Afspraken nakomen
9.1
Snelheid/Levertijd
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
147 beoordelingen (12 maanden)
301 beoordelingen (totaal)
2199 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (98)
29% (43)
1% (1)
3% (4)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Alles supergoed geregeld! Prachtige bloemen!
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Maria
Amsterdam

Gepubliceerd op: 18/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Ontvanger was enthousiast.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle actie en reactie. En erg leuk dat kaartje bij de bloemen geschreven is (ipv getypt).
Verbeterpunten
Houdt deze service en kwaliteit vast. Dat is al uitdagend genoeg!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Antwoord Van Beest Bloemen en Planten
Bedankt voor je leuke en positieve reactie!
Mirjam

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Mooie bos bloemen en op tijd bezorgd, Super!! Mijn dank is groot.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Angelique
Den haag

Gepubliceerd op: 14/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 14/01/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Snellere en betere communicatie.
Ik had een ruim 30 euro besteed aan een bos om dezelfde dag geleverd te worden. Kreeg pas einde van een dag later bericht dat de bos was bezorgd. En hoorde weer twee dagen later dat het bij de buren was afgegeven. Via een omweg moest ik navraag doen of de bloemen uiteindelijk wel terecht zijn gekomen. dat bleek wel het geval. Maar ik begreep dat er losse bossen waren geleverd waar de ontvanger zelf boeketjes van heeft gemaakt.
Advies, : appje met foto boeket tijdens aflevering?
Antwoord Van Beest Bloemen en Planten
We hebben persoonlijk contact geprobeerd, helaas niet gelukt. Vervelend dat u deze ervaring heeft. Echter wij leveren nooit losse bloemen, altijd gebonden, u heeft een veldboeket besteld dat is anders dan een traditionele. Wat betreft het bezorgen, onze software is nog niet zover dat we meteen alle leveringen kunnen afmelden, dat gebeurd als de bezorger weer terug is. Maar er wordt altijd een briefje door de deur gedaan, bij niet thuis. Foto van het boeket is zeker een goede tip!
Marjolein
Rijnsburg

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles snel en vertrouwd geleverd, heel mooie bloemen.
Verbeterpunten
Geen
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Peter Schrijver
Amersfoort

Gepubliceerd op: 28/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
mary
Amstelveen

Gepubliceerd op: 22/12/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Prima
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer