Website: www.vachtenspecialist.nl

Vachtenspecialist.nl

Marleen
Dilbeek

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Vacht is in het echt nog mooier dan gedacht.
Zeer snelle levering
Nee
Els

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Cgm
Volendam

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Mooie producten
Hoge prijzen en retourzendingen dienen zelf betaald te worden, dus bij verkeerde maat kost je dit minstens 6,95

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
Je word vriendelijk geholpen
Eline Broer
Leiden

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
Hoe meer ik me erin verdiep hoe erger de negatieve punten de overhand krijgen. Uiteraard is de bestelling afgeleverd volgens de afgesproken voorwaarden. Dat zie ik als normaal, niet speciaal.
Absurd dat de klant bij n retourzending de kosten moet betalen. Misleidend dat dit niet vermeld wordt in dezelfde alinea waar staat dat het wettelijk mogelijk is om te retourneren. Ik begrijp dan ook niet dat jullie klanttevredenheid een 9,5 is, terwijl er helemaal niet naar n cijfer gevraagd wordt.
Tevens is het schandalig dat je akkoord moet gaan met de gebruikersvoorwaarden voor het invullen van een enquete om jullie bedrijf "beter" te laten functioneren. DTG kan het door mij geschreven review aanpassen zonder dat ik daar toestemming voor geef. Belachelijk dat jullie je zo indekken voor n verbeterprogramma om je klanttevredenheid te verhogen. Dit werkt averechts!!!
Ben benieuwd wat Radar hier van vindt.....
Antwoord Vachtenspecialist.nl
Goedemorgen,

Wat jammer om te horen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad bij onze webwinkel! Wij beschikken inderdaad (nog) niet over een gratis retourservice. Onze excuses dat dit niet duidelijk genoeg stond vermeld op de website!

Het cijfer voor onze klanttevredenheid is het gemiddelde van al onze recensies op KiyOh. Iedere halve ster staat voor 1 punt, zo zijn ze dus op het gemiddelde van een 9,3 gekomen.

Wij zullen nooit ongevraagd reviews aanpassen die hier zijn geschreven door anderen!
Bedankt voor uw verbeterpunten aan onze webshop, wij zullen er wat mee gaan doen! Ik hoop dat ik u zo goed genoeg geïnformeerd heb, als u nog vragen of opmerkingen heeft dan hoor ik het heel erg graag!

Vriendelijke groet,
De Vachtenspecialis
Den Hartog
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Zeer degelijk afgewerkt . Snelle levering. Produkt mag wat beter verpakt worden want de doos was beschadigd .
Verzendkosten gratis maken.
Gerarda
Ninove

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, overzichtelijke site
Uitgebreidere productbeschrijving, zoals afmetingen etc erbij vermelden.

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Prachtige schapenvacht en snelle levering!

Engelien
Apeldoorn