Website: https://uwcomputerstudent.nl
Adres: Postbus 37047 1030AA

Computer traag, internet probleem, tablet uitleg of computerles: we doen het allemaal! Wij zijn de voordeligste computerstudent aan huis: 7,50 per kwartier.

Uw Computerstudent

Pluspunten
computerstudent is een aardige geduldige jongeman. Helaas had hij niet zoveel verstand van radio's instellen. Daar was hij wel heel eerlijk over. Het is hem wel gelukt om wat zenders te installeren en mij uit te leggen hoe ik het verder moet doen. Maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Ik had in mijn mail verteld dat het vooral ging om het instellen van zenders op mijn radio. Het is wel jammer dat er dan iemand komt die daar niet zo heel veel verstand van heeft.

Ik had jullie ook in willen schakelen voor hulp bij cliënten, van de stichting waar ik werk. Maar ik ga nu toch twijfelen.
Beste mevrouw De Winter,

Bedankt voor uw beoordeling! We zijn na uw mail naar onze helpdesk gelijk aan de slag gegaan. We hebben contact opgenomen met de desbetreffende student om een beter beeld van de afspraak te krijgen.

Onze student heeft u succesvol geholpen met het TV kastje. Na de afspraak bleek alles dan ook in orde te zijn, dan is het natuurlijk vervelend dat er een ander probleem boven water komt. We zullen het verder intern bespreken, zodat we u (en anderen) de volgende keer (nog) beter kunnen helpen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en graag tot ziens!

lidy de winter
LEIDEN

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
De koppeling naar een computerstudent verliep vlot.
De prijs is gunstig.
Het komen tot een afspraak ging met de nodige strubbelingen gepaard. Bij het bezoek is dit ter plekke op een bevredigende wijze uitgesproken.
Jos

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
De student heeft het goed gedaan maar naar onze mening heeft hij het niet goed kunnen afmaken want mijn vrouw kan nog niet over haar email beschikken .
Gezien onze onmogelijkheid om deze problematiek op te lossen hebben wij het idee dat zijn werk niet af is.
ook heeft hij mij een ander fotoprogramma geïnstalleerd maar kan mijn foto's niet meer terugvinden .Gezien de prijs voor uw bemiddeling hebben wij het gevoel dat het voor ons te weinig positief effect heeft gehad
De student was goed maar voor ons te technisch m.a.w. voor hem was het"gesneden koek"maar wij konden het absoluut niet volgen .
Beste meneer Verduijn,

Bedankt voor uw review, fijn dat we het intern hebben kunnen oplossen!
We hebben na het ontvangen van uw review gelijk contact opgenomen met u.

Onze student is de tweede keer kosteloos bij u langsgegaan om alles te voltooien. Gelukkig is alles nu naar wens!

Zoals al gecommuniceerd bieden we u bovendien 10% korting aan op een mogelijke afspraak in de toekomst.

We horen het graag als we u nog ergens mee kunnen helpen!

J.H.Verduijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
De student die geweest is heeft mijn probleem verholpen.
Het probleem zou zijn veroorzaakt door AVG. Hij heeft ook nog tips achter gelaten mocht het probleem terug komen.
De communicatie is slecht, sinds 25 januari probeer ik doormiddel van bellen een student te krijgen. Als ik telefonisch contact krijg, krijg ik te horen dat zij niets voor mij kunnen betekenen. zij konden alleen maar een mail sturen naar geen idee wie en die zou dan contact opnemen met mij. op 8 februari belde de student mij en op 9 februari was binnen 1,5 uur het probleem opgelost. Nogmaals, er zou veel beter contact met de klant onderhouden moeten worden.
Eric

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Snelle reactie en flexibele planning.

Na deze recensie is contact geweest om navraag te doen over mijn klacht. Ook een korting op de factuur gekregen, waar ik niet om had gevraagd. Kortom, zeer netjes afgehandeld.
Goed doorvragen wat de vraag van de klant is. Nu waren we 50 euro kwijt en waren we nog maar half geholpen.
Susan
Hillegom

Gepubliceerd op: 28/01/2018

Pluspunten
Snelle reactie en flexibele planning.

Hillegom
14/01/2018

Pluspunten
snelle actie
indien de computerstudent het probleem niet kan oplossen, dan vind ik het niet reëel dat ik wel voor € 50,- betaal. Wel is het gezien de tijd die de student me geholpen heeft, een prijs volgens afspraak alleen ben ik er niets mee opgeschoten, ik kan nog steeds geen mail verzenden via Live Mail en/of Thunderbird, alleen via inloggen bij de website maar dat kon eerder ook al ...!!! Ik vind dat er dan een vaste prijs moet worden gevraagd indien er geen oplossing is, de student gaat nu te lang met zoeken.
Ank Berkhout
Beste Ank Berkhout,

Bedankt voor uw feedback, vervelend om te horen dat het probleem niet naar wens is opgelost.

Tussentijds hebben wij contact opgenomen met de student, we hebben besproken wat er misging en wat de volgende keer beter kan.

We hebben een student klaarstaan die graag kosteloos helpt om uw probleem op te lossen. Ons helpdesk team heeft u meerdere malen geprobeerd telefonisch te bereiken, maar helaas zonder succes.

Als u deze mail beantwoordt of onze klantenservice belt hierover op 085 888 22 55 gaan we het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen.
We horen het graag als we u nog ergens mee kunnen helpen!

ank berkhout
wormerveer