Website: https://uwcomputerstudent.nl
Adres: Maasssluisstraat 2 1062GD

Computer traag, internet probleem, tablet uitleg of computerles: we doen het allemaal! Wij zijn de voordeligste computerstudent aan huis: 7,50 per kwartier.

Uw Computerstudent

Pluspunten
Geen pluspunten!!!! Dit bedrijf is absoluut niet capabel om computer problemen op te lossen en komt de constructie: `no cure no pay` NIET na. Mijn div. telefoontjes worden volledig genegeerd en is het onmogelijk om met een van de medewerkers in direct contact te komen. Mijn geld ben ik kwijt en mijn computer is onbruikbaar!!!
Stoppen met jullie werkzaamheden!!!!
Beste mevrouw Van den Heuvel,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend om te horen dat u uw afspraak zo ervaren heeft.
We nemen uw feedback uiterst serieus en ik heb het gelijk voor u uitgezocht. Onze klantenservice is binnen openingstijden altijd bereikbaar geweest.

Uw computerprobleem bleek aan de browser te liggen. Wij hebben u destijds geadviseerd een moderne browser zoals Chrome of Firefox te gebruiken. Dit was voor u helaas geen oplossing.
De student is toen nog gratis langsgegaan om een aantal andere oplossingen voor te stellen. Helaas waren die oplossingen voor u ook geen optie.
Jammer dat we de afspraken niet naar uw tevredenheid hebben kunnen afronden.

Rina

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
Tom heeft mij heel plezierig 1,5 uur geholpen, helaas echter zonder enig resultaat. Hij heeft dan ook zelf besloten de sessie te beëindigen.
Terwijl het probleem van te voren was omschreven hebben de studenten na intern overleg aangegeven dat mijn probleem opgelost kon warden, daarna is de afspraak gemaakt. Zonder ook maar enig resultaat toch € 59,50 in rekening gebracht, tegen de bedrijfspolicy van: "No cure? No pay!" Slechte zaak.
Beste Rob Gelhard,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u plezierig geholpen bent door Tom, iets wat wij bij Uw Computerstudent graag uitstralen.
Bij binnenkomst van uw review hebben wij contact opgenomen met Tom. Ondanks alle mogelijke moeite werkte HomeWizard helaas nog niet helemaal naar behoren.

We hebben toen aangeboden Tom of een andere ervaren collega er nog even goed naar te laten kijken. Uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen door uw geld terug te storten. Fijn dat het hiermee netjes is afgehandeld!

Mochten we u in de toekomst tóch nog ergens mee kunnen helpen, dan staan we uiteraard voor u klaar!

Rob Gelhard - Gelhard Beheer bv
SON

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Ccleaner over een vastlopende computer halen en na een half uur vertrekken met de woorden dat de computer te oud is (5 jaar) om met de huidige programma's te kunnen werken (?) staat in mijn opinie niet gelijk aan een grondige poging het probleem van de klant te verhelpen. En ook al ben ik ongeveer drie maal zo oud als de computerstudent, ik ben nog niet zo bejaard om niet te merken dat de helft van de werktijd opging aan whatsappen :-)

Beste Robert,

Bedankt voor uw feedback! Na ontvangst zijn we er gelijk mee aan de slag gegaan. We hebben uw review uitvoerig besproken met de desbetreffende student.

Uw student heeft alle mogelijke moeite gedaan om alles uit uw pc te halen. Een herinstallatie als laatste oplossing was voor u geen optie, dus was het laatste advies een pc aan te schaffen die zou voldoen aan uw eisen.

Mijn collega heeft u vandaag gesproken per telefoon, om kosteloos een collega langs te sturen. Helaas kunnen we u momenteel niet helpen, maar het aanbod blijft ongetwijfeld staan.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en graag tot de volgende keer!

Robert
Leiden