Website: https://uwcomputerstudent.nl
Adres: Postbus 37047 1030AA

Computer traag, internet probleem, tablet uitleg of computerles: we doen het allemaal! Wij zijn de voordeligste computerstudent aan huis: 7,50 per kwartier.

Uw Computerstudent

Pluspunten
Tom heeft mij heel plezierig 1,5 uur geholpen, helaas echter zonder enig resultaat. Hij heeft dan ook zelf besloten de sessie te beëindigen.
Terwijl het probleem van te voren was omschreven hebben de studenten na intern overleg aangegeven dat mijn probleem opgelost kon warden, daarna is de afspraak gemaakt. Zonder ook maar enig resultaat toch € 59,50 in rekening gebracht, tegen de bedrijfspolicy van: "No cure? No pay!" Slechte zaak.
Antwoord Uw Computerstudent
Beste Rob Gelhard,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u plezierig geholpen bent door Tom, iets wat wij bij Uw Computerstudent graag uitstralen.
Bij binnenkomst van uw review hebben wij contact opgenomen met Tom. Ondanks alle mogelijke moeite werkte HomeWizard helaas nog niet helemaal naar behoren.

We hebben toen aangeboden Tom of een andere ervaren collega er nog even goed naar te laten kijken. Uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen door uw geld terug te storten. Fijn dat het hiermee netjes is afgehandeld!

Mochten we u in de toekomst tóch nog ergens mee kunnen helpen, dan staan we uiteraard voor u klaar!

Noah Ras
Helpdesk Uw Computerstudent
Rob Gelhard - Gelhard Beheer bv
SON

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Ccleaner over een vastlopende computer halen en na een half uur vertrekken met de woorden dat de computer te oud is (5 jaar) om met de huidige programma's te kunnen werken (?) staat in mijn opinie niet gelijk aan een grondige poging het probleem van de klant te verhelpen. En ook al ben ik ongeveer drie maal zo oud als de computerstudent, ik ben nog niet zo bejaard om niet te merken dat de helft van de werktijd opging aan whatsappen :-)

Antwoord Uw Computerstudent
Beste Robert,

Bedankt voor uw feedback! Na ontvangst zijn we er gelijk mee aan de slag gegaan. We hebben uw review uitvoerig besproken met de desbetreffende student.

Uw student heeft alle mogelijke moeite gedaan om alles uit uw pc te halen. Een herinstallatie als laatste oplossing was voor u geen optie, dus was het laatste advies een pc aan te schaffen die zou voldoen aan uw eisen.

Mijn collega heeft u vandaag gesproken per telefoon, om kosteloos een collega langs te sturen. Helaas kunnen we u momenteel niet helpen, maar het aanbod blijft ongetwijfeld staan.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en graag tot de volgende keer!

Noah Ras
Helpdesk Uw Computerstudent