Bedrijfsgegevens

Website: https://uwcomputerstudent.nl
Adres: Maasssluisstraat 2 1062GD
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0858882255

Computer traag, internet probleem, tablet uitleg of computerles: we doen het allemaal! Wij zijn de voordeligste computerstudent aan huis: 7,50 per kwartier.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Uw Computerstudent
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
399 beoordelingen (12 maanden)
1620 beoordelingen (totaal)
26105 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (322)
19% (76)
0% (0)
0% (0)
1% (3)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen pluspunten!!!! Dit bedrijf is absoluut niet capabel om computer problemen op te lossen en komt de constructie: `no cure no pay` NIET na. Mijn div. telefoontjes worden volledig genegeerd en is het onmogelijk om met een van de medewerkers in direct contact te komen. Mijn geld ben ik kwijt en mijn computer is onbruikbaar!!!
Verbeterpunten
Stoppen met jullie werkzaamheden!!!!
Antwoord Uw Computerstudent
Beste mevrouw Van den Heuvel,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend om te horen dat u uw afspraak zo ervaren heeft.
We nemen uw feedback uiterst serieus en ik heb het gelijk voor u uitgezocht. Onze klantenservice is binnen openingstijden altijd bereikbaar geweest.

Uw computerprobleem bleek aan de browser te liggen. Wij hebben u destijds geadviseerd een moderne browser zoals Chrome of Firefox te gebruiken. Dit was voor u helaas geen oplossing.
De student is toen nog gratis langsgegaan om een aantal andere oplossingen voor te stellen. Helaas waren die oplossingen voor u ook geen optie.
Jammer dat we de afspraken niet naar uw tevredenheid hebben kunnen afronden.

Met vriendelijke groet,

Noah Ras
Helpdesk Uw Computerstudent
Rina

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Tom heeft mij heel plezierig 1,5 uur geholpen, helaas echter zonder enig resultaat. Hij heeft dan ook zelf besloten de sessie te beëindigen.
Verbeterpunten
Terwijl het probleem van te voren was omschreven hebben de studenten na intern overleg aangegeven dat mijn probleem opgelost kon warden, daarna is de afspraak gemaakt. Zonder ook maar enig resultaat toch € 59,50 in rekening gebracht, tegen de bedrijfspolicy van: "No cure? No pay!" Slechte zaak.
Antwoord Uw Computerstudent
Beste Rob Gelhard,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u plezierig geholpen bent door Tom, iets wat wij bij Uw Computerstudent graag uitstralen.
Bij binnenkomst van uw review hebben wij contact opgenomen met Tom. Ondanks alle mogelijke moeite werkte HomeWizard helaas nog niet helemaal naar behoren.

We hebben toen aangeboden Tom of een andere ervaren collega er nog even goed naar te laten kijken. Uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen door uw geld terug te storten. Fijn dat het hiermee netjes is afgehandeld!

Mochten we u in de toekomst tóch nog ergens mee kunnen helpen, dan staan we uiteraard voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Noah Ras
Helpdesk Uw Computerstudent
Rob Gelhard - Gelhard Beheer bv
SON

Gepubliceerd op: 01/10/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ccleaner over een vastlopende computer halen en na een half uur vertrekken met de woorden dat de computer te oud is (5 jaar) om met de huidige programma's te kunnen werken (?) staat in mijn opinie niet gelijk aan een grondige poging het probleem van de klant te verhelpen. En ook al ben ik ongeveer drie maal zo oud als de computerstudent, ik ben nog niet zo bejaard om niet te merken dat de helft van de werktijd opging aan whatsappen :-)
Verbeterpunten
 
Antwoord Uw Computerstudent
Beste Robert,

Bedankt voor uw feedback! Na ontvangst zijn we er gelijk mee aan de slag gegaan. We hebben uw review uitvoerig besproken met de desbetreffende student.

Uw student heeft alle mogelijke moeite gedaan om alles uit uw pc te halen. Een herinstallatie als laatste oplossing was voor u geen optie, dus was het laatste advies een pc aan te schaffen die zou voldoen aan uw eisen.

Mijn collega heeft u vandaag gesproken per telefoon, om kosteloos een collega langs te sturen. Helaas kunnen we u momenteel niet helpen, maar het aanbod blijft ongetwijfeld staan.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Noah Ras
Helpdesk Uw Computerstudent
Robert
Leiden

Gepubliceerd op: 08/08/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer