Website: https://uwcomputerstudent.nl
Adres: Maasssluisstraat 2 1062GD

Computer traag, internet probleem, tablet uitleg of computerles: we doen het allemaal! Wij zijn de voordeligste computerstudent aan huis: 7,50 per kwartier.

Uw Computerstudent

Pluspunten
Zeer snelle en effectieve computerhulp tegen een redelijke prijs. Prettig in het contact. Duidelijke uitleg en instructies. Kortom, ik ben erg tevreden en zal zeker weer een beroep doen op Uw Computerstudent (Josse Nobel)
Yvo
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Vlug en goed geholpen

J.spiek

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie op mijn e-mail. Binnen een dag gebeld voor een afspraak.
Computerstudent Mees begreep gelijk wat de problemen waren en ging meten aan de slag. Omdat we moesten wachten op een aantal in te halen Windows updates, heeft hij deze tijd benut om een APK uit te voeren en overbodige elementen van mijn PC te verwijderen.
Behalve dat hij kennis van zaken heeft, is Mees een zeer vriendelijk en toegankelijk persoon die je in Jip-en-Janneke taal uitlegt wat er aan de hand is en wat hij gaat doen. Ik ben erg tevreden over Mees. We hebben al een vervolg afspraak staan om e.e.a. af te ronden.
Misschien als een vervolgafspraak noodzakelijk is (in mijn geval qua tijd ‘s avonds laat en wachten op Windows updates) eenmalig geen voorfietskosten berekenen?
Gerard
Duivendrecht

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Prettig geholpen door Ramon zeer kundig en beleefd .

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
snelle hulp, wat ik nodig had. Ik had een erg goede hulp en hij was snel achter, wat er niet goed ging.
Zeer tevreden en volgende keer wil ik hem weer hebben, als mijn hulp bij problemen met pc
zou het zo niet weten. Misschien ook ev hulp aanbieden op de zaterdagen en zondagen
Marianne
Laren

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Vriendelijk en vakkundig.
Ad van Heijst
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Snelle hulp
voor de oudere wat eerder de telefoon gebruiken
Loet
Asten

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Duidelijke uitleg, beleefd en vriendelijk. Zeer tevreden.

Marita Luijten
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
We zijn erg tevreden over computerstudent en de hulp die Bart ons gegeven heeft. Een sociale jongen, die alle kennis had die we moesten weten. Hij legde de dingen goed en duidelijk uit en nam de tijd om de oplossing te zoeken en de handelingen op onze computer te verrichten. Geen vraag was teveel. Mochten we in de toekomst nog tegen meer vragen aanlopen wat betreft de computer, dan zullen we Bart zeker weer vragen.

Groetjes Erik en Yenthe

Licht op Yoga

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Het is makkelijk om een afspraak aan te vragen. Alle formaliteiten worden makkelijk afgehandeld. Timo springt er echt uit qua kwaliteiten. Wat ik hem ook vraag, hoe moeilijk of ingewikkeld het ook is, hij weet het allemaal op te lossen precies zoals het voor mij werkt. Hij stelt de juiste vragen, luistert naar wat de klant wilt en kan me zo altijd snel helpen. Hij legt het heel goed uit en geeft me geen naar gevoel omdat mijn kunnen toch een stuk minder is. Hij heeft veel geduld en handelt zeer correct. Ik vraag Timo graag om hulp. Hij maakt een groot verschil.

Hanneke
Roosendaal