Website: http://www.urbansurvival.nl
Adres: Sparrebeek 4 5501GN
Plaats: Veldhoven

Welkom bij Urban Survival, uw professionele leverancier van adventure gear. Vanuit onze jarenlange ervaring in survival en tactical training, vinden wij goede uitrusting onmisbaar voor ieder die survival of zelfverdediging professioneel of hobbymatig uitoefent. Wij leveren robuuste, slimme oplossingen voor politie, militair, survival en outdoor adventure.

Wij weten dat betrouwbaarheid boven alles staat, werken wij met gerenommeerde merken. Onze producten kenmerken zich als robuust en duurzaam.

Wij passen onze productlijn continu aan met innovatieve nieuwe producten, die voorop lopen in techniek en gebruiksgemak.

Dat koppelen wij aan professionele service en advies en de beste prijs-kwaliteit verhouding. Wij luisteren naar onze klanten, als het gaat om onze product- en dienstenlijn.

Urban Survival

Eric Corthauts
Landen (B)

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Deskundig advies en zeer snelle levering. Webwinkel met een hoog serviceniveau

Wels Adviesgroep

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Perongeluk door verkeerde intrepetatie van mijn airsoft set-up het verkeerd type magazijn holsters meegenomen. Hierover werd ik de volgende dag, uit eigen initiatief van Urban Survival al over teruggebeld.
Uitstekende uitleg/informatie en merkbaar dat de verkoper/eigenaar zijn vak met zéér veel enthousiasme uitvoert.
Openingstijden vermelden op website. Begrijpelijk is wel dat de winkel nog in opstartende fase zit en dit daarom nog niet gedaan is.
Antwoord Urban Survival
Bedankt voor de reactie! De openingstijden staan op onze home pagina (onderzijde). Tevens staan de actuele openingstijden op google.
Mark
Geldrop

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit en snelle levering
Esbjörn Munters
Hasselt

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Renaat

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Goede snelle service

Victor

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Klant is bij dit bedrijf "echt" koning. De eigenaar heeft veel kennis van zaken en weet maatwerk te leveren op vragen van de klant. Ik heb inmiddels al wat producten aangekocht voor operationele/bedrijfsmatige toepassingen. Kwaliteit van de producten zijn ruim voldoende.
net
Jeff
Sevenum

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Prima leverancier, goed advies en snelle probleemloze levering.

Tom
Budel

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten
bij bezoek aan de showroom werd de tijd genomen om mijn vraagstelling duidelijk te krijgen. vervolgens werden verschillende opties door genomen. door de goede product kennis kwamen er ook opties naar boven die ik zelf niet had bedacht, en niet zo voor de hand liggend waren. De verschillende opties konden worden geprobeerd in de winkel, ook als de producten ingepakt zaten. De adviseur toonde zich dus echt een adviseur met focus op mijn vraag. al met al hele goede service.

J van H
omg. Utrecht

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
goed product aan faire prijs; snelle levering
alles in orde, geen tips; doe zo verder
Edgard
Bertem