Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

9.7

Pluspunten
Snelle levering, contact via E-mail verloopt prima.
Terugbetaling duurt 10 dagen.
Antwoord Uppark
Dank voor je beoordeling! Wanneer je een pakketje retour zendt, wordt het betaalde bedrag inderdaad binnen (maximaal) 10 dagen na ontvangst teruggestort op je bankrekening. Hierover hebben wij je zojuist een mail gestuurd. We hopen op je begrip en wensen je een fijn weekend toe!

Vriendelijke groetjes,

Willem & Sanne

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten

Afspraak van levering nakomen
Antwoord Uppark
Hoi Corine,

Dank voor je beoordeling. Wij hebben het even nagekeken maar je pakketje is op tijd verzonden. Echter is er bij PostNL een hapering geweest, waardoor je het pakketje een dag later ontvangen hebt. Hier hebben wij helaas geen invloed op, maar we begrijpen dat het vervelend is. Onze excuses hiervoor en nog een fijne dag gewenst!

Vriendelijke groetjes,

Willem & Sanne