9.5
J. Amier
Badhoevedorp

10/08/2016

Pluspunten
Ben zeer tevreden, na bestelling had ik de schoenen binnen 2 dagen in huis. Top!!
Geen ben zeer tevreden
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je bestelling zo snel geleverd is. Een fijne avond nog en graag tot ziens weer in de shop!

hanny
nuth

09/08/2016

Pluspunten
N feest om een pakket te ontvangen, persoonlijk geschreven note erbij en verpakt met n strik.Zal vanaf nu vaker de site bezoeken.
Aparte schoenen.

Hoi Hanny,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. We wensen je nog een mooie avond en zien je graag nog eens terug bij Uppark!

Nicole
Roermond

05/08/2016

Pluspunten
Snelle service, mooie verpakking en een persoonlijke noot door een bijgevoegde hand geschreven brief.

Hoi Nicole,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne avond nog en graag tot ziens in de shop!

Marielle
Huissen

05/08/2016

Pluspunten
Snelle levering, mooi verpakt.... Met strik! Persoonlijk briefje erbij

Hoi Marielle,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

R. Klaassens
Venlo

Hoi Ruud,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te lezen dat je pakketje snel geleverd is. We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop!

Sittard

02/08/2016

Pluspunten
Op tijd geleverd, lieve mensen van de receptie. Persoonlijk geschreven kaartje. Super!
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Een mooie dag nog en graag tot ziens in de shop!

Yvonne
Waalwijk

02/08/2016

Pluspunten
Goede service, hoogwaardige kwaliteit, persoonlijke touch.

Hoi Yvonne,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Vriendelijke groet,

Pauline

29/07/2016

Pluspunten
Mooie produkten, snelle levering en altijd een handgeschreven kaartje er bij. Dat maakt het ontvangen van het pakketje tot een feestje!

Hoi Pauline,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je zo tevreden bent :-) We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop!

29/07/2016

Pluspunten
Ziet er tot in de puntjes goed uit en de bestelling is de volgende dag in huis :)
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je pakketje snel geleverd is. Een heel fijn weekend nog en graag tot ziens weer bij Uppark!

Greta
Tongeren

20/07/2016

Pluspunten
Alles werkte prima!

Hoi Greta,

Dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop!

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.