Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

9.7

Pluspunten
Erg mooi assortiment en persoonlijke benadering van klanten.
Jocelyn
Gieten

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Mooie producten en snelle levering
Met een kortingscoupon kun je niet via de iPad bestellen, liep elke keer vast, besteld via de telefoon.
Hoi Sabine,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je pakketje snel geleverd is! Dank ook voor je feedback, we gaan hier even naar kijken. Een mooie avond nog en graag tot ziens weer in de shop.

Sabine
Enschede

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Snelle verzending met een persoonlijke touch!

Hoi Gvd,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je pakketje snel geleverd is! Een fijne dag nog en graag tot ziens weer in de shop.

Gvd
Sas van gent

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Just positives! The shoes are fantastic, the shipping was fast and pretty cheap compared to others. Absolutely no problem with anything. I will check on them regularly from now on! Oh, and I got a really cute hand written thank you note from them...so what can I say...I was touched! :)

Dear Sanda,

Thank you for your kind words. So nice to hear that you are satisfied with our service. We hope to see you again in our shop and we wish you a nice day.

Kind regards,

Sanda
Bratislava

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Snelle levering! En snelle terugbetaling toen de schoenen niet paste. Binnen korte tijd was het bedrag teruggestort. Ik vond het heel jammer dat de schoenen niet paste, maar ik kom graag nog eens terug bij deze winkel.

Hoi Claudia,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent, ondanks dat de schoenen niet passen. We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Claudia
Gelderland

Gepubliceerd op: 11/07/2017

Antwoord Uppark
Dank voor je mooie beoordeling! Een fijn weekend gewenst en graag tot ziens bij Uppark.

i.f.
Haarlem

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, mooi ingepakt en persoonlijke boodschap erbij
Nvt
Antwoord Uppark
Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je een mooi weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
snelle, perfecte levering

Hoi Esther,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je pakketje snel geleverd is! We wensen je een mooi weekend en zien je graag nog eens terug.

esther

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
Alles prima ,kan niet beter>

Hoi Marleen,

Dank voor je mooie woorden. We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Marleen
Nunhem

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
good conversation, fast delivery, sandals fits well
add Slovenia to EU countries
Dear Renata,

Thank you for your kind words. Enjoy your shoes and we hope to see you again in our shop.

Best regards,

Renata