Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

9.7

Antwoord Uppark
Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je nog een fijne dag toe!

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, een persoonlijke boodschap bij het pakket, leuk! Mooie laarsjes, blij mee!

Antwoord Uppark
Hoi Trijntje, Dank voor je mooie recensie. Super om te horen dat je onze service waardeert! We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Trijntje
Staphorst

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Antwoord Uppark
Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne dag gewenst en graag tot ziens bij Uppark.

Chantal
BRUGGE

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Heel persoonlijk en zeer snel
Niet
Antwoord Uppark
Hoi Inez, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je onze service waardeert! We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Inez

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
snelle service, de prettige telefonische contacten, de prachtige verpakking en persoonlijke boodschap.
Hoi Anja,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent. Een fijne dag gewenst en graag tot ziens in de shop.

Vriendelijke groet,

Anja
Zaandam

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt.

Hoi Marina,

Dank voor je mooie recensie. Super om te lezen dat je pakketje snel geleverd is. We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Marina

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Thank you very much, everything was very fast and people who I talked/texted to were responsive and ready to help,thanks a lot)

Dear Anna,

Thank you for your kind words! Great to hear that you are happy with our service. We hope to see you again in our shop.

Best regards,

Anna
Ukraine ,Kyiv

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Snelle bezorging inclusief het kunnen volgen van de levering.
De schoenen worden als een cadeau ingepakt inclusief persoonlijke kaart. Ik word er blij van!

Antwoord Uppark
Dank voor je mooie woorden! Super om te horen dat je blij wordt van onze service :-) We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Gepubliceerd op: 08/09/2017