399 beoordelingen
(0)
(0)
399 klantbeoordelingen

27/02/2015

Pluspunten
nette snelle levering, leuk verpakt met een persoonlijk tintje
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

danielle
heerlen

26/02/2015

Pluspunten
Super service, snelle levering en zo verpakt dat je echt een kadootje krijgt!

Hoi Danielle,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent en dat je bestelling snel geleverd is. We wensen je een fijn weekend en zien je graag nog eens terug.

Monique
Leiden

26/02/2015

Pluspunten
Snel en goed afgeleverd, persoonlijke noot toegevoegd.
N.v.t.

Hoi Monique,

Dank voor je mooie beoordeling! Leuk dat je bij ons geshopt hebt en dat je tevreden bent met de levering van het pakketje. We zien je graag nog eens terug bij Uppark en wensen je een fijn weekend!

Hotty
Helmond

19/02/2015

Pluspunten
Persoonlijk, snelle levering en artikel is goed beschermd verpakt.
Geen verbeter punten of tips!

Hoi Hotty,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent. Tevens bedankt voor je leuke social media posts! Veel plezier met je aankoop en alvast een fijn weekend gewenst.

Wilma
Zwolle

19/02/2015

Pluspunten
Vriendelijk: de mails, briefjes ennn aan de telefoon.
Oprecht: een superklein foutje wordt vooraf aangegeven met een kortingsvoorstel.
Verzorgd: het is een feest het postpakket te openen...
Geen idee, misschien marketing, ik had eigenlijk nog nooit van Uppark gehoord, pas toen ik ging googlen op Frye laarzen maarrr dat kan ook meer over mij zeggen (-:

Hoi Wilma,

Super leuk dat je zo ontzettend enthousiast bent! Heel veel plezier met de stoere laarzen! Wat betreft je marketing opmerking: we doen ons best maar het is nogal druk in webwinkel-land/online. Een beetje mond tot mond reclame kan nooit kwaad natuurlijk ;-) Een hele fijne dag nog!

Jocelyne

17/02/2015

Pluspunten
Prachtig site, prachtig schoenen (assortiment), heel overzichtelijk.
Hele snelle aflevering, verpakking was hele elegant, chic samen met een persoonlijke kaart. Negens anders gezien. Chapeau!
Ik zal graag voor elke paar schoenen of merk willen lezen hoe ze precies uit vallen (groot, klein, strak, breed....) . dank

Hoi Jocelyne,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je onze service waardeert. Wat betreft je opmerking: wij passen alle schoenen zelf door en wanneer de schoen 'afwijkt' van de standaard maatvoering vermelden wij dit altijd bij het desbetreffende product. Toch bedankt voor de feedback! We blijven zoveel mogelijk informatie delen.

Sabine
Hallum

14/02/2015

Pluspunten
Snelle levering in een superleuke pakket! Met als kadootje heerlijke chocola! Wat wil een vrouw nog meer!
Ga zo door!

Hoi Sabine,

Shoes and chocolate, that's all a woman needs :-) Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer.

Betty
Wijchen

14/02/2015

geen, ga zo door

Hoi Betty,

Dank voor je mooie beoordeling! We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug.

Ellen
Alkmaar

13/02/2015

Pluspunten
Wat een feest als je pakketje bezorgd wordt! Zeer goede verpakking met doos om mogelijk je bestelling weer terug te sturen (niet nodig geweest, 2x prachtige laarzen gekocht! Zitten heerlijk!). Tot in de puntjes verzorgd. Wat een fijne webshop! Wát n fijne webshop!

Hoi Ellen,

Wat een fijne beoordeling, dank je wel daarvoor! Goed om te horen dat de laarzen je bevallen. Veel plezier ermee en we zien je graag nog eens terug in de shop!

Anneke
Almelo

13/02/2015

Pluspunten
Prachtige collectie, snelle levering, uitermate verzorgd!

Hoi Anneke,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen. Wij wensen je alvast een fijn weekend en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.