416 beoordelingen
(0)
416 klantbeoordelingen
Cecile

29/03/2015

Pluspunten
Klantgericht en superverzorgd

Hoi Cecile,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

Liv
Leiden

29/03/2015

Pluspunten
Snelle levering, zeer snel met reactie op vragen via mail

Hoi Liv,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je pakketje zo snel geleverd is! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Ilse
Gorssel

27/03/2015

Pluspunten
De verzending is snel en heel goed verzorgd. Het voelde echt als een cadeautje omdat er een handgeschreven briefje bij zat en een mooi lint om de schoenen doos. Echt bijzonder. Daarnaast was de service bij de omruiling ook heel prettig

Hoi Ilse,

Super om te horen dat je onze service waardeert! Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer bij Uppark.

menen

26/03/2015

Pluspunten
Zeer mooi verzorgd pakket met handgeschreven briefje! Erg aangenaam om zo een pakje te mogen ontvangen!! Zelden tegen gekomen! Dikke pluim!

Hoi Sigrid,

Super om te horen dat je onze service waardeert! Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in shop.

Carolien
Horn

25/03/2015

Pluspunten
Heel klantvriendelijk! Ze denken goed met je mee. Die mooie strik om de schoenendoos is net dat beetje extra wat het zo leuk maakt!

Hoi Carolien,

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Het pakketje moet volgens ons een cadeautje aan/voor jezelf zijn :-) Super om te horen dat je het leuk vindt. Een fijne dag nog en graag tot een volgende keer!

Denise
Mijdrecht

25/03/2015

Pluspunten
Hele snelle levering! Dat vind ik echt een grote plus. Alles netjes en heel mooi ingepakt. En niet te vergeten mooie schoenen, goede kwaliteit!

Hoi Denise,

Super om te horen dat je pakketje zo snel geleverd is en dat je tevreden bent met onze service en de schoenen natuurlijk! Dank voor je mooie beoordeling en graag tot ziens bij Uppark!

Sarah
Emmeloord

25/03/2015

Pluspunten
Goede service, verzending keurig geregeld, zelfs met handgeschreven brief erbij.

Hoi Sarah,

Wat een mooie beoordeling! Dank je wel daarvoor. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug.

maartje
amersfoort

22/03/2015

Pluspunten
Snelle levering en altijd een persoonlijk briefje bij je bestelling!

Hoi Maartje,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je pakketje snel geleverd is. We wensen je nog een fijne avond en zien je graag nog eens terug in de shop.

Karin
Woerden

17/03/2015

Pluspunten
Snelle levering, omruiling met fantastische service.

Hoi Karin,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met de schoenen en zien je graag nog eens terug!

13/03/2015

Pluspunten
nette snelle verzending. Geld terug zoals beloofd

Hoi Jitty,

Dank voor je mooie beoordeling! Super! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug.

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.