Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

Uppark

Pluspunten
Directe levering...prachtige verpakking met zeer persoonlijk lief kaartje
Hoi Hanneke,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent! Een hele fijne dag nog en graag tot ziens in de shop.

Hanneke
Beesd

06/12/2016

Pluspunten
Mooie schoenen, overzichtelijke site, leuke merken, snelle levering, handige retour policy, leuk persoonlijk kaartje met handgeschreven tekst bij pakketje!
Hoi PL,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Een fijne dag nog en graag tot ziens weer in de shop.

P L
Gouda

22/11/2016

Pluspunten
Correcte en snelle communicatie
Keurig verpakte zending
Geen.....
Hoi Patty,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent! Een mooie dag nog en graag tot ziens weer in de shop.

Patty

17/10/2016

Pluspunten
snelle en vriendelijke service
Hoi Meriam,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent over onze service!

Meriam
Nuenen

26/09/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Hoi Karlijn,

Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne dag nog en graag tot ziens in de shop.

29/08/2016

Pluspunten
Je krijgt de schoenen mooi ingepakt thuis gestuurd! Dus erg leuk om uit te pakken!
Hoi Laura,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent. Een fijn weekend nog en graag tot ziens weer in de shop!

Laura
Venlo

27/08/2016

Pluspunten
Super merken, prijs kwaliteit goed in balans, ook bij verzending, snelle levering en attente verzorging!
Nog niet
Hoi Ilka,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent. Een mooi weekend nog en graag tot ziens in de (web)shop!

Ilka
Venlo

25/08/2016

Pluspunten
Ben zeer tevreden, na bestelling had ik de schoenen binnen 2 dagen in huis. Top!!
Geen ben zeer tevreden
Antwoord Uppark
Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je bestelling zo snel geleverd is. Een fijne avond nog en graag tot ziens weer in de shop!

J. Amier
Badhoevedorp

10/08/2016

Pluspunten
N feest om een pakket te ontvangen, persoonlijk geschreven note erbij en verpakt met n strik.Zal vanaf nu vaker de site bezoeken.
Aparte schoenen.
Hoi Hanny,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. We wensen je nog een mooie avond en zien je graag nog eens terug bij Uppark!

hanny
nuth

09/08/2016

Pluspunten
Snelle service, mooie verpakking en een persoonlijke noot door een bijgevoegde hand geschreven brief.
Hoi Nicole,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne avond nog en graag tot ziens in de shop!

Nicole
Roermond