Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

9.6

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt.

Hoi Marina,

Dank voor je mooie recensie. Super om te lezen dat je pakketje snel geleverd is. We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Marina

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Thank you very much, everything was very fast and people who I talked/texted to were responsive and ready to help,thanks a lot)

Dear Anna,

Thank you for your kind words! Great to hear that you are happy with our service. We hope to see you again in our shop.

Best regards,

Anna
Ukraine ,Kyiv

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Snelle bezorging inclusief het kunnen volgen van de levering.
De schoenen worden als een cadeau ingepakt inclusief persoonlijke kaart. Ik word er blij van!

Antwoord Uppark
Dank voor je mooie woorden! Super om te horen dat je blij wordt van onze service :-) We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
I

Hoi Beatrix,

Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

Beatrix
Landsmeer

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Great experience - fast, efficient and with a nice personal touch with a hand written personalized message! Besides the service, the shoes are very nice and exactly like i wanted1
Congratulations! Definitively i will use your services more times!

Dear Iva,

Thank you for your kind words. Great to hear that you are happy with our service! Enjoy your shoes and we hope to welcome you again in our shop.

Best regards,

Iva
Porto, Portugal

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Heel verzorgd allemaal maar helaas zijn de gympen toch te klein :-(

Hoi Suzanne,

Dank voor je mooie beoordeling. Jammer dat de gympen te klein zijn, maar fijn om te horen dat alles verder naar wens verlopen is. Een mooie dag nog en graag tot ziens!

Suzanne

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Goede telefonische hulp ( mijnerr van de paketten/klantenservice) wist waar hij het over had en heeft me heel goed geholpen. Zelf m'n pakket nog om 15:50 verdtuurd, terwijl voor 15:00 standaard verzendtijd is. Pakket keam ook echt als een cadeautje binnen en het handgeschreven kaartje was niet 1 vd dtandaard staprl, maar customized, met juiste merk en al. Erg blij met Uppark!
Niets!
Hoi Marieke,

Wat een leuk bericht, dankjewel! Wij zijn ook erg blij met jou :-) We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de webshop.

Marieke

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Netjes verpakt, op tijd verstuurd en aangekomen

Hoi Tanja,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent. Een fijn weekend gewenst en graag tot ziens in de shop.

Tanja
Urk

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Zeer verzorgd opgestuurd met persoonlijk kaartje, mooie kwaliteit schoenen.
Hoi Natasja,

Dank voor je mooie recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We wensen je een mooie weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Natasja
Essen

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede service
Hoi Lene,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark!

Lene
Heythuysen