9.5
469 klantbeoordelingen
Nicole
Nijmegen

26/08/2015

Pluspunten
Mooie merken, snelle service, goede communicatie en leuke manier van verwelkomen als nieuwe klant!

Hoi Nicole,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent. We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Ine
Terneuzen

25/08/2015

Pluspunten
Keurig en snel afgeleverd.

Hoi Ine,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat de levering snel en correct verlopen is. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Ilona
Tienray

24/08/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

Hoi Ilona,

Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je nog een fijne avond en zien je graag nog eens terug in de shop!

Lauraine
Weesp

24/08/2015

Pluspunten
Alles is heel netjes verpakt en zelfs met een persoonlijk briefje!

Hoi Lauraine,

Dank voor je mooie beoordeling! We wensen je nog een fijne avond en zien je graag nog eens terug in de shop.

Sophie

20/08/2015

Pluspunten
Goede, persoonlijke service

Hoi Sophie,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je onze persoonlijke service waardeert. Een fijne dag nog en graag tot ziens in de shop!

F
1187 VL

20/08/2015

Pluspunten
no fuss, fast delivery, very professional
Antwoord Uppark

Thank you for your kind words! Hope to see you again in our shop!

Best regards,

Angelique
HALSTEREN

13/08/2015

Pluspunten
Keurig ingepakt in eigenlijke schoenendoos met strik eromheen! Daar weer een grotere doos omheen. Persoonlijk tekstkaarrje erbij geschreven , zeer klantvriendelijk!

Hoi Angelique,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je onze service waardeert! We wensen je nog een fijne avond en zien je graag nog eens terug in de shop.

Uppark

Ps. Wil je kans maken op een giftcard t.w.v. €50? Deel dan een foto van je aankoop op onze Facebook pagina >> https://www.facebook.com/Uppark

04/08/2015

Pluspunten
Nette aflevering!!
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het pakketje netjes afgeleverd is. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Irene
Waalwijk

04/08/2015

Pluspunten
Prima service. Persoonlijke afstemming was mogelijk met betrekking tot aflevering. Daardoor een groot verrassingseffect voor de ontvanger. Mooi verzorgd pakket!

Hoi Irene,

Dank voor je mooie woorden! Goed om te horen dat het helemaal gelukt is met de aflevering :-) Graag tot ziens in de shop en een hele fijne dag nog!

Selma Thijssen

31/07/2015

Pluspunten
Website is zeer makkelijk in gebruik. Wellicht enkel nog een filter op prijs. Onder schoenen staat er bij seizoen 2 maal 'winter'.
Het artikel was zeer netjes verpakt.

Hoi Selma,

Dank voor je mooie beoordeling, je feedback en oplettendheid! We zien het inderdaad, er staat tweemaal winter. Gaan we meteen even achteraan bij onze webdeveloper. Een fijn weekend nog en we zien je graag nog eens terug in de shop!

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.