Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

9.5

Pluspunten
Snel, goede website
Hoi Anneke,

Dank voor je mooie recensie. We wensen je een hele mooie jaarwisseling en zien je graag terug in 2017!

Anneke

27/12/2016

Pluspunten
Was maar het leven net zo mooie en vloeiend als een UPpark online aankoop! De schoenen aanbod is geweldig (niet te veel en niet te weinig), De kwaliteit van de producten is fantastisch en de pakje is een sieraad, met een persoonlijk kaartje er in, ook nog!. ! Sanne, hartelijk dank
Het is moeilijk om perfectie te verbeten maar ik vind de accessoires aanbod heel klein. Dank
Hoi Jocelyne,

Wat een mooie woorden, dankjewel daarvoor. Super om te horen dat je zo tevreden bent! Wij wensen je een fijne jaarwisseling en zien je graag weer eens terug in het nieuwe jaar.

Jocelyne
Limmen

26/12/2016

Pluspunten
Snelle correcte service, een persoonlijk briefje erbij maakte het af.
Hoi Annick,

Dank voor je mooie recensie. Fijn om te horen dat je onze service waardeert. Wij wensen je fijne feestdagen en zien je graag terug in het nieuwe jaar!

Annick
Gent

24/12/2016

Pluspunten
Mooie producten, goede en snelle service, persoonlijke aandacht, betrouwbaar en geweldig bedrijf! Zeker aan re raden.
Geen verbeterpunten of tips.
Hoi Alexandra,

Wat een mooie woorden, dankjewel daarvoor! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je alvast hele fijne feestdagen en zien je graag terug in het nieuwe jaar.

Alexandra
Helmond

12/12/2016

Pluspunten
Snelle service, gave schoenen en alles mooi ingepakt!
Hoi Veronique,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Veronique
Swalmen

10/12/2016

Pluspunten
Directe levering...prachtige verpakking met zeer persoonlijk lief kaartje
Hoi Hanneke,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent! Een hele fijne dag nog en graag tot ziens in de shop.

Hanneke
Beesd

06/12/2016

Pluspunten
Mooie schoenen, overzichtelijke site, leuke merken, snelle levering, handige retour policy, leuk persoonlijk kaartje met handgeschreven tekst bij pakketje!
Hoi PL,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Een fijne dag nog en graag tot ziens weer in de shop.

P L
Gouda

22/11/2016

Pluspunten
Correcte en snelle communicatie
Keurig verpakte zending
Geen.....
Hoi Patty,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent! Een mooie dag nog en graag tot ziens weer in de shop.

Patty

17/10/2016

Pluspunten
snelle en vriendelijke service
Hoi Meriam,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent over onze service!

Meriam
Nuenen

26/09/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Hoi Karlijn,

Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne dag nog en graag tot ziens in de shop.

29/08/2016