9.5
Mirjam

28/05/2016

Pluspunten
Snelle service en heel vriendelijke behandeling. Erg mooie verpakking van het product.
Nienke
Hengelo

23/05/2016

Pluspunten
Goed aanbod, en de schoenen worden erg mooi verpakt en toegezonden

Hoi Nienke,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

petra
houten

23/05/2016

Pluspunten
bezorging snel, mooie verpakking met een hand geschreven persoonlijke kaart. duidelijke website
nog niets

Hoi Petra,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Tina
Schiedam

23/05/2016

Pluspunten
Zeer goede service. Snelle levering.

Hoi Tina,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop!

Suzanne

13/05/2016

Pluspunten
Snelle levering, netjes ingepakt

Hoi Suzanne,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je pakketje snel en correct geleverd is! We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Suzette
Waddinxveen

08/05/2016

Pluspunten
Een verrassing: schoenendozen met een strik er om! En een persoonlijk handgeschreven briefje erbij.
En mooie schoenen!
Dank

Hoi Suzette,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen je nog een fijne maandag en zien je graag weer eens terug in de shop.

Kim
Nuenen

05/05/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

Hoi Kim,

Dank voor je mooie beoordeling! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Noor
Leiden

04/05/2016

Pluspunten
Duidelijke foto's van product op website
Snelle service
Persoonlijke noot bij je bestelling
Soms is het wel handig als er op de site een foto zou staan van de schoenen bij een model. Zo zie je hoe ze vallen.

Hoi Noor,

Dank voor je mooie beoordeling! We proberen zoveel mogelijk foto's van schoenen aan de voet te plaatsen maar omdat de collectie vrij groot is en snel wisselt lukt dit ons niet altijd. We wensen je nog een mooie, zonnige dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Wendy
Woerden

04/05/2016

Pluspunten
Goede en snelle service, je pakketje wordt als een kadootje verzonden. Het is een feest om het uit te pakken.
Geen. Ga zo door.

Hoi Wendy,

Dank voor je mooie woorden! Super om te horen dat je het uitpakken van de schoenen als een feestje ervaart! Dat is precies wat wij graag willen, dat het voelt als een cadeautje voor jezelf :-) Een mooie dag nog en graag tot een volgende keer!

Jill
Nederweert

27/04/2016

Pluspunten
Heel goed en mooi verpakt
Persoonlijk

Hoi Jill,

Dank voor je mooie review! Super om te horen dat je pakketje snel en correct geleverd is. We wensen je nog een hele fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.