456 beoordelingen
(0)
456 klantbeoordelingen
Monique

23/07/2015

Pluspunten
Persoonlijke benadering, vriendelijk, servicegericht
Handgeschreven berichtje bij mijn bestelling, ontzettend leuk!
Niks

Hoi Monique,

Wat een mooie woorden, dankjewel daarvoor! We wensen je een heel fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

21/07/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie cijfer! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

ANNE-MARIE
'T ZAND

14/07/2015

Pluspunten
goede beoordeling van de schoenen door de verkoper.
In mijn geval waren ze aan de ruime kant en had ik beter een maat kleiner kunnen bestellen. Dit was geadviseerd.
'De persoonlijke touch' het handgeschreven briefje was heel bijzonder

Hoi Anne-Marie,

Dank voor je mooie beoordeling! Wij proberen onze klanten zo goed en helder mogelijk te informeren wat betreft de pasvorm van de schoen(en). Blijft natuurlijk lastig, want iedere voet is weer anders. Super leuk om te horen dat je onze persoonlijke noot waardeert! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

Floor
Amersfoort

11/07/2015

Pluspunten
Goede en snelle service en je bestelling wordt heel mooi ingepakt. Tevens geven ze duidelijke informatie over retourzendingen. In mijn geval gelukkig niet nodig. Prachtige schoenen ontvangen.
Niet van toepassing

Hoi Floor,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je helemaal happy bent met de schoenen! Veel plezier ermee en we zien je graag nog eens terug in de shop!

Molenaar
Schiphol

08/07/2015

Pluspunten
Erg mooi verpakt met een lint erom. Echt een kadootje voor jezelf. Ook zit er een handgeschreven kaartje bij. Erg leuk!
De kartonnen doos heeft een handige plakrand voor het retourzenden.
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je onze service waardeert. We wensen je alvast een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop!

Marianne
Sint Hubert

04/07/2015

Pluspunten
Snel en goed

Hoi Marianne,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent. Een fijne dag nog en graag tot ziens in de shop!

Uppark

Ps. Deel een foto van je aankoop via Facebook >> facebook.com/Uppark en maak iedere maand kans op een giftcard t.w.v. €50!
Chantal
Sittard

30/06/2015

Pluspunten
Goede snelle service, pakje erg nethes ingepakt, leuke persoonlijke noot.
Nvt

Hoi Chantal,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je onze service waardeert! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Dina
London

25/06/2015

Pluspunten
I got a beautiful parcel from Uppark with a very nice personal note. The shoes are great and so I couldn't be happier. Highly recommended!

Dear Dina,

Thank you so much for your beautiful words! We are happy to hear that you love the shoes. We wish you a lovely day today!

Best regards,

Ruth
België

25/06/2015

Pluspunten
Snelle levering en prachtige verpakking!
Al veel ervaring met online shopping en dit is zeker een van de betere sites!

Hoi Ruth,

Wat een mooie beoordeling, dank daarvoor! Goed om te horen dat je pakketje snel geleverd is en dat je tevreden bent met onze service. We zien je graag nog eens terug! Een fijne dag nog.

Alice
Zoetermeer

25/06/2015

Pluspunten
Snelle levering en reactie
betaling via website lukt niet, dus snel oplossen anders verlies je klanten en website op telefoon werkt niet heel handig!

Hoi Alice,

Je hebt inderdaad geen geluk met het plaatsen van de bestelling. Waar het precies mis gaat kunnen we helaas niet achterhalen, we krijgen namelijk wel bestellingen binnen van andere klanten dus er is geen sprake van een (technische) storing of iets dergelijks, maar we gaan het op een andere manier oplossen. Hierover heb je zojuist bericht ontvangen. Het komt goed in ieder geval :-)

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.