Website: http://www.uppark.nl
Adres: Gasthuisstraat 22 5961 GB
Plaats: Horst

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.

9.6

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt en ook nog een persoonlijk woordje met pen erbij geschreven op een kaartje. Super leuk en attent dat geeft een warm en vertrouwd gevoel !!
Nu geen verbetering te melden.
Hoi Marije,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. We wensen je een mooi weekend en zien je graag nog eens terug bij Uppark!

Marije
Doetinchem

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooi en persoonlijk verpakt.

Hoi Malna,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. Heel graag tot ziens in de shop en een fijne dag nog!

Maina

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Snel en accuraat geleverd en ook retour snel geregeld

Antwoord Uppark
Hoi Philomeen, Dank voor je mooie beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Een fijne avond gewenst en graag tot ziens bij Uppark. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Snelle en persoonlijke service, persoonlijk kaartje en mooi ingepakt!

Antwoord Uppark
Hoi Joke, Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne avond gewenst en graag tot ziens bij Uppark. Vriendelijke groetjes, Willem & SanneUppark

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Levering, prijs, kwaliteit dik in orde

Antwoord Uppark
Hoi Trees, Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne avond gewenst en graag tot ziens bij Uppark. Vriendelijke groetjes, Willem & SanneUppark
Trees
Oostduinkerke (België)

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Mooie merken, goed website, super service! Jullie begrijpen het helemaal! Strik om de schoenendoos❤️, lief kaartje erbij. Dankjewel Marjan, leuk om je weer terug te zien...
Willem&Sanne ( stond onder het kaartje), jullie bedankt voor de mooie Janet&janet sneakers. 39 valt echt als 38. Succes met jullie bedrijf!!

Antwoord Uppark
Hoi Marjan, Dank voor je mooie beoordeling. Super dat je tevreden bent met de schoenen en onze service. We wensen je nog een fijne avond en zien je graag nog eens terug in de shop!

Marjan
Huizen

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Persoonlijke boodschap bij de levering, leuk!

Hoi Joëlle,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Joëlle

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Mijn bestelling was netjes met een persoonlijk naam kaartje en een mooie strik om de doos binnen gekomen. Dat maak je niet vaak mee dat er toch net iets meer werk van gemaakt was. Helemaal toppie!

Hoi Brigitte,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je enthousiast bent! We wensen je nog een mooie dag toe en zien je graag nog eens terug in de shop.

Brigitte
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten
Perfecte service, klantvriendelijk, goede communicatie bij een retour. Het pakket wordt echt ontvangen als een cadeautje.

Hoi Yve,

Yve
Schiedam

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten
Perfect verpakt met chic lint en daarbij een snelle levering. Echt een cadeau! Heb hier nu 4x besteld en elke keer was het naar wens en verwachting.

Hoi Loes,

Dank voor je super leuke beoordeling! Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent :-) We wensen je nog een mooie dag toe en wie weet tot een volgende keer weer!

Loes

Gepubliceerd op: 12/02/2018