9.5

20/06/2016

Pluspunten
Perfect geleverd en verzorgd met persoonlijke boodschap. Komt vertrouwd over.
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je onze persoonlijke noot waardeert. We wensen je nog een mooi weekend toe en zien je graag nog eens terug in de shop.

Rita
Westland

20/06/2016

Pluspunten
De bestelling wordt geleverd als een cadeau, om de schoenendoos zit een prachtig lint.

Hoi Rita,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je ons pakketje als een cadeautje voor jezelf ervaart :-) We wensen je nog een fijn weekend en zien je graag nog eens terug in de shop.

Spakenburg

18/06/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Fijn weekend nog en graag tot ziens in de shop.

Meriam
Nuenen

17/06/2016

Pluspunten
Snelle levering en veel aandacht voor de verpakking.

Hoi Meriam,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je pakketje snel geleverd is. Een hele mooie dag nog en graag tot ziens weer in de shop!

I.
Venray

16/06/2016

Pluspunten
Erg klantgericht en klantvriendelijk. Snelle levering, goed verpakt en aardig briefje erbij. Ook een retourzending ging zonder moeite en werd snel verwerkt. Dat alles over de online-bestelling. In de winkel zelf is het niet anders. Leuk ook dat de winkel deel is van een kledingwinkel en assortiment bij elkaar past. Je zoekt kleding uit, loopt de trap op en voila, bijpassende schoenen zo u wilt. Mooie producten ook. De complimenten vliegen me om de oren zogezegd.
Het enige is dat men misschien, o.b.v. de werkelijke voorraad, de artikelen op de site wat sneller zou kunnen updaten zodat je niet teleurgesteld wordt omdat het artikel/maat in werkelijkheid niet meer beschikbaar is.
Antwoord Uppark

Dank voor de mooie complimenten! Super om te horen dat je zo tevreden bent :-) Wat betreft je feedback over het voorraadbeheer; dit verloopt momenteel nog handmatig maar wanneer een product in de winkel verkocht is, wordt het product meteen uitgeboekt in de webshop. Bij drukte in de winkel kan het echter voorkomen dat dit soms iets later gebeurt. We proberen oneffenheden in de voorraad te voorkomen maar het blijft vooralsnog mensenwerk.

Een hele fijne dag nog en we zien je graag nog eens terug!

Cindy
Nieuwpoort (Belgiƫ)

16/06/2016

Pluspunten
Zeer snelle service. Mijn pakketje werd de dag na bestelling (in Belgiƫ!!) geleverd.
Het begeleidende geschreven briefje bij het pakketje gaf de levering een persoonlijke meerwaarde waardoor je je geen volgend nummer in de rij voelt.
naar mijn ervaring: geen

Hoi Cindy,

Dank voor je mooie woorden! Super om te horen dat je pakketje snel geleverd is en dat je onze persoonlijke service waardeert! We wensen je nog een hele mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

01/06/2016

Pluspunten
Snelle levering. Mooie en duidelijke website.
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je pakketje snel geleverd is. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Mirjam

28/05/2016

Pluspunten
Snelle service en heel vriendelijke behandeling. Erg mooie verpakking van het product.

Hoi Mirjam,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in de shop en wensen je nog een fijne dag vandaag!

Nienke
Hengelo

23/05/2016

Pluspunten
Goed aanbod, en de schoenen worden erg mooi verpakt en toegezonden

Hoi Nienke,

Dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

petra
houten

23/05/2016

Pluspunten
bezorging snel, mooie verpakking met een hand geschreven persoonlijke kaart. duidelijke website
nog niets

Hoi Petra,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.