9.5
420 klantbeoordelingen
Barbara
Alkmaar

16/04/2015

Pluspunten
Mooie merken, en aparte collectie!

Hoi Barbara,

Dank voor je mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in de shop.

Lia
Gorinchem

13/04/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

Hoi Lia,

Dank voor je beoordeling! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

anneke stoof
breda

08/04/2015

Pluspunten
zeer snelle levering mooie kwaliteit aparte schoenen en ookeen persoonlijke benadering

Hoi Anneke,

Dank je wel voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Nadine
Mortsel

07/04/2015

Pluspunten
Overzichtelijke site met leuk aanbod. Mijn bestelling werd echt ontzettend snel geleverd maar ik was vooral onder de indruk van de verzorgde verzending en mooie communicatie.
Good job Uppark !

Hoi Nadine,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug bij Uppark!

Cecile

29/03/2015

Pluspunten
Klantgericht en superverzorgd

Hoi Cecile,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

Liv
Leiden

29/03/2015

Pluspunten
Snelle levering, zeer snel met reactie op vragen via mail

Hoi Liv,

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je pakketje zo snel geleverd is! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Ilse
Gorssel

27/03/2015

Pluspunten
De verzending is snel en heel goed verzorgd. Het voelde echt als een cadeautje omdat er een handgeschreven briefje bij zat en een mooi lint om de schoenen doos. Echt bijzonder. Daarnaast was de service bij de omruiling ook heel prettig

Hoi Ilse,

Super om te horen dat je onze service waardeert! Dank voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer bij Uppark.

menen

26/03/2015

Pluspunten
Zeer mooi verzorgd pakket met handgeschreven briefje! Erg aangenaam om zo een pakje te mogen ontvangen!! Zelden tegen gekomen! Dikke pluim!

Hoi Sigrid,

Super om te horen dat je onze service waardeert! Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in shop.

Carolien
Horn

25/03/2015

Pluspunten
Heel klantvriendelijk! Ze denken goed met je mee. Die mooie strik om de schoenendoos is net dat beetje extra wat het zo leuk maakt!

Hoi Carolien,

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Het pakketje moet volgens ons een cadeautje aan/voor jezelf zijn :-) Super om te horen dat je het leuk vindt. Een fijne dag nog en graag tot een volgende keer!

Denise
Mijdrecht

25/03/2015

Pluspunten
Hele snelle levering! Dat vind ik echt een grote plus. Alles netjes en heel mooi ingepakt. En niet te vergeten mooie schoenen, goede kwaliteit!

Hoi Denise,

Super om te horen dat je pakketje zo snel geleverd is en dat je tevreden bent met onze service en de schoenen natuurlijk! Dank voor je mooie beoordeling en graag tot ziens bij Uppark!

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.