9.5
438 klantbeoordelingen
Katleen
Antwerpen

27/05/2015

Pluspunten
Bij mailing meteen vriendelijke en snelle antwoorden/adviezen.

Hoi Katleen,

Dank voor je mooie beoordeling! Wij proberen altijd zo snel en duidelijk mogelijk antwoord te geven op vragen per mail. Goed om te horen dat je dit waardeert! Graag tot ziens bij Uppark en een fijne dag nog.

Karolien
Izegem

27/05/2015

Pluspunten
Correcte service!
Zeer verzorgd pakket met vlotte levering.
Heel leuke persoonlijke boodschap ingesloten in het pakketje.

Hoi Karolien,

Dank voor je mooie woorden! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service. Een fijne dag nog en graag tot ziens weer in de shop!

Gertrud
Stramproy

27/05/2015

Pluspunten
Snelle levering, goed verzorgd. Direct antwoord op vraag. Prima service.
Nee

Hoi Gertrud,

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark.

D.
Schoten

19/05/2015

Pluspunten
Snelle levering, ook naar Belgiƫ!
Leuke persoonlijk geschreven boodschap bij het pakketje!

Hoi D,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je pakketje snel geleverd is en dat je onze persoonlijke service waardeert. Een fijne dag nog en graag tot ziens bij Uppark!

Heidi
Gent

19/05/2015

Pluspunten
Perfecte service! Dag na bestelling kreeg ik mijn pakje al en dit in Belgiƫ. Pakje was heel mooi verpakt met een leuk persoonlijk handgeschreven berichtje. ik blijf jullie site zeker volgen.

Hoi Heidi,

Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je zo tevreden bent! Een fijne dag nog en graag tot ziens in de shop.

Anne
Venray

18/05/2015

Pluspunten
Snelle levering. Bestelling als kado ingepakt met persoonlijk, handgeschreven kaartje waarin - zeldzaam- ook bedankt wordt voor de bestelling! Erg leuk en een plezier om te ontvangen!

Hoi Anne,

Dank voor je mooie woorden! Super om te horen dat je tevreden bent en dat het pakketje snel geleverd is. We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop!

Anoniem
Capelle aan den IJssel

18/05/2015

Pluspunten
Snelle, correcte levering. Bestelling is keurig verzorgd. Ook ruilen is geen probleem, gratis retour is een pre. Prima webshop.
Antwoord Uppark

Dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat het pakketje snel geleverd is. Graag tot ziens bij Uppark en een fijne dag nog!

Yvonne
Heerlen

18/05/2015

Pluspunten
Snelle levering, mooie en kwalitatief goede producten. Leuke communicatie.
Geen!

Hoi Yvonne,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens in de shop!

louise griffioen
kamerik

10/05/2015

Pluspunten
Snelle levering .een persoonlijk geschreven kaartje erbij geschreven erg leuk
Ga zo Door zou ik zeggen niks op aan te merken

Hoi Louise,

Dank voor je mooie beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service. Een fijne dag nog en graag tot ziens in de shop!

josette
grave

04/05/2015

Hoi Josette,

Dank voor je beoordeling! We wensen je nog een fijne dag en zien je graag nog eens terug in de shop.

Website: http://www.uppark.nl
Adres: Groot Egtenrayseweg 21-Poort 7 5928PA
Plaats: Venlo - Blerick

Uppark staat voor vrouwen met stijl. Voor de vrouw met een passie voor schoenen. Die hakken durft te dragen. En er dan nog beter uit ziet. Stoer, elegant maar eigenzinnig is. In is voor iets nieuws, iets anders. Zij wil schoenen dragen die niet iedereen draagt. En wil daar best een beetje meer voor betalen. Als de kwaliteit maar goed is. Maar vergeet ook de pasvorm niet. Met mooie schoenen moet natuurlijk gepronkt worden. Zo veel, zo vaak en zo lang mogelijk. Deze vrouw wil aandacht en liefde. Een persoonlijke benadering. Alsof zij een boetiek binnen stapt. Een cadeautje. Iedere keer weer. Zo moet het zijn, zo doen wij dat. Dat mag je van ons verwachten.