Website: http://unlimitedtuning.nl
Adres: Uraniumweg 47 3812rj
Plaats: Amersfoort

Unlimited Tuning

Pluspunten
Na een mislopen chiptuning in Belgie Eke werd ik door de zaakvoerder van Unlimited Tuning (Jeroen Van Beek) die gevestigd is in Amersfoort opgebeld met de vraag wat de problemen waren.
Nadat ik deze meegedeeld had werd mij een voorstel gedaan om mijn wagen opnieuw te laten chiptunen maar dan wel bij hem op de zaak in Amersfoort en wel GRATIS. 1 klein minpuntje was toch de afstand die ik moest afleggen een kleine 400km. heen en terug.
Ter compensatie kreeg ik GRATIS een testrit op de rollenbank en zo kon ik gelijk zien dat de chiptuning goed geplaatst is.
Ik werd daar zeer goed ontvangen met een bakje koffie en een leuke babbel met Jeroen.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de chiptuning.
Ik heb net geen 10 punten gegeven omdat ik vind dat de nabehandeling in België Eke veel beter kan ( en moet).
Unlimited Tuning Belgie Eke laten instaan voor goede service/ nabehandeling/garantie.
Eddy
Gent

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Vorige week mijn BMW F11 535d 300PK 600Nm koppel nog scherper laten zetten + EGR uitgeschreven in Amersfoort. Nu zo’n 350pk 690Nm koppel. Zo wat een verschil op de weg! Hij heeft nog nooit zo mooi gelopen. Mijn dank aan unlimitedtuning is zeer groot! Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Mijne volgende auto komt hier zeker weer terecht.
Devid Michiels
Enter

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Vandaag mijn Renault Clio 0.9 TCE laten tunen.
Ben erg blij met het eindresultaat.
Vriendelijk en professioneel personeel.
Een echte aanrader.

Richard
Amersfoort

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Vriendelijke en eerlijke service !
En resultaat mag er zijn !
Ben echt verwonderd van de prestaties nu !
Oprechte dank !

Van parys
Oudenaarde

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Een goede service en maken waar wat er wordt beloofd

Arjo
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 06/01/2018

Pluspunten
Geen communicatie tussen de vestigingen zeer slecht.
Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven

Antwoord Unlimited Tuning
Beste heer,

Graag zou ik met u in contact komen om uw klacht te behandelen. Zou u met mij contact willen opnemen of mij uw telefoonnummer kunnen verstrekken? Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing. Ik ben te bereiken op jeroen@unlimitedtuning.nl of 033-7549111.
Francois
APPINGEDAM

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
Geen communicatie tussen de vestigingen zeer slecht

APPINGEDAM
16/12/2017

Pluspunten
Vandaag mijn Kuga 1.5 120 pk laten tunen naar 195 pk en 340 Nm. Wat een verschil. Auto rijdt veel soepeler. Prima service.
Geen verbeterpunten
Hans
Haarlem

Gepubliceerd op: 16/12/2017

Pluspunten
Jeroen dave echt top gozers mijn bmw 435i 306PK naar 370 PK en 520 NM prachtif resultaat en super bedankt en het belangrijkste prijs heel netjes!!
Gewoon goed alles
Vikas
Harmelen

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Prima service, na een probleem geen gemopper en werd het opgelost.

Mickel
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Ik ben langs gegaan met mijn Mercedes A180 2017 automaat, standaard 122pk en 200nm koppel. Op de rollerbank bleek die 147pk en 260nm te hebben! Ik vond hem ook al redelijk rap voelen tijdens het rijden. Na tuning had ik 191pk en 322nm koppel. De auto rijdt echt heerlijk nu, vooral het koppel merk je heel erg goed.
Mijn vorige auto (vw polo 1.2tsi) werdt een beetje zenuwachtig van het vermogen, maar de A rijdt er echt stukken beter door. Hij schakelt minder snel terug bij subtiel gas geven en als je hem intrapt knalt die er echt vandoor. Topsnelheid was eerst 203kmh en gister al meteen 231kmh aangetikt met 3 personen. Echt een aanrader!
Geen, ik ben goed geïnformeerd en kreeg op al mijn vragen goed antwoord.
Nils

Gepubliceerd op: 18/08/2017