Website: http://unlimitedtuning.nl
Adres: Uraniumweg 47 3812rj
Plaats: Amersfoort

Unlimited Tuning
9.8

Pluspunten
Deze week ben ik met mijn Ford Transit Custom bij Unlimited Tuning in Eke België langs geweest.
Ik werd daar zeer vriendelijk ontvangen.
Ik heb mijn bus laten chippen van 130 pk naar 190 pk
en is van 380 NM naar 480 NM gegaan (maar liefst 100 NM erbij.)
De motor maakt hoe raar het klinkt minder geluid dan ervoor en is natuurlijk een pak vinniger, vooral als mijn aanhangwagen eraan hangt.
Het ziet er naar uit dat ik zelfs iets minder verbruik :-)
Zeker een aanrader.

Bedankt Dennis.

Eddy
Gent

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Ik ben langs gegaan met mijn Mercedes A180 2017 automaat, standaard 122pk en 200nm koppel. Op de rollerbank bleek die 147pk en 260nm te hebben! Ik vond hem ook al redelijk rap voelen tijdens het rijden. Na tuning had ik 191pk en 322nm koppel. De auto rijdt echt heerlijk nu, vooral het koppel merk je heel erg goed.
Mijn vorige auto (vw polo 1.2tsi) werdt een beetje zenuwachtig van het vermogen, maar de A rijdt er echt stukken beter door. Hij schakelt minder snel terug bij subtiel gas geven en als je hem intrapt knalt die er echt vandoor. Topsnelheid was eerst 203kmh en gister al meteen 231kmh aangetikt met 3 personen. Echt een aanrader!
Geen, ik ben goed geïnformeerd en kreeg op al mijn vragen goed antwoord.
Nils

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Norbert in Tilburg. Verwachting helemaal waargemaakt. Ook echt vertrouwen in product. Wagen rijdt stuk veiliger en prettiger.

Henk Muskens
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Onwijs vriendelijk en hele gezellige jongens die precies weten wat ze moeten doen
Hierbij stellen ze de klant ook gerust en geven ze perfecte info ivm wat er allemaal gaat gebeuren en mogelijk is.
Mijn Passat cc laten doen bij hun.
Chiptuning Dsg bak en egr.
Dit was zeker heel erg nodig ivm dat ik een powerbox had die niet deed wat hij daadwerkelijk moest doen.
Nu rijd me auto super lekker onwijze trekkracht en geweldig om in te rijden.
Al met al Jongens dikke 10+ en ontzettend bedankt voor de vriendelijkheid en service
Ik kan nog wel veel meer schrijven maar ervaren is geloven dus wacht niet langer en laat je auto daar weer tot leven komen!!!!!!!!!
Ronnie Gonesh

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
2 weken gelden 2 autos laten doen:Ford Fiësta 1.0 ltr 100pk en Fiat 500 S.
Het duurde even,maar dan heb je ook wat!
Fiësta ging van 109pk en 190nm naar 145pk en 245 nm.
Fiat van 82pk en 103nm naar 112pk en 137nm.
Allebei de autos rijden nu als een compleet andere wagen.
Duidelijk verschil tussen oud en nieuw.
Rijden aanzienlijk beter/sneller en vooral:altijd trekkracht.
Geweldig werk geleverd en duidelijk merkbaar dat de mannen weten waar ze over praten.
Volgende auto's gaan zeker weten weer een rondje Amersfoort maken :)
Of het verbruik verandert?denk het wel(in nadelige zin)maar dat ligt meer aan de rechter voet :)

V.C.M. van Sleen
Duiven

Gepubliceerd op: 25/04/2017

Pluspunten
Vandaag mijn Renault Megane III 1.6 laten chippen.

Erg tevreden over het (eind)resultaat! Duidelijk merkbaar verschil tussen 'oud' en 'nieuw'.
Voor een non-turbo hebben ze echt wel het uiterste eruit weten te knijpen.

Zoals eerder gemeld is de originele test: 109.5 PK en 147 nm.
Na tuning is het nette resultaat behaalt: 122.2 PK en 168.6 nm.

Goed contact met de mannen op de vloer, vriendelijk en voelen zich niet te min om alle vragen betreft het chippen e.d. uit te leggen.
Na het chippen een testrit kunnen maken.. ook erg fijn en aangezien ik een non-turbo heb is voor mij op maat chippen n.v.t. maar ik ben zelfs nu al erg tevreden met het behaalde resultaat!

Top werk! Bedankt.

Robin
Helmond

Gepubliceerd op: 18/02/2017

Pluspunten
Vriendelijk
Proffecioneel
Behulpzaam
Duidelijkheid over wat er gebeuren gaat

(Gisteren mijn auto laten doen
Ben perfect en vriendelijk geholpen
Zelfs lunch gehad van deze heren
Rene
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 13/01/2017

Pluspunten
Gewoon goed bedrijf, aardige medewerkers. Je wordt aangemoedigd om mee te kijken tijdens de vermogenstesten. Af fabriek bleek mijn Focus 1.6 Ecoboost "slechts" 132pk te leveren ipv de beloofde 150pk. Na tuning werd er een resultaat behaald van maar liefst 190pk en de nodige extra koppel! Het is een hele andere auto geworden, wat een genot om in te rijden en alles vloeiend zonder haperingen. Bedankt mannen, zeker een aanrader!
H. C.

Gepubliceerd op: 11/12/2016

Pluspunten
Professioneel bedrijf met kundige mensen die echt verstand hebben van tuning. Prima geholpen, alles goed uitgelegd met goed resultaat.
Kortom zeer aan te bevelen bedrijf.
Mercedes C180 1.6 turbo W205 benzine 193 pk vermogen met 318 nm koppel op de testbank.
Hans
heinkenszand

Gepubliceerd op: 25/10/2016

Pluspunten
Op 12-10-2016 ben bij Unlimited Tunning te Amersfoort geweest om de software die de EGR klep aanstuurt te laten weg schrijven. Het betrof een Opel Corsa type C. Men weet echt waar ze het over hebben en het team van Unlimited Tunning is zeer ervaren en professioneel. Goede service, klantgerichtheid staan voorop en dat voor een zeer nette prijs. Een echte aanrader!

Micha
Krommenie