Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare
9.7

Pluspunten
snelle levering, makkelijk contact te krijgen via mail of telefoon om vragen te beantwoorden.

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Duidelijke uitleg over producten

Fatma D

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Producten met goede ingrediënten

Ilse

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Snelle levering. Goede communicatie bij vragen.
nvt
Elaine

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Eerlijke verhalen over cosmetica, mooie producten en goede service.
Mijn review gaat enkel over het product ‘Suncover’. Algemene verbeterpunten voor het bedrijf heb ik daarom niet.
Iris

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Levering is snel en goed! Producten ben ik ook blij mee! Sinds een paar ben ik allergisch voor zonnebrandcreme (heel onhandig!). Het was even zoeken maar Uncover krijg ik geen uitslag van en is een fijn product! Sinds kort ben ik ook de Moisterizer en exfoliant gaan gebruiken.
Het dopje van de zonnebrandcremefles is mooi maar sluit niet goed. Hij is meerdere malen opgesprongen in mijn tas of backpack (bij verschillende flessen). Uiteindelijk maar er een gewoonte van gemaakt om het dopje vast te plakken met tape. Maar ik hoop dat het gewoon een nieuwe dop krijgt. De overige producten hebben wel een goede dop.
Anne

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Uncover Skincare biedt een hele fijne range aan producten voor de bewuste medemens.
De producten zijn prijzig, denk ook aan de bewuste medemens met een kleinere portemonnee. Houd de producten non-profit.
Patrick

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Mooie verpakkingen, goed verhaal. Goede producten die echt iets doen voor je huid. En dat zonder rommel voor een betaalbare prijs. Lijkt niet bijzonder is het wel!
De exfoliant is iets te heftig voor regelmatig gebruik. Ik zou graag ook een haarverzorging en lipverzorginglijn willen en ik ben geen fan van de repaircream want die legt echt een laagje op je huid
Nicole

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Hele goede en pure producten, mijn huid is nog nooit zo rustig geweest sinds ik het gebruik. Contact is laagdrempelig en makkelijk te bereiken als je vragen hebt, ook allemaal vriendelijk.
Pompjes zijn gauw verstopt en daarnaast zijn de producten erg prijzig. Hoewel dat waarschijnlijk niet anders kan is een actie op zijn tijd meer dan welkom.
Lyda

Gepubliceerd op: 09/08/2018