Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare
9.7

Pluspunten
- Fijne informatieve website
- snelle levering en goed verpakt
Na mijn eerste bestelling de producten geprobeerd. Fijne informatieve website. Producten voldoen maar kon niet echt naar een paar weken verschil merken na mijn andere producten van een ander merk gebruikte. Veel marketing en reclame op Facebook en Google na bezoeken van de site. Irritant.
Liz

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Over t algemeen fijne producten
Sluwe marketing nl: ik kreeg al vaker vlak nadat ik een product besteld had, nog op dezelfde dag, een aanbieding voor datzelfde product. Frustrerend, want ook al was t op dezelfde dag ingegaan toch gold die aanbieding dan niet voor omdat ze de aanbieding sturen nadat je betaald hebt. Daar is dus over nagedacht.
Hermance
Noordwijk

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten
Ik heb alle producten van uncover al geprobeerd.Deklantvriendelijkheid is echt super.Men krijgt ook eerlijk advies over andere producten.Helaas vind ik de werking na ongeveer 3 jaar gebruik, niet optimaal .Wellicht zijn deze producten niet gericht op de mannenhuidof zijn mijn verwachtingen te hoog.
Ik vind het qua inhoud nogal prijzig,alleen de suncover niet ,deze is perfect qua prijs.
Misschien ook producten ontwikkellen ,gericht op de mannenhuid.
Rob
spijkenisse