Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Inmiddels al vele producten geprobeerd, waardoor ik vaak een hele geïrriteerde huid had. Sinds ik dit gebruik heb ik een veel minder vette en glimmende huid. Ook heb ik altijd al last gehad van grove poriën op en naast m’n neus, door de exfoliant zijn deze minder zichtbaar geworden en zijn ze nooit meer verstopt. Ja ik heb nog wel af en toe een puistje, maar zo onrustig als m’n huid hiervoor was is het nooit meer geweest sinds ik dit gebruik!

Anouk

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Ik heb alle producten van uncover al geprobeerd.Deklantvriendelijkheid is echt super.Men krijgt ook eerlijk advies over andere producten.Helaas vind ik de werking na ongeveer 3 jaar gebruik, niet optimaal .Wellicht zijn deze producten niet gericht op de mannenhuidof zijn mijn verwachtingen te hoog.
Ik vind het qua inhoud nogal prijzig,alleen de suncover niet ,deze is perfect qua prijs.
Misschien ook producten ontwikkellen ,gericht op de mannenhuid.
Rob
spijkenisse

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Zeer fijne producten. Ik ga de deur niet uit zonder de zonnebrandcreme 30 op mijn gezicht en dat het hele jaar door.
De zachtheid van de moisturizer is verslavend lekker: ik geniet van het aanbrengen omdat het zo lekker voelt.
Sinds kort gebruik ik ook de foundation die wat mij betreft heel mooi werkt. De structuur is mooi vloeibaar waardoor het makkelijk aanbrengt, het resultaat is zeer natuurlijk. Ik wil niets anders meer.
Ik moet altijd weer even slikken wanneer ik een volledige lijn bestel. Prijzig!
Leonie
Brabant

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
De afgelopen jaren waren voor mij erg zwaar met veel pijn, verdriet en stress. Dit had o.a. zijn weerslag op mijn huid. Het gaat nu steeds beter. Ik heb geleerd goed voor mijzelf te zorgen(incl. mijn huid). Ik herinnerde mij wat een vriendin een aantal jaar geleden vertelde over de producten van Uncover Skincare. Ben toen meteen gaan zoeken op internet en heb de eerste producten besteld. Heb de huidanalyse gedaan en het 5 stappenplan gevolgd. Wat was dat een verademing. Meteen vanaf dag 1 kreeg mijn huid rust. Inmiddels gebruik ik de hele lijn van Uncover Skincare. Ook de make up. Ik vind het fijn om er verzorgd uit te zien en door de verzorgingsproducten en make up ziet mijn huid er rustig en natuurlijk uit, zonder het gevoel te hebben dat er een dikke laag op mijn huid zit. Ik heb niet meer het gevoel dat ik me moet verschuilen achter een dik make up masker. Nu is zowel mijn innerlijk als mijn uiterlijk een nieuw leven begonnen. Ben erg dankbaar voor deze producten van Uncover Skincare. Het klinkt allemaal misschien erg heftig, maar het is zoals het voor mij voelt.
Verder vind ik de hele lijn erg overzichtelijk. Je kan duidelijke keuzes maken wat bij jou past. Niet te veel keuzes, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Tot slot vind ik de service erg prettig. Alles snel in huis.

Voor mij geen ander merk meer. Heel veel overbodige producten en probeersels de deur uit....

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Tot begin dit jaar associeerde ik Uncover Skincare vooral met producten voor de onrustige en onzuivere huid. Misschien omdat veel reviews van jongere klanten afkomstig zijn? Toch ben ik kort na mijn 60e verjaardag overgestapt. De reden? De vele claims waarmee dure merken je bestoken, zeker als je wat ouder wordt. Tijdens mijn zoektocht naar zin en onzin van alle marketinguitingen ontdekte ik het blog van Jetske Ultee en de Uncover Skincare producten. Een eerlijk verhaal en producten die echt iets voor je huid doen. Ik gebruik de complete lijn voor de droge en gevoelige huid nu zeven maanden en mijn huid is zachter, gladder en stralender. Kleine pigmentvlekjes zijn minder zichtbaar. Ik ben buitengewoon tevreden!
Een fijne bodylotion of bodycreme zou een mooie aanvulling zijn.
Marianne

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Al zo lang als ik me kan herinneren heb ik last van een hele onrustige/onzuivere huid, met ondertussen best wat littekens. Mijn schoonheidsspecialiste gaf mij de tip om deze producten eens te gaan proberen omdat ik wel wat extra's kon gebruiken. Oftewel het schoonmaken kan zij prima voor mij doen maar het onderhouden van mijn huid niet. Ik ben rustig aan met de producten gestart omdat ik een gevoelige huid heb. Al na enkele weken merkte ik, na trouwe elke ochtend en avond de stappen te volgen, dat mijn huid een stuk rustiger werd. Zelfs de grote ontstekingen blijven nu weg. Mijn huid ziet er rustig en schoon uit! Sterker nog, ik draag lang niet altijd meer foundation meer!
De littekens zijn nog wel goed zichtbaar. Op de site had ik gelezen dat er sinds kort ook peelings gegeven worden. Hiervoor ben ik langs geweest bij het Scincare centre. In de herfst wil ik graag de chemische peeling gaan doen. Op deze manier hoop ik ook nog een eindje van de littekens af te komen.
Ik ben zeer tevreden!

marthe berings
waalwijk

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Uncover Skincare verkoopt eerlijke producten en dat vind ik het belangrijkst. Daarnaast, als je een vraag hebt over producten die niet door hen zelf verkocht worden krijg je ook eerlijk advies. Goede service dus! Producten worden ook snel geleverd. Ik ben blij met dit bedrijf en bestel hier sowieso jaarlijks mijn zonnebrandcreme!

Lisa

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Houd je van goede verzorging en wil je geen 'troep' gebruiken dan moet je écht eens de diverse blog's op de site lezen. Of nog beter, bestel het boek! Een echte aanrader voor als je een eerlijk verhaal wil over huid verzorging. Inmiddels diverse producten aangeschaft en heel tevreden over. (H)eerlijke Hollandse nuchterheid die je een goed beeld geeft van alle zin en onzin over huidverzorging én cosmetica.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Inmiddels verslaafd aan de producten van undercover skin. Veel dure producten gebruikt maar dit is de top! Van cleaning, dagverzorging tot suncare alle producten zijn fijn en de service top!
Marissa
Haren