Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Het allerbeste is het advies over allerlei huidproblemen. Je wordt al zoveel wijzer als je alles leest. Ik heb een keer een vraag gesteld die niets te maken had met de producten en daar ging Jetske uitgebreid op in.
Kortom, een goed bedrijf.
Een minpunt vind ik de prijs van het vitamine A serum. Toen het bezorgd werd vond ik het teleurstellend dat er maar 15 ml in de verpakking zit. En dat voor 50 euro. Het is een heel, heel goed product.
Ook in vergelijking met andere uitstekende niche-merken (Paula’s choice en Drunken Elephant) is dit product m.i. te duur.
Mijn vraag is of er overwogen kan worden om een goedkopere grote verpakking op de markt te brengen.

Anne
Driebergen

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Snelle reactie op vragen, snelle verzending van bestellingen en superfijne klantenservice.

Esther Jansen
Sittard

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Super producten die mijn huid enorm hebben verbeterd. Ik had nooit verwacht zo’n groot verschil te zien va de producten. Ik gebruik de cleanser, de exfoliant en de zonnebrand. De zonnebrand kan bij mij gewoon op mn gezicht, trekt snel in en is niet vettig! Heerlijk. Voor mij als student zeer prijzig maar ik spaar ervoor want ik vind het het waard.
De prijzen proberen iets naar beneden te krijgen. Het is voor mij natuurlijk erg duur, maar aan de andere kant vind ik de prijs wel passen bij de kwaliteit.
Maura

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Naast de zeer hoge kwaliteit van de producten - waarvoor dank!! nog iets leuks aan het eenmaal hooked-zijn aan Uncover: je kunt altijd lachen als er weer een creme wordt aangeprezen met nu gemalen kakkerlakpootjes als de nieuwe revolutie - recht uit het lab! - om jouw huid helemaal strak en stralend te maken, aangeboden in handige potten die je kan openschroeven en waar je met je vingers in kan (objectief gezien gewoon niet echt handig noch hygienisch, toch?) en kijk vooral ook even naar de prijs eronder en dan weer naar de prijzen hier - die vallen dan nogal mee!

Een grote plus van de lijn: je kunt zelf balanceren - soms gebruik ik, vooral als het warm is, alleen een paar spraytjes toner en dan is dat genoeg. En anders onder de moisturizer: ik merk echt dat ik minder van die moisturizer gebruik omdat ik de toner erbij heb, dus dat is echt een plus. 's Avonds geen creme maar alleen de exfoliant, heerlijk - mijn huid is al voor ik ga slapen fluweelzacht. Genieten!
Wanneer komt de mannenlijn! En een piep puntje voor de website: als je de knop "verder winkelen" klikt vanuit de winkelwagen, dan is het niet handig dat je terug gaat naar de pagina waarop je net besteld hebt - logischer is dat je dan weer naar een algemene pagina gaat waarop je het volgende product kunt aanklikken.
Marloes
Amstelveen

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Inmiddels al vele producten geprobeerd, waardoor ik vaak een hele geïrriteerde huid had. Sinds ik dit gebruik heb ik een veel minder vette en glimmende huid. Ook heb ik altijd al last gehad van grove poriën op en naast m’n neus, door de exfoliant zijn deze minder zichtbaar geworden en zijn ze nooit meer verstopt. Ja ik heb nog wel af en toe een puistje, maar zo onrustig als m’n huid hiervoor was is het nooit meer geweest sinds ik dit gebruik!

Anouk

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Ik heb alle producten van uncover al geprobeerd.Deklantvriendelijkheid is echt super.Men krijgt ook eerlijk advies over andere producten.Helaas vind ik de werking na ongeveer 3 jaar gebruik, niet optimaal .Wellicht zijn deze producten niet gericht op de mannenhuidof zijn mijn verwachtingen te hoog.
Ik vind het qua inhoud nogal prijzig,alleen de suncover niet ,deze is perfect qua prijs.
Misschien ook producten ontwikkellen ,gericht op de mannenhuid.
Rob
spijkenisse

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Zeer fijne producten. Ik ga de deur niet uit zonder de zonnebrandcreme 30 op mijn gezicht en dat het hele jaar door.
De zachtheid van de moisturizer is verslavend lekker: ik geniet van het aanbrengen omdat het zo lekker voelt.
Sinds kort gebruik ik ook de foundation die wat mij betreft heel mooi werkt. De structuur is mooi vloeibaar waardoor het makkelijk aanbrengt, het resultaat is zeer natuurlijk. Ik wil niets anders meer.
Ik moet altijd weer even slikken wanneer ik een volledige lijn bestel. Prijzig!
Leonie
Brabant

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
De afgelopen jaren waren voor mij erg zwaar met veel pijn, verdriet en stress. Dit had o.a. zijn weerslag op mijn huid. Het gaat nu steeds beter. Ik heb geleerd goed voor mijzelf te zorgen(incl. mijn huid). Ik herinnerde mij wat een vriendin een aantal jaar geleden vertelde over de producten van Uncover Skincare. Ben toen meteen gaan zoeken op internet en heb de eerste producten besteld. Heb de huidanalyse gedaan en het 5 stappenplan gevolgd. Wat was dat een verademing. Meteen vanaf dag 1 kreeg mijn huid rust. Inmiddels gebruik ik de hele lijn van Uncover Skincare. Ook de make up. Ik vind het fijn om er verzorgd uit te zien en door de verzorgingsproducten en make up ziet mijn huid er rustig en natuurlijk uit, zonder het gevoel te hebben dat er een dikke laag op mijn huid zit. Ik heb niet meer het gevoel dat ik me moet verschuilen achter een dik make up masker. Nu is zowel mijn innerlijk als mijn uiterlijk een nieuw leven begonnen. Ben erg dankbaar voor deze producten van Uncover Skincare. Het klinkt allemaal misschien erg heftig, maar het is zoals het voor mij voelt.
Verder vind ik de hele lijn erg overzichtelijk. Je kan duidelijke keuzes maken wat bij jou past. Niet te veel keuzes, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Tot slot vind ik de service erg prettig. Alles snel in huis.

Voor mij geen ander merk meer. Heel veel overbodige producten en probeersels de deur uit....

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Tot begin dit jaar associeerde ik Uncover Skincare vooral met producten voor de onrustige en onzuivere huid. Misschien omdat veel reviews van jongere klanten afkomstig zijn? Toch ben ik kort na mijn 60e verjaardag overgestapt. De reden? De vele claims waarmee dure merken je bestoken, zeker als je wat ouder wordt. Tijdens mijn zoektocht naar zin en onzin van alle marketinguitingen ontdekte ik het blog van Jetske Ultee en de Uncover Skincare producten. Een eerlijk verhaal en producten die echt iets voor je huid doen. Ik gebruik de complete lijn voor de droge en gevoelige huid nu zeven maanden en mijn huid is zachter, gladder en stralender. Kleine pigmentvlekjes zijn minder zichtbaar. Ik ben buitengewoon tevreden!
Een fijne bodylotion of bodycreme zou een mooie aanvulling zijn.
Marianne

Gepubliceerd op: 16/08/2018