Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Ik gebruik nu een tijdje de producten van Jetske Ultee (de exfoliant, moisturizer en zonnebrand) en ik ben erg tevreden, mijn huid is zichtbaar verbeterd. De bezorging is ook altijd super snel en service is ook goed.

D
Amersfoort

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Ik ben groot fan van de producten van Uncover Skincare. Ik gebruik zowel producten van de huidverzorgingslijn als de bronzer.

Mijn huid is altijd wat onrustig geweest, maar door het gebruik van de exfoliant is dat stukken minder geworden. Daarnaast voelt mijn huid lekker schoon en zacht aan.

Ook gebruik ik de Suncover (SPF 30). Die is heel dun en prettig smeerbaar, beschermt goed. Daarnaast is deze ook nog eens heel prettig geprijsd. Heel fijn dat het geen geur heeft, omdat je dan niet de hele dag naar zonnebrand ruikt.

Voor mijn gezicht gebruik ik 's ochtends Suncare SPF 30. Die is iets dikker, maar heeft meer vitamines en antioxidanten, wat mijn huid goed beschermt, omdat ik veel fiets. Nog een plus: de meeste zonnebrandcremes kan ik niet bij mijn ogen smeren, want dan prikken mijn ogen, maar bij suncover en suncare kan ik dat wel! Mijn zoektocht naar een goede zonnebrand is eindelijk voorbij. Het enige nadeel van de crèmes is dat ze niet matterend zijn, waardoor ik met mijn vette huid wel altijd nog een matterende poeder over de crème moet doen.

De bronzer gebruik ik nu een half jaar en die bevalt ook goed. Die is zuinig in het gebruik en de kleur past goed bij mijn lichte huid.

Ik gebruik de producten van Uncover Skincare al minstens drie jaar en ben erg blij met de producten die echt iets doen voor mijn huid. En ook handig: als je 's avonds ontdekt dat een van de producten op is, dan bestel je het gelijk en is het morgen in huis, zelfs zonder verzendko
Kleine verpakkingen zouden heel fijn zijn, zodat ik ook op vakantie niet zonder mijn producten hoef te doen. Maar ik geloof dat die in de maak zijn. En ook een concealer met kalmerende stoffen erin zou ik gelijk kopen!
Tineke J

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Hele duidelijke voorlichting, poespas, fijne producten en snelle levering.

Yolanda
Westland

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Vanaf mijn 30e kreeg ik last van onzuiverheden op mijn gezicht en grauwheid. Toen ik anderhalf jaar geleden de producten van Uncover Skincare ben gaan gebruiken, leefde mijn huid helemaal op. Mijn huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien!! Sinds kort gebruik ik ook de poeder en bronzer, en ook daar ben ik zeer tevreden over. Voor mij nooit meer wat anders!

Denise

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Sinds Januari dit jaar gebruik ik (53 jaar) de complete verzorgingslijn van uncover en sinds een paar maand kan ik zeggen dat er geen meeëter meer te bekennen is! Voorheen had ik regelmatig zwarte puntjes vooral op mijn neus. Ook trekt mijn huid niet meer, aan mijn grove poriën is weinig verandert ondanks de vit A serum maar doordat ze nu schoon zijn ziet mijn gezicht er toch beter uit. De producten zijn nagenoeg geurloos dat vind ik erg prettig en wat heel erg fijn is : de geweldige klantenservice! bij probleempjes staan ze direct klaar, echt top!
Ik hoop dat er een matte bronzer komt!
Wendy
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Ik ben al vanaf mijn 14e aan het kwakkelen met mijn huid, ik ben nu 24.. Ik heb een periode gehad dat ik een hele zuivere huid had door de pil maar sinds ruim een jaar, nadat ik van pil ben veranderd, is het weer mis. Veel producten van verschillende merken, antibiotica en crèmes via de huisarts geprobeerd. Toen had ik het huidboek bestel van dr. Jetske waaruit bleek dat ik bijna al mijn verzorgingsproducten ingrediënten bevatten die dus slecht waren voor je huid. Toen dacht ik even help.. Ik heb de online huidanalyse gedaan en toen alle producten besteld die naar voren kwamen. Ik gebruik de producten nu twee weken en mijn huid is gelukkig al een stuk rustiger geworden. Ik ben er nog niet, maar dit is zeker een stap in de goede richting! Ben er erg blij mee, de producten zijn makkelijk in gebruik en makkelijk om mee te nemen!
Proefsetjes maken voor bijvoorbeeld twee weken? Dat je niet gelijk full size producten hoef te kopen maar dat je het even een tijdje kan proberen om te zien hoe je huid erop reageert.
Beste Melissa,
Dank je wel voor je commentaar, we zijn heel blij dat je huid zo is opgeknapt. Als je vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact op met de klantenservice, die helpen je graag.
Melissa
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Fijne producten. Ik gebruik ze al een paar jaar en ze bevallen uitstekend. Ook de foundation en poeder zijn erg mooi. Erg prettig dat er sinds een tijdje geen verzendkosten meer betaald hoeven te worden.
Ik zou alleen graag eens exact de conditie van mijn huid willen weten, maar helaas is er (nog) geen mogelijkheid voor om dat bij Uncover te laten doen.
Beste Yvette,
dank je wel voor je reactie en wat fijn dat ook de make-up producten je zo goed bevallen.
Als je meer wilt weten over je huidconditie zou je toch eens moeten bellen met de klantenservice.
Yvette
Hekelingen

Gepubliceerd op: 10/09/2017

Pluspunten
Eindelijk eens goede, ongeparfumeerde verzorgingsproducten waar m'n allergieën niet op aanslaan.
Ik gebruik nu bijna twee jaar de cleanser, toner en moisturiser, en de exfoliant op de vette gedeeltes (voorhoofd, neus en kin) en de suncare, m'n huid is er echt van opgeknapt.
De repair cream is geweldig tegen droge handen en lippen.
Kleinere meeneemverpakkingen voor op reis zou heel handig zijn! En een kleinere tube reoair cream voor in de tas.
Beste Lot,
Wat fijn dat je huid zo is opgeknapt, daar doen we het voor.
Reisverpakkingen. Ja, we zijn er mee bezig...
Lot

Gepubliceerd op: 10/09/2017

Pluspunten
Mijn gevoelige huid reageert zeer snel op gezichtsproducten. De lijn van Uncover is super voor mijn huid. Geen overgevoeligheidsreacties meer. Ook de make-up is top. We zullen in de toekomst zien of Uncover op langere termijn de gewenste resultaten geeft!

Beste Rianne,
Dank je wel voor je reactie. Die uitdaging gaan we graag aan.
Rianne de Bres
Sittard

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Echt goede producten. Ik gebruik
zelf al een paar jaren elke dag de cleanser, toner en een paar keer per week de exfoliant. Ik combineer dit met de parfumvrije dagcrème van Olaz (voor dagelijks gebruik van de Uncover Skincare moisturizer heb ik eerst salarisverhoging nodig ;-) ) Ik gebruik nooit foundation of poeder (alleen mascara, wenkbrauwpotlood en lipstick) en krijg regelmatig complimenten over mijn mooie huid!
Mijn dochter van 12 begon voor de zomervakantie een wat vettige huid te krijgen met pukkeltjes. Zij gebruikt nu ook elke dag de cleanser, toner en af en toe exfoliant (en de Olaz dagcrème) en haar huid ziet er nu heel goed uit!
De Suncare en Suncover zijn echt goed voor je huid, maar mijn dochter en ik vinden de geur zo vreselijk.. Misschien kunnen jullie nog iets doen om de geur iets te verbeteren of te neutraliseren?
Vera

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Echt goede producten. Ik gebruik

07/09/2017