Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Alles! Zij hebben mij zo goed ondersteund na een Tca peeling bij een kliniek waar ik niet fijn ben geholpen. Ik kwam Dr. Jetske Ultee op internet tegen mailde ze om advies.
Dit hebben zij zo fijn en snel gedaan! Zonder maar enigziens hun producten te verkopen! Dat vind ik echt ongelofelijk!
Ik heb voornamelijk contact gehad met Corine, wat een fijne mevrouw is dat! Ben zo snel en goed geadviseerd! Wat is zo nodig had. Ben haar zo dankbaar!
Uit mezelf producten aangeschafd, zonder te overdrijven heerlijkste producten ooit! Zo mild, zo effectief! Klant voor het leven ben ik!
Nogmaals dank voor alles! :)
Nog meer van deze heerlijkste producten ooit! :)
Alma

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Levering is snel en goed! Producten ben ik ook blij mee! Sinds een paar ben ik allergisch voor zonnebrandcreme (heel onhandig!). Het was even zoeken maar Uncover krijg ik geen uitslag van en is een fijn product! Sinds kort ben ik ook de Moisterizer en exfoliant gaan gebruiken.
Het dopje van de zonnebrandcremefles is mooi maar sluit niet goed. Hij is meerdere malen opgesprongen in mijn tas of backpack (bij verschillende flessen). Uiteindelijk maar er een gewoonte van gemaakt om het dopje vast te plakken met tape. Maar ik hoop dat het gewoon een nieuwe dop krijgt. De overige producten hebben wel een goede dop.
Anne

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Fantastische mensen, heel goed advies en briljante producten. Ik ben vol lof en mijn familie plaagt me gewoon als ik een opmerking maak over huid/cosmetica etc. "zeker van je goeroe Jetske geleerd" nou daar schaam ik me helemaal niet voor ;-) Dank Jetske!

Christiane

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
De service is uitstekend! Toen ik een verkeerd product had besteld voor mijn huid, kon ik het kosteloos omruilen. Verder worden vragen ook altijd netjes en snel beantwoord.
Ik vind vooral de prijs van de toner, moisturizer en suncare aan de hoge kant. Voor de moisturizer heb ik dit over, maar dan moet de prijs niet verhoogd worden, want dan zou ik overwegen om over te stappen.
Ik denk dat het een mooie toevoeging zou zijn als het assortiment aangevuld zou worden met een kleine formaat van de huidverzorging producten voor op reis, maar ook om een product uit te proberen.
Kim
Nijmegen

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
De producten zijn een groot cadeau - ook voor niet meer jonge leeftijden - en de service is altijd uitstekend!

Ik ben inmiddels al heel lang klant van Uncover en meer dan tevreden. Na enige jaren gebruik (i.h.b. in de overgang) en dan een tijdje pauze om te kijken of er ook goed koper mogelijkheden bestaan stelde ik vast dat de kwaliteit- prijs- verhouding en de service niet te toppen is:
De producten van Uncover zijn niet alleen heel spaarzaam zodat ik altijd meer dan een half jaar daarmee door kan gaan.
Ze zijn vooral van een bijzonder kwaliteit die eraan bijdroeg dat tijdens de laatste heel zware jaren na het overlijden van mijn man, vader en nog andere heel dierbare mensen in mijn leven, mijn huid toch altijd gezond bleef en weer beter werd. Mensen die (komen) weten wat er gebeurde zijn nog altijd verrast dat mijn huid huid “zo goed eruit zie(t), bijna alsof je op vakantie was”. ….
Ik zou het heel fijn vinden als het mogelijk was de producten ook in kleinere maten flacons te kunnen kopen, b.v. voor de reis en als cadeaus of proefjes voor vriendinnen en vrienden.

Het zou ook leuk zijn als er op de product/bestelpagina duidelijk wordt aangegeven dat er b.v. geen nano plastic voor de flacons wordt gebruikt.

....en ik zou heel graag al het schuimspul in de verpakking en de doosjes zelf willen terug kunnen geven zodat ze met een nieuwe adres-stikker hergebruikt kunnen worden om verspilling van waardevol materiaal tegen te gaan. Ik kom daarmee ook graag langs als ik een keer in Rotterdam ben :-)
Michaela

Gepubliceerd op: 31/01/2019

31/01/2019

Pluspunten
Uncover Skincare biedt een hele fijne range aan producten voor de bewuste medemens.
De producten zijn prijzig, denk ook aan de bewuste medemens met een kleinere portemonnee. Houd de producten non-profit.
Patrick

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
No-nonsense op alle fronten. Uitstekende producten en snelle en correcte levering.
Jeannette

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Vriendelijke en snelle service!
Olivier

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Goede produkten met goede voorlichting. Verzending is snel en mooi verpakt.
Misschien een reis/vakantie serie maken.
Louisa

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Goed advies, snelle levering.
Duidelijke overzichtelijke website.

Femke