Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare
9.6

Pluspunten
Goede en snelle service. Fijne verpakkingen van de producten. Tevens is de website overzichtelijk en kun je alle informatie over de producten vinden, zodat je een goede keuze kunt maken welke producten je het beste aan kunt schaffen die bij jouw huid passen.
Andrea
Noord-Brabant

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Anneloes
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten
Zeer goede kwaliteit en prettige kontakten

Anna
Ede

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten
Twee keer contact gehad met de klantenservice ivm droge huid klachten en verkeerde kleur besteld van de foundation.

Onwijs goed geholpen, fijn om advies te krijgen waar je echt wat aan hebt! En ze bieden een top service over hun producten.
Geen verbeterpunten.
Christel
HEEMSKERK

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
- geen verzendkosten
- verkoopt een van de weinige merken antizonnebrandcrème die veilig zijn voor honden, paarden en met name katten (die snel vergiftigingsverschijnselen door schadelijke bestanddelen kunnen oplopen doordat ze zich wassen en daardoor het product binnenkrijgen)
- de klantenservice is op zondag bereikbaar
- klantenservice is vriendelijk, behulpzaam en informatief
helemaal NIETS! :)
Kattenherplaatsing.nl
Cuijk

Gepubliceerd op: 31/03/2019

Pluspunten
Fijne mensen die vlot reageren. Ook als je vraag niet gaat over de Uncover Skincare producten. Daarnaast is levering altijd super snel. Minder blij ben ik als DHL komt leveren.. Op de een of andere manier gaat dat vaak niet helemaal soepel..
Ik ben fan van de Body Cream, alleen vind ik de pomp flacon niet zo'n succes. Als er nog ongeveer een kwart in zit krijg het product moeilijk omhoog gepompt en knip uiteindelijk de maar fles open omdat ik het zonde vind. Ik kan dan nog zeker 3x mijn lijf insmeren!! Maar goed, er komt dan natuurlijk wel veel lucht bij en dat doet de werking vast geen goed.. Verder giet ik nu telkens een beetje uit de grote pomp flacon over in een mini pompje om in mijn tas mee te nemen. Misschien een ideetje om deze Body Cream ook in een kleinere verpakking aan te bieden? Misschien is de verpakking van de Repair Cream een optie? Ik reageer heel slecht op de Repair Cream (krijg bultjes, rode huid en jeuk) dus aar een tube van in mijn tas voor onderweg is geen optie.

Oh, en ik wil zoooo graag de mini verpakkingen van de gezichtsverzorging terug in het assortiment. Super leuk om cadeau te geven en heel handig om mee te nemen bij een weekendje weg.
Janna

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Ik heb veel aan het blog van Jetske, en hoewel ze nooit haar eigen lijn "voortrekt" in haar adviezen kom ik toch vaak uit bij haar producten. Die zeer snel worden verstuurd, ideaal.

Recent heb ik de body cream gekocht en ik ben er heel erg blij mee. Eindelijk geen geschubte scheenbenen meer en mijn huid is zijdezacht. Eerder kocht ik de vitamine A creme die ook al enorm resultaat gaf; soms kan je beloftes van producenten dus gewoon geloven, had ik niet verwacht.
Kan niets verzinnen.
Ilse

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Kan niets verzinnen

15/03/2019

Pluspunten
Goede website, lekker clean. Verder is de info duidelijk en transparant. Bij vragen goed bereikbaar en zeer duidelijk advies. Snelle levertijd!
Niet te commercieel worden, ervaring leert dat de kwaliteit dan achteruit gaat. Ook samples of aanbiedingen vind ik niet nodig. Een goed product is de basis, daar ben ik zo blij mee. Een mooie rustige huid is een kadootje op zich. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat uit kostenoverweging iets wordt aangepast ten koste van de kwaliteit, dat zou voor dit product ontzettend jammer zijn. Ik kan alleen maar zeggen “ga zo door!”
Linda
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Alle lof voor Uncover Skincare!!! Makkelijk bestellen, snelle levering, in een woord: geweldig!!
Echt niet!!
Giovanna
Harmelen

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering,zeer goed service,hele aardige mensen die je echt met het beste advies willen helpen.
geen verbeterpunten alles is top!
linda
goirle