Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Geweldige producten; zijn wel wat duurder dan de producten in de winkel, maar zonder gouden bergen te beloven, doen ze echt iets voor je huid.
Het flesje van de moisterizer werkt af en toe niet, ik heb er nu 2 besteld en met beide problemen gehad. Kan beter, zeker voor de prijs.
Caroline Treffers
Heemskerk

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Ik gebruik al ongeveer 3 jaar de exfoliant, wat ik een fijn product vind. Ik merk geen drastische verschillen maar heb toch het idee dat het product doet wat ie zou moeten: namelijk het verwijderen van dode huidcellen op een milde manier.
Ik heb begin dit jaar allerlei Uncover producten aangeschaft: de cleanser, toner, moisterizer, vitamine A zuur, zonnebrandcreme (erg prijzig). Ik volg al een tijd Jetske haar blog en heb hierdoor veel vertrouwen gekregen in deze producten. Helaas heeft het anders uitgepakt dan ik had gehoopt. Ik heb een hele gevoelige huid en ook hier en daar wat onzuiverheden. Helaas heb ik sinds het gebruik van bovengenoemde producten last van jeukende bultjes (geen kleur) op mijn gezicht, vooral rond mijn mond en op m'n kaken. Ik heb 3 maanden gewacht met het gebruik van het vitamine A zuur omdat ik dacht dat mijn huid moest wennen en deze olie nog niet kon. Helaas was er na 3 maanden nog steeds geen verbetering. Daarnaast heb ik in 1e instantie de moisterizer voor een droge huid gebruikt, echter trok deze niet voldoende in mijn huid waardoor ik hierna (ook al wachtte ik een uur) geen foundation kon aanbrengen want dan hoopte de producten zich op. Geen gezicht. Vervolgens heb ik op advies van de klantenservice de moisterizer voor een vette huid aangeschaft, echter houdt het probleem aan. Ik heb nu nog meer dan de helft over maar gebruik dit niet want ik kan er simpelweg niks mee. Tot slot heb ik vooral na het gebruik van de zonnebrand creme klachten. Na het gebruik van de zonnebrand creme wordt ik wakker met een dik oog (eczeem) en talloze bultjes op mijn gezicht. Na 3 dagen zonder Uncover trekt het weer weg. Al met al zonde van het geld.
Antwoord Uncover Skincare
Beste Josien, wat ontzettend jammer dat de producten niet voor je doen wat we hoopten. Neem nog eens contact op met de klantenservice, zij helpen je graag.
Josien

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Behoorlijk kritisch begon ik aan de producten. Eerst een toner, toen al gauw de cleanser en moisterizer. Mijn huid heeft echt een paar maanden moeten wennen (ik kreeg eerst meer bultjes), maar dit werd van te voren aangegeven, dus ik heb doorgezet. Vervolgens heb ik de exfoliant gekocht en nu ook de powder. Het zijn geen wondercrèmes, maar maar mijn huid is rustiger geworden (bultjes en roodheid) en mijn huid reageert minder; alsof de barriere beter is. Ik ben er erg blij mee! Het is wel veel geld, dus ik hoop dat er af en toe een kortingsactie voorbij komt.
Ook ben ik prettig te woord gestaan aan de telefoon.
Het forum en alle informatie op de site is ook geweldig.
Tip: reisverpakkingen en af en toe kortingsacties.
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Iemand had mij getipt over de Uncover lijn omdat ik al jaren een probleemhuid ervaar. Het begon als ernstige acne en heb ik op dit moment last van rosacea. Ik vind de producten zeer prettig in gebruik en alles voelt even lekker op je huid, het is eigenlijk de enige lijn die ik nog op mijn huid durf toe te laten. Het is de afgelopen jaren een zoektocht geweest naar de juiste producten maar heb ik eindelijk mijn favoriet gevonden! Ik ben gek op het vitamine a serum, het smeert zo heerlijk en het voelt gezond aan op mijn huidje. Ik heb bij jullie een persoonlijke huidanalyse en peeling ondergaan waarin ik precies kon zien wat mijn valkuilen waren (zoals het goed insmeren). Ook jullie forum is super goed, alles wat ik wil weten is hier ook te vinden; vitamine a-zuur, rosacea, voeding etc. Echt alles kan ik vinden! Naast de verzorging gebruik ik ook de make-up, de roodheid verdwijnt als sneeuw voor de zon. Dankjewel Jetske voor het redden van mijn kwetsbare huidje!
Omdat ik dus zo’n fan ben, zou ik de lijn echt uitgebreider willen zien. Ik zou er zo graag een masker bij willen, of een make-up reiniger, alles om je schoonmaakritueel compleet te maken. Oh en wat zou ik het toch geweldig vinden als ik bij jullie terecht zou kunnen voor een laserbehandeling van mijn gezichtshuid!
Tamara van Roij

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Ik gebruik de cleanser, toner, crème en exfoillant. Dik tevreden. Mn poriën zijn in de afgelopen 1.5 jaar fijner geworden, mooie gloed op mn huid gekregen, ziet er gezonder uit. Fijn dat je op de blogs kan lezen hoe het eea werkt; stofjes die gezond zijn voor je huid. M.n. prettig dat er hoge concentraties werkzame stoffen in deze producten zitten. 1.5 jaar terug had ik deze kennis nog niet en gebruikte ik "gewoon" de meer gangbare producten van de drogist. Mn bestedingsruimte is nu ook omhoog gegaan, dat maakt ook dat ik deze producten nu koop. Ik denk dat deze kwalitatief betere producten niet voor ieder te betalen is. Suncream f30 vond ik overigens te vet, ik gebruik die van Paula's choice, die is dunner/trekt beter in.

Evi

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Zo ontzettend blij dat ik de huidverzorgingsproducten van uncover skincare heb ontdekt. Mijn gevoelige huid heeft er in jaren niet zo goed uitgezien, nauwelijks last meer van pukkels en ook mijn eczeem goed onder controle. Inmiddels de hele lijn ingebruik ook de make up en zonnebrand zijn fantastisch! Een dik tevreden klant dus.
Af en toe werkt het pompje van de moisturizer niet helemaal naar behoren. Het pompje van de suncare heeft snel de neiging om beetje verstopt te raken.
Anique
Asten

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Super blij met de suncover SPF 30. Erg fijne kwaliteit, trekt snel in en is niet vettig. Ik krijg snel bultjes en pukkeltjes van huidproducten en dat is tot op heden nog niet gebeurt met dit product.

Gemma

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten

de zonnebrandcreme SFP 30 voor je gezicht van uncover scincare werkt gewoon niet goed. Is wel duur, E40 voor een tube. Ik heb het drie seizoenen geprobeerd, want op papier zou het echt een goede zonnebrand moeten zijn. Maar zelfs bij heel dik smeren is een half uur in de volle zon al genoeg om mijn gezicht te laten verbranden. Het is nu een keer of 10 gebeurd en nu ben ik er wel klaar mee. De zonnebrand van smeer je in van uncover skincare werkt trouwens een stuk beter. Mijn gezichtshuid is daar te gevoelig voor, maar die houdt iig wel de zon tegen.
Antwoord Uncover Skincare
Beste Rianne,
Ontzettend jammer dat het niet voor je werkt. Zo'n omschrijving hebben we nog niet eerder gehoord. Zou je alsjeblieft contact met onze klantenservice willen opnemen? We leren hier graag van.
Rianne

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Ik verdiep me sinds een tijdje in de zin en onzin wat er in verzorgingsproducten zit en kwam zo op deze site terecht. Ik vind het geweldig dat naast haar eigen producten, die helaas voor mij te kostbaar zijn, ook producten worden geadviseerd die iets minder kostbaar zijn en voor haar non-profit zijn, net als de zonnemelk, die hier dus zelfs goedkoper is dan de reguliere producten die vol rotzooi zitten.

Als je mailt over welk product dan ook krijg je snel en duidelijk antwoord.

Duidelijk een bedrijf wat graag mensen van goed advies én goede producten wil voorzien!

Myranda

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten
Ontzettend fijn dat je via Whatsapp vragen kan stellen over producten en persoonlijk advies kan krijgen..
Afgelopen zaterdag heb ik als zeer groot fan van jullie website en adviezen, en als toekomstige klant van jullie producten een aantal vragen via Whatsapp gesteld. Nu had ik absoluut niet in het weekend een antwoord verwacht. Echter heb ik nu, dinsdag middag nog geen enkel antwoord mogen ontvangen, ook niet op mijn email die ik gister gestuurd heb. Zoals gezegd, sta ik op het punt om sowieso 1, en na wat testers die ik eventueel zou mogen ontvangen van jullie, meer producten te kopen. Enige vorm van communicatie zou fijn zijn. Ik heb er uiteraard helemaal begrip voor dat jullie druk zijn.. maar al was het maar een kort antwoord dat mijn vragen goed zijn aangekomen en een antwoord ''onderweg'' is. Misschien een tip? Vriendelijke groet,
Cecilia

Gepubliceerd op: 01/05/2018