Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Mooi initiatief om zonnebrand aan te bieden zonder winstoogmerk.
Wij hebben nog nooit zulke slechte zonnebrand creme meegemaakt. Wij letten altijd er goed op onze huid vooral in de zon. SPF 30 is altijd goed geweest voor ons huid type. Wij smeren ons altijd ruim optijd in voordat wij de zon in gaan, herhalen dit zelfs om het half uur en na het zwemmen. Echter, ondanks kortstondige blootstelling aan de zon zijn wij flink verbrand terwijl wij op de voorgeschreven manier gebruik hebben gemaakt van Suncover Suncare SPF 30. Wij raden dit product dan ook sterk af en blijven voortaan bij de zonproducten van gerenomeeerde merken.
Beste Maarten,

Wat jammer dat het voor jou niet werkt en wat ontzettend vervelend dat jullie toch zijn verbrand.
We zijn buitengewoon geïnteresseerd naar de omstandigheden waarin je in de zon bent geweest. Als jij contact zou willen opnemen met onze klantenservice, zouden we dat bijzonder op prijs stellen. Hier vind je onze contactgegevens: https://www.uncover-skincare.nl/klantenservice/contact . We horen en leren graag van je en misschien hebben we toch nog een passende oplossing voor je.
Maarten

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Ik ben allergisch voor zonnebrand crème in mijn gezicht. Erg lastig als je naar warme landen op vakantie gaat. Niet alleen vanwege verbranding maar ook huidveroudering. Jaren lang van alles geprobeerd. Tot ik niets meer wilde uitproberen las ik een artikel van Dr. Jetske. Ik besloot nog eenmaal wat te testen en ik ben laaiend enthousiast! Ik ben niet allergisch! Ik gebruikte helemaal geen verzorgingsproducten maar gebruik nu sinds een paar jaar de hele lijn! Ook de vitamine A en repaircream zijn geweldig. Ook vriendinnen geadviseerd om over te gaan op deze producten. De make-up gebruik ik (nog) niet. Dat vind ik lastig vanwege mijn huidtint, blanke huid met sproeten, maar misschien in de toekomst. Bij vragen krijg je snel en goed antwoord. Ik ben groot fan!
Daar wordt al aan gewerkt - kleinere verpakkingen voor op reis
Beste Isabelle,
Dank je wel voor je reactie en wat geweldig dat we je kunnen helpen met onze zonnebrandcreme en andere producten.
Isabelle

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Ik gebruik nu een aantal weken de cleanser en de moisturizer en ik ben zeer tevreden. Zojuist heb ik ook de toner besteld en ben nieuwsgierig naar het effect.
Onlangs had ik een probleem met verpakking van de moisturizer en dat werd heel goed opgepakt. Mijn complimenten voor de service!
Op dit moment geen.
Beste M.
Dank je wel voor de complimenten, we zijn blij dat de producten zo goed voor je werken. Fijn hoor.
M.
te H.

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Ik gebruik Dr. Jetske nu ruim een jaar. Ik had last van een hele onrustige huid met mee-eters en puistjes. Sinds dat ik dit gebruik is mijn huid tot rust gekomen en ziet er mooi uit. Nu was mijn moisterizer op en vergat ik het steeds te bestellen en smeer nu een paar dagen de dagcreme die ik voorheen op mijn huid smeerde. Mijn huid begint alweer onrustig te worden en ik voel dat mijn huid begint te prikken als ik de toner opspuit. Je voelt gewoon dat het niet de voeding krijgt die het nodig heeft!

Beste Klant,
Wat geweldig dat het zo goed voor je werkt. En wist je dat ook een levering op de dag dat je ('s ochtends) bestelt mogelijk is?

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Ik gebruik voor mijn gezicht tot nu toe alleen de cleanser en toner en daar ben ik zeer tevreden over. Ik had altijd veel last van gerstekorrels, bij mijn ogen maar ook op de wang en ik denk dat ik er het afgelopen jaar 2 misschien 3 keer eentje gehad hebt. Dus een enorme verbetering. Ik gebruik ook de repaircream en die vind ik ook erg fijn!
Jammer dat er best nog wat product achterblijft in de verpakkingen als die 'leeg' is.
Sandra

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Fijne website met duidelijke informatie. Snelle levering en een klantenservice die snel reageert op mijn vraag.
Ik gebruik nu een aantal produkten van uncover. Ben begonnen met de cleanser en moisturizer en deze bevallen erg goed. Mijn huid wordt goed schoon en de moisturizer geeft mijn huid een gezonde uitstraling. De suncare spf30 vind ik voor mijn huid iets te vet dus gebruik ik hier de suncover voor. Ik ben trouwens op deze site terecht gekomen in mijn zoektocht naar een goede zonnebrandcrème voor mijn zoontje. Al vele soorten geprobeerd en op de suncare heeft hij geen allergische reactie.
Kleinere verpakkingen voor op vakantie zou handig zijn.
Beste Mirella,
Dank je wel voor je uitgebreide feedback. Daar zijn we heel blij mee!
En de reisverpakkingen...we werken er hard aan. Nog wat geduld alsjeblieft.
Mirella

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Ik heb een gecombineerde huid met littekentjes van puistjes, vergrote poriën en pigmentvlekken. Ik gebruik de gehele lijn van Jetske Ultee (behalve het vitamine A-zuur) en krijg regelmatig te horen dat ik er veel jonger uitzie dan ik in werkelijkheid ben. Ik denk dat mede door het gebruik van de exfoliant, mijn huid glad is. De moisturizer is voor overdag nog wat te voedend, vandaar dat ik dit 's nacht gebruik.
Het ontwikkelen van een vitamine-C booster/serum aangezien ik goede verhalen heb gehoord.
Beste Veer,
Gefeliciteerd met je jonge huid, dat soort complimenten willen we allemaal!
Veer

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Ik gebruik nu een tijdje de producten van Jetske Ultee (de exfoliant, moisturizer en zonnebrand) en ik ben erg tevreden, mijn huid is zichtbaar verbeterd. De bezorging is ook altijd super snel en service is ook goed.

Beste D,
dank je wel voor je reactie, daar zijn we heel blij mee.
D
Amersfoort

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Ik ben groot fan van de producten van Uncover Skincare. Ik gebruik zowel producten van de huidverzorgingslijn als de bronzer.

Mijn huid is altijd wat onrustig geweest, maar door het gebruik van de exfoliant is dat stukken minder geworden. Daarnaast voelt mijn huid lekker schoon en zacht aan.

Ook gebruik ik de Suncover (SPF 30). Die is heel dun en prettig smeerbaar, beschermt goed. Daarnaast is deze ook nog eens heel prettig geprijsd. Heel fijn dat het geen geur heeft, omdat je dan niet de hele dag naar zonnebrand ruikt.

Voor mijn gezicht gebruik ik 's ochtends Suncare SPF 30. Die is iets dikker, maar heeft meer vitamines en antioxidanten, wat mijn huid goed beschermt, omdat ik veel fiets. Nog een plus: de meeste zonnebrandcremes kan ik niet bij mijn ogen smeren, want dan prikken mijn ogen, maar bij suncover en suncare kan ik dat wel! Mijn zoektocht naar een goede zonnebrand is eindelijk voorbij. Het enige nadeel van de crèmes is dat ze niet matterend zijn, waardoor ik met mijn vette huid wel altijd nog een matterende poeder over de crème moet doen.

De bronzer gebruik ik nu een half jaar en die bevalt ook goed. Die is zuinig in het gebruik en de kleur past goed bij mijn lichte huid.

Ik gebruik de producten van Uncover Skincare al minstens drie jaar en ben erg blij met de producten die echt iets doen voor mijn huid. En ook handig: als je 's avonds ontdekt dat een van de producten op is, dan bestel je het gelijk en is het morgen in huis, zelfs zonder verzendko
Kleine verpakkingen zouden heel fijn zijn, zodat ik ook op vakantie niet zonder mijn producten hoef te doen. Maar ik geloof dat die in de maak zijn. En ook een concealer met kalmerende stoffen erin zou ik gelijk kopen!
Beste Tineke,
Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Fijn dat het zo lang al zo goed voor je werkt. En inderdaad, er komt nog meer moois aan!
Tineke

Gepubliceerd op: 14/09/2017

14/09/2017

Pluspunten
Hele duidelijke voorlichting, poespas, fijne producten en snelle levering.

Beste Yolanda,
dank je wel voor je mooie reactie
Yolanda
Westland