Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare
9.7

Pluspunten
De suncover smeert super makkelijk uit en geeft geen irritatie op de huid
De suncover is helaas niet “tropenproof”. De suncover loopt als je zweet in straaltjes van je lichaam af, en ook met zwemmen geeft het geen bescherming omdat het er letterlijk afspoelt. Ik weet dat je het na het zwemmen opnieuw moet smeren maar kinderen spelen vaak best wel lang in en rond het water. Dus verbranden ze als nog. Ik zou het dus watervaster maken, zodat je er veilig mee kan zwemmen, sporten, hiken etc.
Dominique
Alkmaar

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Ik gebruik sinds een half jaar de producten van Dr Jetske Ultee en ben zeer tevreden.
De cleanser, toner, exfoliant, moisturizer, zonnebrandcreme, body cream en het vitamine A serum zijn allemaal fantastisch. Het vitamine A serum heb ik pas sinds een week dus daar kan ik nog geen resultaat van zien maar m’n huid voelt ontzettend zacht.
Tijdens de levering van het serum was helaas de flacon beschadigt, ik heb contact opgenomen met de klantenservice en er werd meteen een nieuwe opgestuurd! De klantenservice is fantastisch, zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het enige minpunt vind ik de prijs van enkele producten. De body cream en moisturizer gebruik je erg vaak en moet je dus vrij vaak opnieuw aanschaffen. Net als de zonnebrandcreme. Dat wordt al snel een hoog bedrag per jaar.

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Heerlijke producten met zichtbaar resultaat en een zeer goede service. Het dopje van mijn vitamine A serum dat ik vorige week heb aangeschaft leek scheef zitten. Hierdoor werkte het pompje niet optimaal. Ik heb vanmorgen over deze klacht gemaild en werd in dat zelfde uur nog terug gemaild met het antwoord dat zij graag vandaag al een nieuw serum op willen sturen. Top! Snel en zeer klantvriendelijk.

Danielle

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Uncover Skincare reveals your true skin!

A. van den Dries

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
- Fijne informatieve website
- snelle levering en goed verpakt
Na mijn eerste bestelling de producten geprobeerd. Fijne informatieve website. Producten voldoen maar kon niet echt naar een paar weken verschil merken na mijn andere producten van een ander merk gebruikte. Veel marketing en reclame op Facebook en Google na bezoeken van de site. Irritant.
Liz

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Over t algemeen fijne producten
Sluwe marketing nl: ik kreeg al vaker vlak nadat ik een product besteld had, nog op dezelfde dag, een aanbieding voor datzelfde product. Frustrerend, want ook al was t op dezelfde dag ingegaan toch gold die aanbieding dan niet voor omdat ze de aanbieding sturen nadat je betaald hebt. Daar is dus over nagedacht.
Hermance
Noordwijk

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten
Eerlijke advies en goede producten
Kleinere verpakkingen voor vakantie of reissetjes
Romanca Verhoef
Gaanderen

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
ontzettend service gericht en goed advies
Als er iets mis is met de verpakking wordt dit goed en eerlijk afgehandeld
sabrina
eindhoven

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Echt compliment voor het eerste contact. Gratis advies, niet direct je eigen product naar voren schuiven, pas na mijn vraag daarover, en dan ook nog verwijzen naar producten van andere merken die ook goed zijn. De eerste indruk van het klantcontact is in ieder geval verbazingwekkend goed!

Ingrid

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Geweldig duidelijke informatie, super goede en snelle hulp van de klantenservice.
Een make-up verwijderaar.
Zou handig zijn als je bij je bestelling een vinkje kunt aankruisen zodat je een folder krijgt met het opbouwschema.
Margriet
Berkel en rodenrijs