Website: https://www.uncover-skincare.nl
Adres: Westplein 6 3016 BM
Plaats: Rotterdam

Uncover Skincare

Pluspunten
Al 9 jaar last van Roscacea en ontzettend veel antibiotica geslikt.
Ben ongelooflijk blij dat ik deze produkten gebruik. Ik heb het eindelijk onder controle zonder antibiotica. En mijn huid straalt...
Snelle levering! Fijn!

Sandra

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Ronald
Duivendrecht

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Na jarenlang last te hebben gehad van acne (zelfs tot na mijn 50e jaar) de producten van Uncover Skincare ontdekt. Wat een verbetering voor mijn huid. Als ik een paar dagen de producten niet gebruik, ontstaan er meteen weer puistjes, zo ook bij mijn dochter. Ik koop nu alleen nog maar de Uncover Skincare. Dit geeft rust omdat ik nu niet meer van alles hoef uit te proberen. De producten zijn aan de dure kant, maar het geld zeker waard!
Reisverpakkingen van de producten zou fijn zijn. Ik vind dat de flesjes snel omvallen, bredere basis zou beter zijn.
Millie

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Prima producten; al aantal jaren een tevreden gebruiker. Sinds kort gebruik ik ook de foundation. Ik meng een klein beetje hiervan met de suncare; zo krijg je een soort BB Cream; niet teveel dekking maar net genoeg om kleine oneffenheden weg te halen. Misschien een tip voor andere gebruikers?

Marlies
Weesp

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Vandaag een huidanalyse laten doen in Rotterdam. Gedegen onderzoek door huidtherapeute Inge. Ze neemt alle tijd en geeft een goed eindadvies. Genoten! O ja, gebruik Uncover al 4-5jr en kwam mede daarom goed uit de analyse!

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
De cleanser voor de vettere huid werkt prima, de toner en exfoliant zijn ook prettig. Fijn dat er geen parfum in zit!
De rest van de lijn in eerste instantie ook, maar na een paar maanden had ik veel meer last van meeƫters. Ik heb het idee dat het door de moisturizer komt, als ik die opsmeer voelt het alsof hij mn huid afsluit. Een heel vreemd gevoel, wat ik ook licht bij de toner heb. Na een tijdje kreeg ik ook last van schilfertjes over mn hele gezicht en brandde m'n huid na elke douchebeurt. Ik heb de producten een paar maanden links laten liggen, nu gebruik ik voorzichtig alleen de cleanser en exfoliant.
De zonnebrand vind ik niet fijn, er blijven overal witte vegen achter en hij smeert moeilijk uit. De substantie is erg dik en haast klei-achtig.
Juliette van Lawick

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Ook mijn huid is verbeterd dankzij deze producten. Duidelijk verhaal. Makkelijk en zuinig in gebruik. Mooie verpakkingen. Vriendelijke medewerkers.
Ik vind de vit. C echt niet lekker ruiken. Ik begrijp dat geurstoffen producten geen goed doen maar bij dit product zou een natuurlijke geur toevoegen aan te bevelen zijn!
Ik vlieg veel en mis reisverpakkingen van < 75 ml.
Willen jullie daar aan werken?
Wendy
Zuidplas

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
Duidelijke informatie. Overzichtelijk aanbod. Verpakking zonder overbodige poespas.

Marjolein

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Proefje besteld voor de foundation omdat ik twijfelde over de kleur. Heel fijn dat dit mogelijk is en alle kleuren bijeen zitten. Het is ook genoeg om 1 kleur zo'n 3 a 4 keer op te doen, er zit voldoende in dus!
Ik heb meteen de juiste kleur besteld, ik ben meer dan tevreden! Het is dekkend maar heel subtiel en het werkt heel verzorgend voor mijn huid.
Ik ben groot fan!!!

Denise
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Hele fijne producten. Ik had reeds een goede huid, maar toch zag ik dat m'n huid stralender werd al na enkele dagen gebruiken van de producten. Het voelt goed om te weten dat er enkel actieve ingrediƫnten gebruikt worden. De verpakkingen vind ik ook heel fijn.
Klantenservice & leversnelheid zijn ook top.

Judith
Haarlem