Website: http://www.uitvaartwinkel.nl
Adres: Schumanpark 11 7336 AM
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: 055 - 5391553

In de uitvaartwinkel van Monuta vindt u een uitgebreid assortiment aan urnen, assieraden en andere asbestemmingen. Kwaliteit en service staan bij ons voorop. Mocht u vragen hebben over ons assortiment of mocht u een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800 - 72 36 274, ook kunt u een bericht achterlaten via onze chat button.

Uitvaartwinkel.nl

Pluspunten

As van dierbare opsturen vind ik niet prettig. Er kan iets mis gaan per post, as weg. Hetgeen je aan as achter de had houd zal je koesteren en niet meer opsturen. Laat iemand de keuze om zelf of te laten vullen.
Jacqueline
's-Gravendeel

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Kan er nog niet over oordelen,lees hieronder de verbeter punten.
Heb 2 urnen besteld in verschillende kleuren,betaald en een dag later was er 1 urn onderweg en kreeg ik een mail dat de andere niet meer voorradig was,heb ik een andere kleur moeten bestellen,en toen konden ze pas gevuld worden op 7 jan.2020,ik vind dat dus niet kunnen je moet van tevoren aangeven of iets voorradig is,ik heb de urn nog niet gezien want het ging rechtstreeks naar crematorium toe,ik kan dus niet iets aanbevelen.

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten
Goede website,snelle levering
Ruime keus
Wij vinden de prijs/kwaliteits
Verhouding ver onder de maat.
Echt veel te duur
Meintsje
Drachtster Compagnie

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Pluspunten
Snel, keurig verpakt
De product viel tegen. Op de website zag heel anders uit - groen - dan bij de levering - heel erg bont-.
Edit
Maassluis

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
Werd goed verpakt bezorgd.
Kreeg de bestelling niet binnen de 5 werkdagen, mail gestuurd en als reactie kreeg ik : excuus voor de vertraging....
De bestelling was niet uitgezet, beetje meer uitleg hierover had ik op prijs gesteld, dit was een standaard mail.
A.
Veendam

Gepubliceerd op: 16/10/2019

Pluspunten
Kwamen in net doosje.
Beter vertellen dat niet elk crematorium meegenomen ashangertjes wil vullen.
Els
Assendelft

Gepubliceerd op: 04/10/2019

Pluspunten
ziet er mooi uit. Bestelling is conform aangeven levertijd bezorgt.
Dit is mijn tweede as-armband van dit type. Van de eerste is het magneetje uit de sluiting losgeraakt waardoor hij steeds open schiet. Deze armband is nu ongeveer 1 jaar oud. Probeer de as nu over te gieten in de nieuwe armband en hoop dan maar dat de sluiting van deze armband wel heel blijft.

Gepubliceerd op: 30/09/2019

Pluspunten
mooi artikel.
We hebben de maat aangehouden volgens bestelproces, echter toch veel te groot. Deze maatvoering is dus niet passend. Het artikel zou vrij strak om pols moeten zitten echter is nu met zeker 2 vingers te goot.
Lijmresten bij contact leer en slot, is niet mooi afgewerkt. Dit zou veel netter kunnen.
Erica

Gepubliceerd op: 16/09/2019

Pluspunten
goede verpakking
achteraf betalen was een optie maar helaas niet mogelijk op de website
Henriette
Heesch

Gepubliceerd op: 13/09/2019

Pluspunten
Mooi product .ziet er mooi uit
Had naar aanleiding vd 1e mail verwacht dat ik na aantal dagen een envelop zou krijgen om de as te bezorgen zodat ik het product kant en klaar zou ontvangen kreeg echter het product geleverd zonder dat me gevraagd was naar de as moet de urn nu zelf vullen .vind dit beetje eng om zelf te doen .dus zou klanten toch vooraf duidelijk aangeven wat de bedoeling is vooral omdat er vooraf aangegeven wordt dat dat niet zelf hoeft
C Moers
Maastricht