Website: http://www.uitvaartwinkel.nl
Adres: Schumanpark 11 7336 AM
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: 055 - 5391553

In de uitvaartwinkel van Monuta vindt u een uitgebreid assortiment aan urnen, assieraden en andere asbestemmingen. Kwaliteit en service staan bij ons voorop. Mocht u vragen hebben over ons assortiment of mocht u een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800 - 72 36 274, ook kunt u een bericht achterlaten via onze chat button.

Uitvaartwinkel.nl

Pluspunten
Momenteel ben ik enkel boos en verdrietig hoe er met de urn van mijn vader is omgegaan.
Andere bezorgdienst, heeft de urn van mijn vader in de gft container gedumpt bij de achterbuurvrouw. Ben heel boos en verdrietig hierover. Dit is geen stijl.
Gerie
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 02/01/2020

Pluspunten

Erg lange levertijd als je het wilt laten graveren in de vakantieperiode ... 5 weken!
Beschrijving van artikel kan ook beter, wij dachten dat de as afgesloten zou zijn van het kaarsje. Maar je moet de as enkel in een zakje doen.... Prijs / kwaliteit in dat geval ook niet juist.

Gepubliceerd op: 04/10/2019