Website: http://www.uitvaartwinkel.nl
Adres: Schumanpark 11 7336 AM
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: 055 - 5391553

In de uitvaartwinkel van Monuta vindt u een uitgebreid assortiment aan urnen, assieraden en andere asbestemmingen. Kwaliteit en service staan bij ons voorop. Mocht u vragen hebben over ons assortiment of mocht u een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800 - 72 36 274, ook kunt u een bericht achterlaten via onze chat button.

Uitvaartwinkel.nl

Pluspunten

Wij hebben deze bestelling nog niet ontvangen.
Debbie
Tzummarum

Gepubliceerd op: 20/12/2019

Pluspunten
ik ben u zeer dankbaar dat mijn problemen zijn op gelost en voor n goed gesprek en begrip nogmaals dank u
de verpakking was perfect
jose
valkenswaard

Gepubliceerd op: 21/09/2019

Pluspunten
ik ben niet te vrede over m.n bestelling ik had t sa er in gedaan en toen t lontje aan gestoken t was niet normaal niks als roet ze zeiden je moet reuk olie in doen heb ik gedaan t duurste die er en t was nog t zelfde ik heb de keuken moeten schoonmaaken niks als roet ik heb m buiten moeten zetten ik heb zitten huilen is dit t nu van zo.n bedrijf ik kan m niet weg doen want er zit as van m.n DOCHTER in gelukkig heb ik nog n beetje as bewaard voor n ander doel ik bestel ook niets meer ik heb er n foto van gemaakt hoe t er uit zag toen t gebrand had
de verpakking was perfect

valkenswaard