Website: http://www.uitvaartwinkel.nl
Adres: Schumanpark 11 7336 AM
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: 055 - 5391553

In de uitvaartwinkel van Monuta vindt u een uitgebreid assortiment aan urnen, assieraden en andere asbestemmingen. Kwaliteit en service staan bij ons voorop. Mocht u vragen hebben over ons assortiment of mocht u een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800 - 72 36 274, ook kunt u een bericht achterlaten via onze chat button.

Uitvaartwinkel.nl

Pluspunten
Snelheid levering en bestelling voldoet aan verwachtingen
Karin
Lochem

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Mooie urn besteld: even wat problemen met bezorgen, maar is keurig telefonisch opgepakt door Monuta met een vriendelijke medewerkster en is super opgelost: heel blij met de mooie mini- urn! TOP!
Ga zo door! Succes!
Inge
Velden

Pluspunten

Wel betaald, niet geleverd!!

Velden
03/06/2019

Pluspunten

Ik wacht al bijna 3 weken op mijn bestelling en krijg al wel een rekening vind dit echt niet normaal. Als ik dit van te voren had geweten was ik opzoek gegaan naar een ander bedrijf. De urn die ik heb besteld betekend veel voor mij dus dit is echt een enorme teleurstelling!
Valery van den ham
Doetinchem

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
De leveringen waren snel binnen
Producten zien er goed uit
Meerdere artikelen ook snel binnen
Alleen 1 product langer op moeten wachten
Ingrid

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Door omstandigheden duurde de bestelling iets langer maar na een belcontact is alles naar tevredenheid opgelost, ben heel tevreden, vriendelijke groeten Cor Nuijens

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Ik had mijn bestelling binnen de 2 dagen al geverd terwijl de levertermijn 5 werkdagen was, heel fijn om het zoveel vroeger geleverd te krijgen!

Jessie
Maldegem

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, zorgvuldige,verpakking i.v.m. breekbare inhoud.
Ik had begrepen dat de verpakking discreet zou zijn maar herhaalde malen Monuta en Uitvaartwinkel op de verpakking laat weinig aan de verbeelding over.

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
2x een urn besteld, zowel in februari 2019 als in juni 2019. De bestelling van februari werd geleverd met veel plakband van 'De Uitvaartwinkel' erop. Dat vond ik niet prettig, vooral omdat dit bij buren werd afgeleverd. De 2e levering werd gelukkig thuis in een neutrale doos geleverd. Heel fijn.
NOOIT meer een sticker/plakband op de doos plakken bij levering met 'De Uitvaartwinkel' erop! Is toch een prive-bestelling!

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Nette reactie op de bestelling. Het bestelde voldoet aan m'n verwachting.
Aftersale zoals in de bestel bevestiging werd aangeheven is in gebreke gebleven. Misschien een tip om een andere bezorgdienst in de armen te nemen want 5 dagen op de depots te laten liggen is wel heel erg lang.

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Snel geleverd en goed verpakt

Nieuwegein

Gepubliceerd op: 15/06/2019