Website: http://www.uitvaartwinkel.nl
Adres: Schumanpark 11 7336 AM
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: 055 - 5391553

In de uitvaartwinkel van Monuta vindt u een uitgebreid assortiment aan urnen, assieraden en andere asbestemmingen. Kwaliteit en service staan bij ons voorop. Mocht u vragen hebben over ons assortiment of mocht u een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800 - 72 36 274, ook kunt u een bericht achterlaten via onze chat button.

Uitvaartwinkel.nl

Pluspunten

ik kan geen beoordeling geven omdat ik mijn pakket nog steeds niet binnen heb. de eerste keer heb ik de bezorger gemist, nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag, niks gekregen, toen zou het donderdag bezorgt worden, niks gehad, nu staat de bezorging op vandaag , vrijdag , tussen 12.00 en 16.00. inmiddels is het 17.30 en ik wacht nog steeds....
miep
Harderwijk

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Snelle levering er ging iets mis met de levering maar dit is nu opgelost
Ik kreeg de dag voor dat ze het kwamen brengen een e-mail hoe laat ze het zouden leveren dat is veel te kort om eventueel een andere afspraak af te zeggen
Maastricht

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
mooi product snelle levering helemaal tevreden

Gerda
Noordwolde

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten

Ik heb 1,5 tot 2 maanden moeten wachten op mijn bestelling wat ik schandalig vind voor zo’n persoonlijk bedeltje. Ik heb meerdere keren gebelt maar kreeg niet veel antwoorden over hoelang het nog zou duren.
Dominique

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Goed te woord gestaan en daarnaast een goede service

Dick
Leiden

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
nadat ik na tien dagen contact opgenomen heb met jullie werd de bestelling binnen twee dagen geleverd

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
De urn is aangekomen, maar beschadigd. Het verzoek voor een nieuwe is gedaan, maar na 2 weken nog niets gehoord. Gaarne deze week, daar ik bezoek krijg vanwege mijn verjaardag.

maurice
venray

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Ik werd gebeld over het graveren van de ring, er wordt goed overlegd met de klant.
Het zou fijn zijn als de mm van de diameter van de ring bij de maat benoemd worden.
Anne

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
keurig en snel behandeld en geleverd. prima

andre
almere