Website: https://www.uitgetypt.nl
Adres: Karl Marxstraat 28 3076DR
Plaats: Rotterdam

Uitgetypt.nl biedt transcriptie aan in diverse talen, bijvoorbeeld: Nederlands/Vlaams, Engels, Frans en Spaans . Wij transcriberen uw audiobestand in maximaal vijf werkdagen en hebben tevens een optie tot spoeduitwerking waar wij uw interview transcriberen binnen 24 uur. Wilt u zelf berekenen wat de kosten van uw transcript zijn of wilt u direct uw interview laten uitwerken tot een transcript? Ga dan naar https://www.uitgetypt.nl

Uitgetypt.nl

Pluspunten
Snel en goede communicatie. Heeft mij veel tijd, moeite en frustratie bespaard.
Ik had een begrip van te voren aangegeven, maar deze was alsnog verkeerd getypt. Klein foutje, niet erg en zo opgelost.
Benjamin
Rijnsburg

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle service met top kwaliteit!

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Vijf sterren.

1. De kwaliteit van de transcripten zijn van zeer goede kwaliteit.
Intonaties duidelijk en duidelijk met de tijd aangeduid waar een stukje fragment niet te horen was.
2. Communicatie is eerlijk en meedenkend, 6 sterren.
3. Prettige, beveiligde omgeving waar het uploaden van de bestanden zeer makkelijk is.

Jacco en Judith bedankt voor de oprechte samenwerking.
Geen verbeterpunten, kan het iedereen aanraden.
Maarten Schoone

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
De transcriptie was een week eerder klaar als de deadline. Bij het document dat ik kreeg, was er altijd duidelijk met de tijd aangeduid waar ze een stukje fragment niet goed begrepen.
Ik begreep meestal wel de fragmenten die onduidelijk voor hen waren. Dit was voor mij een beetje extra werk.
Lisemarie
Mortsel, België

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
betrouwbaar. levert volgens afspraak, kwaliteit is goed

Menno van der Velde / Noordam & De Vries
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Komen beloftes na. En zelfs meer dan dat. Er werd mij aan de telefoon verteld dat het heel druk was en het wel 7 werkdagen zou kunnen duren maar dat ze zouden proberen het binnen 3 dagen te doen. uiteindelijk had ik binnen twee dagen uitgeschreven retour.

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Snelheid en kwaliteit zijn erg goed. Communicatie met het bedrijf zelf, is fantastisch en accuraat.

Dit bedrijf is top!

Universiteit Twente
ENSCHEDE

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden over de transcriptie die ik liet uitvoeren bij Uitgetypt.nl. In plaats van de aangegeven 5 werkdagen, kreeg ik het transcript al na 1 dag toegestuurd. Ik zou Uitgetypt.nl zeker aanraden.

Marguerite
UTRECHT

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Prettige manier van contact, snel en kundig. Omzetting inclusief intonaties duidelijk middels komma’s. Ben erg tevreden!
X
Gelderland

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Super snel gehandeld! Mooi een zeer dringende opdracht opgevolgd. Jacco en zijn team deden een perfecte job!
Bedankt!

Copy & Content