Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
Goede en snelle services
Olga Willemsen
Dronten

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Heerlijke tapas met een mooie luxe uitstraling!
Spreken jullie een tijd af, kom deze dan ook na! Uiteindelijk is het goed opgelost.

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Goed advies, aardig personeel en erg lekker gegeten.
Ga zo door en succes naar de toekomst
Marco
Kampen

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Snel en plezierig contact n.a.v. bestelling via de website over de leverdatum en assortiment.
Goede kwaliteit hapjes. 1 hapje was minder van kwaliteit.
Snelle ophaalactie koelbox.

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Heerlijk stamppot buffet gehad (140 personen), eten was super goed, ook de uitstraling was goed.

Johannes / MIJN102
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
De hapjes werden op tijd gebracht in gekoelde boxen.
De 7 soorten hapjes werden erg gewaardeerd door de feestgangers. Ze zagen er ook heerlijk en mooi uit.
Beste Marja,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet,
Team Catering
Marja

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
- Prima en vriendelijke bezorging, goede uitleg.
- Het eten was heerlijk en zag er prima verzorgd uit
- ook de vegetariërs waren enthousiast over de gerechten en het aanbod
- Prima overleg vooraf
- Duidelijke informatie geven over het feit dat er zondags geen warme maaltijd wordt geleverd.
- ik had de rekening liever toegestuurd gekregen, zodat we na de levering konden betalen. (Ik had zelf om de rekening gevraagd)
Antwoord UITGEKOOKT
Beste meneer of mevrouw van Dam,
Bedankt voor uw mooie review en verbeterpunten. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We gaan het intern bespreken over uw punt m.b.t. de zondaglevering.
Heel graag tot een volgende keer!

Team Catering
Zwolle

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
De hapjes waren echt super lekker! Iedereen heeft ervan gesmuld en vroegen verbaasd of we die zelf hadden gemaakt hahaha! Het was echt top!
Feestje was op zondag en jullie bezorgen dan niet. Heb gevraagd zo laat mogelijk te leveren op zaterdag maar werdt alsnog tussen 11:30 en 12:30 geleverd waardoor de hapjes toch 24+ uur in de bijgeleverde koelbox moest blijven. Zat 1 groot koel element in maar heb van onszelf nog een aantal kleine erbij gedaan omdat de grote al aardig was gesmolten toen het bij ons geleverd was. Haojes waren alsnog zeker heel lekker maar niet ideaal om ze zolang te bewaren voor ze opgegeten konden worden!
Beste Sammy,
Bedankt voor je reactie en je feedback. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de hapjes. De hapjes die in de koelbox zijn geplaatst blijven gegarandeerd tot 48 uur op de juiste temperatuur bij juist gebruik. Heel graag tot een volgende keer.
Sammy
Lelystad

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Persoonlijk contact, klantgerichte oplossingen, er was meer dan voldoende eten voor iedereen, kwaliteit van het eten was goed.
We misten de varkenssaucijzen bij de hutspot.
Beste Emma,
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Vervelend dat de varkenssaucijzen ontbraken, we gaan dit opnemen met de keuken. Graag tot een volgende keer.
Emma Strous/UU

Gepubliceerd op: 11/03/2019