Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT
19888 keer bekeken

Pluspunten
Het eten was goed voor elkaar en smaakte goed. Goede instructie was erbij geleverd voor het opwarmen.
Ik kon bij de tapas/hapjes gerechten aangeven dat ik het op zondag wilde laten bezorgen. Vervolgens werd ik 6 dagen van te voren gebeld dat ze niet leveren op zondag. Dit moet beter vermeld worden op de site of niet als keuze optie erbij staan.
Ook moest ik de bezorgkosten gewoon betalen terwijl de zaterdag niet mijn oorspronkelijke leverdatum en tijd was. De service daartegenover kon beter.
Kampen

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Het buffet was werkelijk fantastisch!
Eten stond een nacht, maar door jullie koelsysteem, was het vers en fris! Ook super dat er gerecht-kaartjes bijzaten, onderzettertjes en servetjes! Waar waren die halve ringen voor?
Graag ook even telefonisch contact over de bezorgtijd.
Elly
KAMPEN

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Heerlijke hapjes tijdens afscheid van een colllega, we hebben gesmuld! Levering was ook prima volgens afspraak, was dik voor elkaar!

CGMV vakorganisatie
Zwolle

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Ik het met plezier genoten van het Buffet met mijn gasten.
Voor de vegetariërs wordt wel een extra bedrag gerekend, maar dat komt niet echt tot uitdrukking in het aanbod. Ik had iets meer extra's voor hen verwacht nu was het iets weglaten in de gerechten. Dat vond ik op zich wel jammer, want er is op dit moment redelijk wat mogelijk ten aanzien van het verzorgen van specifieke gerechten. Dat meer als aandachtspunt want ik was op de hoogte en ben bewust akkoord gegaan. Maar meer als houd daar rekening mee.
Jan
Zeist

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
lekker, aardig, netjes, genoeg
die zijn er vast wel, maar ik ken ze niet
sjouk

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie, goed verzorgde lunch, de soep was heel erg lekker

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Het was in een woord geweldig!!! Het was een stamppotbuffet voor de herv. gem van Oosterwolde (gld) in het kader van een zendingsavond. Ruim 100 mensen waren er om te eten. Van iedereen roem en lof over het eten, de hoeveelheid en alles wat er bijgeleverd werd. Het werd optijd gebracht netjes neergezet zodat we geen omkijken er aan hadden. Nogmaals wij kunnen jullie van harte aanbevelen!!!!!

Hervormde zendingscommissie Oosterwolde /Noordeinde
Oosterwolde (gld)

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Het buffet was heerlijk, naam van de de gerechten keurig aangegeven.
Zien graag dat er een broodplank en een brood mes word bij geleverd.
Willemien
Ijsselmuiden

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Goed bereikbaar, snelle terugkoppeling. klantvriendelijke benadering.
Nog niet.
Robert / Monuta Zwolle
Zwolle

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Bijzonder goede ervaring met Uitgekookt.nl De levering was exact op het afgesproken tijdstip. De gerechten voldeden aan onze wensen en verwachtingen. Goede communicatie in het hele proces. Absoluut een aanrader.

Arnold
Soesterberg