Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
- zeer klantvriendelijk, eigenlijk viel de woonplaats buiten het bezorggebied, maar omdat het niet druk was kon er toch bezorgd worden.
- heerlijke gerechten, gasten waren vol lof
- mooie presentatie, compleet meer gerechtenkaartjes
- mogelijkheid om kort van te voren te regelen

Miranda
Gasselte

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Het Buffet zag er heel mooi en verzorgd uit en was heerlijk.
Persoonlijk het portugese stoofpotje was veel teveel kon wel de helft aardappetjes. (moeilijk te verwarmen)
Eefke
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
- Alles volgens afspraak geleverd
- Heerlijke lunch en buffet gehad

Lennart

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Heerlijk eten en goede afspraken

Youri / Dos Kampen
Kampen

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Afgelopen zaterdag met 115 sponsors genoten van een heerlijk buffet. Kwaliteit prima, ruime hoeveelheden, vriendelijke medewerkers, prima op tijd. Top!
Geen!
IJVV IJsselmuiden
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Het eten was heerlijk!!!!!! Dat werd ook steeds door mijn gasten gezegd! Het buffet werd heel netjes door jullie ingericht en het zag er heel erg mooi uit. Het eten was goed op temperatuur. Ik zou jullie bedrijf zeker aanbevelen en misschien doen we zelf nog wel eens een bestelling. Wat ik ook erg positief vond was, dat Kelly even belde om te vragen hoe het verlopen was. Zo'n positieve betrokken houding kan ik erg waarderen.
Zowel van de risotto als van de meloen feta is niet veel gegeten. Ik denk dat dat kan komen, omdat die gerechten er het minst aantrekkelijk uitzagen. De risotto was goed van smaak en ik denk als daar wat kleur was toegevoegd, b.v. door wat groene erwtjes toe te voegen dan werd het gerecht aantrekkelijker. Ik denk dat het zelfde probleem bij het meloen gerecht was. Ook herkende men de meloen niet in dat gerecht.
Waar ik zelf moeite mee had was dat twee dagen voor het feest niet op de afgesproken tijd geleverd kon worden. Dit gaf mij veel stress. Ik vond wel dat jullie daar begripvol mee omgingen.
Oldebroek

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Voldoende qua hoeveelheid, salades goed, brood lekker.
Onderdeel van de bestelling was vergeten, ter plaatse kon geen uitspraak over afhandeling worden gedaan, er werd gesproken over een significante restitutie. Bij afhandeling bleek deze restitutie te bestaan uit een tegoedbon waar we niets mee kunnen omdat het nogal uit de buurt is of de helft in contanten. Matige afhandeling, de volgende keer laten we de bestelling vervolledigen door opnieuw te rijden.
Silvia
Meppel

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Goeie service
Lekkere hapjes
Ruime keus

Boom
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
uitstekende maaltijden. Ziet er zeer verzorgd uit, net personeel.
Het ophalen van de afwas, graag op de dag erna. Nu twee dagen gestaan in algemene lunchruimte.
Oogziekenhuis Zonnestraal
Lelystad

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Wauw! Wat een goede service, een dag van te voren krijg je de tijd door (aan schatting van een uur) levering was binnen de tijd, vriendelijk. De salades waren heerlijk!! De kaartjes met de namen van de salades en ingrediënten konden we ervoor plaatsen. Ook perfect op temperatuur ivm de koelboxen. Het halen (afgesproken plek waar de boxen staan) kon ook prima. In een woord: super! Bedankt!!
Geen, ga zo door!
Esther Janisse (fam van Dis)
Heino