Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
lekker eten en goed geregeld

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Punctueel in aflevering van een ruim aanbod van erg smakelijke maaltijden met verse ingrediënten tegen een redelijke prijs.

Gerrit
DALFSEN

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Perfect op tijd en goed warm afgeleverd.
Klantvriendelijk.
Een account aanmaken ging niet heel makkelijk. Moest wel een paar keer opnieuw.
Chantal

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Afspraken worden correct nagekomen.
Het eten was van zeer goede kwaliteit.
Er zaten geen messen bij
Roelf
Kampen

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Lekkere gezonde maaltijden en super goede catering. Bij Uitgekookt luisteren ze wat je wilt.

AKOS
APELDOORN

wim
OMMEN

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en erg lekkere broodjes, we hebben een erg mooie ontbijtsessie kunnen neerzetten mede dankzij uitgekookt!

Esmee ter Veen CBRE B.V.
Zwolle

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
ik ben heel erg tevreden over de maaltijden en de algehele organisatie en afhandeling erom heen, chapeau!
Lieneke vd Haar
Ermelo

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goede website
fijne communicatie
Bij het ophalen van het krat is er niet gekeken of er nog wat in zat. Onze chinese maaltijd van de avond daarvoor zat er nog in.
We zijn niet helemaal tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit. We vonden de hapjes niet zo lekker dat we deze prijs ervoor over hadden.
Kampen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Goede prijs kwaliteit, goede hoeveelheid, op tijd én op temperatuur. Mooie presentatie en vooral erg lekker!

Irene / MLC
Leusden