Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
Heerlijk buffet, verse producten, bij elk gerecht een beschrijving, iedereen heeft voldoende kunnen eten, goede service!
Geef aan wanneer de spullen weer worden opgehaald met een tijdindicatie.
Penny
HOOGEVEEN

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
De kwaliteit van het vlees was goed, maar ik had voor 14 perso-nen besteld. Er waren maar 4,5 XL gamba,s, en 7 mini-kogelbiefstukjes.Ik vond dit ongepast
Dit resulteerde in vechtpartijen Ik vind dit schandalig
Voor 14 personen 4,5 XL gamba's en 7 mini-biefstukjes,
Wij hebben bij de tapas geen gemarineerde garnaaltjes gekregen. De olijven had ik beter bij AH kunnen bestellen, niemand vond ze lekker, doe gewoon olijf-olie met knoflook'en geen suiker met azijn. De appel-salade was niet te eten met
zulke ongare aardappels.De toetjes waren ook vies, behalve de arretjes-cake
Carla't Hart Sandenburg 76
Heemskerk

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Komt afspraken goed na! Het stamppotbuffet was lekker en voldoende.
Het "wachtmuziekje" tijdens het telefoneren is irritant (het geluid is storend).
Het terughaalmoment direct afspreken met de klant.
Bert / Blazende Veiligheid

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Kerstbuffet was erg lekker. Goede instructies erbij en menu kaart. Echt een aanrader. Er werd goed met ons meegedacht over mogelijkheden voor levering buiten het levergebied.
Enige verbeterpuntje was de communicatie met de bezorger. Zowel bij de levering als het ophalen werden we gebeld dat hij er NU was terwijl er was afgesproken dat we even gebeld zouden worden zodat we er op tijd konden zijn.

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Service
Meeedere producten waren niet lekker
H.Stichter
Harderwijk

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Heel makkelijk in de omgang en communicatie. Zij helpen je goed bij den hulpvraag.
N.V.T.

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Afspraak volgens levering, producten goed verpakt.
Uitleg prima.
De porties zijn aan de magere kant. Tijdens ons kerstdiner ging alles schoon op, we hadden er meer van verwacht,.
De schotel met oa spruitjes maakte dat niet eens iedereen een spruitje had.
Hoewel het lekker was, voor ons volgend jaar iets anders.
Patrick

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Fijne afhandeling van bestelling. Makkelijk op te halen
Wij hebben kerst 2017 ook bij jullie een kerst gourmet besteld. Doordat we toen zo tevreden waren omdat de kwaliteit van salades, vlees en leuke extra's als menukaartje zo goed waren hebben we kerst 2018 weer gedaan. De smaken vielen ons echter tegen dit jaar. Salades minder lekker. Geen leuk menu erbij, minder aanbod en ik moest voor minstens 8 personen bestellen...
Marjolein

Enkschool