Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

de Haan

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Heerlijke broodjes voor de lunch geleverd. Vriendelijk en snel (email)contact bij vragen. Broodjes netjes afgeleverd. Vriendelijk personeel.

Cilla vd Meer
Harderwijk

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Leveringsproblemen coulant opgelost. Communicatie is plezierig en correct.
Als er iets niet geleverd kan worden neem dat dan meteen op met de klant.

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
eten is goed.
de bezorging en afhandeling.
Het eten was prima,
maar wat een slechte behandeling.
Mijn moeder 86 jaar heeft netjes haar laatste bestelling geannuleerd. Toch werden de maaltijden gebracht. De bezorger heeft ze mee terug genomen maar ze moet ze gewoon alle 4 (Ze had er 3 besteld) betalen. Ze geven aan dat ze retour zijn gegaan maar volgens uitgekookt zijn ze niet geannuleerd.Dus mijn moeder liegt��stelletje oplichters!! Over de rug van oude mensen....schaam jullie!!
sophia
enschede

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Goede communicatie!

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
goede service, prima kwaliteit

Jacolien
Kampen

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Goed verzorgde bbq. Prettige communicatie en contact.
Salades wat meer smaak geven. Met name de salade met spitskool.

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Telefonisch contact over bestelling verliep prima. Salades waren fantastisch. Crostini bij de hapjes waren minder. Droogt gauw uit. Koffie compleet vond ik minimaal. Zou omschreven moeten worden bij het bestellen. Ik verwachtte meer chocola en niet de helft koekjes, heb ik zelf ook wel in huis. Verder raad ik iedereen uitgekookt aan. Fantastisch.

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Pluspunten
Heel erg lekker, goede opties, voor herhaling vatbaar.

Den & Ron

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Pluspunten
Snelle service, aandacht voor de klant. Buffetten zijn uitstekend verzorgd.
Terugkoppeling dat retour van de buffet-boxen is gelukt (afgesproken dat ik ze bij de voordeur zou zetten, de eerstvolgende werkdag)
Sean

Gepubliceerd op: 25/04/2018