Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
De hapjes werden op tijd gebracht in gekoelde boxen.
De 7 soorten hapjes werden erg gewaardeerd door de feestgangers. Ze zagen er ook heerlijk en mooi uit.
Marja

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
- Prima en vriendelijke bezorging, goede uitleg.
- Het eten was heerlijk en zag er prima verzorgd uit
- ook de vegetariërs waren enthousiast over de gerechten en het aanbod
- Prima overleg vooraf
- Duidelijke informatie geven over het feit dat er zondags geen warme maaltijd wordt geleverd.
- ik had de rekening liever toegestuurd gekregen, zodat we na de levering konden betalen. (Ik had zelf om de rekening gevraagd)
Zwolle

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
De hapjes waren echt super lekker! Iedereen heeft ervan gesmuld en vroegen verbaasd of we die zelf hadden gemaakt hahaha! Het was echt top!
Feestje was op zondag en jullie bezorgen dan niet. Heb gevraagd zo laat mogelijk te leveren op zaterdag maar werdt alsnog tussen 11:30 en 12:30 geleverd waardoor de hapjes toch 24+ uur in de bijgeleverde koelbox moest blijven. Zat 1 groot koel element in maar heb van onszelf nog een aantal kleine erbij gedaan omdat de grote al aardig was gesmolten toen het bij ons geleverd was. Haojes waren alsnog zeker heel lekker maar niet ideaal om ze zolang te bewaren voor ze opgegeten konden worden!
Beste Sammy,
Bedankt voor je reactie en je feedback. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de hapjes. De hapjes die in de koelbox zijn geplaatst blijven gegarandeerd tot 48 uur op de juiste temperatuur bij juist gebruik. Heel graag tot een volgende keer.
Sammy
Lelystad

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Persoonlijk contact, klantgerichte oplossingen, er was meer dan voldoende eten voor iedereen, kwaliteit van het eten was goed.
We misten de varkenssaucijzen bij de hutspot.
Beste Emma,
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Vervelend dat de varkenssaucijzen ontbraken, we gaan dit opnemen met de keuken. Graag tot een volgende keer.
Emma Strous/UU

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Alles prima verpakt, Makkelijk 24 uur gekoeld te bewaren buiten de koelkast. Kwaliteit van het eten fantastisch. Porties groot. Prijs/kwaliteit verhouding heel goed!
Zeker voor herhaling vatbaar
Beste Erna,
Erna
Zeewolde

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Heerlijke stampot buffet , alleen maar positive reactie’s gehad!
Wij waren dik te reden!
Ga zo door!
Succes!!
Beste Carla,
J.WHoltland
Ijsselmuiden

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Goede communicatie, smakelijk voedsel
Klachten afhandeling kan beter. Fouten van het bedrijf worden niet naar tevredenheid hersteld.
Ik had voor een hele week voor 2 personen een aantal pakketten besteld die gedeeltelijk, slechts 3 stuks, op dinsdag werden geleverd. Toen ik niet wenste te tekenen voor een onvolledige aflevering heeft de bezorger de pakketten mee terug genomen, hij mocht geen pakketten achterlaten zonder handtekening.
De oplossing: Dan brengen we ze toch vrijdag. Huhuh. En wat eet ik dan woensdag donderdag en vrijdag? De bezorger vertelde mij dat ze iedere dag bezorgen. Niet voor Uitgekookt zeiden ze daar. Dat kan kloppen, maar als hij toch rijdt kan hij bij wijze van uitzondering/foutherstel toch even langsrijden? Nee dat kon niet.
Nee, Uitgekookt doet niets extra's om hun eigen fouten te herstellen. Jammer. Je moet hier rekening mee houden en altijd voor 3 extra dagen eten in huis halen voor het geval dat zij meer van dit soort fouten maken. Invriezen en op tijd opeten dus.
RW
Veghel

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
De hapjes waren heerlijk
De schalen zagen er keurig uit.
Echt prima verzorgd

Beste Gerry,
Gerry
Kampen

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Lekker brood
Ruime hoeveelheid per salade
Salades beter op smaak maken
Salades niet zo fijn maken zodat ingrediënten herkenbaar zijn
Aantrekkelijker presenteren
Weinig aïoli
Tip voor klanten: salades ruim tevoren uit koelbox halen om smaak te verbeteren
Beste meneer of mevrouw Groot,
Bedankt voor uw feedback, we gaan er mee aan de slag met de keuken. Daar kunnen we van leren. Graag tot een volgende keer.
Groot
Dronten

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
snelle en flexibele service aan de telefoon bij de bestelling. alles was goed gekoeld en de hapje waren vers en smaakvol.
geen tips
Beste Marieke,
Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het zo last minute nog geregeld kon worden. Graag tot een volgende keer.