Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
- goede communicatie
- je krijgt wat je besteld
- wordt in bak geleverd met koude plaat dus kost je geen extra ruimte in de koelkast
- halen alles thuis weer op

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Duidelijke afspraken die precies worden nagekomen. Snelle reacties op vragen. Flexibel. Prima kwaliteit.

Gert van der Burg
Vollenhove

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Hermien

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Alles is netjes en vlot verlopen.

Klaas Dekker / DekkerElektrotechniek bv
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Snelle, prettige communicatie. Denken met je mee! Goed buffet, heerlijk gegeten!

Nienke Jansen
Zwolle

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Goede service en kwaliteit,het was de eerste keer dat ik op deze manier mijn eten ging bestellen.
IVM mijn werk vind ik dit ideaal,maar koken vind ik zelf ook zeker prettig in de weekenden.
Sybrand
Schiedam

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
goed eten
keurige levering
tijd aangeven wanneer alles weer wordt opgehaald
Antwoord UITGEKOOKT
Beste Diny,
Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn dat jullie hebben genoten van het eten.
Omdat we onze routes zo duurzaam en efficiënt mogelijk proberen te plannen krijgt u geen indicatie voor het ophalen van de spullen, uiteraard kunnen we hierin overleggen zoals ook in de bevestiging beschreven.
Graag tot een volgende keer!
Diny
's-Heerenbroek

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk aan de telefoon
Helaas hebben we er weinig van geproefd. Het stond klaar op tafel voor de BBQ. De kinderen waren met een bal aan het spelen en sloegen 2 wijnglazen in de lucht. Overal lag glas... dus ook in de bakken met de salades. Alles is weg gedaan ivm het glas. 1 iemand had er wat van geproefd. Dus een beoordeling geven is een beetje lastig.
De klant vriendelijkheid was goed aan de telefoon en ook bij het ophalen.
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Correct, snel, service
Variatie in broodjes
Eline van den Berg
Wezep

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Tijdige levering van de catering, zorgvuldige en smakelijke presentatie van het eten. Iedereen was zeer tevreden over de veelzijdigheid, smaken en kleuren. Topprestatie!
Geen opmerkingen
Barbara