Website: www.uitgekookt.nl
Adres: Spoorstraat 45 8271 RG
Plaats: Ijsselmuiden

Uitgekookt is specialist in lekkere, vers bereide maaltijden voor alledag én verzorgt smaakvolle catering voor speciale gelegenheden.

Onze maaltijden zijn eenvoudig online te bestellen en worden tweemaal per week thuisbezorgd. Elke maaltijd wordt in onze eigen keuken door onze eigen koks bereid. En dat alleen met de beste ingrediënten, vers van het land. Zo kunt u snel, simpel en verantwoord genieten van een heerlijke pure maaltijd met zo min mogelijk toevoegingen.

Een maaltijd van Uitgekookt is een verantwoorde keuze als u zelf geen tijd, zin of mogelijkheid heeft om te koken. Elke maaltijd zit boordevol groenten, is puur natuur en wordt dagvers gekookt! Bovendien heeft u keuze uit een ruim assortiment met zowel Oosterse, Mediterrane als Hollandse invloeden. Uitgekookt biedt voor elk wat wils!

Heeft u een keer iets bijzonders te vieren? Bestel dan een smaakvol buffet of complete BBQ-catering van Uitgekookt. Uw gasten zullen gegarandeerd genieten van onze onovertroffen en pure smaken!

UITGEKOOKT

Pluspunten
Gemaakte afspraken worden nagekomen.
levering op tijd
Eten zeer smaakvol en warm
Goede communicatie

Helga
Zwolle

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Makkelijk te bestellen, het eten werd handig bezorgd, heerlijk gegeten

Sabine
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Het eten was lekker, de vragen m.b.t. de hapjes zijn bijzonder goed ingevuld. Er waren ruim voldoende hapjes en gelukkig hoefden we niet veel weg te gooien.
Er werd erg veel drankvoorraad naar boven gesjouwd, wat bij een groepje van 30 man niet nodig was. De ruimte in het bedrijf zelf was krap, daardoor zou ik hier zelf niet voor kiezen.

Het personeel dat de spullen kwam leveren was niet vriendelijk, ik merkte dat ik als klant een drempel voelde om deze mannen te vragen om 1 grote tafel weer naar beneden te tillen, omdat die te groot was voor de ruimten en niet nodig was voor het doel van de bijeenkomst.

De tafelrokken hadden gaten en pasten voor een deel niet over de tafels; slordig.

Dit alles maakt de start van het event erg stroef, maar dit loste zich gedurende de avond goed op. Nadat alles was geïnstalleerd was 'de klik' er zeker en zijn we perfect bediend en begeleid. Vriendelijke en attent personeel, met oog voor de klant en de omgeving.
IkMerk
Hattem

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
nette aflevering. Goede gerechten.
duidelijker aangeven welk gerecht glutenvrij/vegetarisch is.
Ophalen spullen volgende dag beter afstemmen.
Oogziekenhuiszonnestraal
Lelystad

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Professioneel, lekker en bijzonder eten. Echte kwaliteit. Ze waren heel flexibel om nog twee dagen van te voren een groot buffet organiseren.
Sommige kleine dingen waren ze vergeten. Zo werd de rok om de buffettafel niet geleverd en moesten wij zelf een broodplank en broodmes regelen omdat deze vergeten waren.
Max

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Prima kwaliteit en service !
Johan Fischer
Baars

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
- Goede keus in lekkere buffetten
- Heerlijk eten
- Goed verzorgd en opgemaakt
- Goede services
- Helaas niet de volgende dag de spullen opgehaald
- Kaartjes stonden niet bij het juiste gerecht
- Deelgerechten stonden niet bij elkaar maar juist ver uit elkaar

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
- Hele fijne mensen
- Nette bezorging, op tijd, zetten alles neer, leggen uit wat je krijgt en komen het ook weer netjes ophalen.
- Denken met je mee
- Wij hadden het ontbijtbuffet en kan niet anders zeggen dan heel lekker en er ontbreekt echt niets!!

Kim
Heenvliet

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Zeer smaakvolle, ruime en rijke maaltijd, voor ons in de vorm van salades met broden.
Vlotte uitvoering, zowel van brengen als van afhalen van schalen etc..
Alles tegen een redelijke prijs.
Hans
Kampen