Website: http://www.typetuin.nl
Adres: Bosscheweg 46 5056KC
Plaats: Berkel-Enschot
Telefoon: 013-5220579

Typetuin

Pluspunten
Mijn zoon is begonnen met een andere online cursus. De eerste weken ging dat als vanzelf, maar daarna kregen we hem niet meer gemotiveerd. Op datzelfde moment kregen we ook op school het aanbod om een typecursus na schooltijd te volgen. Balen dat we dat niet eerder konden. Hij is nu met 169 aanslagen per minuut geslaagd. Toegegeven; ook nu was het aan het einde een gevecht, maar doordat hij in een groepje les kreeg en de docente super leuk was heeft hij het volbracht!
Brenda de Ruijter

07/07/2016

Pluspunten
Leuke typecursus met het juiste resultaat. Mijn zoontje heeft het goed afgemaakt. Wij zijn voor de klassikale variant gegaan. Soms werd hij wat afgeleid maar de goede begeleiding in de klas hielp hem daarna weer goed op weg.
Eva
Woerden

02/07/2016

Pluspunten
Juf gaf positieve feedback en reageerde altijd op de mailtjes van mijn dochter.
De prijs was gunstig.
Mijn dochter heeft echt blind leren typen, en ze is snel geworden, waar ze zelf (terecht) trots op is.
Klassikaal en docent zichtbaar geeft echt motivatie om thuis te oefenen.
Na de het online examen nog iets langer de levels kunnen blijven oefenen. Mijn dochter wilde eigenlijk nog geen examen doen, omdat ze anders niet meer in de levels kon oefenen.

onze dochter heeft gemiddeld 5 a 6 dagen per week twee keer per dag geoefend. In geen enkel level kwam ze in het donkergroen. Dat vond ze echt jammer, het frustreerde haar ook.

Van te voren was mij niet duidelijk dat er ook weken zonder les tussen zouden zitten, dus tijdsbestek van de cursus was langer dan ik had verwacht (leek een achtweekse klassikale cursus). De pauze/thuisoefenweken waren wel goed, maar ivm planning van andere activiteiten had ik het graag geweten voordat ik haar aan had gemeld.

Reactie op reactie van Typetuin. Ik kreeg de informatie over de lesdagen nadat betaald was. De info die ik vooraf kreeg was hier niet duidelijk over.
Antwoord Typetuin
Dank voor uw feedback. U geeft aan dat het u niet duidelijk was hoe de lesopbouw was. Heeft u wel voor aanvang van de cursus de planning ontvangen/ deze sturen wij namelijk naar alle cursisten.

Mvgr, Team De Typetuin
Ciska
Gouda

30/06/2016

Pluspunten
Mail contact met de leraar. Deels op school en deels thuis oefenen. Leuk concept met tuintje bijhouden munten verdienen en de prijzenkast.
Regelmatig kregen we de melding dat het te druk was op de website. Ook liep het programma regelmatig vast, ondanks dat we speciaal voor de typecursus een nieuwe laptop hadden gekocht. Dit ook doorgegeven aan de leraar. Het examen niet thuis doen ook al is dat een bewuste keuze van jullie.
Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat de cursus naar wens is verlopen.

Wat betreft het vastlopen van het programma; dit kan met meerdere factoren te maken hebben. Zowel aan onze kant, als aan de kant van de gebruiker. Denk aan snelheid computer, de internetprovider, de server etc. Of een combinatie hiervan.

Zo achteraf is het moeilijk te bepalen waar het aan heeft gelegen. Wij hebben in ieder geval geen storingen ervaren in de afgelopen maanden.

Nogmaals dank voor de feedback!
Tina
IJmuiden

29/06/2016

Pluspunten
Leuke methode om kinderen gemotiveerd te houden met puntensysteem. Uitermate enthousiaste typejuf Renee, een topper!!
Remco
Pijnacker

28/06/2016

Pluspunten
Ik had mijn dochter aangemeld voor typen op dyslexie niveau, maar zij heeft het zo goed gedaan dat zij (ondanks dat ik anders heb aangevraagd) toch een "normaal" diploma krijgt.

Emailcontact met begeleider en klassikale lessen zijn prima bevallen. Erg betrokken.
Mireille
Nieuwegein

27/06/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

26/06/2016

Pluspunten
alles overzichtelijk goede informatie
Onze dochter heeft het prima zelfstandig kunnen volgen.
Zeer goede contacten met begeleidster zowel in de les als via mail verkeer.. complimenten daarvoor.
Diana Nijenhuis
Helmond

26/06/2016

Pluspunten
De combinatie van lessen op school en het oefen thuis zorgt ervoor dat het kind gemotiveerd blijft. Ook de mails van de docent en de positieve feedback geven het kind kracht om door te zetten. Het systeem is zo opgezet dat succeservaring bijna gegarandeerd is.
Voor oudere kinderen (vooral jongens) is het idee van bloementuin kinderachtig. Dat zou leuker/stoerder kunnen.
Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn op dit moment druk bezig met Typetuin 2.0. Uw opmerking omtrent oudere kinderen hebben we daar in meegenomen.

mvgr, Team De Typetuin
Daniƫlle
Gouda

25/06/2016

Pluspunten
Typetuin biedt een aantrekkelijke omgeving om te oefenen. Onze kinderen werden erdoor gestimuleerd en enthousiast gemaakt. De cursus is voor hen vlot verlopen.
Bij het klassikaal werken zou het fijn zijn als de kinderen op dezelfde manier kunnen werken als thuis, dus met een laptop in hun typetuin omgeving.
Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat betreft het verbeterpunt: dat zou voor ons ook het ideale plaatje zijn. We zijn dan echter afhankelijk van goede internetverbindingen. Met de huidige manier van werken zijn we super flexibel en hebben we alleen een ruimte nodig met voldoende tafels en stoelen.

Mvgr, team De Typetuin
Edo