Website: http://www.typetuin.nl
Plaats: Berkel-Enschot
Telefoon: 013-5220579

Typetuin
20308 keer bekeken

Pluspunten
De kinderen krijgen ook fysiek les. Dat vond ik als ouder belangrijk. Mijn kind vond de spelletjes, de levels en de diamanten een uitdaging. Oefenen lijkt zo ook op het spelen van een game.
Fijn dat je als ouder ook kan oefenen tegen een gereduceerd tarief (en zonder les)
Ik had het als ouder wel fijn gevonden om van de docent te horen hoe het tijdens de lessen ging.
De mails zijn niet persoonlijk en steeds hetzelfde. Een stukje persoonlijke feedback met terugkoppeling naar de lessen zou meer opleveren.

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Duidelijke uitleg in de lessen.
Snel, duidelijk en vriendelijke reactie als je een vraag had per mail of telefonisch of via de les.
Ik vindt achteraf gezien 150 euro (175 euro)voor deze cursus ( 8 lessen op eigen school en gebruik van software Typetuin.) best wel veel
Weet niet of ik het de volgende keer dit bedrag er voor over heb. (De Ouder, die dit schrijft)
Mika

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Mijn dochter vond dit een erg leuke methode. Dat ze daarbij aan haar eigen creatie kon bouwen wanneer ze verder kwam was zeker ook een extra. Soms moest ze wel een beetje worden aangespoord maar over het algemeen ging ze zelf aan de slag omdat ze verder wilde komen in het avontuur. Ze kan nu goed typen. Al met al dus een uitstekende methode om te leren typen.

Carla
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Mogelijkheid tot klassikale les.
De typetuin was voor mijn zoon met dyslexie niet geschikt. Hij heeft zich rot geoefend, maar ging weinig vooruit. Het is ook een vrij saaie manier van oefenen.
De plant is helemaal af, maar nog geen zicht op het aangepaste type examen.
1 keer een persoonlijke mail ontvangen van de begeleidster van de klas nav een vraag, maar dat was het ook wel. Mijn zoon is echt een doorzetter, maar zijn motivatie voor deze cursus is weg.
Busscher
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
De persoonlijke benadering en adequate handelwijze.

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Staat van zaken via email over de levels van Edelien.
Geen, wij zijn tevreden

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Leuke mails met positieve benadering naar de kinderen toe.
Onze dochter had niet altijd zin om te oefenen, maar als er dan weer een mail van de professor kwam, wist ze niet hoe snel ze moest inloggen...
Meester Hans was erg leuk in de omgang met de kinderen.

Nog een pluspunt: ouders kunnen zelf ook meedoen aan de cursus, voor gereduceerd tarief.

Els

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Leuke cursus, kinderen kunnen zelf beslissen op welk moment van de dag ze gaan oefenen, daarbij is het ook een leuke manier van werken met het sparen van punten en het maken van een leuke plant.

Maikel Heger

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Snelle reactie op vragen en iedere week leuke, positieve mails!

Antwoord Typetuin
Wat een fijne beoordeling, leuk dat je zo tevreden bent!

Groetjes, Astrid van de Typetuin
Margrete

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
je leert typen
de manier van werken is zeer demotiverend als je punten hebt en je maakt een snelle fout dan zijn eigelijk veel punten weg.en de woorden die je krijgt zijn geen woorden maar bijvoorbeeld "ajkl;as" dat is best raar en lastig om te oefenen. en in de klassikale les was de "speciale" toevoeging minimaal je krijgt een boekje en dan is het maak deze opdrachten en je krijgt eigelijk geen extra aandacht
julie
ijsselstein