Website: https://www.typetuin.nl
Adres: Bosscheweg 46 5056KC
Plaats: Berkel-Enschot
Telefoon: 013-5220579

Kun jij professor Begoni helpen om de Leesetende Plant te verslaan? Speel gave games en leer spelenderwijs typen!

Typetuin verzorgt online en klassikale typecursussen voor iedereen die snel en goed wilt leren typen. Door onze unieke adaptieve leermethode past het niveau van de typecursus zich aan naargelang de vaardigheid van de cursist.

We vernemen hier uiteraard graag je review met je ervaringen!

Typetuin

Pluspunten
Regelmatig duidelijke mailtjes met updates over de behaalde resultaten van je kind. We moesten wel regelmatig zeggen dat ze moest gaan oefenen maar nu had ze ook binnen 3 maanden haar diploma. De lessen op school waren ook een goede stok achter de deur om haar te motiveren door de behaalde resultaten van andere leerlingen. De lessen opzich hadden volgens haar niet veel inhoud of extra’s alleen een fijn vertrouwend persoon die je eventueel vragen kon stellen en de kinderen nog extra motiveerde.
Het afsluiten was onduidelijk. We dachten dat 2 weken na een behaald examen het afgesloten zou worden en we het diploma zouden krijgen. Dit was pas na de 3de poging. Verder zijn wij van mening dat hoe je ook aanmeld er voor dit bedrag altijd een behaald diploma opgestuurd mag worden.
Wielie
Molenschot

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Leuk programma, goede lessen en snelle communicatie

Joan
Oss

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Werkenden goed samen met de kinderen
Meer contact met de ouders
Grootscholte
De lier

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
De lessen waren makkelijk maar tegelijkertijd ook uitdagend.
Meer reclame maken. B.v. op school.
Ireen
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Ik vond de games het leukst om te doen, het is goed dat je aan een plant kan werken, en dat je weet wanneer je volgende level open is
Mijn moeder vond het fijn dat ze elke week een mail kreeg met mijn vorderingen
Level 6 in game variant doen, dit level is nu best saai en heeft geen toegevoegde waarde
Tijn Damen
Deurne

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Leuke cursus en goede uitleg
De kleurscores veranderen niet. Bleef bij beide kinderen op oranje staan terwijl de eerste inmiddels is geslaagd en als je kind hierop let werkt dat demotiverend
Marja
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
De aankleding van het typeprogramma is leuk. Het verdienen van diamantjes werkt motiverend en er is met veel plezier aan het maken van kwouwsel gewerkt.
De mogelijkheid van een fysieke juf vond ik erg prettig. Zo zou er ook op houding ed gelet worden.
Er werd steeds snel op vragen gereageerd.
Onze dochter heeft snel en goed leren typen.
De persoonlijke begeleiding valt of staat wel heel erg met de docent waar je mee te maken krijgt. In ons geval was het contact tussen onze dochter en haar niet altijd positief.
De mails die we kregen vond ik erg weinig, niet persoonlijk, steeds hetzelfde, niet motiverend en totaal niet ingaan op de inhoud van het typen. i.p.v. gerichte tips kregen we vaak mailtjes als: Geniet je ook zo van het weer, kom je woensdag weer typen in de les.
Dat vind ik een gemiste kans.
De overgang van level 7 naar level 8 vonden wij erg groot en heeft onze dochter bijna doen besluiten de handdoek in de ring te gooien.
In level 8 kwamen ook heel vaak dezelfde zinnen terug. Iets meer variatie zou wel prettig zijn.
Tijdens de groepslessen kunnen de kinderen in het begin niet in de typetuin typen maar typen ze in een los programma, omdat de apparatuur niet op de wifi kon? Later gingen de kinderen typen op de chromebooks van school en konden ze wel in de typetuin typen, maar daar zaten weer geen plakkertjes op de toetsen. Het feit dat je slechts 3 kansen had voor het examen, vond ik wat weinig en gaf stress bij onze dochter. Uiteindelijk nergens voor nodig want ze slaagde al de eerste keer.
Na het slagen kan je niet meer typen in de typetuin. Je kan wel weer een onderhoudsmodule aanschaffen zodat je kind nog een jaar af en toe kan oefenen, maar dat had er voor het eerste bedrag wel bij mogen zitten voor een bepaalde periode.

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Je leert snel heel goed typen. Het is gezellig.
niks
Mart van der Wijst
Odiliapeel

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
het is handig dat je de levels opnieuw moet doen, want dan leer je de letters sneller uit je hoofd en dan kan je sneller die letters (blind) typen

Willeke
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Prettige manier om te leren typen. Mijn zoon heeft met veel plezier de cursus doorlopen Fijn dat er verschillende niveaus in te stellen zijn. Het werkt allemaal goed en simpel. Als er vragen zijn wordt er snel geantwoord.
Wat jammer is, is dat er na een tijdje niets meer " te koop" is. Mijn zoontje had alles al gekocht en verdiende dus diamantjes voor niets. Dat kan verbeterd worden.
Bouwman

Gepubliceerd op: 27/10/2018