Website: http://www.typetuin.nl
Plaats: Berkel-Enschot
Telefoon: 013-5220579

Typetuin
8.2

Pluspunten
Enthousiaste club. Heldereen snelle antwoorden op mijn vragen.

H. vd Kleij
Rosmalen

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten
Onze dochter heeft met veel plezier de online cursus gevolgd. Soms moesten we haar wel wat motiveren maar over het algemeen ging ze er zelf goed mee aan de slag. De cursus heeft een goed model waarbij de opgaven meebewegen met het niveau. Dit werkte goed voor haar, ze heeft het helemaal afgemaakt met diploma!

Margritte
Delft

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten

Mijn dochter zit vol frustratie achter de pc haar oefeningen te doen. Wanneer ze een fout maakt ziet ze het percentage % naar beneden schieten. Het werkt zeer demotiverend. Aanvankelijk leek het leuk, maar nu gaat het niet meer.
T

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
goed programma, resultaatgericht en positieve feedback in het programma.

Gepubliceerd op: 19/02/2017

Pluspunten
Klassikale lessen

Dianne
Esbeek

Gepubliceerd op: 17/02/2017

Pluspunten
Leuke manier om te leren typen, en tegelijk een mooie tuin maken en onderhouden.

Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat de cursus bevallen is!

Team De Typetuin
Johanna Meulen
Neerkant

Gepubliceerd op: 06/02/2017

Pluspunten
Onze tweeling heeft enthousiast de cursus gevolgd. De naschoolse lessen waren motiverend, en de ervaring is dat de begeleidster de online vorderingen prima heeft gestimuleerd.
Feedback werd zonder omhaal gebruikt.
Tien met een griffel!
Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw positieve review!

Team De Typetuin
Rob
Egmond a/d Hoef

Gepubliceerd op: 02/02/2017

Pluspunten
Uitnodigend programma voor kinderen.
Afhankelijk van leerkracht hoe goed zaken aangeleerd worden.
Niet geschikt( vind ik) voor kinderen met ernstige dyslexie. Moeilijke woorden, geen vergroot lettertype, geen ruimte tussen de zinnen. Ervaring is dat ze het met aangepaste norm niet redden
Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw feedback. Het is spijtig te lezen dat het programma niet geschikt bleek voor uw zoon met een ernstige vorm van dyslexie en concentratieproblemen. We zijn blij te zien dat hij ondanks dat zijn diploma heeft mogen behalen. De Typetuin is zeer geschikt bevonden voor kinderen met dyslexie; uiteraard kan het zijn dat een cursist wegens problematiek meer moeite ondervindt om typevaardig te worden. Het is wellicht wat kort door de bocht om dan te stellen dat de Typetuin voor iedereen met dyslexie ongeschikt is. Elk kind is anders en heeft andere behoeften, we denken voor en tijdens de cursus graag mee met de ouders om van de Typetuin een positieve leerervaring te maken!

Gepubliceerd op: 27/01/2017

Pluspunten
Fijn dat typetuin op iPad werkt.
Leuk spelelement.
Contacturen op school
-Enthousiasmeren van kinderen
-De contacturen motiverend laten werken en andere werkvormen aanbieden
-Mail beAntwoorden op vragen van ouders.
-Contacturen als toevoeging laten zijn boven alle andere onlinetypecursussen
-Feedback persoonlijker. Want nu krijg je alleen rapport wat je ook kan inzien op programma typetuin
-Leestekens uitleggen hoe die met de toetsen gedaan moeten worden als die ook in de oefeningen voorkomen.
-Andere juffrouw die aardig is
Antwoord Typetuin
Hartelijk dank voor uw feedback. De meerwaarde van de klassikale cursus zijn de contacturen op school welke u ziet als pluspunt en de persoonlijke feedback via de Typetuin. Naast de berichten welke de docent via de Typetuin verstuurde, is er ook meerdere malen buiten de Typetuin om mailcontact geweest tussen de docent en u als ouder. Het is spijtig te lezen dat deze contactmomenten niet voldeden aan uw verwachting van persoonlijke begeleiding. Helaas hebben we tijdens de cursus niet kunnen bijsturen, gezien we niet wisten dat uw verwachting niet aansloot op uw ervaring.
Karin
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 27/01/2017

Pluspunten
Mijn zoon is begonnen met een andere online cursus. De eerste weken ging dat als vanzelf, maar daarna kregen we hem niet meer gemotiveerd. Op datzelfde moment kregen we ook op school het aanbod om een typecursus na schooltijd te volgen. Balen dat we dat niet eerder konden. Hij is nu met 169 aanslagen per minuut geslaagd. Toegegeven; ook nu was het aan het einde een gevecht, maar doordat hij in een groepje les kreeg en de docente super leuk was heeft hij het volbracht!

Brenda de Ruijter

Gepubliceerd op: 07/07/2016