Website: https://www.twinckels.com/
Adres: Van Cleeffkade 15 1431BA
Plaats: Aalsmeer

Twinckels

Pluspunten
Goedkop en snel!

Taco
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Jos
Rosmalen

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
heldere website
spullen zijn nog altijd niet geleverd, ook geen bericht over de vertraging
Antwoord Twinckels
Hallo Bertjan, wat ontzettend dat het mis is gegaan met jouw bestelling. Er is iets helemaal misgegaan in de communicatie tussen de leverancier en ons. Daar ben jij dupe van, dat vinden we oprecht heel vervelend, excuses daarvoor! We doen onze uiterste best de bestelde plantenbak/regenton zo snel mogelijk bij jou te krijgen en de communicatie daarover te verbeteren. Groeten, Fons van Twinckels.

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Zending was netjes optijd
achter af krijg je pas korting.. waarom krijg je dat niet gelijk bij de bestelling toch een beetje raar. dan kun je hem nu toch terug sturen. en weer een nieuwe bestellen. hopelijk kom je met een goed voorstel
Antwoord Twinckels
Hallo Thijmen, bedankt voor je beoordeling. Goed dat de wandslangenbox op tijd is afgeleverd. Tijdens ons telefonisch contact heb ik uitgelegd dat wij erg blij zijn met alle beoordelingen die wij ontvangen van onze klanten. Als stimulans, maar ook als bedankje voor het beschrijven van de plus- en verbeterpunten geven wij bij een tweede bestelling een korting van €15. Deze korting is niet bedoeld om eerst het artikel terug te sturen en vervolgens hetzelfde artikel weer te bestellen.
Groeten, Fons van Twinckels.
Roosendaalse vleesexport bv
roosendaal

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Snelle service
prima prijsstelling

Piet
Julianadorp

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Antwoord Twinckels
Hallo Henk, bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn dat de slangenbox goed en op tijd werd afgeleverd. Nu nog het zonnetje en je kunt ermee aan de slag. Nogmaals bedankt en tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
good price and very fast delivery

Antwoord Twinckels
Hello Antoni, thank you so much for your message. We are very happy that you ordered a box at Twinckels. Nice to know is has been delivered on time at your place. Kind regards, Fons
Antoni Dienstverlening
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering, alles correct verpakt en omschreven
Kan er geen vinden
Antwoord Twinckels
Hallo, bedankt voor jouw fantastische beoordeling. Een dikke tien worden we steeds weer blij van! Goed dat alles goed is gegaan met de bestellingen van de slangenwagen en de Aqualoon. Hopelijk tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels
Ktc
Broekhuizenvorst

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Product was niet direct leverbaar. Kregen keurig een email met uitleg wanneer het product weer op voorraad was en de vraag of we daarop wilde wachten of de bestelling wilden annuleren en het geld retour krijgen. Na enkele dagen werd het product al gestuurd !
We hadden twee Gardena wand-slangen-boxen besteld met het zijpaneel in de kleur wit. Ze werden echter geleverd met zijpaneel in de kleur blauw ?!
Niet onoverkomelijk voor onze toepassing maar kan me voorstellen voor andere klanten wel.
Had gezien de eerdere ervaring over de eficiente communicatie over de levering ook hiervoor eerst een emailtje verwacht of de kleur blauw wel/niet een probleem zou zijn.
Antwoord Twinckels
Hallo, bedankt voor jouw beoordeling. Natuurlijk fijn om het pluspunt te lezen. Maar we vinden het wel heel vervelend dat het uiteindelijk niet goed is gegaan met de bestelling. We zullen uitzoeken wat er is gebeurd en komen er zo snel mogelijk op terug bij jou. Groeten, Fons van Twinckels
Henk
Steenbergen

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Goede vlotte levering!
Antwoord Twinckels
Hallo Corinne, een dikke tien, daar worden we blij van! Dank je wel voor deze prachtige beoordeling. Fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk tot een volgende keer, groeten, Fons van Twinckels