Website: https://www.twinckels.com/
Adres: Van Cleeffkade 15 1431BA
Plaats: Aalsmeer

Twinckels

Pluspunten
snel en goed
jack vinders
kerkrade

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Mooi op tijd geleverd

H
Staphorst

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Goede en snelle service. Fijne prijs.
Levering was snel (<2 dagen). Kleine verbetering: we kregen geen bericht dat het onderweg van koerier, was opzich fijn geweest.
Antwoord Twinckels
Hallo Roel, dank je wel voor deze fantastische beoordeling. Vervelend dat je geen bericht hebt ontvangen over de aflevering. Voor ons een leerpuntje daar nog scherper op te letten, dank je wel. Veel plezier van de robotmaaier, groeten, Fons van Twinckels
Roel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Esther heeft een prettige stem aan de telefoon en doet moeite om de bestelling goed te laten bezorgen.
Je moet kunnen rekenen op wat er afgesproken is. Bv een mail met bevestiging voor de levering de volgende dag, daar moet ik op kunnen rekenen. Ik had een vrije dag opgenomen om de bestelling op de tuin (niet dicht bij mijn huis) in ontvangst te kunnen nemen en hulp geregeld om de bamboepergola op te halen en in elkaar te zetten. Dat moest ik omgooien omdat de mail een dag later kwam. Verder is alles prima verlopen.
Antwoord Twinckels
Hallo Annet, bedankt voor je beoordeling en compliment over Esther. Klopt helemaal wat je zegt! Vervelend dat het toch even mis ging met de aflevering, nogmaals excuses daarvoor. Geniet van de pergola deze zomer, groeten, Fons van Twinckels
Annet

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Stipte afhandeling

Antwoord Twinckels
Hallo Jan, bedankt voor je positieve beoordeling. Geniet deze zomer van lekkere kiwi's en blauwe bessen uit eigen tuin! Groeten, Fons van Twinckels
Jan
Goirle

Antwoord Twinckels
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat de Gardena slangenwagen goed en op tijd bij u werden afgeleverd. Veel plezier ervan, groeten, Fons van Twinckels
RC
ANNA PAULOWNA

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Leverdatum
Antwoord Twinckels
Hallo Slawek, bedankt voor je beoordeling en jouw verbeterpunt. Wij doen onze uiterste best om samen met onze leveranciers alles op tijd te leveren. Jammer dat het niet goed is gegaan tijdens de levering van de plantenbak, nogmaals excuses. Voor ons weer een extra stimulans hier nog meer aandacht aan te besteden. Groeten, Fons van Twinckels

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Zeer persoonlijke behandeling, excuses bij incomplete levering.
Aardige klantenservice. Prima bedrijf.

Antwoord Twinckels
Hallo Anita, dank je wel voor deze positieve beoordeling. Jammer dat er een aantal onderdelen ontbraken van de plantenbak. Gelukkig kon het snel opgelost worden. Geniet deze zomer van een mooie plantenbak vol bloeiende planten. Groeten, Fons van Twinckels.

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
vlotte levering. Product nog niet getest.

Antwoord Twinckels
Hallo Hermien, dank je wel voor deze dikke tien, daar worden we echt heel blij van. Veel plezier van de robotmaaier, groeten, Fons van Twinckels.
Hermine
Doorn

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Antwoord Twinckels
Hallo Vincent, bedankt voor jouw bestelling van de wandslangenbox en natuurlijk voor de fantastische beoordeling. Een tien, daar worden ook wij blij van! Groeten, Esther van Twinckels

Gepubliceerd op: 13/04/2019