Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland
20365 keer bekeken

Pluspunten
Vrij om zelf de collectie te bekijken.

Op verzoek deskundige hulp.
Op het laatste moment bleek deze set een bouwpakket te zijn.

Persoonlijk had ik dit graag eerder geweten.
Maria
8081rb. Elburg

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Uitstekende klantenservice in de tuinmeubelzaak in Dronten.
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Ruim assortiment
Meedenkend personeel
Mail gekregen van leveringstijd (klopte niet!) gelukkig kon ik reageren op hun mail. Zeer vlotte reactie op mijn reactie en probleem was meteen opgelost.
Klantenservice per telefoon is slecht te bereiken (tijdens bouwvak)ze zouden op hun site tot 18.00 open zijn, maar waren om 17.20 al niet meer te bereiken. Dronten zelf was telefonisch alleen per klantenservicenummer te bereiken. Dus telefonisch kon was Tuinmeubelland dan ook niet te bereiken.
Judith
Steenwijk

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Keurig op tijd geleverd...

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Betrof aankoop van het doek voor de overkapping van een Rubens Schommelbank. Snelle reactie op de mail en na het overmaken van het geld, werd het na 3 dagen geleverd.
Prijs aan de hoge kant, 20% van het complete product
Oss

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
vriendelijk geholpen in de showroom Zaandam.
De levering tot het tuinhek was een beetje sober. Helemaal omdat het goot van de regen. Totaal geen hulp van de chauffeur. Resultaat een paar natte kussens.
Cor

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Betere product controle.
gerrie Schoots

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Goed geholpen en de verkoper heeft goed geluisterd wat wij wilden en daarop gereageerd.Wij hebben het bedrijf gebeld en nieuwe wieltjes zijn opgestuurd maar wij hebben het nog niet uitgeprobeerd!!jullie horen van ons
De parasol stond bij ons op de vlonder in de tuin(prachtig weer)wij heel tevreden maaarrr...een klein windbriesje en de parasolvoet(90k)ging op de wieltjes richting sloot(wieltjes stonden vast(dat was schrikken)er is ook niet verteld dat de wind niet meer als windkracht 3 mag zijn
E.Langedijk
Westzaan 1551 TE

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Nette service. Snel geleverd.

Jonathan
Zaandam

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
ik heb gratis een nieuwe hoes gekregen waarvan de rits stuk was.
de leverdatum was vele malen later en moest ik er zelf telkens achter aan bellen. had liever gezien dat ik automatisch geïnformeerd zou worden
P
middelie

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Prima behandeling in de winkel
Aflevering kan beter ivm afspraken gemaakt in de winkel en het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Ook de emballage niet mee nemen.
G.J.
OOSTZAAN